435. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.10.2016 22:59 39
Postitas Tauri^^
Milline õli e61 530d roolivõimu anumasse käib? Peal kirjas ATF aga poes oli ATF käigukasti jaoks ja eraldi oli ''roolivõimu õli' kirjaga.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.10.2016 23:21 12
Postitas crime
roolivõimu kirjaga ilmselt õigem. Kuigi ta on samamoodi ATF(automatic transmission fluid)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.10.2016 08:58 25
Postitas botzor
Täna hommikul lõi pool autot seest uduseks nii kui puhuri 3-4 peale panin???..e34 touring diisel.
Kas võib salongi õhufiltrit kahtlustada?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.10.2016 10:28 05
Postitas darklight
botzor kirjutas:Täna hommikul lõi pool autot seest uduseks nii kui puhuri 3-4 peale panin???..e34 touring diisel.
Kas võib salongi õhufiltrit kahtlustada?
tõenäoliselt.. kui su e34l see on (kõigil pole) ja kui just salongiradika lekke pärast see udu sealt ei tule (aga seljuhul on see klaasipealt raskemini eemaldatav/eemalduv kui tavaline udu)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.10.2016 10:58 29
Postitas botzor
darklight kirjutas:
botzor kirjutas:Täna hommikul lõi pool autot seest uduseks nii kui puhuri 3-4 peale panin???..e34 touring diisel.
Kas võib salongi õhufiltrit kahtlustada?
tõenäoliselt.. kui su e34l see on (kõigil pole) ja kui just salongiradika lekke pärast see udu sealt ei tule (aga seljuhul on see klaasipealt raskemini eemaldatav/eemalduv kui tavaline udu)
Huvitav et just nimodi lõi
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.10.2016 11:40 56
Postitas StenV70
Kahetsooniline ja 1tsooni poolt hakkas radikas lekkima.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.10.2016 20:57 30
Postitas KalleP
Ehk oskab keegi siit vastata.. Kui e39-le ilma vihmasensorita klaas panna, kas intervall hakkab tööle?
E46-l enne interval tööle ei hakanud, kui sensori kaitsme välja võtsin. E39-l puudub vist eraldi kaitse selleks.

2002a 530d e39.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 25.10.2016 11:17 47
Postitas because
Keegi vahetaks E61 530d 2005a väljalaskekollektori ära? Jull endal olemas, vaja vahetada. Kiri hinnasooviga postkasti! Tallinn!

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.10.2016 15:51 59
Postitas KalleP
Kuidas geneka rihma pingutit vahetada? Ei leia polte üles.
Detail nr 4 siis.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... alue_line/
Bmw e46 330d 2002 a.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.10.2016 17:09 51
Postitas BMW Rh+
Kas keegi Eestis m57 moototile Decat downpipe ka vahendab või peab Ebay-st tellima?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.10.2016 19:44 21
Postitas JanekEnde
KalleP kirjutas:Kuidas geneka rihma pingutit vahetada? Ei leia polte üles.
Detail nr 4 siis.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... alue_line/
Bmw e46 330d 2002 a.
Poldil kate peal ehk.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.10.2016 20:30 21
Postitas KalleP
JanekEnde kirjutas: Poldil kate peal ehk.
Pingutit ise on näha geneka juures, aga kinnituspoldid on kinni keeratud nagu rihma poolt. Võtsin rihma maha ja vaatasin pingutusrulliku juurde, sealt kinnituspolte näha pole. Mingit katet seal küll pole. Kas tõesti peab geneka maha võtma, et ligi pääseda? Või pool autot laiali lammutama selle väikse julla pärast? :roll:

Ehk oskab keegi anda mingi "diy" lingi vms.. Ise sellise pinguti kohta ei leidnud teemat.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.10.2016 22:38 49
Postitas silver62
Niiskete ilmadega on hakanud rool käsi määrima. Kas peale rooli vahetuse või uuesti nahatamise on mingi võimalus seda asja parandada?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.10.2016 23:53 10
Postitas toivoku
KalleP kirjutas:
JanekEnde kirjutas: Poldil kate peal ehk.
Pingutit ise on näha geneka juures, aga kinnituspoldid on kinni keeratud nagu rihma poolt. Võtsin rihma maha ja vaatasin pingutusrulliku juurde, sealt kinnituspolte näha pole. Mingit katet seal küll pole. Kas tõesti peab geneka maha võtma, et ligi pääseda? Või pool autot laiali lammutama selle väikse julla pärast? :roll:

Ehk oskab keegi anda mingi "diy" lingi vms.. Ise sellise pinguti kohta ei leidnud teemat.
poldid on teisel pool, paras piix vahetada :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.10.2016 15:35 27
Postitas RagnarV
m50 aju, mis vahet on sinise taustaga ja valge taustaga ajudel ? koodid samad

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.10.2016 20:17 31
Postitas Volum
toivoku kirjutas:
KalleP kirjutas:
JanekEnde kirjutas: Poldil kate peal ehk.
Pingutit ise on näha geneka juures, aga kinnituspoldid on kinni keeratud nagu rihma poolt. Võtsin rihma maha ja vaatasin pingutusrulliku juurde, sealt kinnituspolte näha pole. Mingit katet seal küll pole. Kas tõesti peab geneka maha võtma, et ligi pääseda? Või pool autot laiali lammutama selle väikse julla pärast? :roll:

Ehk oskab keegi anda mingi "diy" lingi vms.. Ise sellise pinguti kohta ei leidnud teemat.
poldid on teisel pool, paras **** vahetada :)
Suht lihtne vahetada. Roolivõimu pump eest, genekas eest (ei pea juhtmeid küljest võtma), rulliku 10mm poldi keerad lahti silmusnarrega, heebliga meelitad rulliku välja ja saad pinguti küljest kruvida (2 torx või 10mm polti)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.10.2016 20:22 59
Postitas sigaelmar
silver62 kirjutas:Niiskete ilmadega on hakanud rool käsi määrima. Kas peale rooli vahetuse või uuesti nahatamise on mingi võimalus seda asja parandada?
Võid proovida veemärja lapiga niikaua rooli nühkida kuni lapp enam ei määrdu. Kunagi sai mingi keemiaga rooli puhastatud ja siis hakkas mul ka määrima ja minumeelest vesi ja kalts aitas.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.10.2016 20:26 08
Postitas xfiles
mootori põhja kaitse, kas seal plastik avas peaks mingi kate veel olema?
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.10.2016 19:16 55
Postitas toivoku
xfiles kirjutas:mootori põhja kaitse, kas seal plastik avas peaks mingi kate veel olema?
Pilt
ei

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.10.2016 21:10 04
Postitas xfiles
kui sügavas lumes sõita surub lume sinna üles rihma vahele?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.10.2016 23:37 30
Postitas Chris_P
Kas kellelgi on homme laenata mingit diagnostika junni tallinnas. Paariks tunniks.

Parimat

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.10.2016 00:04 26
Postitas ooDDoo
Laenama ei hakka aga võin lasnas päeval juhtme taha visata kui vaja

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.10.2016 14:29 35
Postitas 525bbmm
because kirjutas:sooviks veidi nõu, nimelt auto läheb kindlustuse poolt remonti (stange, tiib, tuli) ning minujaoks nendepoolsed koostööpartnerid suht tundmatud, ehk kellelgi on kogemusi mõne firmaga ning aitab soovitada kuhu tasuks auto viia?

nimekiri siis selline:

heimarus mustamäe/heimarus lasnamäe
metro auto tihniku
autoks grupp oü
alvari auto oü
tarmo auto oü
reval group oü

suured tänud ette ära!
Lugesin ajaviiteks antud teemat ning oma kogemuste järgi soovitan ühte kohta kindlalt ja kohe kindlalt vältida - nimelt Heimarus OÜ (Mustamäe). Kahjuks või õnneks kiskus kogu asi minu seisukohalt tragikoomiliseks.

Kõik sai alguse 11.05.2015, kui toimus väike kõks, kus mulle sõideti ette Akadeemia teel, trollide vahepeatuse juures (a'la kohas kus on Akedeemia teel keset teed "Anna teed" märk, enne E. Vilde ristmikku). Noor tütarlaps (vahtralehtedega) tuli Kadaka tee poolt ja mina peateelt, tehes vasakpööret Kadaka tee suunas. Toimus õnneks väike kõks, kus küljega kriibiti stanget ja iluvõrel oli paar väikest kriimu peal (sain õnneks ennem pidama, muidu oleks küljetiib ja juhipoolne uks ikka korralikult sassis olnud). Tagajärg järgmine: Pilt

Polnud midagi hullu ja õnneks jäid kõik terveks (90ndate VW Polo kaasreisjal tundus kõige suurem ehmatus olema - pole ka imestada kui peale äkilisi seismajäämisi vaatab esi küljeaknast vastu auto stange ja iluvõre) ja mis ikka, kindlustuse pabereid täitma. Paberid täidetud, jätkasime oma teekonda. Ma eriti ei põdenudki asja üle, võrreldes teise masinaga, mis kahjustusi sai tema sõiduk.

Telefon kätte ja sai hakata uurima. Esmalt kõne If kindlustusele, et miks Silberautot nimistus pole (väideti, et auto vanus juba üle 6 aasta ning Silberauto nii kallis koht, et nemad pole nõus sinna saatma) - huvitaval kombel olen probleemide puhul alati Swedbank'i kasko korras pöördunud Silberautosse ja pole keegi probleemi näinud. Aga see selleks.

Sai hakatud sama nimekirja läbi helistama, mis tsitaadis on toodud. Kahjuks oli enamusel järjekorrad ülimalt pikad (ju magus aeg käsil) va Heimarusel. Sai natukene internetis uuritud antud firma kohta. Oli nii laitmisi kui ka kiidusõnu aga eks südames ikka lootsin, et tegijal ikka juhtub (tilk tõrva meepotis vms).

Aeg kokkulepitud ning sai minna autot näitama kahjude hindamiseks. Auto pargitud Top Parts parklasse, tuli kahjude hindaja (vist oli juhataja, päikseprillid silmade eest, kuigi oli ülimalt sompus ja pilvine ilm). Vaatas auto üle - kõik tundus super-luks. Lisaks sai mainitud, iluvõre on custom SRT/nelikveo versioon, mitte tavalise tagaveolise masina versioon, ning EU ladudes seda saada pole. Öeldi, pole probleemi, küll nad leiavad selle (minul hakkas mõtetes hüüumärk põlema, kuna isegi Silberauto kaudu pole võimalik seda saada).

Läksin rõõmsa tujuga minema, teades, et helistatakse kui vajalikud jubinad on saabunud ja seejärel olen 2 päeva jalamees. Muidugi sama päev tellisin oma rahadega USA'st uue iluvõre (mõtlesin, et kui nad leiavadki, siis nagunii läheb seda iluvõret tulevikus vaja, kuna aeg on näidanud, et tegemist on suhteliselt kulumaterjaliga - a'la 1-2 aasta tagant, kui kiivitajad ja muud suuremad linnud hakkavad tee peal liikuma ja mõni jääb kahjuks alla, kriipides korralikult iluvõret).

Saabuski päev, mil auto läks remonti - viskasin igaks juhuks iluvõre autosse, kuigi nemad väitsid, et kõik asjad on olemas ja kõik on OK. Auto üleantud ja jäin ootama päeva, mil kätte saab.

Helistati ja öeldi, auto korras, võite järgi tulla. Läksin järgi ja olin natuke shokis - värvitoon ei kannatanud kriitikat. Kahjuks pilte ei teinud aga midagi taolist nägi välja (NB! pildil olev erinevus ei ole võimendatud vaid isegi natukene tagasitõmmatud) - küljetiiva ja kapoti värv hele, stange värviti tumedaks:
Pilt

Juhataja (jälle päikseprillid silmade ees), tuli ja andis võtmed üle. Küsisin, et toonivahe on ju märgatav sees (saan sellest aru, et päris kaotada pole võimalik toonivahet). Juhataja kiitis - päike paistab ja see on täitsa tavaline asi kui kusagilt nurga alt on toonivahe märgatav - ta ei suvatsenud prillegi isegi silmade eest ära võtta, et asi üle vaadata. Võin kinnitada, et tegemist ei olnud kusagilt nurga alt vaatamisega vaid otsejoones oli selline toonivahe sees (kui parklasse kõndisin, siis oli juba 100m pealt aru saada, et millegagi on totaalselt mööda pandud), nagu ülaltoodud pildi näites on toodud. Mõtlesin, et noo OK, võibolla täna täna tõesti päike sellise nurga alt (seda mäletan siiani, et üle pika aja päike paistis tol päeval).

Ja järgmine üllatus. Nimelt numbrimärk oli haamriga sirgeks taotud ja tagasi topitud (osad numbrid ei olnud loetavadki enam). Pärisin selle kohta ja juhataja (või see päikeseprillidega isik) vastas sellepeale - neil ei ole õigus ARK'is taotleda uut numbrimärki. Tekkis peas mõte - WTF - sellist asja ei ole minuteada kusagil ja kui olekski selline olukord, miks sellest varem teada mulle ei antud :?: Ja asi jätkus - öeldi, ARK on siinsamas, taotle uus number ning tule tagasi, nemad maksavad mulle need kulud kinni (pean neile tseki ette näitama). Ega mul muud üle ei jäänudki, kui läksin sama päev ARK ja taotlesin uue numbri aga kui numbrid kätte sain, siis see ooper oli juba nii haledaks kiskunud, et lausa okse refleks tuli, kui keegi Heimarus OÜ'd mainis (st numbri ja muud asjad tegin oma kuludega). NB! Praegugi antud sirgeks taotud numbrimärk on mul alles garaaži seinal - paljud peavad seda anekdoodiks :)

Ja järgmine üllatus - iluvõre! Nimelt iluvõre mille olin autosse nii igaks juhuks visanud, läks mängu - pandi ilusti külge. Auto üleandja veel kiitis - hea, et panid iluvõre kaasa, muidu oleksime teise iluvõre pannud külge, kuna me samasugust ei leidnud (ja seda öeldakse auto üleandmise päeval :shock: ). Teine iluvõre anti kaasa, mida ma nagunii kunagi külge ei lase kunagi panna.

Positiivne oli see, kus kõik stange detailid istusid ilusti omal kohal - komplekteerimise suhtes super töö aga siiani kripeldab, kas välispinnalt allpool on ikka kõik nii korrektne :roll:. Eks tulevik näitab, kui midagi peaks veel juhtuma ja saab pöörduda kuhugi tõsiseltvõetamasse kohta.

Ja sai autoga sõidetud peale kättesaamist nädal. Peas koguaeg jooksis mõte - auto üleandja ütles, et mina tean, et stange on värvitud - kes ei tea seda, ei saa värvivahest aru. Mõtlesin, et ju viga minus aga kõik lähedasemad isikud pärisid, mis stangega on juhtunud. Eriti hull oli värvivahe sompus ilmaga ja eriti veel õhtu, enne pimedaks minemist (värvivahe oli nagu valge ja must - ma ei liialda).

Teisel päeval, peale auto kättesaamist sai hakatud stange värvi võrdlema kapoti/küljetiiva värviga ja esimene asi, mis sai avastatud - stange värvis pole üldse kasutatud pärlmutterefekti (ja seda efekti on auto värvis ikka päris palju) - annab läike/sära. See seletes asjaolu, miks stange on ülimalt matt (pigem hoopis tuhm). Sai hakata asja uurima ning selgus, et Heimarus OÜ kasutab Spies Hecker värve, mida enamus värvimistöökojad kasutavad (ka margiesindused). Spies Hecker'i tugi on olemas ka värvitoonile, mis värvi on minu auto.

Seejärel sai uurida ühelt tuttavalt, kes on autode värvimistega kodus - nimelt tema arvates nägi Heimarus OÜ'l värvimisprotsess selliselt välja: valiti Spies Hecker värvikaardi järgi enamvähem sobiv toon -> võeti värv (ei segatud erinevaid värvi komponente ega toone sisse) -> kanti peale -> lakk peale - ühesõnaga põlve otsas tegemine.

Helistasin If' ja küsisin, et kuidas on juriidiliselt kõige mõistlikum tegutseda, kui stange toon (võiks isegi öelda, mitte toon vaid värvi valik) on vale. Öeldi: Üritage esialgu Heimarus OÜ'ga kokkuleppele saada ja kui ei saa, vaatab edasi. Ma mõtlesin, et OK. Selge. Helistasin Heimarus OÜ'sse ja rääksin mure ära, et asi pole päris õige - läbi telefoni oli tunda, kuidas ärrituti - muidugi viisakas suhtlus oli.

Paari päeva pärast läksin autot uuesti Heimarus OÜ'sse näitama ja sama isik tuli autot üle vaatama , kes võttis auto vastu ja andis üle (järjekordselt päikeseprillid koguaeg silmade ees) ja ta enam väga nii heas tujus ei olnud (oli suhteliselt ärritunud). Rääkisin mure ära, et asi pole õige ja mis variante pakute, et asi korda saaks. Tekkis diskussioon selle üle, kus väideti, et Heimarus OÜ on kõik õigesti teinud ja mina näen ainult värvis probleemi ja toonivahet pole jne jne. Püant saabus alles, siis kui julgesin mainida, et miks Te ei kasuta spektromeetrit, väljaselgitamaks õiget tooni (võtate kapotilt või tiivalt aparaadiga tooni) ja enamus värvitöökojad kasutavad seda õige tooni saamiseks, mitte ei kasuta värvikaarte. Peale antud lauset sain põhimõtteliselt peatäie sõimata, et mis lolli juttu ajan, sellist aparaati ei eksisteeri kusagil jne jne (lisaks tule ise töökotta värvi valima värvikaardilt ja värvima jne). Ma kahjuks ei mäleta mida vastasin aga põhimõtteliselt öeldi, et värvivad uuesti ja jutt oli punkti pealt lõppenud.

Saabus päev kui viisin auto uuesti värvimisele. Telefonis öeldi, et läheb kaks päeva (ruttavalt ette öelda - läks hoopis 5 päeva). Järgmine päev helistati - auto valmis, värvitud, komplekteeritud - võib järgi tulla. Läksin järgi, meel hea, et nüüd korras aga mida ei olnud, ei olnud õiget järjekodselt õiget tooni - siinkohal pean tunnistama, et nüüd oli tegu toonivahega, mitte vale "värvi valikuga". Asi enam nii hull ei paistnud kui ennem (aga ikkagi oli märgata - stange oli ~kolme tooni jagu tumedam). Suvalisest kohast lähemalt vaadates oli näha, et nüüd oli sisse segatud natukene pärlmutterefekti aga ülejäänud auto värviga võrreldes ikka tohutult vähe. Teades, mis taset on võimalik saavutada Spies Heckeri värviga (kunagi värviti teises firmas tagastanget ja toonierinevust pole üldse näha), hakkasin vihjama, et pole ikka päris hea - seekord juhataja (vastuvõtja, päikeseprillidega) sai ise ka aru ja pakkus, et värvivad uuesti.

Järgmine päev helistati ja öeldi telefonis, et värvitud. Läksin kohale, jälle lootes, et asi OK aga seekord juhatati mind hoopis sisehoovi parklasse, kus avariilised autod ootavad oma järjekorda. Nimelt auto seisis sisehoovis, stange ette lahtiselt tõstetud, juhtmed ripuvad jne jne - juhataja pidas õigeks,et pole mõtet komplekteerida kokku, kui asi on üle vaadatud. Pärlmutterefekti koguse olid täpselt parajaks saanud (nii nagu peab olema) aga seekord värviti stange ~3 tooni heledamaks (peas mõtlesin, et kas tõesti töötavad seal firmas värvipimedad).

Sai natukene arutatud seal, et see pole ikka päris see, milline peaks asi välja nägema. Ja korraga järsku juhataja mainib (päikseprillid peas), et nad rendivad selle auto jaoks ühest firmast mehe ja aparaadi (nimelt spektromeetri), kes paneb spektromeetri abil tooni õigeks. Mainis veel, et täna ta ei jõua, et homme pidavat antud mees spektromeetriga tulema. Jah, täpselt sama asi, mille eest sain sõimata, kui mainisin spektromeetrit (kui soovisin auto stange ülevärvimist esmakordselt), mida ei pidavat värvimistöökodades eksisteerima.

Kuna autot oli vaja, sai küsitud rendiautot, kuniks saab stange kolmandat korda värvitud (loodetavasti pidavad homseks kõik korras olema). Rendiautot ei olnud Heimarus OÜ'l kohe anda aga öeldi, et õhtuks üks vabaneb - lubasid helistada. Õhtupoolikul helistati ning anti rendiauto võtmed - Mazda 3 universaal (90'ndate lõpu masin). Kes tahab ekstreemsust, siis rentige antud auto (suurelt kollaselt Heimarus OÜ kleepsud peal). Nimelt auto on kunagi minevikus ilmselt tõsise paugu pannud, mis ei tohiks üldse liikluses osaleda ka taastatud kujul. Nimelt käikude sissepanekuks on vaja rakendada tõsist jõudu (tundus, et käigukasti hoovastik on päris kõveralt taastatud). Auto välimine pool ei kannatanud kriitikat - sinist värvi aga detailid olid värvitud selliselt, kus iga detail on erinevat sinist tooni. Käsipidur ei töötanud, pidurid ei võtnud hästi, kui mäletan õigesti, siis turvavöö pinguldi samuti ei töötanud (terve turvarihma pikkus oli välja keritud), kütusekork puudus, kütusetoru põlv oli läbi ussitanud (pidi tankuri püstoli kogu pikkuses põhja suruma, et läbi toru taharatta peale kütust ei jookseks). Ühesõnaga tekkis järgmisel päeval kangesti küsimus - kas Te selliselt autosid taastategi ja värvite (ja kuidas üldse selline masin ülevaatuse on läbinud) aga igaks juhuks ei hakanud torkima.

Järgmine päev läksin rendiautoga enda autole järele (eelmisel õhtul sai muidugi, nagu rendiautodel tavaks, paak täis tankida). Juhatajat seal ei olnud (päikseprillidega isik), oli varuosade manager vms (see, kes tellis ilmselt vale iluvõre), kes pidi auto üle andma. Võttis rendiauto vastu, istus autosse, keeras süüte sisse ning hakkab rääkima, et kütuseseier on maksimumist ühe seieri jagu allpool, kui peaks olema. Küsis tsekki, mida mul muidugi ei olnud - sai ära rääkida ka lugu, et õhtu sai tangitud ning elan läheduses (max 2km sõita). Talle sellest ei piisanud ja saatiski mind uuesti tankima - tulin tagasi 1.3€ tsekiga (ja päriselt, mitte loo vürtsitamiseks pole see öeldud).

Rendiautoga asjad korras, läksime enda autot vaatama - asi nägi suhteliselt ilus välja aga ikkagi üliõrn toonivahe on sees (sellest saan aru hõbedase auto puhul) aga nii head tööd ei tehtud, kui tagastange puhul (ühes teises firmas). Sai veel arutatud seal asjade üle (varuosade manager tundus mõistlikum isik olema kui see päikeseprillidega tüüp) ja mis selgus - antud töökojas ei ole ka hajutajat, mis peaks igas elementaarses värvitöökojas olemas!

Nüüd ~1.5 aastat möödas ja mis saanud on. Eelmisel talvel hakkas ühest kohast värv kooruma (alt väljatõmbamiskoha juures - autot pole kordagi välja sikutatud, ~7 kuud pärast värvimist) ja vaikselt laieneb edasi - seda nii tähele ei pane aga ilmselt kunagi maksan pigem oma taskust kinni stange värvimise, kui viin Heimarus OÜ'sse uuesti värvimisele.

Selle aasta alguses helistas ka IF kindlustus, soovisid autot näha, kuna midagi vist ei klappinud neil - päriti väga palju Heimarus OÜ kohta ja rääkisin asjad ära nagu olid.

Lihtne kriim stangel, sai 5 nädala pikkuseks jandiks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.10.2016 21:35 29
Postitas sigaelmar
Noojah... Aga minu teada ei saa ka kolmandad isikud ARKist numbri duplikaati tellida.
Üks rumal küsimus ka - E65 mõnikord hakkab esimene laetuli põlema ja mõnikord mitte. Ma ei ole veel aru saanud mis olukordades ta töötab ja millistes mitte.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 31.10.2016 08:03 15
Postitas KalleP
Sai e39-l vahetatud parkimisandurid (diagnost näitas 2 tagumist parempoolset ja 1 eesmine). Peale vahetust kadusid veateated ära aga tagumise käigu sisse paned siis hakkab piibitama tagant ja vahepeal ka eest. Vaatasin inpaga andurite tööd ja nüüd näitab nagu 1 tagumine keskmine vasak ja 1 ees oleval anduril oleks takistus ees (vahetatud andurid töötavad ilusti) . Ei pinise koguaeg, vahepeal jääb vait. Muidu andurid töötavad jne.
Kas pdc moodul kutu või mis teema võib olla?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 31.10.2016 12:11 56
Postitas MartinH.
kas e46 kupee/sedaan/ touring keskkonsool ja katuseluugi polster samad?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 31.10.2016 15:07 34
Postitas Silver88
KalleP kirjutas:Sai e39-l vahetatud parkimisandurid (diagnost näitas 2 tagumist parempoolset ja 1 eesmine). Peale vahetust kadusid veateated ära aga tagumise käigu sisse paned siis hakkab piibitama tagant ja vahepeal ka eest. Vaatasin inpaga andurite tööd ja nüüd näitab nagu 1 tagumine keskmine vasak ja 1 ees oleval anduril oleks takistus ees (vahetatud andurid töötavad ilusti) . Ei pinise koguaeg, vahepeal jääb vait. Muidu andurid töötavad jne.
Kas pdc moodul kutu või mis teema võib olla?
Kui on tegemist Hiinast pärit odavamate parkimisanduritega, siis need võivad igast anomaaliaid tekitada.
Endal oli nii, et ühtegi veateadet PDC moodulisse ei tulnud, kuid nii kui tagurpidi käigu sisse panid, siis oli üks suur piiks. Nüüd kasutatud originaalid tagasi ja kõik töötab.
Ehk siis nende Hiina anduritega probleeme ikka on.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 31.10.2016 17:07 21
Postitas KalleP
Silver88 kirjutas: Kui on tegemist Hiinast pärit odavamate parkimisanduritega, siis need võivad igast anomaaliaid tekitada.
Endal oli nii, et ühtegi veateadet PDC moodulisse ei tulnud, kuid nii kui tagurpidi käigu sisse panid, siis oli üks suur piiks. Nüüd kasutatud originaalid tagasi ja kõik töötab.
Ehk siis nende Hiina anduritega probleeme ikka on.
Muidu kahtlustaks ka seda, aga nood uued hiinakad toimivad ilusti. Jamama hakkasid vanad andurid. Kui andur ei tööta siis teeb ühe pika piiksu ja on vaikus. Aga mul piiksub (piip-piip-piip jne) ta koguaeg, täpselt nagu hakkaks takistusele ligidale jõudma. Muidu katsetuseks vahetaks taga andurite asukohti, aga ei viitsi sellepärast stanget jälle küljest kakkuda.
E46-l on hea, andurid on liistu küljes. Kaku ainult liist lahti ja kõik. Aga e39-l tehtud selline super lahendus, et topitakse stange sisse andurid.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 31.10.2016 17:19 59
Postitas ttsys
Küsija soov on arusaadav, kuid teemana siiski pigem hiromantidele - selgelt nägijatele. Andurite riviga on probleem ja välistada ei saa midagi, sh seda, et need "uued andurid" ei ole ok selles rivis ning ka seda, et röökivad vahetamata andurid on samuti kustunud. Kui soovid eksperimente teha ja igasuguseid asju BMW külge riputada siis paratamatult pead arvestama võimalike lisatööde ning sekeldustega. Mitte keegi ei käsi ju andurite testi jaoks pamprit oma kohale monteerida(!)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 31.10.2016 20:03 01
Postitas karl1
Kas e38 diislile sobivad bensuka udukad ka stange külge, stange kuju äärtest sama vist? Keskmine liist jah teine.

Ja Heimarus korralik koht jah, sõbral vedeles seal d3 audi päris kaua, pärimise peale, et kuidas on, vastati, et laiali tõmmatud ja ootavad osi, reaalsuses seisis maja kõrval samal ajal ja keegi polnud puutunudki seda, ja nii isegi mitu korda vist.