1. leht 1-st

K:Probleem 525 TDS,iga

Postitatud: 14.02.2010 21:25 07
Postitas bmw543
Probleem 525 TDS,iga et paagi sisese pumpa toide kadus ära,.,Ja otsisin uue toite kui süüde sees siis pump järgi ja kui süüde väljas siis pump ka,.,.,Kas nii tohib olla või ei,.ja kas mõjutab ka midagi :roll:

Re: K:Probleem 525 TDS,iga

Postitatud: 14.02.2010 22:01 01
Postitas yllar21
Võib küll, tagasivool kohe paaki on olemas, seega üle ta end ikka ei kurna.
Originaalis on muidugi selline nõks, et külma mootoriga käivitub süütega ja sooja mootoriga koos starteriga.

Re: K:Probleem 525 TDS,iga

Postitatud: 14.02.2010 22:05 47
Postitas bmw543
yllar21 kirjutas:Võib küll, tagasivool kohe paaki on olemas, seega üle ta end ikka ei kurna.
Originaalis on muidugi selline nõks, et külma mootoriga käivitub süütega ja sooja mootoriga koos starteriga.
Ühesõnaga ple probleemi :D Tänud :cool:

Re: K:Probleem 525 TDS,iga

Postitatud: 15.02.2010 09:04 37
Postitas Genne
Huvitav, kas selline trikk lahendaks soojalt pika käivitamise probleemi (kulunud pumba tüüpviga)?

Re: K:Probleem 525 TDS,iga

Postitatud: 15.02.2010 09:34 19
Postitas bmw543
Genne kirjutas:Huvitav, kas selline trikk lahendaks soojalt pika käivitamise probleemi (kulunud pumba tüüpviga)?
Mul läheb normaalselt käima,eile kui oli -12. Ta oli 1,5 päeva seisnud siis 2korda eelsoendust ja põmm käis kohe.Ja soojalt läheb ka ilusti käima,.,Enne kui paagisisesel pumpal toide ära kadus siis ketra 2 akut tühjaks siis hakkas alles lubama,.Kuna kõrgsurve pump pidi ju ise vaevanägema et juua saada :D
Ja minu arust on küttekulu ka langenud ökomolaiseri järgi,.kilometraasi ei saa jälgida kuna pixlid pees :)

Igatahes on diisel auto hea kui ta ei jama :cool:

Re: K:Probleem 525 TDS,iga

Postitatud: 15.02.2010 12:45 16
Postitas yllar21
Genne kirjutas:Huvitav, kas selline trikk lahendaks soojalt pika käivitamise probleemi (kulunud pumba tüüpviga)?
Paar foorumikasutajat on pannud mootori temperatuuriandurile lüliti vahele (kallim ja parem oleks aegrelee). Sooja mootoriga käivitades ühendadakse andur vahelt ära ja aju arvab, et mootor külm ja annab eelsüüdet ja rohkem kütet peale. Kui mootor käima läheb, ühendatakse andur tagasi ja mootor laseb pöörded normaalseks. Andur ise oli vist kolmanda ja neljanda silindri vahel.
Ehk aitab. :)