449. leht 708-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.01.2017 15:47 59
Postitas porku
Volum kirjutas:
wtf kirjutas:Jätkame külmal ajal eelsüüte teemal :mrgreen: :
Kas eelsüüteküünalde relee võib olla niimoodi läbi ka, et veakoode küünalde kohta pole? (e61 530d 05a) (tean, et tavaliselt viskab suvalisi küünalde vigu relee korral - aga kas see on alati nii?)
Jah.
Paistab, et me jagame külmaga käivitumise saagat?

Aga jah, üldiselt viskab ikka viga, aga on kaks asja mis välistavad üldse küünalde kasutamise :
1. Kui akus on vähe voolu siis DDE otsustab, et küünlaid ei kasutata
2. Kui alumine jahutusvedeliku temp andur vigane on, siis
2.1 valetab külmemaks - ujutatakse silindrid kütusega üle
2.2 Valetab soojemaks - Küünlaid järgi ei panda või pannakse järgi väga lühikeseks ajaks, sõltuvalt kui palju soojemaks valetab.

Ise teen esmaspäeval akule testi ära (aku testeriga) ja kui sellest tolku pole siis vahetan tolle anduri ära,

Arvutiga ühtegi viga pole ja alates -5 käima ei saa, pihustid korras ja silindrid käivad kenasti paaris..
Kui sa mõne lahendi leiad siis anna teada palun :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.01.2017 16:26 01
Postitas paul22
Seni, kuniks proovin inglise keelde saada inpa, oskab keegi nendest vigadest arusaadavas keeles vastuse anda :) https://www.upload.ee/files/6557374/moo ... s.pdf.html

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.01.2017 16:42 59
Postitas ttsys
Suht levinud häda M57 seljas;
Kui seda on juba piisavalt "puhastatud" siis uus vaja;
Pilt
http://forum.bmw5.co.uk/topic/76629-fau ... ctivation/

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.01.2017 18:47 13
Postitas porku
paul22 kirjutas:Seni, kuniks proovin inglise keelde saada inpa, oskab keegi nendest vigadest arusaadavas keeles vastuse anda :) https://www.upload.ee/files/6557374/moo ... s.pdf.html
Selleks, et see veakoodide osa inglisekeelne oleks on vaja saada need sfgdata ja cfgdata kaustad kusagilt vastava keelsed saada (võisin nimedega eksida aga mingi c...data ja s...data failid kogu seda elu sisaldavad).

Kui leiad kusagilt siis võid mulle pm-i jagada neid :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.01.2017 19:17 32
Postitas paul22
Enne drosseli maha võtmis ja puhastamist olid sellised vead:
https://www.upload.ee/files/6557995/enn ... t.pdf.html
Peale puhastust tekkis neid omakorda rohkem :D kas peale drosseli maha käimist on vaja midagi seadistada või suudab masin ise midagi teha? nt mõnedel markidel rooliandur, et keerad siia poole ja teisele poole põhja?
https://www.upload.ee/files/6557997/pea ... t.pdf.html
Lisaks tegin tühikäigul 2 näidu pilti, kas sellised näidud okeid?
https://www.upload.ee/files/6558003/silinder.pdf.html
https://www.upload.ee/files/6558006/silinder_2.pdf.html

Re: Rumal xenoni küsimus..

Postitatud: 15.01.2017 15:36 49
Postitas ASG
Küsimus siis Xenonite, täpsemalt siis xenonite ballastide kohta...
Kas saab olla nii, ballastid ei tööta nii nagu peaks ja xenon pirn põleb nö nõrgema vooluga kui peaks - ehk siis xenon pirn põleb, kuid mitte nii nagu peaks, kuna ballastiga on mingi ikaldus.. Ehk siis - tuled põlevad, aga sittagi ei näita ...
Ja vähe sellest, et need xenonid mul midagi ei näita, streigib üks ballast/pirn nii, et esitulesid töölepannes mõnikord jääb ilusti pirn põlema, mõnikord mitte...
Oskab keegi kommenteerida kuidas ma saaksin ise kontrollida kas ballast on ikka töökorras ?

Tänud ette !

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 16:01 30
Postitas Tauri.
Pigem on reflektorid ära põlenud.

Re: Rumal xenoni küsimus..

Postitatud: 15.01.2017 16:06 42
Postitas ttsys
1. Kõigepealt lepime kokku, et pirn on puuvili ja ksenoonlamp on ksenoontäitega kaarlahenduslamp. ;)
https://et.wikipedia.org/wiki/Ksenoonlamp
2. Ballasti üks roll on käivitusjärgne voolutugevuse reguleerimine ehk ballasti ja HID kooslus on ülioluline. Mõlemad peavad omama sobitust ja seeläbi olema allutatud koos töötama.
https://www.powerbulbs.com/blog/2016/10 ... ballast-do
ASG kirjutas: xenon pirn põleb nö nõrgema vooluga kui peaks -

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 16:09 38
Postitas dUBZ
Sai E46l paisupaak koos korgiga ära vahetatud, mure aga selline et ülemist lõdvikut ei saa radika otsa õigesti tagasi enam. Alguses ei saanud arugi et midagi valesti on, aga töösoojaks minnes hakkab sealt vahelt tasapisi auru ja jahutusvedelikku immitsema.Ei taha seal väga jõudu ka kasutada, sest need asjad plastikust seal kõik. Kas on mingi nipp kuidas see sinna otsa õigesti tagasi käib? Panen pildi ka kuidas see mul seal otsas praegu on

Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 16:44 52
Postitas ttsys
On seal kõik nii nagu pildil? See kõik ju nn kiirliidestega ja kui tükid kõik õiged siis sisuliselt pole võimalik midagi valesti ühendada. See omakorda viitab sellele, et midagi on pigem kulunud või katki.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2200

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 17:00 37
Postitas Ma®tin
Seal on vaja suht looma jõudu rakendada tavaliselt, et see sinna ilusti külge saada. Pole veel õnnestunud ühtegi katki teha.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 17:21 05
Postitas dUBZ
On küll nii nagu pildil. Ise mõtlen ka, et peaks lihtsalt tagasi minema. Samas küljest võttes tuli see suht raskelt ära. Ehk äkki ongi ära kulunud, aga otsa peaks ikka ilusti istuma. Uue toruga võiks ka proovida, väga kallid need õnneks pole.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 17:23 03
Postitas dUBZ
Ma®tin kirjutas:Seal on vaja suht looma jõudu rakendada tavaliselt, et see sinna ilusti külge saada. Pole veel õnnestunud ühtegi katki teha.
Ise rakendasin ka suht palju, aga päris looma ei tahtnud rakendada :mrgreen: Sellest torust poleks midagi kui läheb aga radikat ei tahaks küll selle pärast ära lõhkuda.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.01.2017 18:12 06
Postitas toivoku
Toru sees olev tihend on küpse, vaheta mõlemad ära, mõõtusid ma ei mäleta ja realoem neid ka ei näita.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 08:53 19
Postitas paul22
Hommikul pikem mnt sõit ja panin tähele, et piloodiga 100-ga pöörete kõikumine 50-100 pööret, seier hüppas edasi tagasi nähtavalt. Kohati oli ka nagu sõidul tunda ebaühtlast liikumist. Mis siin kummitab, käigukastil midagi? e60 535d atm
Teemasi lugedes saan aru, et kasti turbiin võib seda teha? Sammud hõbenoole poole siis? Või kuhugi mujale?
Samas mõni teema sellega ka drosselklapi erroriga kirjeldatud, mis autol sees. Kas sellest samuti võimalik kõikumine? Klapi puhastasin ära,aga viga ära ei kao. Ju seal elektroonikas see õli sees.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 09:43 08
Postitas joffe
dUBZ kirjutas:Sai E46l paisupaak koos korgiga ära vahetatud, mure aga selline et ülemist lõdvikut ei saa radika otsa õigesti tagasi enam. Alguses ei saanud arugi et midagi valesti on, aga töösoojaks minnes hakkab sealt vahelt tasapisi auru ja jahutusvedelikku immitsema.Ei taha seal väga jõudu ka kasutada, sest need asjad plastikust seal kõik. Kas on mingi nipp kuidas see sinna otsa õigesti tagasi käib? Panen pildi ka kuidas see mul seal otsas praegu on

Pilt
Pildilt ju näha, et pole ilusti otsas- toru profiilis on soon, kuhu peaks klamber vooliku suruma.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 10:43 53
Postitas porku
+1 seal on silmaga näha vahe sees ju.. soon paistab ka kuhu see klamber peaks tegelikult peale jooksma..
E:
Mis tootja paisupaak sai? äkki ei lähegi sinna otsa kui mingi odavama hiina otsa firma paak,
e53 sai mul külge Topran-i oma ja jooksid kõik torud kenasti ilma suurema jõuta külge, mäletamist mööda on paak sama.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 12:25 05
Postitas mikuuu
paul22 kirjutas:Hommikul pikem mnt sõit ja panin tähele, et piloodiga 100-ga pöörete kõikumine 50-100 pööret, seier hüppas edasi tagasi nähtavalt. Kohati oli ka nagu sõidul tunda ebaühtlast liikumist. Mis siin kummitab, käigukastil midagi? e60 535d atm
Teemasi lugedes saan aru, et kasti turbiin võib seda teha? Sammud hõbenoole poole siis? Või kuhugi mujale?
Samas mõni teema sellega ka drosselklapi erroriga kirjeldatud, mis autol sees. Kas sellest samuti võimalik kõikumine? Klapi puhastasin ära,aga viga ära ei kao. Ju seal elektroonikas see õli sees.
Võid ju kôigepealt kaabli sappa visata. Aga viitab küll turbiini veale. Helista hõbenoolde, nad diagnosti/proovisôiduga peaksid oskama öelda täpsemalt. Igaljuhul pikalt ei soovita sôita kui asi turbiinis.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 12:32 44
Postitas Keijo94
Kas powerflexi puksid peavad paremini vastu kui lemföderi omad ? Nimelt vaja e46 tagasillas kõik puksid välja vahetada mis annab. Kummad môtekam panna ??

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 12:42 54
Postitas Riivo
need on 2 eri asja...ei ole kindel et sa nii jäika settingut tahad...kui lemförderit ei taha osta siis Meyle HD on ka abiks

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 13:30 06
Postitas dUBZ
porku kirjutas:+1 seal on silmaga näha vahe sees ju.. soon paistab ka kuhu see klamber peaks tegelikult peale jooksma..
E:
Mis tootja paisupaak sai? äkki ei lähegi sinna otsa kui mingi odavama hiina otsa firma paak,
e53 sai mul külge Topran-i oma ja jooksid kõik torud kenasti ilma suurema jõuta külge, mäletamist mööda on paak sama.
Paak sai Meyle oma, kuna Behri tol hetkel polnud laos. Kuigi Meyle peaks nagu ka OK firma olema. Ise vaatasin ka et soon sees, aga see ei taha kuidagi radikapoolse osaga ühtima hakata. Arvatavasti tellin uue selle ülemise lõdviku ära. Loodan et see läheb otsa, sest paisupaagis nagu ka ei tohiks viga olla, sest see väiksem toru läheb ilusti paisupaagi külge.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 16:41 01
Postitas porku
Meyle kohta olen kahtepidist infot saanud kui X-ile tagasilla suuri pukse otsisin, aga tõenäoliselt kui võtad toru sama tootja oma siis neil enda asjad võiks vähemalt ühilduda :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 17:58 15
Postitas KalleP
Milles võib asi olla, et kui hoo pealt võtan jala kaasipedaalilt siis hoog väheneb suht kiiresti? Isegi kui allamäge sõita 90-ga, hakkab hoog tuntavalt vähenema.
Autoks siis 330d e46 manuaalkast. Pidurid kuumaks ei lähe peale sõitu, küttekulu normis (6,5 linn+mnt), rehvid 17" ja vastavad tehase normile.
Naise e39-ga võrreldes on ikka meeletu vahe sees.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 18:09 33
Postitas oo7
Kas see toimub ka siis kui käik on väljas/sidur all ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 18:32 24
Postitas porku
2005 e53 160kw 3.0 diisel,
Mitu aH akut tehas ette näeb?
100aH?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 20:24 53
Postitas sigaelmar
KalleP kirjutas:Milles võib asi olla, et kui hoo pealt võtan jala kaasipedaalilt siis hoog väheneb suht kiiresti? Isegi kui allamäge sõita 90-ga, hakkab hoog tuntavalt vähenema.
Autoks siis 330d e46 manuaalkast. Pidurid kuumaks ei lähe peale sõitu, küttekulu normis (6,5 linn+mnt), rehvid 17" ja vastavad tehase normile.
Naise e39-ga võrreldes on ikka meeletu vahe sees.
Kas rehvid tühjad või pidur peal. Tõsta auto üles ja proovi käega rattaid ringi ajada. Võibolla on käsipiduriklotsidega midagi juhtunud.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 21:23 50
Postitas deniilov
Keegi teab mis kaitsme number võiks olla e46 aknapesu pritside liigutamiste mootoritel ?
2002 135kw

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 22:12 14
Postitas Volum
deniilov kirjutas:Keegi teab mis kaitsme number võiks olla e46 aknapesu pritside liigutamiste mootoritel ?
2002 135kw
Sel polegi kaitset. Voolu saab ta General moodulilt. Su küsimus oli ka pooleldi arusaamatu, kas sa mõtlesid esiklaasi pesuri pump?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 22:48 48
Postitas deniilov
ei nad miskipärast ei tule enam välja, kuigi on kuulda, et pihustavad...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.01.2017 22:57 46
Postitas Volum
Sa mõtled esitulede pesurit?