Selline küsimus, et kuidas on pildil oleva jublaka nimi ja mis funktsiooni ta täidab? Asub siis sisselaske kyljes E36 318 93-a ja mootor M43
K: millega on tegemist (mootor M43)?
Töötava mootoriga ei tohi seda lahti ühendada -- ajus võib midagi läbi kärsatada.
Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle
Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.
Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle
Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.
Sõidurõõm
Nii hull see nüüd ka pole. Sisendid on ikka kaitstud.Svenp kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi seda lahti ühendada -- ajus võib midagi läbi kärsatada.
Räägin nüüd DME 3.1 ja uuematest (vanematel polegi seda potet). Tegelt pole tal seda signaali peaaegu tarviski. Peamiselt jagab ta selle järgi aru, kas gaasipedaal on tühikäigu või WOT asendis. Kui pote ära kaob aga õhulugeja on terve, saab ta ka tolle järgi aru, palju õhku mootorisse läheb ja kusmaal seguklapp umbes on. Mootoriga pidurdamise ajal enam pritset muidugi välja ei lülita, kuna pole kindel, kas jalg on gaasilt maas.Svenp kirjutas:Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle
Seal ei ole midagi kalibreerida, ECU kalibreerib iga kord ise selle pote ära. Omal vahetasin nt. selle ja ASC pote omavahel ära, peale esimest käimapanemist oli tühikäik veidi kõrge, aga ta õppis selle kohe endale selgeks ja asi läks vanasse seisu tagasi.Svenp kirjutas:Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
M42 mootoril on Motronic 1.7 ja registerdrosselklapp potega.
http://www.318is.de/motor/22DROSSELKLAPPE.jpg , siit selgub ka, et Motronic kalibreerib selle ise. Edastasin valeinfot
http://www.318is.de/motor/22DROSSELKLAPPE.jpg , siit selgub ka, et Motronic kalibreerib selle ise. Edastasin valeinfot
Sõidurõõm