Kui oled samasugune tuulepea nagu mina ja unustasid suvise sisse ning pole garaaži, kuhu autot sooja ajada, siis ehk on sellest siin veidi abi.
Unustasin suvise klaasipesuvedeliku sisse ja ilm tõmbas siin vahepeal -11c peale, sõitsin pärast tööpäeva 50km koju, auto küll seisis siis ca tunnike, selle aja sees üritasin küll juuksefööniga düüse pealt sulatada, aga ei olnud tolku.
Võtsin kapoti lahti, valasin veidi talvist paaki peale, tegin paber lapid talvisega kokku, panin kapotil düüside peale.
Kapoti all tõmbasin katte maha, düüsid on katte all, tõmbasin nööri ja sidusin katte neerude külge, et ta ei läheks enam düüside kohale, point selles, et saada sinna mootoriruumist võimalikult palju sooja. Auto seisis käiva mootoriga õuel, kapott all asendis, 30-40min, pärast seda sain voolikud puhtaks lasta.
Tagaklaasi kohta hetkel head moodust pole.
Punane pildil katte labad, sinine terve katte osa, mille võid ära murda, katki ei lähe.
TSI: Põlve otsas E39 aknapesudüüside sulatamine
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
Re: TSI: Põlve otsas E39 aknapesudüüside sulatamine
39l originaalis ju düüsisoojendus olemas?
Re: TSI: Põlve otsas E39 aknapesudüüside sulatamine
On küll, töötab ka mu autol see, kuid miskipärast polnud kasu midagi. See altpoolt sulatamine kiirendas aga küll asja