Miski imeb aku tühjaks....

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Miski imeb aku tühjaks....

Postitus Postitas Diiler »

Mure selline(e39 520 96a), et kui autoga ei sõida 1 päev,siis järgmine hommik auto enam käima ei lähe. aku on nii tühjaks läind. Aku on 6 kuud vana.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Miskine niiüelda salatarbija kuskil peal, või mõned juhtmed kuskil kalavad.
Tihti on viga pagasnikutules mis jääb põlema peale sulgemist ja samas see imeb päris eduliselt akut.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Koleloom
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Koleloom »

Ega autol võimendit peal ei ole ??? Kui on siis äkki ei lülita võimendit välja??? :lol: :evil:
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Postitus Postitas Diiler »

On küll võimendi peal,aga see jama hakkas enne võimendi paigaldamist.
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

huvitav asi see et nii palju kui mul neid bemme olnud on,olen koguaeg sama probleemidega võidelnud.Tahaks ka teada saada mis k...di värk on
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Omal oli sama mure e34 peal ja kaks asja oli katki:
1. Genekas ei laadind õieti. Selle teeb kindlaks kergelt testriga jälgides pinget käivtamise ajal (all 10V ei tohiks langeda) ja pärast seda (Peaks olema 14V) ning ka siis kui kõik tarbijad taga (ei tohiks olla alla 13V)
2. Aku oli vana ja tema mahtuvus 25%

Kui genekas laeb ja aku mahtuvus korras siis vaja "lekkevoolu" kindlaks teha:
1. Alalisvooli ampertangid (maksavad 800 EEK minimaalselt Oomipoes) või tavaline tester. Kõigepealt akujuhtme pealt mõõta ja kui on näha tarbimine siis punkt 2
2. Kaitsmed välja võimalike kahtlaste tarbijate tagant või ampertangidega mõõta konkreetse tarbija juhtme pealt
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

kontrolli salongiventikat kas jääb peale 15min töötamist kinni..... peale ühepäevast seismist imes see ka aku tühjaks, kui ta seisma ei jäänud.....
hulllugu
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 12.01.2005 13:29 24

Postitus Postitas hulllugu »

Ka sai sama jamaga maadeldud, tulemused:

1) BMW lülitab kenasti kõik seadmed mingi 15 minuti pärast tagant ära kui kesklukust uksed kinni panna - tarbimiseks jäi u. 0.001 milliA (par dioodi), seega ei usu lisatarbijat.

2) Peal oli tuttuus 110Ah aku, ja ühe päevaga sai tühjaks seetõttu, et "pingetablett" oli 13,7V laadimisvoolule ning kui kaks võimu ja woofer vaikselt muusikat mängisid, siis langes laadimine alla 13V, seega töötas masin aku pealt. Lisaks "tabletile" selgus, et gaasi andes libiseb kergelt ka rihm, ja rihm nimelt libiseb vaikselt....

Rihmavahetus ei aidanud, lahendus oli tabeltivahetus - pärast seda laadimisvool 14.5V ja asi korras.

Suurte mootorite ja paljude lisadega autodega on probleem palju nõmedam - minu autol tühikäigul peab tehase andmetel olema laadimisvool 12.6V-12.9V, ehk laadimisvoolu pole ja auto töötab aku pealt. Vaatasin järgi, on jah selline u. 12.6V.
Auto kasutusjuhend soovitab mitte tühikäigul kohapeal seista, parem lülitada mootor välja ja kasutada "REST" funktsiooni kliimaseadmel.
Seega saab pikalt ummikus istudes aku kõvasti tühjemaks, mis on ääretult nõme (piisab autopesulas käia ja salongivalgustus tõmbab viimasegi piisa sealt akust poole tunniga ära, juhtmed peavad koguaeg kaasas olema :)).
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Vastus teie probleemile

Postitus Postitas MairoG »

minul oli viga samasugune et tõmbas yhe ööga aku tyhjax kahtlustasin signa pasunat kuna see töötas vaikselt sai see pasun ära vahetatud ja korras aku enam ei lähe tyhjax proovige siis tee ka (ärge öösex pange signa peale, vaid keerake võtmega lukku
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Postitus Postitas Diiler »

Tegi siis mõned mõõtmised testriga: Laadimine oli üle 14A. BMW lülitab kenasti kõik seadmed mingi 15 minuti pärast tagant ära ja signa on peal - tarbimiseks jäi u. 0.08A.
hillarr
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 18.06.2004 17:05 26

Re: Vastus teie probleemile

Postitus Postitas hillarr »

MairoG kirjutas:proovige siis tee ka (ärge öösex pange signa peale, vaid keerake võtmega lukku
Ja hommikuks on probleem igaveseks läinud :) :evil: Ilma isikliku garaažita või valvega parklata just seda ei soovita.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Mul täpselt sama jama ,et miski imeb aku tühjaks. Võim on olemas kuid see lülitab ennast ilusti välja samuti ka salongi ventilaator. Laen akut pidevalt laadijas 1x nädalas. Kuid pärast paari päevast seismist läheb auto vaevu käima. Mingeid tulesi nagu järgi ei ole seega ei mõistagi mis asi voolu tarbib.
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

oli sama jama aga jah rihm oli nii lõdva et ime et see seal peal yldse seisis, nüüd sai ostetud korralik aku ja töötab ideaalselt nüüd :) .
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kristo_P kirjutas:Kuid pärast paari päevast seismist läheb auto vaevu käima. Mingeid tulesi nagu järgi ei ole seega ei mõistagi mis asi voolu tarbib.
Kogetud. Ega muu ikka selgust ei too, kui tühijooksuvoolu kontrollimine. Mul osutus pahalaseks nt. Check-Controli moodul, mis asub kaitsmekastis. Sellel oli üks transistor lühises ja enam ta ennast stand-by režiimi ei lülitanud, imes kogu aeg täiega.
Jälile sain kaitsmeid ükshaaval eemaldades, nr. 20 juures kukkus voolutarve lõpuks normi. Vaadates, mis 20-da kaitsme taga on, proovisin ka CC mooduli välja sikutamist, see andis sama efekti, asi oli selge.
Nii et mõõtma. PS selleks tuleb kesklukk peale panna ja 15 minutit oodata, kuni kõik elektroonikaplokid on uneasendi võtnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

Kristo_P kirjutas:Mul täpselt sama jama ,et miski imeb aku tühjaks. Võim on olemas kuid see lülitab ennast ilusti välja samuti ka salongi ventilaator. Laen akut pidevalt laadijas 1x nädalas. Kuid pärast paari päevast seismist läheb auto vaevu käima. Mingeid tulesi nagu järgi ei ole seega ei mõistagi mis asi voolu tarbib.
mul hakkas sama jama nende külmadega... ja nooh.. shoppasin veidi akupoes ja voila, problem solved
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

priitv8 kirjutas: Nii et mõõtma. PS selleks tuleb kesklukk peale panna ja 15 minutit oodata, kuni kõik elektroonikaplokid on uneasendi võtnud.

Et ,sis kui kesklukku peale ei pane jäävad osad süsteemid sisse? Olen täheldanud veel seda ,et pärast auto seiskamist helendavad el akna nupud pea 30m.
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kristo_P kirjutas:Et ,sis kui kesklukku peale ei pane jäävad osad süsteemid sisse? Olen täheldanud veel seda ,et pärast auto seiskamist helendavad el akna nupud pea 30m.
Garanteeritud ei ole jah. Need helendavad tõesti, selle märgiks, et aknaid saab veel liigutada. Küll mitte 30 minutit.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Uurisin kaitsmeblokki seal on märgitd check controllile 15,20 kaitse kas peab mõlemad eemaldama? Teengi proovi esialgu nendega. Laen aku täis ja lasen seista paar päeva kui voolukadu on endine siis pole check controli viga. Äkki peaks on board computer kaitsme ka välja võtma?
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
buumer5
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 24.01.2005 21:35 17

aku kottis

Postitus Postitas buumer5 »

Minu e34-l oli sama jama!Sai sis testriga mahajooksu mõõdetud ja too oli tõesti liiga suur 0,48 oomi, 10 oomise mõõtmispiirkonnaga mõõtes!Normaalne on kuskil 0,2! Sai järjest välja võtta kaitsmed ja releed!Selgus,et nr 22 kaitse (kirjas klaasipuhasti ) ja temaga seotud relee olid põhilised tarbijad! Sai need eemaldatud pesadest ja enam ei lähe aku kotti ja klaasipuhastid ja nagu kõik süsteemid toimivad ka!Kui ilmad soojenevad on plaan täpsemalt välja uurida mis relee se oli ja mix ta lühist tekitas
hulllugu
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 12.01.2005 13:29 24

Postitus Postitas hulllugu »

Diiler kirjutas:Tegi siis mõned mõõtmised testriga: Laadimine oli üle 14A. BMW lülitab kenasti kõik seadmed mingi 15 minuti pärast tagant ära ja signa on peal - tarbimiseks jäi u. 0.08A.
Kas sa laadimise ajal lapatsit ka pressisid? Libiseva rihma puhul oli mul see pull , et tühikäigul kõik OK, 2500 pöörde juures libises raibe ja laadimist ei kuskil.

Nagu sa näed, ei lae ta ennast tühjaks öösel (0.08A jäi pärast 15 min, kui sa oleks veel oodanud 30 min siis oleks jäänud 0.0015), siis ta peab ennast tühjaks laadima sõidu ajal... Pane ventikad, tagaklaasi soojendus jms. tööle ning anna gaasi ja vaata siis laadimist.

Lisaks veel niipalju, Tondi tänaval enne raudteed on firma Renovaar (need on tõesti eksperdid, need ehitavad ise akusid ja on sellele alale spetsialiseerunud, www.renovaar.ee), seal saab tasuta mõõta, kas akul ikka mahtuvust ka on. Ma olen alati seal käinud, nad ei suru sulle uut akut, astud sisse ja palud mõõta, siis kui aku tuksis saab seal hea hinnaga kohe uue asemele kah.
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Sai siis proovitud check controli ja kompuutri kaitsmete eemaldamist kuid ikka oli aku juba 2 ööpäevaga pea täiesti tühi. Seega on viga kusagil mujal. :? See pidev aku laadimine korra nädalas ajab vaikselt närvi :? ja tühja akuga sõitmine pole ka kasulik selle elueale :oops:
Ei teagi kust viga otsida:(
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Tuli väljas ,et üks 3'st keskluku kaitsmest oli oma pesasse ära sulanud. Ehk tekitas s ee mingil moel lühise ja äkki saab aku tühjenemise viga kaitse arvele veeretada...
Lancer EVOLUTION 9
Vasta