rubriik "rumal küsimus"

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Riivo »

temp seieri püsti oleks näitab vahemikku mitte kindlat kraadi
´17 4Drive
Kasutaja avatar
Karl_T
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 13.08.2012 21:29 24
Peamine sõiduk: BMW e34 525i, BMW e61 525d
Asukoht: Põlva-Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Karl_T »

Probleemiks e61 Salongi lekkiv vesi.
Põhjamatt väljas, probleem leitud.
Vesi pääseb salongi tulemüürilt, salongi ja ECU karbi vahelt.
Küsimus seisneb selles, kas ECU karbi all peaks olema mingi äravool? Kas ajult ja releedelt tohib lahti ühendada pistikud, et saaks karbi eest võtta ja olukorraga tutvuda? Ilmselgelt aku juhe tuleb lahti ühedada, aga kas arvutiga hiljem ei pea sekkuma?
(OO==[ ][ ]==OO) [ viewtopic.php?f=4&t=182226" onclick="window.open(this.href);return false; ]
biiig
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 02.03.2011 00:41 29

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas biiig »

e39 3.0d 135kw tomat kast.
mis kastid sobivad või mille järgi kasti valin?
Pilt
Kasutaja avatar
HooliganMauri
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 04.10.2010 17:20 42
Asukoht: Tartumaa

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas HooliganMauri »

Karl_T kirjutas:Probleemiks e61 Salongi lekkiv vesi.
Põhjamatt väljas, probleem leitud.
Vesi pääseb salongi tulemüürilt, salongi ja ECU karbi vahelt.
Küsimus seisneb selles, kas ECU karbi all peaks olema mingi äravool? Kas ajult ja releedelt tohib lahti ühendada pistikud, et saaks karbi eest võtta ja olukorraga tutvuda? Ilmselgelt aku juhe tuleb lahti ühedada, aga kas arvutiga hiljem ei pea sekkuma?
Endal oli sama mure,kui auto ostsin. Esimene õhtu pesulasse ja vesi oligi salongis. Järgmisel päeval kakkusi tulemüüri juurest lahti ning oh üllatust, ECU karbis ka vesi sees. Võtsin karbi enda äravoolu punni eest, tulemüüri oma lükkasin kruvikaga minema. ECU karbi oma modisin natuke ringi ja panin tagasi. Hetkel peaaegu nädal möödas ja enam pole vett sisse tulnud. ECU karp ja karbi alune püsib ka siiani kuiv.
BMW E60 530D manuaal.
Kasutaja avatar
Karl_T
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 13.08.2012 21:29 24
Peamine sõiduk: BMW e34 525i, BMW e61 525d
Asukoht: Põlva-Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Karl_T »

Endal oli sama mure,kui auto ostsin. Esimene õhtu pesulasse ja vesi oligi salongis. Järgmisel päeval kakkusi tulemüüri juurest lahti ning oh üllatust, ECU karbis ka vesi sees. Võtsin karbi enda äravoolu punni eest, tulemüüri oma lükkasin kruvikaga minema. ECU karbi oma modisin natuke ringi ja panin tagasi. Hetkel peaaegu nädal möödas ja enam pole vett sisse tulnud. ECU karp ja karbi alune püsib ka siiani kuiv.
Kahjuks ma seda ECU äravoolu tuvastanud pole! Võtsid selleks ECU juhtmepundi eest? Sinna alla suhteliselt vaevaliselt näha. Oskad täpsemalt öelda, kus see asuda võiks?
(OO==[ ][ ]==OO) [ viewtopic.php?f=4&t=182226" onclick="window.open(this.href);return false; ]
Kasutaja avatar
Marty125
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
Asukoht: Jõhvi

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Marty125 »

Tervist.

Autoks on BMW e34 525i. Mootor on 2.5 bensiin 141Kw ning ilma vanoseta. Väljalaske aasta on 1991. Käigukast on manuaal. Viimased 7 vin-koodi tähist on: BG22293

Probleem seisneb mootoriga. Nimelt on mootoris mingi kolks sees. Loodan et keegi oskab öelda, mis mind ees ootab. Kolin on sooja ja külma mootoriga. Sidurit põhja vajutades kolksu hääl ei muutu, seega hooratas see olla ei saa või saab? Sõites/kiirendades vibra sisse ei löö. Tuure andes muutub ka kolks kiiremaks. Mootori õlitase on normis (Maximaalse peal, mitte üle). Mootor ei poo, ega puterda ja jõupuudust ka pole. Kolks tundub olevat salongipoolsel osal. Et asjast paremini aimu saada lisan ka video.

Video link: " onclick="window.open(this.href);return false;

Tänan.
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Riivo »

saalekolks?
´17 4Drive
Rando.
Huviline
Postitusi: 441
Liitunud: 24.05.2013 15:41 02
Peamine sõiduk: BMW X6 E71
Telefon: 53040034
Asukoht: Tartu

rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Rando. »

Riivo kirjutas:saalekolks?
Mulle tundub sama. Endal M43B16 tegi täpselt sama häält ennem kui keps küljepealt lahkus. Mootori töös mingeid muutusi ei olnud. Ca 150km kestis selle kolksuga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kasutaja avatar
HooliganMauri
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 04.10.2010 17:20 42
Asukoht: Tartumaa

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas HooliganMauri »

Karl_T kirjutas:Kahjuks ma seda ECU äravoolu tuvastanud pole! Võtsid selleks ECU juhtmepundi eest? Sinna alla suhteliselt vaevaliselt näha. Oskad täpsemalt öelda, kus see asuda võiks?
Kaan maha,siis ECU pesast välja ja tõstsin eemale, releed ja muud vidinad lasin hoidikutest lahti ja siis keerasin selle karbi sees oleva raami lahti(kolme kruviga). Võtsin raami välja(ajult ja muudelt asjadelt juhtmeid lahti ei ühendanud) ja siis seal karbi all põhjas on must kummist punn, millel peab väike auk sees olema. Selle punni sikutasin ülesse välja,aga kuna karbis ja selle all olevas vannis oli nii palju vett,siis võtsin pika kruvika ja surkisin selles karbi augus, kuni leidsin vanni punni ka ülesse. Kui veetase langema hakkab ja põhja all midagi sorisema siis oled õigel teel. :D
BMW E60 530D manuaal.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: rubriik

Postitus Postitas 50atmracing »

Rando. kirjutas:
Riivo kirjutas:saalekolks?
Mulle tundub sama. Endal M43B16 tegi täpselt sama häält ennem kui keps küljepealt lahkus. Mootori töös mingeid muutusi ei olnud. Ca 150km kestis selle kolksuga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Arvan sama. kui küünal või piibuosa üle ei löö.
Kasutaja avatar
Marty125
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
Asukoht: Jõhvi

Re: rubriik

Postitus Postitas Marty125 »

50atmracing kirjutas:
Rando. kirjutas:
Riivo kirjutas:saalekolks?
Mulle tundub sama. Endal M43B16 tegi täpselt sama häält ennem kui keps küljepealt lahkus. Mootori töös mingeid muutusi ei olnud. Ca 150km kestis selle kolksuga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Arvan sama. kui küünal või piibuosa üle ei löö.
Saalete vahetus vist väga raske olla ei tohiks? Veidike esisilda lammutada, et karter maha saada, ning siis 2 polti igalt kepsult lahti, et saaled kätte saaks? Hiljem dünamomeetrilise võtmega kinni. Kui karter on maas siis kuidas kontrollida nende korrasolekut, on neil mingi loks või saab seda visuaalsel vaatlusel ära öelda? Samuti tekkis küsimus, mis võib põhjustab saalte läbiminekut?
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rubriik

Postitus Postitas toivoku »

**** õli, õlipuudulikkus, samas see on mu meelest nende mootorite viga juba,et nendel saaled ära lähevad. ei pruug pääseda ainult saalte vahetusega, vbla keps viga saanud, või väntvõll ise.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
karl123456
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 12.12.2013 16:34 14
Peamine sõiduk: e28 524td
Telefon: 53515694
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas karl123456 »

m30b35
Viimati muutis karl123456, 30.12.2015 14:52 16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas anari »

karl123456 kirjutas:vahetasin e34 520i m50b20 mootori m30b35 vastu. Mootori juhtmestiku pistik on isane ja kere poolne ots on sama moodi isane. Kuidas oleks kõige lihtsam asja lahendada ?
Ühenda juhtmed otse kokku ja asi korras! Samas, kui tahad korralikult teha siis asenda mootori juhtmestiku pistik m50 omaga!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Martin750
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Martin750 »

Kas e38 2.8 atm kasti turbiin ja kast on sama mis 328sal 528sal?
Kasutaja avatar
JuSS---
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 10.06.2011 17:48 01
Asukoht: JJ Fabrication OÜ

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas JuSS--- »

Kas keegi teab, kas devori on täna mustamäel lahti ja kui on, siis kaua?
Kasutaja avatar
KristoL
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 07.12.2013 21:49 27
Peamine sõiduk: E92, E36
Asukoht: Pärnumaa

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas KristoL »

Tere! Nimelt mure järgmine: E34 spido näidikud ei tööta, aga see alumine riba, kus airbagi tuli jm asjad, see töötab.
Peale väikest burnouti hakkasid näidikud tööle, aga peale auto väljasuretamist jälle ei töötanud. Keegi oskab nõu anda mille peaks üle vaatama?
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas mall0c »

Ilmselt kelladeplokk ise surnud. Kondekad otsas vms. Kui auto pikalt seisnud, siis mõne ajane auto tarbimine võib veel ellu äratada.
Kasutaja avatar
KristoL
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 07.12.2013 21:49 27
Peamine sõiduk: E92, E36
Asukoht: Pärnumaa

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas KristoL »

mall0c kirjutas:Ilmselt kelladeplokk ise surnud. Kondekad otsas vms. Kui auto pikalt seisnud, siis mõne ajane auto tarbimine võib veel ellu äratada.
Aga huvitav on see, et korraks hakkas tööle.. Ja need airbagi jm tuled põlevad. :?
Martin750
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Martin750 »

Martin750 kirjutas:Kas e38 2.8 atm kasti turbiin ja kast on sama mis 328sal 528sal?
Teab keegi?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Ma®tin »

Kataloogi ei viitsi kasutada? :lol:

Häid jõule!
Kasutaja avatar
alarh
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 01.02.2010 19:27 57

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas alarh »

Kas e46 business cd vahetamine nö suure navi vastu on väga suur ja keeruline töö? Kõik funktsioonid võiksid funktsioneerida. Ise kiiruga guuglist ei leidnud.
E: jah, on võimalik. Parasjagu lammutamist.
http://www.diymybmw.com/e46/bmw-169-wid ... -retrofit/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.diymybmw.com/e46/oem-navigat ... fit-guide/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis alarh, 26.12.2015 10:07 21, muudetud 1 kord kokku.
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas mall0c »

KristoL kirjutas:
mall0c kirjutas:Ilmselt kelladeplokk ise surnud. Kondekad otsas vms. Kui auto pikalt seisnud, siis mõne ajane auto tarbimine võib veel ellu äratada.
Aga huvitav on see, et korraks hakkas tööle.. Ja need airbagi jm tuled põlevad. :?
Tavaliselt surevadki need plokid nii, et külma ilmaga ei tööta üldse, siis vahel lambist ärkavad ellu jälle, siis kustuvad ära. Kui kojameeste 1. Kiirus töötab korrektselt (seisma jäädes paneb intervalli peale) ja kompuuter suudab kuvada keskmist kiirust ja kulu (selle olemasolul muidugi) on 75% kindlusega asi plokis endas. Automaatkastiga isendid kipuvad veel puuduliku kiirusesignaali puhul kasti avariireziili panema

Airbagi tule põlemine on nii tqaaline, et sellest ei loe midagi välja.
Kasutaja avatar
RagnarV
Klubiliige
Postitusi: 2653
Liitunud: 31.01.2013 22:37 20
Asukoht: Männiku

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas RagnarV »

Kas uutele continental naastrehvidele on vaja mingit sissesõitu ka või võib külma näoga peale lennata ja kuuma anda ?
Kasutaja avatar
j.j.
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
Peamine sõiduk: E36 / E90
Asukoht: Tallinn

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas j.j. »

RagnarV kirjutas:Kas uutele continental naastrehvidele on vaja mingit sissesõitu ka või võib külma näoga peale lennata ja kuuma anda ?
Bränd pole oluline - sissesõitu vajavad kõik. https://www.nokiantires.com/innovation/ ... tion-tips/
Kasutaja avatar
soonikx
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 25.09.2012 19:13 22
Peamine sõiduk: BMW E30 M50B28 turbo

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas soonikx »

Mis % lukuga lsd e34 td-l on?
Või mille alt typ188 LSD diffri leiaks mis oleks 75 või suurema lukuga.
BMW E30 M3 turbo driftikas 355kw rattast
BMW E30 turbo tänava auto ? jõudu.

http://www.facebook.com/TeamKnightdrift" onclick="window.open(this.href);return false;
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas mall0c »

Nii suurt lukku ei olnud originaalis ühelgi BMW-l. Originaalis on nad minuteada kõik 25% lukus ning duubeldada saab seda, kui distantsseibide asemele kettad panna. Edasine on ilmselt kodanik Lille pärusmaa.
mariovtt
Huviline
Postitusi: 599
Liitunud: 25.01.2012 19:20 21
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tõrva

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas mariovtt »

Tere. Kuidas teha kindlaks, et karterituulutusklapp umbes (sümptomid). Kahtlustan, kuna avastasin, et õlikorki eemaldades tühikäigul hakkas kergeid õlipritsmeid loopima. Muidu õli ei võta ja käib super vaikselt ja ühtlaselt. M43 mootor.
Kasutaja avatar
-Priit-
Huviline
Postitusi: 689
Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
Asukoht: Põlvamaa/Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas -Priit- »

Aga kas ta siis ei peaks M43-l õli välja viskama korgist, kui kett jookseb kohe korgi all? Kett käib ju karterist läbi, ta pillub igale poole seda õli laiali käimise ajal. Neil mootoritel seda karterituulutuse probleemi ei tohiks olla, pole vähemalt ise kokku puutunud.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas toivoku »

-Priit- kirjutas:Aga kas ta siis ei peaks M43-l õli välja viskama korgist, kui kett jookseb kohe korgi all? Kett käib ju karterist läbi, ta pillub igale poole seda õli laiali käimise ajal. Neil mootoritel seda karterituulutuse probleemi ei tohiks olla, pole vähemalt ise kokku puutunud.
on ikka probleeme olnud, aga noh siis veiderdab mootor ka :) MIna ütleks selle peale seda,et ära otsi viga sealt kus seda pole :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Vasta