TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
VeikoA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 859
Liitunud: 16.04.2007 16:20 37
Peamine sõiduk: BMW E36, 316i, 1996

Postitus 28.01.2017 14:53 49

Tahaks jagada kogemust sellise komplektiga:

https://www.aliexpress.com/item/for-BMW ... 96502.html

Tahtsin ka omale siis mingit seadet millega saaks veakoode lugeda ja neid kustutada kui vaja.
Ise ka nagu väga ehitada ei viitsi. Kuigi tegelen elektroonikaga.

Sai siis ringi vaadatud ja ka siit foorumist küsitud. Siin pakuti mulle 300 € eest sarnast asja.
No elusees ei osta selle hinnaga. Mul pole remonditöökoda, et see ära tasuks.

Oma autol remondin absoluutselt kõik ise, aga seda diagnosti pole ju iga päev vaja.

Otsisin Alist. Kuna tellin sealt niigi koguaeg asju, siis vaatasin tagasisidet. Olid positiivsed ja otsustasin riskida.

17 euri pole palju.
Pakk tuli umbes 1,5 kuud. Aga kõik on ok.

Proovisin, kaasas on DVD kogu vajaliku tarkvara, õpetusvideo (kehvake, aga saab tehtud selle abiga) ja draiverid jms. Isegi skeem on, et kui soov on ise kokku panna vms.

Võtsin vana XPga läpaka, tegin nagu videos ja ühendasin siis ära.

Ma ei suutnud teda tööle panna WIN7 64 bitiga ja netist uurides selgus, et XPga kõige lihtsam.
Ja nii tegingi.


Toimib. Proovisin INPA 5.02 ga. Sain loetud airbagi vead ja ka ABS vead, peale anduri vahetust sain vead kustutatud. ABS on korras.

INPA ja selle seadmega saab isegi ABS pumpa käiata. Kui piduritorud vahetatud vms ja õhk ABSis, siis saab sellega ABS õhutada.
Ei ole vaja UMI minna.


Vanad mingid airbagi vead sain ka kustutatud (eelmine "tark" omanik vahetas rooli akut eemaldamata), üks viga jäi alles. Kõrvalistujapoolne mingi istumisandur vms jamab. Peab uurima.


Ajuga otseselt endaga pole ma saanud ühendust, aga arvatavasti piirdub see sellega, et see 7 ja 8 pin kokku tinutada ja siis asi hakkab toimima.

Hiljem proovin.


Üldiselt 17 euro eest on asja küll ja küll. Pole vaja mingit UMi ega muud meest kes teeks diagnosti.
Saab sellega kõik tehtud ja tasuta kasvõi iga päev.

Live datat saab ka vaadata, aga mul polnud see oluline, tahtsin teada mis viga on AIRBAGIL ja ABSil.

Niiet kes soovib ise diagnostida oma autot, siis selle raha eest on seda küll ja küll.

Ma ei tee reklaami vaid jagan kogemust. Hirm oli, et mingi hiinakas ja ei toimi, aga asjatu oli.
Kõik toimib.

Ma olen väga väga rahul.
Autoks on mul: E36 316i, 1996a, M43

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3660
Liitunud: 26.07.2007 09:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 28.01.2017 15:32 50

Mootori ajule ja erinevatele kere juhtplokkidele E36(k.a. E32, E34, E31) puhul selle kaabliga paraku ikka ligi ei saa. Selleks vaja ADS kaablit, 32-bit Windows op. süsteemi ja RS232 porti läpakal.
tel. 51 949 859

VeikoA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 859
Liitunud: 16.04.2007 16:20 37
Peamine sõiduk: BMW E36, 316i, 1996

Postitus 28.01.2017 15:57 54

Juba leidsin skeemi kuidas see ADS ise teha.
Proovin ära, annan teada.

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4656
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 28.01.2017 19:43 42

Endal vedeleb isetehtud ads vajalik on serial port
Jupid ei maksa eriti midagi
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

KalleP
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 08.09.2009 09:46 21
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60

Postitus 29.01.2017 09:14 38

Ise mõtlesin ka kunagi, et tellin inpa juhtme hiinast. Aga siin foorumis üks kasutaja seletas, et tema müüdav on palju kvaliteetsem. Ostsin temalt siis, maksis alla 100.- midagi (inpa+ista). Muidu rahul, aga see ista programm suht jama. Väga aeglane on(ilmselt läpakas jääb nõrgaks sellele) ja veakoodid loeb küll ära, aga tahad täpsemalt vaadata, mida need tähendavad siis viskab "no code" vms. Hiljem tellisin hiinast autocom-i ja siiamaani toimetanud päris hästi. Nüüd oli esimest korda kerge tõrge, ei lasknud ühel audil mootorile ligi. Tellisin ka vag-com juhtme ära (20.-), mis mõeldud rohkem audidele ja vw. Samuti sai eelmine aasta ak90 (võtme kodeerimis seade) tellitud ebayst ja töötas ilusti. Maksis 35.- ja kahele autole teinud tollega lisavõtmed. Igati ära tasunud.

allanasi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1194
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Asukoht: tartu/põlva
Peamine sõiduk: E60 530D

Postitus 08.02.2017 19:51 45

JanisH kirjutas:milles probleem? päris mitmel sama asi olnud kuid lahendust pole leidnud kusagilt. Tegemist inpaga,
Pilt


INPA 5.0.2

Endal sama probleem ei ole ühelegi M57 mootoriga autole veel ligi saanud ja ainult siis DDE/DME samas kõigile teistele moodulitele saab ilusti , ainult functional job alt saab siis niiöelda teada 4 kohalise veakoodi (4899 vms suhvaliselt pandud)


Nii sai vaadatud siis , et SGBD alt DME rea peal tühjus tõmbasin INPa 6.4.3 ja installisin ära enda arust tööle samas ei saanud proovisin kopeerida siis inpa 5.0.2 le SGDAT kausta 6.4.3 pealt samuti muutusteta ? või peaks hoopis proovima 6.4.3 pealt CFGDAT kausta 5.0.2le ?

Pilt

SAMAS E60.eng failis ka viga ei tohiks olla ?

Pilt

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 324
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 09.02.2017 03:31 16

Proovida daten failid uuendada !!! Täitsa vabalt saadaval torrentites.

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4656
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 09.02.2017 06:57 35

Mis kaablit kasutad?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

allanasi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1194
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Asukoht: tartu/põlva
Peamine sõiduk: E60 530D

Postitus 09.02.2017 08:50 47

ooDDoo kirjutas:Mis kaablit kasutad?



Paar aastat tagasi ostetud k+dcan peaks olema

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 294
Liitunud: 03.06.2012 16:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 13.02.2017 15:45 31

Sain omal selle DIS tööle, aga kas ei suuda aru saada, kuidas vigade nö print saavutada pdf-i nagu inpas. Proovisin seal dis seadetes ja virtuaal masinas, aga ikka miskit.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2643
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 14.02.2017 19:07 04

See printimine pole teps mitte nii lihtne, mul läks päev aega enne kui asja korralikult tööle sain. Lihtsam on teha print screen.

VeikoA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 859
Liitunud: 16.04.2007 16:20 37
Peamine sõiduk: BMW E36, 316i, 1996

Postitus 01.04.2017 10:13 26

Sai siis kokku pandud lihtsaim ADS liides:
Kood: Vali kõik
https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1650885-(Almost)-free-DIY-ADS-interface


Tea, kas tohib linki postitada teisest foorumist, aga...
Esimesest postitusest sealt skeem.

Selle suure BMW ümmarguse pistiku võtsin UK ebayst. ebayst saab kiiremini kui Alist.

Tuli koos OBD2 otsaga, aga selle võtsin ära koos juhtmega.
Kogu skeemi panin "maketikale" ja sobitasin sinna pistikusse sisse.
Kaabliks võtsin Oomipoest CAT5 meetrise jupi.

Kuna panen ise hobikorras erinevaid elektroonikavidinaid kokku ja tegelen elektroonika hobiga, siis muud asjad olid olemas.

Toimib ilusti ja seda hiinakat, mis ma ostsin, polegi nagu vaja.
Saan selle ADSiga kõigele ligi, isegi padjale ja ABS.

Rääkimata salongi "juhtmoodulist", spidoplokist, ajust jms.
Eelkõige "ajuga" tahtsingi ühjendust saada, et vigu lugeda. Teadsin, et midagi peab seal olema.
Auto puterdab.


Sain kõigiga ühendust ja 1 veakoodi ajust kätte.
ECU on: DM173K20

INPAt kasutan, DISi pole suutnud tööle panna veel sellega.
Aga tal vist oli mingit emulaatorit vaja lisaks taha jooksma. See pole mul installitud.
Proovin hiljem uuesti.

Sain teada, et mul nr 2 detonatsiooni andur kutu on.
"42 Knock Sensor 2"

Parandada pole seal midagi, sebin uue või korras kasutatud anduri ja vaatab mis saab.
Huvipärast järgmine nädal kustutan vea ära ja vaatan kas tuleb tagasi, veel vana anduriga.

Et olla 100% kindel.

KassBasilio
Huviline
 
Postitusi: 6
Liitunud: 02.05.2016 10:01 10
Peamine sõiduk: BMW E46 320D

Postitus 15.05.2017 21:55 57

Kas keegi hea inimene jagaks töötavat DIS V44 download linki?

jargo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5775
Liitunud: 20.07.2007 10:43 01
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Peamine sõiduk: bmw 330ci

Postitus 22.05.2017 22:31 31

minul ja nagu vist enamustel,on see juba varakult arvutisse tömmatud.
toimivad lingid kaovad järjest kõik ära.
330ci 6k man
e36 Z3 NA 300+whp:Best ET 12,1@185 kmh

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 574
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 24.05.2017 12:27 19

KassBasilio kirjutas:Kas keegi hea inimene jagaks töötavat DIS V44 download linki?


DIS pealt tasub üle minna ISTA peale.
Seal hulga vähem sebimist, et tööle saada ja programm kasutajale sõbralikum.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 294
Liitunud: 03.06.2012 16:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 24.05.2017 12:47 37

janarp kirjutas:
KassBasilio kirjutas:Kas keegi hea inimene jagaks töötavat DIS V44 download linki?


DIS pealt tasub üle minna ISTA peale.
Seal hulga vähem sebimist, et tööle saada ja programm kasutajale sõbralikum.

Kas sellele Ista progele mingit kangemat arvutit pole mitte vaja? Ise võtsin vana xp ja panin dis`i sinna jooksma.

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 574
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 24.05.2017 14:35 33

paul22 kirjutas:Kas sellele Ista progele mingit kangemat arvutit pole mitte vaja? Ise võtsin vana xp ja panin dis`i sinna jooksma.


Kuna istga pole mingeid emulaatoreid ja junne vaja, saab kasutada suvalise läpakaga.
Mul kõige tavalisem 10a vana läpakas, mida kasutan ka kõigeks muuks.
Windows on küll jah 7.
XP kohta ei tea öelda.

Lisaks ei pea ediabas versioonide vahel jamama, saab kasutada nii viiamst INPA-t kui ISTA-t.
DIS v44 mäletamise järgi viimaste ediabasidega ei taha töötada.

DIS v44 puhul häiris ka see, et ei lugenud DPF põletuse meetreid normaalselt ja mikrofiltrit ei lubanud nullida.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2643
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 24.05.2017 18:34 22

DIS on sisuliselt hea ainult väga vanade bemmide diagnoosimisel. 70-90'ndate autosi ei tunne ISTA äragi. Nullida saab ka auto enda näidikuplokis. :P

janarp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 574
Liitunud: 17.07.2007 20:17 12
Asukoht: harjumaa, padise vald
Peamine sõiduk: bmw e91 320d

Postitus 25.05.2017 07:11 12

Volum kirjutas:DIS on sisuliselt hea ainult väga vanade bemmide diagnoosimisel. 70-90'ndate autosi ei tunne ISTA äragi. Nullida saab ka auto enda näidikuplokis. :P


Jah, selles on sul ilmselt õigus,
kuid küsijate autode all võib näha e46 ja e60...


Sõida mikrofilter üle välba ja proovi näidikuteblokis ära nullida ;)
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2643
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 25.05.2017 17:52 22

Proovinud. Töötab.

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 479
Liitunud: 02.04.2016 20:28 47
Peamine sõiduk: 335d

Postitus 26.05.2017 19:21 43

Keegi oskab oletada mis võiks jama olla? Installisin plaadi pealt mille kaasa sain inpa/ediabasi ja ncs experdi õpetusvideo järgi. Com pordi panin 1 ja latency 1. Kasutan k + dcan kaablit millel peal lüliti, aga inpas viskab erroreid et no response from module ja saksa keeles erroreid, millest võiks alustada? All imguri lingil screenshotid.

http://imgur.com/a/DHkzv

EerikL
Huviline
 
Postitusi: 68
Liitunud: 04.09.2016 09:10 18
Peamine sõiduk: E65

Postitus 29.05.2017 19:11 32

Vaata device managerist, et sul kaabel ka reaalselt COM1 on portide all. Või kui sa sealt panidki COM1, siis kas obd.ini failis on ka COM1

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 479
Liitunud: 02.04.2016 20:28 47
Peamine sõiduk: 335d

Postitus 29.05.2017 23:05 15

EerikL kirjutas:Vaata device managerist, et sul kaabel ka reaalselt COM1 on portide all. Või kui sa sealt panidki COM1, siis kas obd.ini failis on ka COM1


Asi korras, kõik toimib :)

MortenS
Huviline
 
Postitusi: 203
Liitunud: 26.04.2015 15:26 16

Postitus 13.07.2017 13:40 05

1996 aasta e34, oskab keegi suunata diagnostikajuhtme ja programmi poole mida kodustes tingimustes võimalik kasutada? Ehk siis kust oleks võimalik soetada ja millist valida

Margusja
Huviline
 
Postitusi: 1571
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus 13.07.2017 17:12 30

Üritan oma F10'ga ENET kaabli abil suhelda. Mul on neid lausa kaks. Isegi korra sain mingi juhuse läbi autoga ühenduse. Enamus aega asi siiski ei toimi.
Alustades sellest, et kui ühendan kaabli auto ja arvuti vahele ja lülitan süüte sisse, siis ühe kaabliga vahel vilgub arvutipoolses võrgupesas see roheline tuli ja teise kasutamisel ei põle see roheline tuli seal kunagi.

Võtsin korra ka pistikud lahti. Midagi huvitavat seal näha ei ole. Takisti olemas ja juhtmed kõik küljes.

Mõlemad juhtmed tuksis?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)

Margusja
Huviline
 
Postitusi: 1571
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus 13.07.2017 17:31 11

Margusja kirjutas:Üritan oma F10'ga ENET kaabli abil suhelda. Mul on neid lausa kaks. Isegi korra sain mingi juhuse läbi autoga ühenduse. Enamus aega asi siiski ei toimi.
Alustades sellest, et kui ühendan kaabli auto ja arvuti vahele ja lülitan süüte sisse, siis ühe kaabliga vahel vilgub arvutipoolses võrgupesas see roheline tuli ja teise kasutamisel ei põle see roheline tuli seal kunagi.

Võtsin korra ka pistikud lahti. Midagi huvitavat seal näha ei ole. Takisti olemas ja juhtmed kõik küljes.

Mõlemad juhtmed tuksis?


Testisin teise arvutiga (mingi vana) ja seal juhe toimib e võrguühendus saadakse.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)

Margusja
Huviline
 
Postitusi: 1571
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus 13.07.2017 21:16 26

Margusja kirjutas:
Margusja kirjutas:Üritan oma F10'ga ENET kaabli abil suhelda. Mul on neid lausa kaks. Isegi korra sain mingi juhuse läbi autoga ühenduse. Enamus aega asi siiski ei toimi.
Alustades sellest, et kui ühendan kaabli auto ja arvuti vahele ja lülitan süüte sisse, siis ühe kaabliga vahel vilgub arvutipoolses võrgupesas see roheline tuli ja teise kasutamisel ei põle see roheline tuli seal kunagi.

Võtsin korra ka pistikud lahti. Midagi huvitavat seal näha ei ole. Takisti olemas ja juhtmed kõik küljes.

Mõlemad juhtmed tuksis?


Testisin teise arvutiga (mingi vana) ja seal juhe toimib e võrguühendus saadakse.


Nüüd jõudsin selleni, et selles arvutis kus on tarkvara, aga ühendust autoga polnud keerasin võrgukaardi kiiruse 10M peale ja nüüd on tuli roheline. Aga ühendust ikka ei saa tarkvaraga. Uskumatu, et korra õnnestus.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)

patrik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3830
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri

Postitus 13.07.2017 22:11 14

MortenS kirjutas:1996 aasta e34, oskab keegi suunata diagnostikajuhtme ja programmi poole mida kodustes tingimustes võimalik kasutada? Ehk siis kust oleks võimalik soetada ja millist valida

http://www.ebay.com/itm/BMW-GT1-DIS-SSS ... 2619540484
See töötab
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520

patrik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3830
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri

Postitus 13.07.2017 22:15 48

Volum kirjutas:DIS on sisuliselt hea ainult väga vanade bemmide diagnoosimisel. 70-90'ndate autosi ei tunne ISTA äragi. Nullida saab ka auto enda näidikuplokis. :P

Dis on asendamatu abivahend ka 2006-2009 diislite inimlikul diagnoosimisel. Nendele, kes oskavad ridade vahelt lugeda.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2643
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 14.07.2017 00:00 52

Jah, samuti ka MOST ringi diagnoosimisel, kus ISTA hätta jääb.

EelmineJärgmine

Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole