HHO gaasiga sisepõlemismootorite süsinikladestuse puhastus

Autondusega seotud teenused (tasuline reklaam)

Moderaatorid: Henri., Rain., Madis.

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4359
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 01.08.2018 10:52 50

HHO generaator võimsusega üle 1000L/h puhastab kõik sisepõlemismootorite süsinikladestuse mootori sisepindadelt, agregaatidelt ja väljalaskes. Puhastab ladestusjäägid mootori sisselaskes, põlemiskambrites, agregaatides ning väljalaskesõlmedes, sh klapid, pihustid, küünlad, lambda sensorid, katalüsaator, DPF, EGR, turbo jne.

https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

HHO puhastus 60€/h Tallinnas, võimalus ka mobiilne tellimus Tallinna ja Harjumaa piires.

Kui ei ole kaua aega enne puhastatud või rohkem kui 20 000km tagasi siis mõistlik HHO puhastus vähemalt 1.5h. Muul juhul regulaarselt hoolduskäigus on 45min norm.

HHO gaasiga mootoripuhastus on soovitatav planeerida ning ajastada koos õlivahetuse intervalliga.

Kõik lisainfo: 51905398

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3660
Liitunud: 26.07.2007 09:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 01.08.2018 20:25 45

Umbes DPF-ga saab kah hakkama?
tel. 51 949 859

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4359
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 15.09.2018 11:20 04

HHO ennetab DPF riknemist, sh umbe minemist. Umbes DPF tähendab reeglina kokku sulanud filtrikanaleid ja see on pöördumatu häving ehk ei ole taastatav.
HHO puhastab peamiselt mootori seest - väljalase on teisejärguline. Kui mootor on seest puhas ja korras siis DPF hoitakse puhtana passiivse isepuhastustsükliga ning vajadusel käivitub abiks sundpõletus ehk aktiivne regeneratsioon.

https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen

Lisaks infoks juurde, et mobiilse lahendusena tuleb HHO masin puhastust vajava mootori (auto, buss, traktor, laev, paat, ATV jne) juurde Harjumaa piires ning kui võrgupinge AC 240V ei ole asukohas saadaval siis HHO generaatori jaoks vajalik energia saab vajadusel ammutada ka puhastatava mootori elektrisüsteemist läbi inverteri. Selles osas võib puhastuse aktiveerida sisuliselt ükskõik millises asukohas - põld, kai, parkala, tänav jne.

kapa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2259
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57

Postitus 30.09.2018 06:54 45

Kas n57 sisselaske teeb ka puhtaks, nagu survepesurig?Ja kaua see aega võtab?
e36 330CD

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3660
Liitunud: 26.07.2007 09:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 30.09.2018 09:32 20

Sisselaskekollektorit ja EGR-i selle lahendusega kindlalt puhtaks ei saa, kuna seal pole selliseid temperatuure HHO(paukgaasi) süttimiseks.
See tehnoloogia oleks juba aastakümneid laialdaselt autoremondi töökodades kasutusel, kui tegemist oleks tõhusa lahendusega.
Vaevalt, et töökodades on jobud, kes lammutavad ennem kogu sisselaskesüsteemi laiali, et siis keeruka aparatuuriga sisselaskekanaleid ühekaupa puhastada nagu siin:
https://us.autologic.com/news/cleaning-carbon-build-up-from-direct-injection-engines
Selle asemel võiks võtta ainult õhufiltri korpuse lahti, lükata voolik sisse ja jätta auto seina äärde "tiksuma". Samal ajal saaks raha teenida mõne teise kliendi autot remontides. Kas tõesti on töökodades rumalad koos?
tel. 51 949 859

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4359
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 30.09.2018 12:59 29

Vaevalt rumalad - pigem töökojal on palju maisemad mured, mis pidurdavad investeeringuid töövahendite osas. Võrdluses üle 1000l/h tootlikkusega HHO masina investeeringuga saab hankida sada sellist pählikoorepritsi, millega igasuguseid detaile puhastada. Lisaks saab selle seltsis aega kulutada, mille klient kõik kinni maksab. Samahästi võib ironiseerida, et milleks õli vahetada(?) Töökoda saab palju rohkem rattaid keerutada sellisest majandustegevusest, kus mootor molekulideks ja uuesti kokku. Sinna saab müüa töökoja teenuse aega, varuosi, rendiautot jne. Milleks üldse hooldustegevused eksole(?!)
HHO masinaid on töökodades, aga vähe. Kõik areneb koos nõudlusega.
https://youtu.be/epPS1iyaNRM

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3660
Liitunud: 26.07.2007 09:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 30.09.2018 13:34 29

Kui ma õigesti olen aru saanud, siis HHO tehnoloogia puhul süsinikuladestused põlevad ära paukgaasi süttimisel tekkiva pürolüüsi tagajärjel. Moodsad praeahjud kasutavad samuti pürolüüsi kinnikõrbenud praadimisjääkide põletamiseks. Selleks viiakse praeahju sisetemperatuur tavapärasest vähemalt 2x kõrgemaks(480 kraadi C)

https://www.bosch-home.ee/tootelist/HBG761620S

See genereeritud paukgaas plahvatab siiski põlemiskambris, mitte sisselasketraktis.
Mis juhtuks plastikust sisselasketorustikuga, kui seal sees pürolüüsina süsiniku põlemine käivitada?

Siin HHO puhastuse teooria. Seal mainitakse pürolüüsi, mis toimub põlemiskambri sees:
https://www.linkedin.com/pulse/misunderstandings-car-maintenance-amber-

Kui sellel tehnoloogial üldse mingit mõju on, siis loogiliselt peaks see eeskätt väljalasketraktile toimima.
Seepärast eespool küsisingi just DPF puhastuse kohta.
tel. 51 949 859

kapa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2259
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57

Postitus 30.09.2018 17:22 12

Siis on nagu suht mõttetu ju? Meil on ju põhiprobleemid n57 sisselaske kolled.N seeria bensukate sisselaskeklapid.
e36 330CD

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4359
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 01.10.2018 12:25 45

Kordused: see on sama mõttetu nagu autohooldus, näiteks õlivahetus.

"At first, I must tell you that engine carbon clean divided into two types: one is engine carbon cleaning for repair, the other is engine carbon cleaning for maintenance."
Ehk, kellele tõlget vaja siis süsinikladestuse puhastus on jagatud 2 tüüpi: üks on puhastus kui remont ja teine on puhastus kui hooldus.
https://www.carthrottle.com/post/n4m5rxo/
Nagu seal väljajuhatuses öeldakse:
"All in all, engine carbon cleaning must in line with an emphasis on prevention. If you don’t want to buy a new car or chasing the fashion, you must do engine carbon cleaning regularly."

HHO-ga puhastuseni jõuti nn kaarega, kui selgus, et HHO-ga sõitvad mootorid muutuvad selle tehnoloogia (loe: protsessi) käigus seest puhtaks - kaob süsinikladestus ning seda juurde ei teki.
https://danieldingle.com/hho-review/want-to-know-more-about-hydrogen-technology

Kuna protsessi järelmõjud ning süsiniku ladestumisjääkide nõrgenemine kestab veel 300-500km pärast HHO-ga puhastust siis pöördub aktsioon ka klapipindadele, mis on vesiniksüsinikuks rikastatud. See pööratakse süsinikosakestest tagasi alusosana samaks lähteosaks, millest see tekitati. Kuna süsinikladestuse moodustab otsesissepritsega mootoril peamiselt õliga (karterituulutus) seonduvast paisatud molekulidest siis töödeldakse see probleemivabalt ajafaktoriga põlemiskambris puhastusprotsessi lõpufaasis (1000l/h gaasiga pärast üle 1h + edasise 500km läbimise ajal).

PeeterA: "Carbon cleaning can’t fix things that are fully blocked or broken these would need to be replaced,stripped and cleaned, fixed."
https://www.engineclean.uk/how-it-works/


Mine Teenused

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole