BMW remont ('95)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Nipitiri
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 08.05.2003 11:12 46

BMW remont ('95)

Postitus Postitas Nipitiri »

Ega keegi ei oska nÃĩu anda, mis vÃĩiks olla masinal viga kui pidurdamisel tuleb rooli suht suur vibratsioon sisse? Mulle ka tundub, et pikemaajalisema sÃĩidu korral see tugevneb.
Millist tÃļÃļkoda soovitatakse 3nda seeria masinale aastast '95?
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Tegu on kõveraks läinud piduriketastega, mis tuleb vahetada. Ilmselt ka pidurisupportid õlitada kuna nad kinni jäänud ühte asendisse.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

võivad olla küll pidurikettad kõverad.
mul oli samas talve plekkvelgeda sama asi. pidurdades hakkas rool tudisema.

asja aitas oluliselt paranda see, kui 3-4x kiirusel +100km/h pidurdada täiega 0'ni.

ilmselt mingi sodi or someth oli seal vahel.
ning väga lihtne lahendus võib olla ka see, et veljed lihtsalt barlanksist väljas.

aga kui jamad kestavad edasi ka peale seda, siis saada mulle meil. võin anda sulle ühe asjaliku bmw meistri nr'i.
530d
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ise sain sellistest sümptomitest lahti kui piduriklotsid ära vahetasin - tuli veel ei põlenud aga klotsid olid suht kulunud. Tööd teostati Margus Muraka butiigis. Töö kvaliteediga, nagu alati, jäin rahule.
Üldiselt kui oled nõudlikum inimene, siis ainus lootus üldiste hooldus ja remonttöödega rahule jääda on käiia esinduses. Proovisin hiljuti veel üht heaks peetud butiiki - pärast leidsin salongi põrandalt kruve ja tüübleid - olid mikrofiltrit vahetades üle jäänud :o:mad: Kruvid sain paika, tüüblit ei osanud kuhugi panna. Nüüd nagiseb - peab vist laskma esindusel asja üle teha.... :mad:
Nipitiri
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 08.05.2003 11:12 46

Postitus Postitas Nipitiri »

Kui palju klotsid ja nende vahetamine maksma läksid Muraka juures?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

tead. Juri klotsid (orig bmw) maksavad UM'is u 700.- ringis (paar). nii esimesed kui ka tagumised. + andurid u 100-150.- neid läheb vaja 2tk.

kuna pidin talvel selle asjaga tegelema, ning endal parasjagu sooja garaazi polnud, lasin töö ära teha.
vaatasin pealt kuda seda tehti, ning mingit kõrgemat matemaatikat seal küll polnud. Kui Sa ise suudad autol rattaid vahetada, siis peaks ka selle tööga ilusasti toime tulema. vahetus tundus äärmiselt lihtne. rohkem kättevõtmise asi.
vahetus vist maksis 200.- ringis või nii.

edu!
530d
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

[quote][i]Algselt postitas Nipitiri[/i]
Kui palju klotsid ja nende vahetamine maksma läksid Muraka juures? [/quote]

tagumised klotsid + vahetus = 620.-
Esimesed vahetati mingi varasema inspektsiooni käigus UM-is, ilmselt hind sama mis Raivol
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Soovitus minupoolt. Kui vahetad klotsid siis ära unusta pidurite õhutamist ja sellex hoia varux üks pudel piduriõli. Õhutamise käigus lase vanal õlil kohe julgesti välja joosta. Tavaliselt on vana õli suporti lähedalt naca heledam või halval juhul hall( silindritihendid lasevad juba läbi). Õhutamist alusta kaugeinast silindrist st. et parem taga (pt) siis (vt) siis (pe) siis (ve). Edu !! :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Klotsi vahetus on kerge kui support korras on AGA kui kolb kinni kiilund siis edu vahetamisega
Vasta