19. leht 23-st

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 03.01.2016 13:27 19
Postitas UrmasV
ooDDoo kirjutas:Sul vaja vanemat airbagi aju või pa softiga vaja uuem panna mrs2 või3 models käima
Oskad sa vihje anda kuidas pa softiga vanem models käima saada? Vana moodulil oli MRS3 peal, kuid see moodul küpse.

Urmas

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 04.01.2016 07:07 42
Postitas ooDDoo
Kusagil peab valikus selline asi olema võibolla äkki "equipment"

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 17.01.2016 21:31 13
Postitas Silver88
Allpool siis tekst, kus mul oli probleem, et arvuti ühendamisel autoga k+dcan kaabliga ei saanud autoga ühendust. Asi oligi siis selles kaablis endas, nimelt üks kiip oli ära kärsanud.
Nüüd juba siis 3 kuu jooksul teine Hiina kaabel, mis katki läks täiesti lambist.
Hetkel sain Eestist foorumikasutajalt kiiresti uue kaabli, kuid kes teab kaua seegi kestab.
On keegi leidnud mingi hea koha kus korralikku nö INPA kaablit osta saaks, mõistliku hinnaga?
Silver88 kirjutas:Kas keegi oskab kommenteerida miks mina ei saa ühendust auto ja INPA vahel mitte alati.
Autoks E39 530d 00´

Opsüsteem XP 32bit
Kaabel on K+Dcan inpa kaabel. Ühendan arvutiga ära (auto järgi veel ei pane), näitab device manageris et port on com5, mis on ka ediabas.ini, obd.ini faili kirjutatud ediabas ja windows kaustas. Latency driver on ka 1
Kahtlustasin et kaabel on äkki dcan modes seega kasutan dcan toolsi, ühendan kaabli arvutiga (LED põleb) ja siis käivitan Dcan.exe, kus valin 100kbit Kcan ühenduse, kuid teatab et adapter not connected.
Inpa on 5.0.2 ja ediabas 6.4.7
Kahtlustan ise seda kdcan adapterit,kuna vahepal saab ilusti ühenduse, saab vigu lugeda jne, kuid vahepeal programm sulgedes, või DISiga ühendades kaob ühendus sootuks ja siis hiljem INPA ka ei tööta.
INPA-s on IFH 0003 viga mis on interface to inpa disturbed, mis ütlebki mulle, et adapter äkki vägisi hüppab vahepeal dcan mode tagasi.

Tundub et interface ise peale 4.a vigaseks läinud. Paugust enam ei tööta. 5 korral 10st töötab.

1.4 IFH-0003: Data transmission HOST/Interface failed
Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have
connected an ADS connector.
Solution 1: Modify the interface setting.
Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).
Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.
Reason 3: Connector not connected or no power supplied.
Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.
Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.
Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start”
à “Control Panel” à

“System”
à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then
select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select
“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be

selected for the receive buffer and transmit puffer.

On kellelgi prooviks äkki korraks laenama oma kaablit, või saaks äkki kuskil korra seda sama kaablit enda oma peal proovida, enne kui ebayst uue tellin?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 14.02.2016 14:44 46
Postitas voss123
nii tervist, tegin kõik nii ära nagu kästud aga saan ikkagi 200.159 errori kui diagnosti tahan teha, any ideas mida peaks muutma vms?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 14.02.2016 16:41 53
Postitas voss123
nii sain tööle loeb asju ka ja jutud aga millegipärast ei lase muudatusi sisse viia auto mällu.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.03.2016 14:54 43
Postitas Margusja
Hei

Oskab keegi ütelda, mis on mõistlik sp_daten pakk 2005.07 E60 jaoks? Ehk siis kõige uuem, mida otsima hakata tasuks?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.03.2016 16:27 05
Postitas Volum
Tekkis väike probleem. Installisin inpa ja DIS vastavalt õpetusele, kasutan TinyADS kaablit. Probleem selles, et DIS'iga ei saa Short testi teha, jõuab kolm moodulit ära kontrollida ja siis kaob IFHSrv32.exe ära. Teiste funktsioonidega probleeme pole esinenud, loeb kenasti mooduleid, laseb veakoode kustutada jne. Aga veider, et short testi puhul paneb vägisi selle exe kinni ja lööb vea, et pole enam ühendust.
Tekkis veel üks küsimus, kas parandust pole sellele veale, et hiire kursor liiguks ikka igasse nurka. Vahepeal jukerdab, just vasakul pool, nagu sein oleks ees ja peab edasi tagasi tõmblema, et kursor nurka pääseks. :mrgreen:

Teine probleem - inpa ei näita, et battery on ja ignition on põlevad. Ühendust ka ei saa. Kasutan com porti, ADS drivereid installida ei saa, sest see adssetup.exe vilksatab ainult korra ja kõik. See ediabas.ini on ka vastavalt ADS'ile confitud.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.03.2016 18:09 20
Postitas ooDDoo
ads kaablil polegi draiverit.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.03.2016 23:40 59
Postitas Volum
Huvitav, miks DIS'iga ühendust saab, aga INPA'ga mitte.

// Korras.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 22.03.2016 22:51 46
Postitas darkie
Millegipärast Rheingold ISTA ei lase CCM moodulile ligi :roll: INPA sai sellega kenasti hakkama. Oskab keegi midagi kosta?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.03.2016 16:25 44
Postitas Niizmo
Tellisin ebayst selle kaabli:
http://www.ebay.com/itm/181829879970?eu ... xe,ext=ext
Peaks nagu sobima 2004a e60ga ja 2006a e65ga?
Igaljuhul arvutiga ühendust ei saa. INPA ei näita midagi - Ei ignition ega battery.
Proovitud tuttava kaabliga - siis toimib.
Keerasin korpuse lahti - jootsin kokku 7. ja 8. pin (Nagu mõned on teinud) ikka ei toimi. Kas 1. pin peab olema ka kuidagi eraldi plaadile ühendatud olema? Sel kaablil ei ole.
Kas keegi oskab soovitada milline kaabel hakkaks tööle? (ebay link) vmi.
Eestis küsitakse kaabli eest >30€. Tuttaval odav kaabel ostetud aastaid tagasi ebayst. Töötab seni probleemideta.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.03.2016 17:12 01
Postitas Tauri_J
ära osta hiinakaid.

Mina ostsin sellise.

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-R50- ... 1735065115

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.03.2016 17:57 52
Postitas Niizmo
Sellise hinnaga saab Eestist ka ostetud.
Huvitav kui teha samasugune trikk selle olemasoleva kaabliga. Kas siis hakkab toimima?
http://www.bmw-driver.net/forum/showthr ... 550&page=3

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.03.2016 18:16 53
Postitas Tauri_J
No kui sõidad e60 või e65-ga ja 10 euri on suur raha siis võid tõesti neid kaableid edasi tinutada.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.03.2016 22:54 33
Postitas Niizmo
Asi ei ole selles!
Tahtsin lihtsalt proovida, kas on võimalik see tööle saada. Mitte kohe prügikasti visata ja uus osta.Kui ei saa, siis ei saa, ostan uue.
..Nüüd inpa viskab ka mingit errorit.
Pilt
Ja F-seeriad on ka juurde tekkinud :lol:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 24.03.2016 18:57 04
Postitas Bimmer850
Kas kellelgi DIS v57 E34-ga ka töötab või on saab ainult v44-ga?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 24.03.2016 22:44 08
Postitas Volum
Bimmer850 kirjutas:Kas kellelgi DIS v57 E34-ga ka töötab või on saab ainult v44-ga?
V44 on kõige kindlam vanade bemmide puhul. V57 on rohkem OBDII ajastu.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 25.03.2016 07:12 08
Postitas ooDDoo
Parim disv44 see viimane siis millega saab kodeerida

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 17.04.2016 22:09 11
Postitas voss123
Tervitus, jälle igivana küsimus, tekkis probleem enda kaabliga. Kuna masinal on minekut nagu juurde tulnud ja ei tahma enam üldse nii palju kui enne, mõtlesin enda kaabliga näite vaadata veidi, aga ohhooo mingi jama tekkinud.

Enne kõik toimis väga hästi. Sai kunagi ISTA-D ga vaadatud, kõik toimis. Siis tekkis isu INPA ja DIS järele, sai siis kõik paika timmitud nii nagu peab, asjad kõik toimisid. Nüüd oli mingi paar kuud pausi võtsin jälle kaabli välja, mingeid settinguid muutnud pole, aga millegipärast enam ei saa asi enam ECUga ühendust.

Annab koodi IFH 0009 no response from control unit. Sama ka DISiga - ütleb et ei saa ühendust, (200.159)
Samas inpaga saan teistele moodulitele kõikidele ligi, ainuke jama on kui tahan siseneda DDE-sse.

Kas tõesti kaabel seismisega hapuks läinud või võib seal mingi muu kala olla?

Parimatega,
Voss123

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 18.04.2016 00:17 49
Postitas wtf
Mul on viimasel ajal tihti port paigast läinud ja samamoodi ei saa siis ühendust. Kui device manager'i alt olen kaablile jälle COM1 valinud(ehk selle, mis programmi seadetes valitud), siis taas kõik toimib. ;)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 18.04.2016 11:51 21
Postitas voss123
proovisin portidega ka aga ei midagi, võtsin firewalli maha sain disi tööle seal sama teema, kõikide asjadega saab õhendust aga mitte DDE-ga, inpa ütleb et sys error 0005 object file not found

vajalikud failid on EDIABAS/ECU-s olemas, pathid õiged, ma ei tea

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 02.05.2016 11:08 24
Postitas KassBasilio
Kas leidub keegi, kes viitsib mõnel tööpäeva õhtul sümboolse tasu eest ühe e46 320d Tallinnas INPA-ga üle vaadata? PS!

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 05.05.2016 14:34 26
Postitas allstarz
Probleem siis ncs expert a kodeerimisel. Täpsemalt siis MAN ja TRC failid. Täpsemalt siis Ncs dummys tegin vajalikud muudatused, exportisin MAN faili. Liikutes tagasi ncs experti, et viia muudatus läbi. Justkui kodeerib. Kuid kui kontrolliks uus trc fail lasta siis vajalikud toimingud on ikka vanad, ehk siis minu muudatused ei õnnestunud. Mis moodi täpsemalt tuleb teha. Youtubes ka igasugu videosid aga pole ikka asja saanud. Keegi suudab ehk puust ja punaseks teha

Postitatud: 05.05.2016 14:56 15
Postitas Ranno
Millist profiili sa kasutad ncs'is? Tehaseseadesse kodeerimise oma ilmselt.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 05.05.2016 16:21 51
Postitas allstarz
Expertmode all oöen üritanud nt LMA moodulis muuta sätteid. Pole õnnestunud

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 05.05.2016 18:10 46
Postitas allstarz
Kirjutan siis täpsemalt näiteks see, et autol peal 110aH aku, aga registreeritud on 90aH. Võtan lahti ncs expert- load profil-expertmode. F1- fg/zcs/fa- F3- valin kere mudeli E60 siis. Siis valin cas mooduli, vajutan back, valin taas cas mooduli, vajutan F2 ja valin codieredaten lesen, seejärel vajutan F3. Avan ncs dummy, seal avan fwr pwr.trc vms faili, teen aku muudatuse, expordin man failina work kausta, avan ncs expert f2 ja valin sg codieren ja siis vajutan f3, auto teeb samuti restardi nagu. Kuid kui uuesti avan siis ikka alles see. 90aH aku seal. Mis ma teen valesti ?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 06.05.2016 09:50 37
Postitas Ranno
Ega ma ka kõige pädevam selles osas ei ole, aga mulle tundub et sa kasutad nö tehase seadete profiili. Mul on ncs'is kaks expert profiili, üks on offen ja teine werkseinstellung vms. Selleks et ta minu .man faili kasutaks pean valima expert (offen) profiili. Kui kasutan expert (werkseinstellung), siis juhtub nii nagu Sul, ehk siis taastab tehase seadistuse.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 06.05.2016 11:35 31
Postitas allstarz
Kus seda muuta saab ?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 06.05.2016 11:56 45
Postitas ooDDoo
Seda tehakse sellise profiiliga nagu fswpsw man

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 06.05.2016 20:01 18
Postitas allstarz
Tänud. Edit Profil all ei olnudki proovinud, kuna ei teadnud passwordi. Nüüd sain seal muudetud, ja tundub, et sai aku nüüd muudetud õigeks. Kas inpaga saab ka aku reseti teha, et alustaks laadimist nö nullist ?