Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
Remondi sisse kuulub õlivahetus jms hooldus? Või puhtalt remont?
Ainult mootori kohta või koosluse mootor-käigukast-turbo-genekas-starter-jms?
Ainult mootori kohta või koosluse mootor-käigukast-turbo-genekas-starter-jms?
Indrek
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
Selge. Puhtalt mootori (M57) juures olen umbes 75 tuhande km jooksul vahetanud ainult õli, õlifiltreid, jahutusvedeliku, termostaadi, egr-klapi, mootoripadjad ja vaakumvoolikud, veepumba ka. Kulumaterjal.
Indrek
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
Tere
vastasin ka teema küsituses ja mina olen oma bensiinimootoriga rahul. Mootori remondiks pole selle 2 aasta jooksul palju kulunud. Probleem on siiani klapikambrikaane tihendiga, mida on 2 aasta jooksu juba 3 korda vahetatud, siiani immitseb läbi hästi vaikselt . Teepeale pole jäänud veel!
Kristo
vastasin ka teema küsituses ja mina olen oma bensiinimootoriga rahul. Mootori remondiks pole selle 2 aasta jooksul palju kulunud. Probleem on siiani klapikambrikaane tihendiga, mida on 2 aasta jooksu juba 3 korda vahetatud, siiani immitseb läbi hästi vaikselt . Teepeale pole jäänud veel!
Kristo
Mercedes- Benz V250 - 2016
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
Auto: Bmw 528 e39 97a.
Kui tahad korralikku vastust, siis küsin su käest täpsustuseks:
* auto on olnud kaks aastat ca 20000 km läbitud kõigest. Point selles, et remontisin esimesel aastal ainult eelmise omaniku tegemata tööd. Teine aasta on olnud muretu- aint õli ja filter ja õhufilter. Kuidas su vastustes käituma peaksin? Kas jagan kulu kahega või...?
Esimese aasta 10000 km vahetasin järgnevad asjad: veepump, termostaat, välisrihmad, klapikambrikaane tihend, ventilaatori sidur, lambda andur, õli (2x) + õlifilter (2x), õhufilter(2x), kütusefilter. Töö peale raha ei kulu, kuna remondin ise oma autot.
Hetkel olen väga rahul- mootor töötab vaikselt, minek hea ja pöörded paiga!!! PTUI PTUI PTUI...
Teepeale pole kunagi jäänud!
Edit: sain aru!
Kui tahad korralikku vastust, siis küsin su käest täpsustuseks:
* auto on olnud kaks aastat ca 20000 km läbitud kõigest. Point selles, et remontisin esimesel aastal ainult eelmise omaniku tegemata tööd. Teine aasta on olnud muretu- aint õli ja filter ja õhufilter. Kuidas su vastustes käituma peaksin? Kas jagan kulu kahega või...?
Esimese aasta 10000 km vahetasin järgnevad asjad: veepump, termostaat, välisrihmad, klapikambrikaane tihend, ventilaatori sidur, lambda andur, õli (2x) + õlifilter (2x), õhufilter(2x), kütusefilter. Töö peale raha ei kulu, kuna remondin ise oma autot.
Hetkel olen väga rahul- mootor töötab vaikselt, minek hea ja pöörded paiga!!! PTUI PTUI PTUI...
Teepeale pole kunagi jäänud!
Edit: sain aru!
Viimati muutis Günther, 09.02.2010 14:49 28, muudetud 1 kord kokku.
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
10mM peale on mootori remondiks 2000kr keskmiselt (85mM on auto minu käes olnud). teepeale pole kordagi jäänud. on esinenud rikkeid mida on keeruline tuvastada, praegugi üks selline käsil.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
M54 2.5 ja 98Kkm jooksul on auto mootori remondile kulunud 0 EEK...
Ei saanud seetõttu küsitluses vastata muule kui rahulolu punktile.
Ei saanud seetõttu küsitluses vastata muule kui rahulolu punktile.
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
M52TU, 65tuh km läbitud ja kulu 2500.- Pean vist päris rahul olema 3x sülitan ka muidugi...
väike edit: mälu on lühike,liitma peab veel 3000.- üsna soetamise algusest
väike edit: mälu on lühike,liitma peab veel 3000.- üsna soetamise algusest
Re: Väike töökindluse ja rahulolu uuring M52/M54 vs M57 mootorid
Nojah, see hinnang reaalselt imo ei anna meile siiski eriti midagi. Kõik see mootori hooldus jms oleneb sellest, kuidas sa ise enda autoga ringi käid. See kui sa sinna 1a jooksul muud ei pane peale bensiini/diisli ega siis ei olegi ju midagi väga tahta. Kuigi mingilmääral ehk mingi "pilt" on võimalik saada selle küsitluse teel