MIDA PEAKS KONTROLLIMA E36 JUURES ENNEM OSTMIST?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Rinx
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 02.02.2005 16:54 12
Asukoht: Tartu

MIDA PEAKS KONTROLLIMA E36 JUURES ENNEM OSTMIST?

Postitus Postitas Rinx »

Sõbral plaanis BMW E36 318 osta.Millele peaks tähelepanu pöörama ennem ostu.Mis on selle mudeli tüüpvead?Ootan huviga näpunäiteid :roll:
Paul24
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 08.10.2004 16:35 15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Paul24 »

lase UM's üle vaadata, siis pärast üllatusi ei tule. Muidu auto nagu auto ikka :D
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Võibolla see teema abiks.
530d
Kasutaja avatar
elukas
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
Peamine sõiduk: BMW E46 330i
Asukoht: Viljandi

Re: MIDA PEAKS KONTROLLIMA E36 JUURES ENNEM OSTMIST?

Postitus Postitas elukas »

Rinx kirjutas:Sõbral plaanis BMW E36 318 osta.Millele peaks tähelepanu pöörama ennem ostu.Mis on selle mudeli tüüpvead?Ootan huviga näpunäiteid :roll:
Minu kogemused on - kesklukk(külmade ilmadega päris tihti jupsib), tühikäigu regulaator on nõrk koht, ventilaatori sidur (seistes mootor kuumeneb üle), 1,8 mootoril kindlasti õigeaegne rihma vahetus (kuskil 40 000 välp) ja õlivahetus väga tähtis. Tuleks õli seisukorda ennem ostu kontrollida, kui mootor seest väga must, siis pole eriti hoolitsetud mootori eest. Nookurid kipuvad väsima ja külma mootoriga klabisema. Väiksem viga veel, et esituledesse tuleb niiskus ja tuled on seest udused.

Hetkel midagi muud meelde ei tule. Soovitaks kindlasti kuskil mootori testi teha ja ülevaatuspunktis asjad kõik üle kontrollida.
"võimas aur"
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

mina kontrolliks kindlasti ega roolilatt ei leki!!ja muu tüüpiline mida iga auto ostu juures jälgida
Rinx
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 02.02.2005 16:54 12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Rinx »

Tänud kõigile vastuste eest!!!
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

võimalusel lase auto üles tõsta ja kontrolli lekkeid käigukastist, roolilatsit, diffrist jne, samas vaata kindlasti üle tagasilla kinnitused kere küljes (kipuvad järgi andma, eriti suuremate mootoritega autodel). Samuti peaks saama mingisuguse aimduse pukside seisukorrast.
Mootori poole pealt soovitaks eelnevalt käia diagnostis, kui seda ei saa, siis vähemalt ülevaatuspunktis kontrollis. Näed ikka ära nätajad heitgaasidest (co, HC, co2 jne) ning elementaarsemad silla ja pidurite vead ära.
Vasta