TSI: E39 tulede mooduli remont

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Steven89
Huviline
 
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus 25.05.2010 09:36 15

KUI Soomekeelt oskad, või keegi tuttav sul oskab, siis on super:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=118779

Aga muidu ma arvan, er DIAlab saab sellega hakkama.

Ühesünaga, kui pilte vaatad, siis saad aru kus on ja kuidas lahti tuleb.

Viga on selles komponendis, mis keskel on ja ümbritsetud.
Selle tinutad lahti ja paned uue asemele.
Pilt

Uue komponendi saad elektroonikapoest, Soomes maksab see u.8e.
Originaal komponent on Siemens BTS425L1, aga sina lähed poodi ja kysid BTS426L1
Uuem erineb ainult sellest, et uuemal komponendil on suurem pingetalutavus.

Katki lähks ta nii, et vana komponent kuumeneb üle ja tekib lühis, seega sealt käbi koguaeg vool läbi.
JA KUI TULEDEMOODULIT LAHTI HAKKAD KAKKUMA, SIIS KINDLASTI VÕTA AKU MAHA. Aga pea meeles, et ära sulge tagaluuki, muidu ei saa pärast lahti enam :D

Ja kui tinutama hakkad, siis kindlasti piisab 15W kolbist, kui hakkad mingi 60watisega, siis keerad asja pepsi ja pead ostma uue mooduli. Soovitatav teostada teravaotsaga kolviga.
BMW E28 524td

Steven89
Huviline
 
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus 25.05.2010 22:21 42

See mis esimesel pildil on, on see mis katki on.

Sul on vaja seda: (Keskmine)
Pilt

See keskmine on jah täistule oma.
BMW E28 524td

Indrek_M
Huviline
 
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 11:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus 26.05.2010 07:51 24

Kopeerisin teema ka TSI alla.
Indrek

joffe
Huviline
 
Postitusi: 1882
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Asukoht: Valga

Postitus 20.06.2010 16:45 46

diislijoodik kirjutas:Aku mahavõtmise jutt on küll liiast. Selle võiks algsest postist ära kustutada ja samuti minu märkuse.


Ehk on mõeldud akujuhtme lahtiühendamist, mis ei pruugigi liiast olla. Teemaalgataja võiks natuke sõnastust muuta. :|

soldier86
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 114
Liitunud: 03.07.2009 15:20 17
Asukoht: Harjumaa
Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA

Postitus 19.03.2011 20:59 52

kas see eelnimetatud vigane jupp võib põhjustada tulede vilkumise(lähituled,tagatuled,salongi tuled)????ette tänades!!!!
TURBO DIESEL ;)

Anti_K
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1588
Liitunud: 08.05.2010 00:51 34
Asukoht: Haapsalu

Postitus 30.03.2011 19:45 47

Oleks kah küsimus, mis vead ta parandab? Mul E39 kaugtuled lahti ühendatud, kui peale ühendan siis süüte välja keerates jäävad tuled peale. Kas viga võib ka olla selles, et tulemoodul rikkis?
Olnud: 520ia E34 1994; 528i E39 1998; Volvo S60 d5 2001; 530d touring M-pack 2003. 318IS 93 a. (taandareng) E39 525d Touring 01

Günther
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3313
Liitunud: 01.04.2007 12:27 25
Asukoht: Haapsalu
Peamine sõiduk: Bmw e39 M5

Postitus 30.03.2011 19:52 31

* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw

leko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1515
Liitunud: 23.07.2008 16:13 30
Asukoht: Tallinn

Postitus 02.07.2011 19:47 23

GraveDigger kirjutas:Oleks kah küsimus, mis vead ta parandab? Mul E39 kaugtuled lahti ühendatud, kui peale ühendan siis süüte välja keerates jäävad tuled peale. Kas viga võib ka olla selles, et tulemoodul rikkis?


Nii see on. Mul samamoodi kaugtuli lahti ühendatud. :)

Anti_K
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1588
Liitunud: 08.05.2010 00:51 34
Asukoht: Haapsalu

Postitus 02.07.2011 20:36 30

leko kirjutas:
GraveDigger kirjutas:Oleks kah küsimus, mis vead ta parandab? Mul E39 kaugtuled lahti ühendatud, kui peale ühendan siis süüte välja keerates jäävad tuled peale. Kas viga võib ka olla selles, et tulemoodul rikkis?


Nii see on. Mul samamoodi kaugtuli lahti ühendatud. :)



Lahenduseks on uus moodul, maksa enam suurt midagi pm!
Olnud: 520ia E34 1994; 528i E39 1998; Volvo S60 d5 2001; 530d touring M-pack 2003. 318IS 93 a. (taandareng) E39 525d Touring 01

leko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1515
Liitunud: 23.07.2008 16:13 30
Asukoht: Tallinn

Postitus 02.07.2011 20:50 43

Kuna ise olen kõige soodsama leidnud vist 30 EUR-iga siis tasub isegi proovida seda ise tegemist siin :)

Anti_K
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1588
Liitunud: 08.05.2010 00:51 34
Asukoht: Haapsalu

Postitus 02.07.2011 21:17 05

leko kirjutas:Kuna ise olen kõige soodsama leidnud vist 30 EUR-iga siis tasub isegi proovida seda ise tegemist siin :)



Ise sain esimese mooduli 25kaga ei töötanud ja teise 20 Sulevilt ja lahendas mu probleemid, tal väheke uuem LCM III pakkumises 50 euroga, juba vingemate funktsioonidega Follow-me-home ja saad vabalt LED kama külge riputada, pidavat töökindlam ka olema, niiet uuri ;)
Olnud: 520ia E34 1994; 528i E39 1998; Volvo S60 d5 2001; 530d touring M-pack 2003. 318IS 93 a. (taandareng) E39 525d Touring 01

leko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1515
Liitunud: 23.07.2008 16:13 30
Asukoht: Tallinn

Postitus 14.09.2011 13:44 38

Võtsin ka selle remondi ette...
Ühendasin mooduli lahti, võtsin korpuse maha. Kuna see jahutus radikas oli suht tugevalt kinni ja ei riskinud seda lahti kangutada, siis jootsime ülalpool märgitud transistori lahti ja jootsime uue asemele. Kõik kokku ja tundub, et ptobleem lahendatud :)

Nii, et tunnike mässamist + uus transistor (10€) ja voilaa...


Nüüd aga küsimus, et mis moodi on kahjulik see kui kõik selle sama protseduuri tegin nii ära ilma, et oleks akult juhtme maha võtnud?

siim .j
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1834
Liitunud: 06.09.2006 15:44 26
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance

Postitus 28.11.2011 00:29 57

Juhipoolne on siis see mille puhul keskmine komponent pildi peal ringivahetamist tahab? Et siis tundub, et DIAs 2a tagasi remonditud LCMII on jälle sama vea otsa crashinud end. :roll:
Komponendi saan teen ise ära.

Nii sai siis sõbraga koos täna LCMi remontida, alguses vahetasime ülemisel pildil ringiga tähistatud switchi/relee (BTS425L1) ära. Kõik kenasti joodetud ja sätitud, ladusime kokku, prooviks pistikud taha ja :evil: krt kaugtuli ikka põles sama moodi edasi(järelikult DIA-s vahetatud, mis juba läbi lõikasime ja uue külge panime siiski oli terve!). Ma olin juba nõutu ja mõtlesin, lihstam ja odavam siiski kasutatud moodul osta, aga siis tuli mõte, et prooviks seda teistpool olevat BTS425L1 ära vahetada, kuna kaotada midagi enam ei olnud. Sõber suutis selle korra eemaldatud BTS425L1-e kenasti plaadi külge kinni joota. Kiire proovimine ja tulemuseks kustunud kaugtuli, ühesõnaga vedas. :)
Igastahes minu masinal põles JUHIPOOLNE täistuli ning aitas pildilt vasakpoolse (seal kus kakstükki koos) BTS425L1-e vahetus! Lähenema oleks pidanud siiski kohe alguses testriga, millge tuvastasime lühise slle uue kohapeal , enda lohakus suht, aga hetkel siis kenasti korras see asi.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55

tom200
Huviline
 
Postitusi: 262
Liitunud: 14.12.2009 21:21 25
Asukoht: põlvamaa kanepi

Postitus 13.02.2012 13:20 29

Steven89 kirjutas:KUI Soomekeelt oskad, või keegi tuttav sul oskab, siis on super:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=118779

Aga muidu ma arvan, er DIAlab saab sellega hakkama.

Ühesünaga, kui pilte vaatad, siis saad aru kus on ja kuidas lahti tuleb.

Viga on selles komponendis, mis keskel on ja ümbritsetud.
Selle tinutad lahti ja paned uue asemele.
Pilt

Uue komponendi saad elektroonikapoest, Soomes maksab see u.8e.
Originaal komponent on Siemens BTS425L1, aga sina lähed poodi ja kysid BTS426L1
Uuem erineb ainult sellest, et uuemal komponendil on suurem pingetalutavus.

Katki lähks ta nii, et vana komponent kuumeneb üle ja tekib lühis, seega sealt käbi koguaeg vool läbi.
JA KUI TULEDEMOODULIT LAHTI HAKKAD KAKKUMA, SIIS KINDLASTI VÕTA AKU MAHA. Aga pea meeles, et ära sulge tagaluuki, muidu ei saa pärast lahti enam :D

Ja kui tinutama hakkad, siis kindlasti piisab 15W kolbist, kui hakkad mingi 60watisega, siis keerad asja pepsi ja pead ostma uue mooduli. Soovitatav teostada teravaotsaga kolviga.
et kust seda jurakat saab

Marto.
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5451
Liitunud: 28.10.2009 01:16 14
Asukoht: Tallinn / Saue
Peamine sõiduk: Lexus

Postitus 07.03.2012 23:27 47

Aga millised probleemid viitavad LCMi veale?

Minu auto "viga" on see , et kõik suunatuled töötavad mõlemal pool ilusti ning õige kiirusega kui tuledelüliti on 0 astmes. Nii kui tuled tööle keerata siis hakkavad suunatuled kiiresti vilkuma AGA parem tagumine jääb põlema mitte ei vilgu. Kui tuled kinni keerata siis hakkab parem tagumine vilkuma.

Olen ümber tõstnud absoluutselt kõik pirnid autos (et vaadata kas sellega viga muudab asukohta) , kõik pesad üle kontrollinud (kõik ilusad puhtad) ja kõik suunatule pirnid (6tk) uued ostnud. Mitte midagi ei muutu.

Mõistus otsas lihtsalt.
Ford Focus 1.6 ´06 > E34 525i ´91 > E36 325TDS ´96 > E39 530D ´00 > E38 730D ´99 > Subaru Forester 2.0XT ´03 > E46 330XD ´01 > Lexus IS250 ´06

leko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1515
Liitunud: 23.07.2008 16:13 30
Asukoht: Tallinn

Postitus 08.03.2012 08:25 11

InterFace kirjutas:Aga millised probleemid viitavad LCMi veale?

Minu auto "viga" on see , et kõik suunatuled töötavad mõlemal pool ilusti ning õige kiirusega kui tuledelüliti on 0 astmes. Nii kui tuled tööle keerata siis hakkavad suunatuled kiiresti vilkuma AGA parem tagumine jääb põlema mitte ei vilgu. Kui tuled kinni keerata siis hakkab parem tagumine vilkuma.

Olen ümber tõstnud absoluutselt kõik pirnid autos (et vaadata kas sellega viga muudab asukohta) , kõik pesad üle kontrollinud (kõik ilusad puhtad) ja kõik suunatule pirnid (6tk) uued ostnud. Mitte midagi ei muutu.

Mõistus otsas lihtsalt.


Tuled originaalid ikka?

Marto.
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5451
Liitunud: 28.10.2009 01:16 14
Asukoht: Tallinn / Saue
Peamine sõiduk: Lexus

Postitus 08.03.2012 10:56 50

Jah , kõik on originaal (ees tehase xenon). Niipalju tõesti, et numbrituledes on LED'd aga viga ei kao ka siis kui halogeenid sinna prooviks tagasi panin. niivõinaa see viga tuli enne kui numbrituledesse LED'd panin.

ja eelmises postis kirjutasin valesti. 0 asendis töötab paremale suund õieti ja vasakule töötab kiiresti. kui tuled tööle keerata siis paremale suund hakkab ka kiiresti tööle JA parem tagumine tuli ei vilgu vaid hakkab põlema.
Ford Focus 1.6 ´06 > E34 525i ´91 > E36 325TDS ´96 > E39 530D ´00 > E38 730D ´99 > Subaru Forester 2.0XT ´03 > E46 330XD ´01 > Lexus IS250 ´06

leko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1515
Liitunud: 23.07.2008 16:13 30
Asukoht: Tallinn

Postitus 08.03.2012 11:25 32

Vaata kõik juhtmed ka üle mis tuledesse tulevad...LCM-i isiklikult ei kahtlustaks.

Marto.
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5451
Liitunud: 28.10.2009 01:16 14
Asukoht: Tallinn / Saue
Peamine sõiduk: Lexus

Postitus 08.03.2012 11:27 24

No niipalju kui tulede juurest juhtmeid ja pistikuid näha siis on kõik korras igatpidi.
Igaks juhuks võtsin romulast uue väljanägemisega külgmiste suundade pirnipesad kuna juhipoolne tundus kuidagi kärssanud olevat. ei muutnud midagi.

EDIT: korras. ei olnud seotud ajuga. kärukonksu juhtmestik sai eemaldatud ja viga kadus.
Ford Focus 1.6 ´06 > E34 525i ´91 > E36 325TDS ´96 > E39 530D ´00 > E38 730D ´99 > Subaru Forester 2.0XT ´03 > E46 330XD ´01 > Lexus IS250 ´06

petz145
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 41
Liitunud: 12.06.2008 15:24 32
Asukoht: Võru-Tartu
Peamine sõiduk: BMW 530D

Postitus 17.04.2012 17:05 53

Uuriks ka, et kas minu probleemid viitavad ka LCMi veale?
Auto e39 530d 2003. aastast. Probleem ise selline, et ükshommik suunda lihtsalt sisse pannes ei hakanud suunatuli armatuuris vilkuma ega isegi põlema, vaatasin siis väljast ja seal vilkus väga aeglase intervalliga (umbes 2 sek põles, 3 sek kustus, 2 sek põles, 3 sek kustus jne).
Samas järgmine päev autoga sõitma minnes jällegi töötasid suunad korrektselt, kuid täna jälle ei töötanud. Kas mul võib viga esineda ka rikkis LCMi pärast või võib viga olla millegis muus?

Tänud vastamast,
Mihkel
BMW 318i 93.a \\ BMW 318i 92.a \\ BMW 530D 03.a

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 17.04.2012 19:52 46

petz145 kirjutas:Uuriks ka, et kas minu probleemid viitavad ka LCMi veale?
Auto e39 530d 2003. aastast. Probleem ise selline, et ükshommik suunda lihtsalt sisse pannes ei hakanud suunatuli armatuuris vilkuma ega isegi põlema, vaatasin siis väljast ja seal vilkus väga aeglase intervalliga (umbes 2 sek põles, 3 sek kustus, 2 sek põles, 3 sek kustus jne).
Mihkel

Kas sellel ajal esineb ka muid anomaaliaid nt. kaugtulede märgutuli armatuuris ei tööta, raadio ei allu roolinuppudele jne...?

petz145
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 41
Liitunud: 12.06.2008 15:24 32
Asukoht: Võru-Tartu
Peamine sõiduk: BMW 530D

Postitus 17.04.2012 22:47 59

enn1 kirjutas:
petz145 kirjutas:Uuriks ka, et kas minu probleemid viitavad ka LCMi veale?
Auto e39 530d 2003. aastast. Probleem ise selline, et ükshommik suunda lihtsalt sisse pannes ei hakanud suunatuli armatuuris vilkuma ega isegi põlema, vaatasin siis väljast ja seal vilkus väga aeglase intervalliga (umbes 2 sek põles, 3 sek kustus, 2 sek põles, 3 sek kustus jne).
Mihkel

Kas sellel ajal esineb ka muid anomaaliaid nt. kaugtulede märgutuli armatuuris ei tööta, raadio ei allu roolinuppudele jne...?


Siis ei pannud küll muid vigu tähele, kuid nüüd natuke aega tagasi käisin ja proovisin uuesti, et mis teeb ja nüüd olid kõik muud võimalikud anomaaliad juures. süüde sisse keerates oli armatuurtulede vilkumine ja ka väljas kõigi tulede võbelemine, panin isegi tööle korraks, kuid see oli vist viga, sest kui seisma tagasi jätsin ja süüte välja keerasin siis kostus mingi õrn pinin rooli tagant kuskilt, vaatasin kapoti alla ja see kostus juhipoolsest nurgast, ning siis tekkis kerge paanika, kuna hakkas ajama kärsahaisu ja suitsu sealt samast nurgast kuskilt. Mõtlesin juba, et nüüd läheb tuleroaks, aga siis enamvähem kohe ka pinin lakkas ja suits kadus, kiiruga võtsin akul klemmi maha ja mõtlesin endamisi mis see nüüd oli :| Natuke aega hiljem mõtlesin et panen aku klemmi taha ja vaatan mis teeb, ning siis läks ise põlema juhipoolne kaugtuli. Ja kõik muud tuled põhimõtteliselt ei töötanud nii nagu peks, armatuuri ja muu taustavalgustus tuled vist üldse ei põlenudki enam, ainult need ikoonid seal armatuuris kui süüdet keerata. Võtsin akuklemmi igaksjuhuks uuesti maha ära. Niipalju kui ma siit foorumist nüüd uurinud olen, vastavad tunnused sellele, et tulede moodul on see mis on katki/läbi. :? Kahjuks ma ise nii pädev pole, et seda remontida või vahetada, ning asun ka paraku Soomes, siit ka küsimus, et kas saab seda kuidagi lahti ühendada vms, et näiteks ilma tuledeta sõita Eesti, või kas üldse saab sõita kui see moodul läbi? Või on hoopis mõttekas Soomes UM-i minna, kuigi lähima UM-ni on vist u. 100km Ja mis see seal kapotiall juhipoolses nurgas kärsata võis? Ei julgegi näppida midagi pärast läheb põlema :| Igasugune abinõu teretulnud, ideaalis sõidaks ma Eesti ja läheks UMi ja laseks mooduli uue vastu vahetada, aga jah Tallinnasse mul siit u. 260km :(

Tänud ette,
Mihkel
BMW 318i 93.a \\ BMW 318i 92.a \\ BMW 530D 03.a

cobra
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 295
Liitunud: 26.09.2007 16:22 39
Asukoht: Pärnu

Postitus 07.02.2013 17:15 12

kellelgi seda bts425l1 (bts426L1) VN750-e kivi oleks müügiks ka? Oomipoes ja elfas tarneaeg ca 10+ päeva

tom200
Huviline
 
Postitusi: 262
Liitunud: 14.12.2009 21:21 25
Asukoht: põlvamaa kanepi

Postitus 23.04.2013 14:37 39

petz145 kirjutas:
enn1 kirjutas:
petz145 kirjutas:Uuriks ka, et kas minu probleemid viitavad ka LCMi veale?
Auto e39 530d 2003. aastast. Probleem ise selline, et ükshommik suunda lihtsalt sisse pannes ei hakanud suunatuli armatuuris vilkuma ega isegi põlema, vaatasin siis väljast ja seal vilkus väga aeglase intervalliga (umbes 2 sek põles, 3 sek kustus, 2 sek põles, 3 sek kustus jne).
Mihkel

Kas sellel ajal esineb ka muid anomaaliaid nt. kaugtulede märgutuli armatuuris ei tööta, raadio ei allu roolinuppudele jne...?


Siis ei pannud küll muid vigu tähele, kuid nüüd natuke aega tagasi käisin ja proovisin uuesti, et mis teeb ja nüüd olid kõik muud võimalikud anomaaliad juures. süüde sisse keerates oli armatuurtulede vilkumine ja ka väljas kõigi tulede võbelemine, panin isegi tööle korraks, kuid see oli vist viga, sest kui seisma tagasi jätsin ja süüte välja keerasin siis kostus mingi õrn pinin rooli tagant kuskilt, vaatasin kapoti alla ja see kostus juhipoolsest nurgast, ning siis tekkis kerge paanika, kuna hakkas ajama kärsahaisu ja suitsu sealt samast nurgast kuskilt. Mõtlesin juba, et nüüd läheb tuleroaks, aga siis enamvähem kohe ka pinin lakkas ja suits kadus, kiiruga võtsin akul klemmi maha ja mõtlesin endamisi mis see nüüd oli :| Natuke aega hiljem mõtlesin et panen aku klemmi taha ja vaatan mis teeb, ning siis läks ise põlema juhipoolne kaugtuli. Ja kõik muud tuled põhimõtteliselt ei töötanud nii nagu peks, armatuuri ja muu taustavalgustus tuled vist üldse ei põlenudki enam, ainult need ikoonid seal armatuuris kui süüdet keerata. Võtsin akuklemmi igaksjuhuks uuesti maha ära. Niipalju kui ma siit foorumist nüüd uurinud olen, vastavad tunnused sellele, et tulede moodul on see mis on katki/läbi. :? Kahjuks ma ise nii pädev pole, et seda remontida või vahetada, ning asun ka paraku Soomes, siit ka küsimus, et kas saab seda kuidagi lahti ühendada vms, et näiteks ilma tuledeta sõita Eesti, või kas üldse saab sõita kui see moodul läbi? Või on hoopis mõttekas Soomes UM-i minna, kuigi lähima UM-ni on vist u. 100km Ja mis see seal kapotiall juhipoolses nurgas kärsata võis? Ei julgegi näppida midagi pärast läheb põlema :| Igasugune abinõu teretulnud, ideaalis sõidaks ma Eesti ja läheks UMi ja laseks mooduli uue vastu vahetada, aga jah Tallinnasse mul siit u. 260km :(

Tänud ette,
Mihkel

et siis see moodul asub kõrval istuja jalgade juures järelikult see ei suitsend ja selle mooduli veaga saad sõita lihtsalt ühenda see kaugtuli mis pöleb lahti ja kogu lugu

tom200
Huviline
 
Postitusi: 262
Liitunud: 14.12.2009 21:21 25
Asukoht: põlvamaa kanepi

Postitus 23.04.2013 14:41 36

sain aru et oled võru kandist et kui vaja seda moodulit remo siis anna teada leiame rohtu

cobra
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 295
Liitunud: 26.09.2007 16:22 39
Asukoht: Pärnu

Postitus 12.11.2013 19:53 24

mis kivi peab ära vahetama, kui armatuuris ei tööta suunatule indikaatorid, tagurdustuled?

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3660
Liitunud: 26.07.2007 09:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 13.11.2013 19:40 01

See ei pruugi otseselt olla tulemooduli viga. Tundub rohkem nagu k-bus/i-bus andmeside probleem. Andmesiin lühises. Just hiljuti oli ühel E39 touringul sama probleem. Sellel muidugi ei töötanud täiendavalt ka raadio, naviplokk ja raadio.
Lõpuks tuli välja, et vesi oli sattunud naviploki sisse tekitades andmeside siinis lühise.
tel. 51 949 859

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7635
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 20.12.2013 18:20 37

Just, I-busi lühis põhjustab seda.
Tõmba raadio lahti, proovi. Tõmba parkimisanduri plokk lahti, proovi.
KSP - kõrgsurvepump

RaigoM
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 243
Liitunud: 20.11.2007 10:43 43
Asukoht: Tartu

Postitus 06.03.2014 17:45 51

Terv,
Tänu juhendile sain veel üks tuledemoodul korda tehtud!
TYASK

cobra
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 295
Liitunud: 26.09.2007 16:22 39
Asukoht: Pärnu

Postitus 06.03.2014 22:33 44

mina sain siis asja korda, vigast kivi ei leidnud ja i-bus oli ka korras, aitas vaid uus moodul.

Järgmine

Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole