Kuna püsikiiruse hoidja ei töötanud ja tavaliselt on viga kulunud hammasrattas,siis otsustasin asja pisut lahata.
Lahkamisel selgus,et ühel hammasrattal on otsast hambad maas.Lammutasin asja laiali,et vigane hammasratas kätte saada.Pildid küll kehvad,aga mingi ettekujutuse peaks saama.
Kuna see peenem hammasratta osa rakendub ainult ülemisest otsast,siis saagisin rauasaega juurika pealt maha.Keerasin teistpidi ja liimisin superliimiga tagasi.Soovitav on liimimist teostada tema enda võlli otsas ja võll ise oleks hea eelnevalt määrida silikooniga kokku.Nii ei jää hammasratas kõveraks ning ei liimi seda võlli külge kinni.
Nüüd kui liim on korralikult kuivanud,kõik kokku tagasi ja testima.
Mina olen juba mitu kuud testinud ja siiani probleemideta.
Hoidsin kokku 20€ mida küsiti kasutatud püsika ajami eest.
TSI.E38 püsika ajami parandus.
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2599
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
TSI.E38 püsika ajami parandus.
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.