4. leht 5-st

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 26.05.2013 15:26 24
Postitas cross
Sellest paigaldusest muidugi väga pikalt juba möödas aga toimis esimese korraga ideaalselt, samuti paaril tuttaval kellele pandud peale. Vanal kolmesel ju tavaliselt olnud paarkümmend omanikku kellest paljudel erinev arusaam auto kaunistamisest. Just üks tuttav tõi varuosadeks 320 mis vini järgi täielik plank, sisse pandud valge nahksisu, uksepolstrid värvitud aerosooliga sama tooni, pooled sisu liistud üldse halli tooni, sees must uuematüübi armatuur(airbagid puudu), kellad valetavad kuna R4 omad pandud, 11 nupuline obc sees millele veetud vaid toide,et valgus põleks jne jne...ühesõnaga võivad igasugu anomaaliad tulla ka sellest,et keegi lammas seda elektrisüsteemi kunagi ratsinud-parandanud-täiustanud omast tarkusest.
Hetkel muidugi oli kaks võimalust kuhu ühendada ja hakkas ikkagi tööle.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 26.05.2013 19:34 04
Postitas agoy
Kas muidu keegi on oma R4 mootoriga selle õpetuse järgi õiged kütusekulu näidud kätte saanud ka?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 10:08 38
Postitas janarp
agoy kirjutas:Kas muidu keegi on oma R4 mootoriga selle õpetuse järgi õiged kütusekulu näidud kätte saanud ka?
kui pead silmas r6 mootoriga isendilt pärit kompuga, siis suht ebatõenäoline...
google vähemalt arvab, et see ei ole võimalik...

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 12:33 51
Postitas agoy
Mõtlen ikka R4 mootoriga isendile R4 mootoriga isendi komput :D

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 16:31 07
Postitas Martin1
Ago, kui sa linnakulu mõtled siis seda suht keeruline saada õigeks (võimatu vist isegi?), sest minu kogemuste põhjal see 90ndate alguse tehnika ei suuda arvestada sinu koha peal tiksumisi reaalselt. Kõik foorid ja ristmikud ja kohapeal seismised ajavad minul vähemalt kulu paigast ära võrreldes reaalsega. Samas maanteel kui viimati kontrollisin paagimeetodiga siis tuli erinevus 0,1l ~450km peale vist. (Seadistand pole ise seda kunagi)

edit: aga mul hoopis selline probleem: Ma ei saa enam varjatud menüüsse kuna ma vajutasin ühe nupu nö "sisse", läks katki. Ma ei tea kas see number 1 vms (et varjatud menüüsse saada peab hoidma all neid nuppe).
Kannatab seda parandada veel kuidagi või on kõrran?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 16:51 20
Postitas agoy
Ei mul pole problem selles, et ta paigal sõitu ei arvesta vms. Paneb sama võsa, mis R6 kompugi. Maanteel keskmine 14 ja linnas 22 :D

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 18:48 42
Postitas Martin1
agoy kirjutas: paigal sõitu ei arvesta
Paigalseisu siis? kuidas üldse ei arvesta? st. et sel hetkel on kulu lõpmatu ? Kas nii pole proovind et sõidad maanteel ühtlasel teel, vaata tujurikkuja seierit ja varjatud menüüst hetkelist kulu ning ürita siis neid omavahel enamvähem ühtima panna muutes seda misiganes numbrit sealt(mis seda kulu muudab?)?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 21:43 17
Postitas agoy
said mu jutust valesti aru. Loe tervet lauset, mitte osa sellest :)
Martin1 kirjutas:...ei suuda arvestada sinu koha peal tiksumisi reaalselt. ...
agoy kirjutas:Ei mul pole problem selles, et ta paigal sõitu ei arvesta vms. Paneb sama võsa, mis R6 kompugi. Maanteel keskmine 14 ja linnas 22 :D
Et siis maanteel sõites tulebki näiteks 90-ga sõites keskmiseks 14, kui tujurikkuja näitab midagi seitsme juures. See kordaja on pandud 0750(kõige väiksem). Ei saa enam rohkem allapoole panna. Ennem R6 kompuga olid samad näidud. OStsin eksta R4 kompu, kuid ikka sama kala.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 23:08 49
Postitas Martin1
Okei, sain valesti aru jah.
Väga huvitav..

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.05.2013 23:30 56
Postitas agoy
seepärast tahaksgi teada, kas keegi on saand omal R4 peal õige kompuga asja tööle, et kas mul on omal mingi viga tehtud ühendamisel või tõesti tuleb R4 puhul ühendamisel midagi teistmoodi teha.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 28.05.2013 14:13 57
Postitas janarp
aga millest sa järeldad, et sul rida 4 kompu?
bmwfans.info näiteks arvab, et kõigil on üks ja sama tootekood

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 28.05.2013 14:52 33
Postitas agoy
peal oli tootekood ja selle järgi tuvastasin bmwfans lehelt et on tegemist R4 kompuga.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 28.05.2013 15:16 34
Postitas MargusA
toote kood vöib sama olla aga ikkagi r4 läheb ainult r4 oma.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 28.05.2013 20:29 32
Postitas janarp
kas spidoploki asendamine r6 omaga ei muuda midagi küttekulu näitamises?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 28.05.2013 20:46 38
Postitas MargusA
Peaks muutma jah.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 10.06.2013 11:43 52
Postitas jargo
mina kunagi sama asjaga nikerdasin,siis sai ka proovitud teist spidoplokki.ei muutnud see midagi!

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 10.06.2013 20:11 10
Postitas janarp
heh, ma juba peaaegu ostsin r6 spidoka ära...
aga paistab, et pole mõtetet üritada,
peab leppima et 4 liitrit mööda näitab :D

Siit lingilt võiks järeldada, et pädevam diagnostik peaks asjaga hakkama saama...

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 06.08.2013 06:59 34
Postitas metsaelanik
Tervist!

On `95 525tds, digikellaga, tempanduriga, näidikuteblokis infot ei kuva. Kas OBC4 valmidus võib olemas olla ja piisaks sellest, kui ostaksin infotablooga näidikutebloki, BC-suunatulekangi ja coding plugiga OBC4-ja? Või peaks seal juhtmetega ka mässama hakkama?

Lauri.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 14.09.2013 20:23 29
Postitas Raas
Soovitan järgnevat skeemi. Väga lihtne, Plug&Play minu 97a 320i puhul. Kompu komplekt oli ka juhtumisi 97a oma. Läbi võiks lugeda ka Ultimate DIY, mille linke siin teemaski on, kuid saab hakkama ka ainult selle skeemiga.
jaanis3 kirjutas:Skeemil siis ka erinevad aastakäigud ja pistikute nimetused välja toodud. Vali enda süsteem ja ülejäänud tümba maha, mis sul kasutusse ei lähe. On skeemi lihtsam lugeda.
Pilt

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 22.11.2013 13:00 06
Postitas Tiq80
Sai enda masinale ka 18 nupuga kompu paigaldatud. Kuna tahtsin, et kõik oleks korrektne siis panin ka CCM' peale. Aga sellega päris lõpuni pole saanud, nimelt kompu ütleb, wt jahutusvedelikku on vähe. Algul arvasin, et andur vigane ja ostsin teisegi, kuid ikka sama jama. Kontrollisin siis testriga, mõlemad peaks olema korras. Kõige imelikum on see, et kui ühendan klaasipesuvedeliku anduri lahti siis ütleb kompu, et klaasipesuvedelikku vähe ja jahutusvedelikuga on kõik korras. Ja nii proovisin ka CCM'l igatepidi läbi ( panin jahutuse anduri pinni klaasipesuvedeliku kohale ja vastupidi), üksikult töötas kõik nii nagu peab. Aga kui ühendad mõlemad andurid siis ütleb, et jahutusvedelikku vähe. Sai ostetud ka teine CCM, kui probleem oli mõlema plokiga ikka sama. Loodan, et ei saanud väga segane jutt. Kas kellelgi on olnud sellist probleemi või keegi oskab öelda kust otsast selle lahendamisega alustada?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 22.11.2013 23:55 08
Postitas jargo
janarp kirjutas:heh, ma juba peaaegu ostsin r6 spidoka ära...
aga paistab, et pole mõtetet üritada,
peab leppima et 4 liitrit mööda näitab :D

Siit lingilt võiks järeldada, et pädevam diagnostik peaks asjaga hakkama saama...
võid tulla minu juurde proovima.ma enda r6 2,0 obc suutsin 2,8-le vastavaks progeda.küll oli sellejaoks ka ühte päris 328-t vaja.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 13.01.2014 22:24 57
Postitas janarp
Suured tänud Jargole,
BMW320 pealt tulnud kompu näitab nüüd BMW318´le kohast küttekulu...

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 13.01.2014 23:39 53
Postitas jargo
;)

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 19.06.2014 20:54 13
Postitas Rjando
Proovisin isegi ära ning sain tööle, kuid Airbagi tuli jäi põlema peale kokkupanekut. Ei tea ka kas viga on roolis või kõrvalistuja airbagis. Rooli all on üks üksik lilla juhe ka lahtine, pistik on 3mene taga tollel, ei mäleta et ise oleks sellist lahti ühendanud ja ei leia ka kohta kuhu teda panna, kas too on seotud airbagiga? Mida muidu kindalaeka tagant kõrvalistuja airbagil peaks kontrollima?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 20.06.2014 12:15 25
Postitas Raas
Aku juhe oli ikka maas?

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 20.06.2014 12:18 45
Postitas Rjando
Raas kirjutas:Aku juhe oli ikka maas?
Jah. nii rooli alt kui ka kindalaeka tagant on oranzid airbagi pistikud ühendatud, samuti ka rooli ja airbagi vahelt. Ei leia viga üles.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 08.08.2014 22:11 20
Postitas k3nny
Küttekulu sättimise kohta leidsin sellise lehe:
Ise üritan ka homme asja külge kruttida. Loodame parimat. :)
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f17 ... fo-t77435/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.09.2014 19:56 46
Postitas CSR
Nii sai siis ka proovitud esimese õpetuse järgi paigalda.

Kütuse asju näitab õigesti, aku pinget näitab õigesti, aga kiirust ja keskmist kulu ei näita sest esimese õpetuse järgi peaks:
Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
2)must/roheline - ei pea ühendama
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
4)valge/roheline, valge/sinine, valge/hall, pruun/hall, sinine/punane - ei pea ühendama

1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse - seda juhet enam polnud OBC musta pistiku taga.Üle jäi ainult mingi must/roheline.(mida õpetuses ühendama eipea) Keegi ehk oskab soovitada mingit teistvärvi juhet mis peaks see sinine/pruun/kollane olema.

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 27.09.2014 21:28 55
Postitas k3nny
Mul sama probleem. Kiirust ei näita ja kui panna ohutuled vilkuma, vilgub kompuuter koos nendega kuigi autol süüde väljas

Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline

Postitatud: 28.09.2014 15:19 15
Postitas CSR
CSR kirjutas:Nii sai siis ka proovitud esimese õpetuse järgi paigalda.

Kütuse asju näitab õigesti, aku pinget näitab õigesti, aga kiirust ja keskmist kulu ei näita sest esimese õpetuse järgi peaks:
Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
2)must/roheline - ei pea ühendama
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
4)valge/roheline, valge/sinine, valge/hall, pruun/hall, sinine/punane - ei pea ühendama

1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse - seda juhet enam polnud OBC musta pistiku taga.Üle jäi ainult mingi must/roheline.(mida õpetuses ühendama eipea) Keegi ehk oskab soovitada mingit teistvärvi juhet mis peaks see sinine/pruun/kollane olema.


Panin siis OBC musta pistiku Pin 6 ( sinine/pruun/kollane)Spido sinisesse pistiku Pin 26te ja see ei muutnud midagi.

Panin siis lisaks BC kangi. Kang ise töötab, aga kui panna vasakule suund sisse hakkab onc-s vilguma tekst check control inact. Mis see nüüd peaks siis tähendama?