rubriik "rumal küsimus"

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
RagnarH
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 27.02.2011 15:16 35

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas RagnarH »

nojaa,,hetkel mul masin soomes,siin mingi imelik 95 kasutusele võetud,10% etanooli sees,paljudele ei sobigi see benss siis peavad tahest tahtmata 98 sisse kangutama,uurisin neste kodulehelt,et kõikidele bmw mudelitele va. millel on spetsjomm välja toodud et peab 98+ kütust panema,võib panna seda 95.Aga arvan et reisin edaspidi ikka 98'ga,vähe paremini lööb tuld ikka kui 95 :)
E38 730i V8 ; E39 528i ; E38 735iA V8
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas yllar21 »

Kütteväärtus on neil kõigil ühesugune, oktaani suhtarv väljendab detonatsioonikindlust. Ei saa kohe kindlasti öelda, et 98 "järsem" on, pigem vastupidi, omades suuremad detonatsioonikindlust, on ta madala surveastmega (vanemates) mootorites pigem võimsuse piduriks. Madalama surveastme korral põleb viimane kauem ja võib kuumutada liigselt väljalaskeklappe.
Vastupidi pannes, ehk soovitatust madalama oktaanarvuga kütust kasutades võib mootor detoneerima minna, mis on palju hullem variant.

Eelnev jutt on üldine, 98 ja 95 vahe on niivõrd väike, et reaalselt mõju eelnevate näideta põhjal ei avalda kumbki. Väike kütusekulu muutus ja võib-olla vähe kiirem võib nii üht või teistpidi tunduda. 92, 86, 68 ja muud mõistlikud vanatehnika kütused on ammu juba turult läinud. 86'te on mul kodus veel paari motika tarbeks, reageerib teine hoopis teistmoodi tikule. :mrgreen:
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
tavka0007
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 15.09.2009 11:09 59
Peamine sõiduk: BMW 318i Touring

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas tavka0007 »

Mis võib muuta siduri,piduri, gaasi raskemaks? Sain siis sõita ühe teise e36-ga. Suhteliselt tootmise lõpuaegadest. Enda autoga oli päris suur vahe. Minu auto sidur ikka tükk maad raskem kui sõbra autol. Sama lugu piduri ja gaasiga. Sõbra autol pedaalide liikumine tunduvalt kergem kui minu autol. Rooliga sama lugu. Minu auto rooli keerata on samuti raskem kui tema omal. Millest need sümptomid tingitud võivad olla? Mõlemad autod on samal aastal valmistatud ja läbisõidud peaks ka enam-vähem võrdsed olema. Tehniliselt on mõlemad tip top korras. Varem ei pannudki seda tähele, kuid kui sõidad vahel teise samasuguse autoga, siis erinevused on eriti hästi tunda ja tekkis huvi küsida, millest need muutused võivad olla tingitud. Kui sidur on kergem, kas see tähendab, et sidur libiseb? Gaasil on arvatavasti mingi trossi vahe. Pidurite koha pealt ei oska ka sõna võtta. Samuti roolivõimu kohapealt. Võimendus töötab, kuid natuke nõrgemini kui peaks, või siis sõbra autol on ülevõimendi :D
Kasutaja avatar
Aston
Huviline
Postitusi: 664
Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
Peamine sõiduk: E60 525d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Aston »

Selliseid sümptomeid võivad põhjustada ka vanad mahlad, mis on oma määrimisomadused kaotanud.
edgarb
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 26.02.2011 23:07 02

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas edgarb »

Pandi mu manuaalkäigukastiga E46le automaatkäigukastiga E46 näidikuteplokk, kus seal paremal ka ekraan automaatkäigukasti jaoks. Kuna mul seda aga pole, siis see ekraan on niisama tühi. Äkki saab sinna mingil viisil seadistada näitama mingeid pardakompuutri asju või muud, et lihtsalt tühi poleks?
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4689
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Fred »

Ei usu küll. Minu auto on ka manuaal ja see displei on seal olemas, aga see on lihtsalt tühi. Pealegi pole too ekraan pikslite poolest täislaotusega s.t automaatkasti puhul on seal kindlad ruudud, mille sees põlevad siis vastavalt käikude nimetähed/numbrid ja nende vahel on koht kastirikke sümboli jaoks.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
edgarb
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 26.02.2011 23:07 02

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas edgarb »

järgmine küsimus veel, et mida võib teada saada 7 viimase VIN-koodi numbri järgi? Kas ka seda, et auto on R4 või R6?
kri500
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 28.03.2010 14:52 13
Asukoht: Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas kri500 »

Kas e36 analoogkellal peaks valgustus olema? Kui peab, siis kuidas seal mingit pirni vahetada?

Kristjan.
Kasutaja avatar
casablanca30
Huviline
Postitusi: 348
Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
Asukoht: Estonia

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas casablanca30 »

E36 välistemperatuuri näidik peksab segast - kui väljas on -10, näitab tema -2, kui väljas on -5, näitab tema +3 jne. Milles on kühvel??? :shock:
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4689
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Fred »

edgarb kirjutas:järgmine küsimus veel, et mida võib teada saada 7 viimase VIN-koodi numbri järgi? Kas ka seda, et auto on R4 või R6?
Muidugi. Pane enda Vin lõpp siia: http://www.bmwfans.info
kri500 kirjutas:Kas e36 analoogkellal peaks valgustus olema? Kui peab, siis kuidas seal mingit pirni vahetada?

Kristjan.
Minu teada ei ole valgustust.
casablanca30 kirjutas:E36 välistemperatuuri näidik peksab segast - kui väljas on -10, näitab tema -2, kui väljas on -5, näitab tema +3 jne. Milles on kühvel??? :shock:
Andur suremas, osta uus.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
kri500
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 28.03.2010 14:52 13
Asukoht: Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas kri500 »

Fred kirjutas:
kri500 kirjutas:Kas e36 analoogkellal peaks valgustus olema? Kui peab, siis kuidas seal mingit pirni vahetada?

Kristjan.
Minu teada ei ole valgustust.
Vaatasin kasutaja SirWilliami pilti ja seal tundub kell küll valgusega.

Pilt
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4689
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Fred »

OK, vbla siis ikka on. Mul endal oli kunagi väga lühikest aega sellise kellaga auto ja tollel ei töötand see igatahes. A kui sa ta välja võtad, kas siis pole näha mingit auku/pulka/soklit, kuhu pirn võiks käia?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
kri500
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 28.03.2010 14:52 13
Asukoht: Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas kri500 »

Fred kirjutas:OK, vbla siis ikka on. Mul endal oli kunagi väga lühikest aega sellise kellaga auto ja tollel ei töötand see igatahes. A kui sa ta välja võtad, kas siis pole näha mingit auku/pulka/soklit, kuhu pirn võiks käia?
Pole veel välja võtnud, aga mingipäev vaatan.

Edit: tundub et ikkagi peab pirn olema. Nr 2 siis.
Pilt
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4689
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Fred »

Novot siis. Sarnase 1,2W pirni sain ma kunagi Automaailmast 3 krooni eest. Esinduses maksab see €3.12
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
kri500
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 28.03.2010 14:52 13
Asukoht: Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas kri500 »

Täitsa lõpp ma olen ikka idioot :oops: :oops: . Läksin vaatama ja tuled põlema pannes avastasin, et valgustus põlebki.. ma ei tea miks ma polnud seda tähele pannud. :D
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Jaanus_V »

:mrgreen: Ikka vist juhtub?
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
mhm
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14.11.2010 21:52 29

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas mhm »

Mis on E39 530d Touringu maksimaalne teljekoormus nii ees kui taga?

Vaja teada, millise koormusindeksiga rehve võib osta, kuid auto dokumente pole käepärast.
Kasutaja avatar
TiitS
Huviline
Postitusi: 1157
Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas TiitS »

Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ? :roll:
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Jan320 »

TiitS kirjutas:Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ? :roll:
Ei tõmmates vist ei tule , kas ei ole polti või kruvi kangi all, see osa on vist nahkkoti sees.
Nastix
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22.02.2011 20:25 09

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Nastix »

Hiilgan ka ühe rumala küsimusega, kas see peabki nii olema, et kliimaseadmega E39-l ei saa esiklaasile puhumise tugevust reguleerida (mõtlen, kui seda esiklaasile puhumise nuppu vajutada). Pistab pahinal puhuma ja niipea, kui ventilaatori tugevust üritan reguleerida, viskab kohe tagasi automaatsele režiimile.
Kasutaja avatar
TiitS
Huviline
Postitusi: 1157
Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas TiitS »

Nastix kirjutas:Hiilgan ka ühe rumala küsimusega, kas see peabki nii olema, et kliimaseadmega E39-l ei saa esiklaasile puhumise tugevust reguleerida (mõtlen, kui seda esiklaasile puhumise nuppu vajutada). Pistab pahinal puhuma ja niipea, kui ventilaatori tugevust üritan reguleerida, viskab kohe tagasi automaatsele režiimile.
Ei ole reguleeritav: puhub vaid MAX võimsusega.
Kasutaja avatar
TiitS
Huviline
Postitusi: 1157
Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas TiitS »

Jan320 kirjutas:
TiitS kirjutas:Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ? :roll:
Ei tõmmates vist ei tule , kas ei ole polti või kruvi kangi all, see osa on vist nahkkoti sees.
Kruve või miskit ei täheldanud. Aga eks uurib, vaatab veel.
Nupp on koos plastik-pikka vardaga (realoem) ,kuid kuidas vahetada.Keerates,keeras igaljuhul varda pooleks. Ning nuppu vaadates siis keerata pole vaja :oops: .
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Jan320 »

TiitS kirjutas:
Jan320 kirjutas:
TiitS kirjutas:Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ? :roll:
Ei tõmmates vist ei tule , kas ei ole polti või kruvi kangi all, see osa on vist nahkkoti sees.
Kruve või miskit ei täheldanud. Aga eks uurib, vaatab veel.
Nupp on koos plastik-pikka vardaga (realoem) ,kuid kuidas vahetada.Keerates,keeras igaljuhul varda pooleks. Ning nuppu vaadates siis keerata pole vaja :oops: .
Kas ikka ei ole seal nupu all kuuskant polti, võin muidugi ka eksida, kunagi igatahes sain kuidagi 1 nupu kätte.
Maxer1
Huviline
Postitusi: 149
Liitunud: 18.05.2009 19:35 47

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Maxer1 »

E36 compacti tagasilda annab ka reguleerida? Sööb natuke seestpoolt rehvi. Ise auto all käies väga ei täheldanud midagi mida keerata ja reguleerida saaks.
Kasutaja avatar
HeavyCuda
Huviline
Postitusi: 2836
Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
Peamine sõiduk: põrkepall
Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas HeavyCuda »

Maxer1 kirjutas:E36 compacti tagasilda annab ka reguleerida? Sööb natuke seestpoolt rehvi. Ise auto all käies väga ei täheldanud midagi mida keerata ja reguleerida saaks.
Kui on 1.6 isend, siis vist stabikaid seal ei ole, mis tähendab et rattad arvatavasti liiga lääpas. Sellest ka rehvide seestpoolt kulumine. Sai kunagi sellise isendi alt r17 rattad võetud ja tagumistel olid rehvid ka seestpoolt ära kulunud. Targemad võivad mind parandada, kui eksin.......... :cool:
e36 coupe in progress.....
Raiks
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 24.07.2006 09:32 05
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Raiks »

Rumal küsimus :D .Mis võiks maksta korralik M30 3.5 mootor koos automaat käigukastiga ? :)
530d
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Jaanus_V »

TiitS kirjutas:
Nastix kirjutas:Hiilgan ka ühe rumala küsimusega, kas see peabki nii olema, et kliimaseadmega E39-l ei saa esiklaasile puhumise tugevust reguleerida (mõtlen, kui seda esiklaasile puhumise nuppu vajutada). Pistab pahinal puhuma ja niipea, kui ventilaatori tugevust üritan reguleerida, viskab kohe tagasi automaatsele režiimile.
Ei ole reguleeritav: puhub vaid MAX võimsusega.
Kuidas nii? :D Vasakul on ju eraldi nupud: jalgadele, keskele ja klaasile (nupu peal peaks vist jalgadelt nool üles näitama ja see paeks ju klaasile olema, või ei ole? :D
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Kasutaja avatar
fedja
Huviline
Postitusi: 3632
Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
Peamine sõiduk: MB W447
Asukoht: räpina

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas fedja »

jah aga seal kus on tagaklaasi soojendus seal on see esiklaasi soojenduse nupp ka nagu,mis ongi selline funktsioon mis ainult täisvõimsusega puhub.
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Jaanus_V »

Seda küll jah :) Sulgudes olev tekst läks kuidagi meelest :D
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Maxer1
Huviline
Postitusi: 149
Liitunud: 18.05.2009 19:35 47

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Maxer1 »

HeavyCuda kirjutas:
Maxer1 kirjutas:E36 compacti tagasilda annab ka reguleerida? Sööb natuke seestpoolt rehvi. Ise auto all käies väga ei täheldanud midagi mida keerata ja reguleerida saaks.
Kui on 1.6 isend, siis vist stabikaid seal ei ole, mis tähendab et rattad arvatavasti liiga lääpas. Sellest ka rehvide seestpoolt kulumine. Sai kunagi sellise isendi alt r17 rattad võetud ja tagumistel olid rehvid ka seestpoolt ära kulunud. Targemad võivad mind parandada, kui eksin.......... :cool:
Mida siis teha lääpas oleku vastu? Mingeid pukse vahetada?
Vasta