1. leht 1-st

525I 88a mootr jupsib

Postitatud: 07.05.2003 14:50 04
Postitas Angel_L
Selline problem, et bmw 525I 88 aasta mudel e34 kerega, aeg ajalt hakab mootor jupsima. algul hakkab nõksutama ja siis kaob jõud päris ära. Kui gaasipedaal põhja vajutada siis kuidagi liigub aga mingi ajapeale hakkab summuti paukuma nagu oleks süüde vale. tühikäigul põõrded kukkuvad väga madalale ja ei ole ühtlased ning lõpuks sureb välja. Kui uuesti käima panna siis läheb ilusti käima ja põõrded lähevad tagasi normi ja kui uesti sõitma hakata hakab sama asi otsast peale.Tsekkasin küünlajuhtmeid ja seal oli üks läbi kärssanud ning vahetasi terve komplekti uute vastu välja aga ikka jupsis. on kellelgi kogemusi sellise rikkega

Postitatud: 07.05.2003 21:38 14
Postitas M-Power
Mul oli täpselt sama jama, ainult, et natuke jamas ja siis äkki oli kõik ok, kuni paari päeva pärast jälle jamama hakkas. Põhiliselt esines see jama mootori soojenedes või niiskemate ilmadega.
Lõpuks otsustasin Diagnostikasse minna(Tartu Opeli keskus)
Selgus, et lamba andur ei reageeri!
Uus andur maksab minu autole 2300 ja ma otsustasin vahetamisega pisut oodata. Kusjuures ilmade soojenedes on see viga nagu harvemaks jäänud.
Autoks 525 24v

Postitatud: 08.05.2003 11:11 53
Postitas Martti
Bensiinipump või bensufilter ilmselt pakuks, kuna nii on ennegi juhtunud.

Postitatud: 08.05.2003 13:43 20
Postitas Angel_L
kütusefilter sai vahetatud aga kuidas kontrollida kas pump töötab või mitte.

Postitatud: 08.05.2003 13:46 47
Postitas Martti
Kodusel teel ei saagi kontrollida, kuna sealt ilmselt väike bensusurve ikka tuleb veel. Ainuke võimalus on proovida mõne teise pumbaga või viia pump kontrolli (ei tea kuhu aga tean et sellised kohad on olemas). Samas on pumpa lihtne maha võtta (pagassist) nii et tee proovi. Jõudu...

Postitatud: 08.05.2003 15:18 21
Postitas Angel_L
eks tuleb siis proovida tänud igaljuhul.

Postitatud: 04.06.2003 12:28 25
Postitas Angel_L
nüüd siis on selline jama, et käima läheb ilusti aga kui gaasi anda siis põõrded lähevad kuin 2000 ja siis kukub kõik nulli ja mitte miski ei mõika, alles siis kui põõrded on vajunud alla 1000 ja 1500le hakkab mootor uuesti reageerima. Sõida siis 1500 - 1700 põõrdega üles poole ei lähe kuidagi. mis jama võib olla kas see võib ka bensupumbast tingitud olla????

Postitatud: 04.06.2003 17:37 36
Postitas Martti
Kindel laks et bensupumba viga! Sama asi oli paar kuud tagasi ühel E34 3,0 V8-l ja peale pumba remonti (mitte vahetust) hakkas laksust ilusti tööle.

Postitatud: 06.06.2003 00:24 08
Postitas Tarmo
Samas minu e30 325i , nendel vist samad mootorid, oli sama asi. oli see jama mind juba mingi paar nädalat iga jumala päev nu..inud siis mul viskas ära.
Ma ei tea miks ma hakkasin näppima seda õhukulu mõõtja pistikut. Auto mul igaljuhul käis.
Võtsin pistiku lahti ja suri välja. Liigutasin seda seal pesas edasi tagasi , et äkki oksüdeerunud või midagi sellist, panin auto käima ja töötas. Kuni sinna maani töötas ilusti ilma igast jamadeta, kuni auto maha müüsin. Eeldan et töötab siiamaani.

Postitatud: 13.06.2003 14:17 03
Postitas Raiki
[quote][i]Algselt postitas M-Power[/i]

Uus andur maksab minu autole 2300 .... [/quote]


universaal lamda 4 juhtmega maksab 800 eeki :D

Postitatud: 13.06.2003 19:35 47
Postitas patrik
tõmba lahti pistik, mis asub gaasisiibri küljes ja vaata, mis juhub.

Postitatud: 27.06.2003 14:34 06
Postitas Angel_L
Ehk mõni targem oskab öelda, kas ´88 aasta e34le on võimalik panna peale uuema tüübi e34 mootor st siis asendada 12 klapine mootor 24 klapisega. Kas kellelgi on kogemusi??????

Postitatud: 30.06.2003 18:30 35
Postitas patrik
.

Postitatud: 30.06.2003 20:17 40
Postitas Marko_J
[quote][i]Algselt postitas miquell[/i]
Ehk mõni targem oskab öelda, kas ´88 aasta e34le on võimalik panna peale uuema tüübi e34 mootor st siis asendada 12 klapine mootor 24 klapisega. Kas kellelgi on kogemusi?????? [/quote]

Ma usun et lihtsam oleks sul see 12V maha müüa ning kohe uuem osta, nii säästad mõttetut ajakulu ja ka raha!!!

Postitatud: 04.07.2003 23:59 45
Postitas Tom
Mul oli sama jura ja lõpuks enam üldse käima ei läinud, sai siis teine kohalikku teenindusse lohistatud, seal tüübid vahetasid jagaja ära ja nüüd kõik funkab nagu peaaegu v/a see et külmana 1500pöörde juures kinni poob korraks.
A ja mul 3.5 m30 mootor ja jagaja plekkis 200 nii et pole eriti kirves.

muidu Markol on õigus ei tasu hakata keppima selle mootori vahetusega, juba maha kistud mootori ost on suht riskantne ja siis hakka seda enda omal vahele toppima ja juhtmeid vedama. Ja seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema.

Postitatud: 05.07.2003 10:50 53
Postitas Muhv
[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema. [/quote]

Tõesti? Siiani arvasin, et tegemist on ühe parema mootoriga bmw ajaloos. Sama arvavad veel need miljonid rahvusvaheliste foorumide kasutajad, kes selle mootori sõnaga bulletproof on ristinud. Meeletu ressursiga asi.

Postitatud: 30.07.2003 13:12 00
Postitas Angel_L
kas keegi teb kust saaks 86 aasta 318I mudelile valged näidikud. Tegelen väheke sellise tuunimisega autot saab näha foorumis kasutajate autod bmw318I ´86a.

Postitatud: 30.07.2003 13:23 59
Postitas Tarmo
Küsi kimmo käest

Postitatud: 30.07.2003 14:23 47
Postitas Angel_L
äkki annad siis Kimmo kontakt andmed ka, küsiks kohe hea meelega.

Postitatud: 08.08.2003 20:49 57
Postitas rajko
ja mis sel mootoril sis häda oli?

Postitatud: 18.11.2003 16:03 20
Postitas Angel_L
võib vist antud teema lukku panna kuna auto on nüüdseks maha müüdud. Võib õelda täpsustuseks, et mootoris oli õhuklapis mingi jama, lambda oli otsad andnud.