TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Vasta
UrmasV
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 01.12.2010 01:23 29
Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
Asukoht: Paide

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas UrmasV » 03.01.2016 14:27 19

ooDDoo kirjutas:Sul vaja vanemat airbagi aju või pa softiga vaja uuem panna mrs2 või3 models käima
Oskad sa vihje anda kuidas pa softiga vanem models käima saada? Vana moodulil oli MRS3 peal, kuid see moodul küpse.

Urmas
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas ooDDoo » 04.01.2016 08:07 42

Kusagil peab valikus selline asi olema võibolla äkki "equipment"
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1487
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Silver88 » 17.01.2016 22:31 13

Allpool siis tekst, kus mul oli probleem, et arvuti ühendamisel autoga k+dcan kaabliga ei saanud autoga ühendust. Asi oligi siis selles kaablis endas, nimelt üks kiip oli ära kärsanud.
Nüüd juba siis 3 kuu jooksul teine Hiina kaabel, mis katki läks täiesti lambist.
Hetkel sain Eestist foorumikasutajalt kiiresti uue kaabli, kuid kes teab kaua seegi kestab.
On keegi leidnud mingi hea koha kus korralikku nö INPA kaablit osta saaks, mõistliku hinnaga?
Silver88 kirjutas:Kas keegi oskab kommenteerida miks mina ei saa ühendust auto ja INPA vahel mitte alati.
Autoks E39 530d 00´

Opsüsteem XP 32bit
Kaabel on K+Dcan inpa kaabel. Ühendan arvutiga ära (auto järgi veel ei pane), näitab device manageris et port on com5, mis on ka ediabas.ini, obd.ini faili kirjutatud ediabas ja windows kaustas. Latency driver on ka 1
Kahtlustasin et kaabel on äkki dcan modes seega kasutan dcan toolsi, ühendan kaabli arvutiga (LED põleb) ja siis käivitan Dcan.exe, kus valin 100kbit Kcan ühenduse, kuid teatab et adapter not connected.
Inpa on 5.0.2 ja ediabas 6.4.7
Kahtlustan ise seda kdcan adapterit,kuna vahepal saab ilusti ühenduse, saab vigu lugeda jne, kuid vahepeal programm sulgedes, või DISiga ühendades kaob ühendus sootuks ja siis hiljem INPA ka ei tööta.
INPA-s on IFH 0003 viga mis on interface to inpa disturbed, mis ütlebki mulle, et adapter äkki vägisi hüppab vahepeal dcan mode tagasi.

Tundub et interface ise peale 4.a vigaseks läinud. Paugust enam ei tööta. 5 korral 10st töötab.

1.4 IFH-0003: Data transmission HOST/Interface failed
Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have
connected an ADS connector.
Solution 1: Modify the interface setting.
Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).
Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.
Reason 3: Connector not connected or no power supplied.
Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.
Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.
Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start”
à “Control Panel” à

“System”
à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then
select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select
“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be

selected for the receive buffer and transmit puffer.

On kellelgi prooviks äkki korraks laenama oma kaablit, või saaks äkki kuskil korra seda sama kaablit enda oma peal proovida, enne kui ebayst uue tellin?
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas voss123 » 14.02.2016 15:44 46

nii tervist, tegin kõik nii ära nagu kästud aga saan ikkagi 200.159 errori kui diagnosti tahan teha, any ideas mida peaks muutma vms?
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas voss123 » 14.02.2016 17:41 53

nii sain tööle loeb asju ka ja jutud aga millegipärast ei lase muudatusi sisse viia auto mällu.
Margusja
Huviline
Postitusi: 1580
Liitunud: 06.11.2005 17:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Margusja » 08.03.2016 15:54 43

Hei

Oskab keegi ütelda, mis on mõistlik sp_daten pakk 2005.07 E60 jaoks? Ehk siis kõige uuem, mida otsima hakata tasuks?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Volum
Huviline
Postitusi: 2904
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Volum » 08.03.2016 17:27 05

Tekkis väike probleem. Installisin inpa ja DIS vastavalt õpetusele, kasutan TinyADS kaablit. Probleem selles, et DIS'iga ei saa Short testi teha, jõuab kolm moodulit ära kontrollida ja siis kaob IFHSrv32.exe ära. Teiste funktsioonidega probleeme pole esinenud, loeb kenasti mooduleid, laseb veakoode kustutada jne. Aga veider, et short testi puhul paneb vägisi selle exe kinni ja lööb vea, et pole enam ühendust.
Tekkis veel üks küsimus, kas parandust pole sellele veale, et hiire kursor liiguks ikka igasse nurka. Vahepeal jukerdab, just vasakul pool, nagu sein oleks ees ja peab edasi tagasi tõmblema, et kursor nurka pääseks. :mrgreen:

Teine probleem - inpa ei näita, et battery on ja ignition on põlevad. Ühendust ka ei saa. Kasutan com porti, ADS drivereid installida ei saa, sest see adssetup.exe vilksatab ainult korra ja kõik. See ediabas.ini on ka vastavalt ADS'ile confitud.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas ooDDoo » 08.03.2016 19:09 20

ads kaablil polegi draiverit.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Volum
Huviline
Postitusi: 2904
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Volum » 09.03.2016 00:40 59

Huvitav, miks DIS'iga ühendust saab, aga INPA'ga mitte.

// Korras.
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 3554
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: E38 750iL
Asukoht: Paide/Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas darkie » 22.03.2016 23:51 46

Millegipärast Rheingold ISTA ei lase CCM moodulile ligi :roll: INPA sai sellega kenasti hakkama. Oskab keegi midagi kosta?
Niizmo
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23.03.2016 14:54 29

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Niizmo » 23.03.2016 17:25 44

Tellisin ebayst selle kaabli:
http://www.ebay.com/itm/181829879970?eu ... xe,ext=ext
Peaks nagu sobima 2004a e60ga ja 2006a e65ga?
Igaljuhul arvutiga ühendust ei saa. INPA ei näita midagi - Ei ignition ega battery.
Proovitud tuttava kaabliga - siis toimib.
Keerasin korpuse lahti - jootsin kokku 7. ja 8. pin (Nagu mõned on teinud) ikka ei toimi. Kas 1. pin peab olema ka kuidagi eraldi plaadile ühendatud olema? Sel kaablil ei ole.
Kas keegi oskab soovitada milline kaabel hakkaks tööle? (ebay link) vmi.
Eestis küsitakse kaabli eest >30€. Tuttaval odav kaabel ostetud aastaid tagasi ebayst. Töötab seni probleemideta.
Viimati muutis Niizmo, 24.03.2016 00:08 49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 30.10.2011 09:45 55
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Tauri_J » 23.03.2016 18:12 01

ära osta hiinakaid.

Mina ostsin sellise.

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-R50- ... 1735065115
Niizmo
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23.03.2016 14:54 29

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Niizmo » 23.03.2016 18:57 52

Sellise hinnaga saab Eestist ka ostetud.
Huvitav kui teha samasugune trikk selle olemasoleva kaabliga. Kas siis hakkab toimima?
http://www.bmw-driver.net/forum/showthr ... 550&page=3
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 30.10.2011 09:45 55
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Tauri_J » 23.03.2016 19:16 53

No kui sõidad e60 või e65-ga ja 10 euri on suur raha siis võid tõesti neid kaableid edasi tinutada.
Niizmo
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23.03.2016 14:54 29

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Niizmo » 23.03.2016 23:54 33

Asi ei ole selles!
Tahtsin lihtsalt proovida, kas on võimalik see tööle saada. Mitte kohe prügikasti visata ja uus osta.Kui ei saa, siis ei saa, ostan uue.
..Nüüd inpa viskab ka mingit errorit.
Pilt
Ja F-seeriad on ka juurde tekkinud :lol:
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 605
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Bimmer850 » 24.03.2016 19:57 04

Kas kellelgi DIS v57 E34-ga ka töötab või on saab ainult v44-ga?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Volum
Huviline
Postitusi: 2904
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Volum » 24.03.2016 23:44 08

Bimmer850 kirjutas:Kas kellelgi DIS v57 E34-ga ka töötab või on saab ainult v44-ga?
V44 on kõige kindlam vanade bemmide puhul. V57 on rohkem OBDII ajastu.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas ooDDoo » 25.03.2016 08:12 08

Parim disv44 see viimane siis millega saab kodeerida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas voss123 » 17.04.2016 22:09 11

Tervitus, jälle igivana küsimus, tekkis probleem enda kaabliga. Kuna masinal on minekut nagu juurde tulnud ja ei tahma enam üldse nii palju kui enne, mõtlesin enda kaabliga näite vaadata veidi, aga ohhooo mingi jama tekkinud.

Enne kõik toimis väga hästi. Sai kunagi ISTA-D ga vaadatud, kõik toimis. Siis tekkis isu INPA ja DIS järele, sai siis kõik paika timmitud nii nagu peab, asjad kõik toimisid. Nüüd oli mingi paar kuud pausi võtsin jälle kaabli välja, mingeid settinguid muutnud pole, aga millegipärast enam ei saa asi enam ECUga ühendust.

Annab koodi IFH 0009 no response from control unit. Sama ka DISiga - ütleb et ei saa ühendust, (200.159)
Samas inpaga saan teistele moodulitele kõikidele ligi, ainuke jama on kui tahan siseneda DDE-sse.

Kas tõesti kaabel seismisega hapuks läinud või võib seal mingi muu kala olla?

Parimatega,
Voss123
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas wtf » 18.04.2016 00:17 49

Mul on viimasel ajal tihti port paigast läinud ja samamoodi ei saa siis ühendust. Kui device manager'i alt olen kaablile jälle COM1 valinud(ehk selle, mis programmi seadetes valitud), siis taas kõik toimib. ;)
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas voss123 » 18.04.2016 11:51 21

proovisin portidega ka aga ei midagi, võtsin firewalli maha sain disi tööle seal sama teema, kõikide asjadega saab õhendust aga mitte DDE-ga, inpa ütleb et sys error 0005 object file not found

vajalikud failid on EDIABAS/ECU-s olemas, pathid õiged, ma ei tea
KassBasilio
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 02.05.2016 11:01 10
Peamine sõiduk: BMW E46 320D

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas KassBasilio » 02.05.2016 11:08 24

Kas leidub keegi, kes viitsib mõnel tööpäeva õhtul sümboolse tasu eest ühe e46 320d Tallinnas INPA-ga üle vaadata? PS!
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas allstarz » 05.05.2016 14:34 26

Probleem siis ncs expert a kodeerimisel. Täpsemalt siis MAN ja TRC failid. Täpsemalt siis Ncs dummys tegin vajalikud muudatused, exportisin MAN faili. Liikutes tagasi ncs experti, et viia muudatus läbi. Justkui kodeerib. Kuid kui kontrolliks uus trc fail lasta siis vajalikud toimingud on ikka vanad, ehk siis minu muudatused ei õnnestunud. Mis moodi täpsemalt tuleb teha. Youtubes ka igasugu videosid aga pole ikka asja saanud. Keegi suudab ehk puust ja punaseks teha
Ranno
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 23.09.2010 10:57 32
Peamine sõiduk: BMW 325i E90
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Ranno » 05.05.2016 14:56 15

Millist profiili sa kasutad ncs'is? Tehaseseadesse kodeerimise oma ilmselt.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas allstarz » 05.05.2016 16:21 51

Expertmode all oöen üritanud nt LMA moodulis muuta sätteid. Pole õnnestunud
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas allstarz » 05.05.2016 18:10 46

Kirjutan siis täpsemalt näiteks see, et autol peal 110aH aku, aga registreeritud on 90aH. Võtan lahti ncs expert- load profil-expertmode. F1- fg/zcs/fa- F3- valin kere mudeli E60 siis. Siis valin cas mooduli, vajutan back, valin taas cas mooduli, vajutan F2 ja valin codieredaten lesen, seejärel vajutan F3. Avan ncs dummy, seal avan fwr pwr.trc vms faili, teen aku muudatuse, expordin man failina work kausta, avan ncs expert f2 ja valin sg codieren ja siis vajutan f3, auto teeb samuti restardi nagu. Kuid kui uuesti avan siis ikka alles see. 90aH aku seal. Mis ma teen valesti ?
Ranno
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 23.09.2010 10:57 32
Peamine sõiduk: BMW 325i E90
Asukoht: Pärnu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Ranno » 06.05.2016 09:50 37

Ega ma ka kõige pädevam selles osas ei ole, aga mulle tundub et sa kasutad nö tehase seadete profiili. Mul on ncs'is kaks expert profiili, üks on offen ja teine werkseinstellung vms. Selleks et ta minu .man faili kasutaks pean valima expert (offen) profiili. Kui kasutan expert (werkseinstellung), siis juhtub nii nagu Sul, ehk siis taastab tehase seadistuse.
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas allstarz » 06.05.2016 11:35 31

Kus seda muuta saab ?
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas ooDDoo » 06.05.2016 11:56 45

Seda tehakse sellise profiiliga nagu fswpsw man
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas allstarz » 06.05.2016 20:01 18

Tänud. Edit Profil all ei olnudki proovinud, kuna ei teadnud passwordi. Nüüd sain seal muudetud, ja tundub, et sai aku nüüd muudetud õigeks. Kas inpaga saab ka aku reseti teha, et alustaks laadimist nö nullist ?
Vasta