TSI: E39 FL tulede reguleerimisvarraste vahetus.

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
marko9bbb
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 385
Liitunud: 16.08.2010 16:59 24
Asukoht: Rakvere

Postitus 25.01.2011 14:23 56

http://www.odometergears.com/subpages/E ... ht_FAQ.pdf

Kel inglise keel suus, saab siit põhjaliku TSI kuidas seda teostada. Keelt ei oska, kannatab vast piltide järgigi teostada.

Varraste vahetus ning tule lahti sulatamine vaid omal vastutusel!

stemn
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 505
Liitunud: 09.01.2007 00:24 49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus 18.03.2011 13:22 25

E39 530iT

v6ss
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 838
Liitunud: 17.08.2010 11:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Postitus 21.03.2011 15:29 27

Aga see pole sama link :( Eelmine oli korralik, koos piltidega ja tule lahti võtmisega (ahjus). Viimasel lehel on vist pilt sellest nö aanusekaudu varraste vahetusest :(

vahur_s
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Postitus 21.03.2011 16:56 35

Kui natuke otsida siis leiab ka õige faili.
Laadisin upload.ee serverisse:E39_Headlight_FAQ.pdf

stemn
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 505
Liitunud: 09.01.2007 00:24 49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus 21.03.2011 17:21 11

vahur_s kirjutas:Kui natuke otsida siis leiab ka õige faili.
Laadisin upload.ee serverisse:E39_Headlight_FAQ.pdf


Tänud, see palju asjalikum! :)
E39 530iT

v6ss
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 838
Liitunud: 17.08.2010 11:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Postitus 22.03.2011 13:50 35

stemn kirjutas:
vahur_s kirjutas:Kui natuke otsida siis leiab ka õige faili.
Laadisin upload.ee serverisse:E39_Headlight_FAQ.pdf


Tänud, see palju asjalikum! :)


+1, sellest rääkisingi :)

Tanel-525d
Huviline
 
Postitusi: 31
Liitunud: 23.03.2011 10:56 28

Postitus 03.04.2011 09:48 52

Mul eelmisel e39-l ostes tuli logises sees kuid mina asendasin liikuva osa kütusevoolikuga
Parem kell 7 kodus kui kell 5 kabelis

Sleeper
Huviline
 
Postitusi: 60
Liitunud: 24.02.2009 17:39 18
Asukoht: Läänemaa

Postitus 28.04.2011 23:13 03

Täitsa tehtav, ise sai kasutatud kuumaõhu fööni, jupid sai tellitud usast.
Mõned tunnid nikerdamist ja kõik toimis kenasti.
Fööniga tehes on lihtsam kui keegi on abiks.
Huvitav oli leida tulede seest UMi reguleerimis vardad (15cm pikad ja kuskil 2cm läbimõõduga vooliku jupid :shock: ).
Arvete peal on näha, kuidas auto eelmine omanik oli käinud seal korduvalt tulesid reguleerimas.
BMW e36 325i coupe 91 --> BMW e46 330d touring 01 --> BMW e39 530d touring 01 --> BMW e92 330xd 07

vahur_s
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Postitus 29.04.2011 08:22 59

Juu siis ka UM's töötab nupumehi :mrgreen:

Raunexi Autokaupades Tartus (Viljandi mnt 48) müükase FL ja pre FL plastikust reguleervardaid üsna mõistliku hinnaga.

v6ss
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 838
Liitunud: 17.08.2010 11:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Postitus 29.04.2011 15:11 53

Siin on küll sellest juttu ka olnud aga enamus postitused suht vanad. Kas keegi teab, kust neid alumiinium vardaid saada võiks? Eestist ma mõtlen :)

ermo14
Huviline
 
Postitusi: 38
Liitunud: 22.04.2012 12:35 44
Peamine sõiduk: BMW 520

Postitus 05.05.2012 10:15 41

Tahtsin küsida, et kas mul autol ka need vardad katki, kui tuled liiguvad pesade sees? sõida augutest läbi siis hüppavad tuled. Ja varraste keeramis seda värki keerad käib lihtsalt ringi.

v6ss
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 838
Liitunud: 17.08.2010 11:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Postitus 05.05.2012 14:53 27

On küll jah.

Targo19
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 211
Liitunud: 16.12.2010 17:25 59
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus 15.09.2012 02:43 05

Küsimus, et kas keegi viitsiks selle töö ka mingi mõistliku summa eest ka ära teha?
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005

v6ss
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 838
Liitunud: 17.08.2010 11:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Postitus 15.09.2012 07:17 19

Mis on sulle mõistlik? 15euri tuli, teen ära.

Targo19
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 211
Liitunud: 16.12.2010 17:25 59
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus 19.10.2012 02:08 09

Pakun müüa e39 uued vardad ühele tulele. FL tulele (kellel huvi PM!)
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005

Tarass
Huviline
 
Postitusi: 776
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: 530d e39

Postitus 01.12.2012 16:54 41

Selline probleem et ku keegi on juba tuld parandanud... ja seda on tehtud vist tavalise silikooniga mis soojenemisel ei muutu pehmeks :evil:
Kas on olemas mingit VEDELAT silikooni muundjat/lahjendajat või mida iganes mis suudaks selle silikooni natukenegi pehmemekas muuta... Leidsin küll netist mingi pasta ja mingi keemia mis näeb täpselt samasugune välja nagu silikoon ise aga ma ei suuda seda pastat ega keemiat kuidagi tulekleeasi ja korpuse vahele suruda...oleks vaja midagi mis on vedel! Samas ei tohi ka plastmass reflektorid jne kahjustada saada :roll:

Ei ole nagu kõige kergem ülesanne aga ehk oskab keegi midagi tarka öelda ;)

Madis.
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 4557
Liitunud: 08.09.2005 22:35 57

Postitus 21.04.2013 15:34 37

See silikoon, mis pehmeks ei muutu, on väidetavalt 2003 aasta tuledel.

Selle kohta on ka õpetused.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1527551-Headlight-Adjuster-Replacement-(c-2003-epoxied-headlights)
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1622291-2003-Sealed-Headlights-Adjuster-Replacement-(no-cutting)

Lähitule oma vahetasin läbi ussi*** ära, kaugtule puhul pidin augu sisse lõikama.

Noosik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 391
Liitunud: 06.06.2011 01:02 52
Asukoht: Valgamaa
Peamine sõiduk: Lexus GS300 `98

Postitus 16.07.2013 12:35 50

mida arvate sellisest varraste vahetus moodusest meie kliimas.
http://www.upload.ee/image/3448066/DSCF3803.JPG

sander k
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 16:26 44
Asukoht: Tartu

Postitus 20.07.2013 08:36 56

Saab ilma midagi lõhkumata ka ära vahetada. Pikemat torx kruvikat vaja ja peenikesi näpitsaid. Esimese tulega nikerdasin 2 tundi, teine käis juba poole tunniga.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC

haleskinn
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 351
Liitunud: 06.12.2011 17:21 44
Asukoht: tartu/tallinn
Peamine sõiduk: bmw e39 525tds 98a

Postitus 27.08.2013 18:00 16

endal ka neid vardaid vaja, kas kusagilt saaks ka midagi kvaliteetsemat kui ainult plastik SH*T? (metall, alumiinium jne) fl hella tulede jaoks siis

foxy007
Huviline
 
Postitusi: 1320
Liitunud: 31.01.2005 22:28 34
Asukoht: Tallinn, Kose

Postitus 03.09.2013 17:28 58

ebays pakutakse ka metallist vardaid, kuid siiani ma ei tea, et kellelgi oleks korralikust plastikst varrastega probleeme. V.a läti toodang!
Mercedes- Benz V250 - 2016

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7635
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 05.09.2013 21:43 12

haleskinn kirjutas:endal ka neid vardaid vaja, kas kusagilt saaks ka midagi kvaliteetsemat kui ainult plastik SH*T? (metall, alumiinium jne) fl hella tulede jaoks siis


Halval juhul need lähevad jälle katki, umbes 10 aasta pärast. Ma arvan, et nii majanduslikult kui ka psühholoogiliselt, ei ole arukas isegi mõtlema hakata, kust saaks karastatud terasest või duralumiiniumist
pulkasid. Üks neist peaks TEGELIKULT olema tiba painduv, originaalis.
KSP - kõrgsurvepump

Noosik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 391
Liitunud: 06.06.2011 01:02 52
Asukoht: Valgamaa
Peamine sõiduk: Lexus GS300 `98

Postitus 06.09.2013 01:05 18

arnis kirjutas:
haleskinn kirjutas:endal ka neid vardaid vaja, kas kusagilt saaks ka midagi kvaliteetsemat kui ainult plastik SH*T? (metall, alumiinium jne) fl hella tulede jaoks siis


Halval juhul need lähevad jälle katki, umbes 10 aasta pärast. Ma arvan, et nii majanduslikult kui ka psühholoogiliselt, ei ole arukas isegi mõtlema hakata, kust saaks karastatud terasest või duralumiiniumist
pulkasid. Üks neist peaks TEGELIKULT olema tiba painduv, originaalis.


loogikakohaselt dur siis vist peaks olema natuke painduvam, aga samas keemiatunnist on ka päris kaua möödas :D

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7635
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 22.05.2014 01:52 32

Uuendan veidi teemat. Ka nendel tuledel, mis ei avane, on võimalik mõlemad vardad
ära vahetada ilma korpust lõikamata, sarnaselt nagu eelmainitud õpetuses selgitatud.
Tulemus on sajaprotsendiline. Olen mitmele E39-le silmaoperatsiooni teinud, kõigil nägemine korras :)


Ärge otsige metallist vardaid, need pole grammigi paremad kui plastikust!
Ärge kasutage mitteoriginaale xenon pirne, need rikuvad reflektoreid, tuleklaase ja ka vardaid!
KSP - kõrgsurvepump

ändi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 471
Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
Asukoht: Autodoonor
Peamine sõiduk: X5&X3

Postitus 15.10.2014 07:38 51

Isegi, kui tuli avaneb, saab siiski kiiremini, ilma klaasi maha võtmata , need vardad vahetada.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex

suli
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 343
Liitunud: 05.03.2004 08:59 54
Asukoht: Louna-Eesti
Peamine sõiduk: BMW730d 2006a

Postitus 28.02.2015 17:58 29

2002a ja edasi tulel ei saa vahetada,on kasutaud teist liimi,mis ei sula ja klaas ei tule eest.kuni 2002a tsaab väga edukalt vahetada.
730 E65

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7635
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 28.02.2015 22:28 23

suli kirjutas:2002a ja edasi tulel ei saa vahetada,on kasutaud teist liimi,mis ei sula ja klaas ei tule eest.kuni 2002a tsaab väga edukalt vahetada.


Kordan, et on võimalik vahetada ka ilma avamata vahetada.
KSP - kõrgsurvepump

Risto.
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 567
Liitunud: 13.09.2010 16:17 06
Asukoht: Viimsi

Postitus 03.03.2015 20:35 45

Sõltub, mis ajal auto toodetud on 2002 aastal. Mul on veebruari kuus tehasest väljunud ja klaasid tulevad väga edukalt liimist lahti kui kuuma anda neile. 2002 lõpu masinatel arvatavasti on see teistsugune liim pandud sinna.
Klaasi eemaldamine pole ka pikk protsess. Pääseb vähemalt hästi ligi neile pulkadele ja ei pea kuskilt väikesest august neid pulkasid välja/lahti urgitsema.

DannnnN
Huviline
 
Postitusi: 28
Liitunud: 22.05.2014 23:29 49
Peamine sõiduk: BMW 530

Postitus 21.07.2015 10:50 39

Aga kas on võimalik seda 2002 lõpu mudeli tuld kuidagi üldse lahti võtta ilma et tuld ja klaasi ennast lõhuks?
Fööniga lasin mingi 5min ja liim ei tee teist nägugi

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7635
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 21.07.2015 11:31 58

Ei ole võimalik lahti teha ilma kahjustusteta. Kõige nõrgemad silikoonid
lagunevad 300*C kanti, arvatavasti 370*C tarvis. See on aga liiga palju.
Korpuse serv maha freesida või klaas puruks peksta, ainukesed variandid.
Kui soov vardaid vahetada, siis võid minu poole pöörduda.
Kui soov reflektorit vahetada, siis on jama majas.
KSP - kõrgsurvepump

Järgmine

Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole