TSI: E34 paagi tasemeanduri remont (seier valetab,uimane)

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Genne
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 01:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus 29.10.2011 16:11 44

Tere.
Kindlasti paljudel E34-del on probleem, et kui paagis on umbes 20L või vähem kütet, näitab seier kalossinumbreid. Näiteks minul ei läinud põlema isegi kütuse tuluke õigel ajal ja tänu sellele jäin Tallinn-Tartu trassil tee äärde. Üldiselt viskas asi siibrisse ja ega midagi, garaaži :idea: .

Vajalikud riistad:
1.kruvikeerajad
2. Suuremas koguses kaltsu
3. Mingi puhastusvahend aerosoolis (mul oli brake cleaner)
4.õlled (eriti ei soovita, sest tegu on suht peenikese tööga ;) )

Tööaeg: 60min.

1.Tuleb jõuda paagi luugini :
Pilt

2. Eemalda see, avaneb selline pilt:
Pilt

3. Eemalda voolikud, pistik. Keera kinnitusrõngas lahti, sikuta kupatust ülespoole. NB! Ära rapsi, sest pump on paagi põhjas kinni:
Pilt

4. Pumba voolik lahti ühendada. Seejärel saad ujuki korpust rohkem väljapoole tuua. Ujuki korpus on kaane küljes kinni kahe nõkatsiga, ava need:
Pilt

5. Ujuki korpuse all on üks parajalt piix mutter. Minul ta ei tulnudki lahti ( polnud korralikku võtit ) ja plastik andis järgi. Aga pole hullu, sest tagasi pannes hoiab kogu kupatust koos ju kaas, mille sees ujuki korpus oli:
Pilt
Pilt

6. Korpus tuleb pealt ära, avaneb see, mis karul kõhus:
Pilt
Pilt

7. Nagu näha, oli asi ikka päris ropp. Puhastasin kõikvõimalikud kohad ja pingutasin ujuki külgedel olevait klemme. PS! Olge ettevaatlikud, et terminaaltraate ära ei lõhu, need tundusid päris õrnakesed olema.

8. Ja asi tagurpidi kokku tagasi.

Värk töötab, sai nagu uus.

Jõudu teile!
:)
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring

Riivo
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 7691
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Asukoht: Edgarlandia
Peamine sõiduk: ´02 530d Touring

Postitus 29.10.2011 20:52 58

töötas ka 20-st allapoole ilusti??
Hallmetallikdiisel

ivari
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 585
Liitunud: 06.12.2006 16:06 28
Asukoht: Tallinn

Postitus 30.10.2011 11:20 03

Lisaks tasub kontrollida üleval asuvaid jootekohti. Peale pingutamist ja puhastamist ei näidanud ikka täitsa õigeid takistusi ning jootsin need üle ja peale seda sain samad mõõtmistulemused nagu tehas ette nägi.
Ingliskeelne piltidega juhend koos takistuste väärtustega: http://www.fileoffset.com/bmw/e34_sender_unit.php

rubents
Huviline
 
Postitusi: 81
Liitunud: 24.02.2011 14:07 27
Asukoht: Jõgeva/tartu

Postitus 27.12.2011 20:17 46

Huvi pärast võiks need kaks traati teistpidi külge joota, et kulunud osa jääks valetama 60-80L
Või siis puhastamise asemel uued traadid külge joota ( kui teaks materjali ja jämedust)
Omamoodi luksus :P

iaanek
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 972
Liitunud: 02.05.2007 17:02 50
Asukoht: tallinn

Postitus 29.12.2011 16:23 07

Ümberpööramine tõenäoliselt pole arukas- kui traat on peenemaks kulunud, on ta kogutakistus samuti muutunud ja seetõttu tõest infot ta ei pruugi hakata andma.
Eritakistuse ja läbimõõdu järgi arvutasin välja, et tegemist peaks olema 0,06 mm läbimõõduga konstantaanist traadiga. Siitpoolt maakera mina seda ei leidnud. Aga plaanis on mikimaalt tellida.

rubents
Huviline
 
Postitusi: 81
Liitunud: 24.02.2011 14:07 27
Asukoht: Jõgeva/tartu

Postitus 29.12.2011 17:24 09

Kui tellimiseks kunagi läheb siis anna teada,
Usun, et foorumis huvilisi veelgi ;)
Omamoodi luksus :P

Robert525
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 22
Liitunud: 14.03.2012 17:30 07
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 525 Tds e39

Postitus 16.05.2012 16:11 22

puhastasin samamoodi ära aga ikka paneb pange näidik. :evil:

JanekT
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 296
Liitunud: 14.10.2010 19:28 32
Asukoht: Turba/Tallinn
Peamine sõiduk: e91 320d M-Sport/ e36 kupee 318is

Postitus 18.10.2012 20:39 45

Kas bensuka ja diisli omad on samad,kui ei,siis mis on nende erinevus :?:

Toomas94
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 508
Liitunud: 13.03.2012 21:51 43
Asukoht: Viljandi/Põltsamaa
Peamine sõiduk: Bmw 328I Coupe

Postitus 19.10.2012 11:05 21

JanekT kirjutas:Kas bensuka ja diisli omad on samad,kui ei,siis mis on nende erinevus :?:


Ma väga ei usu et erinevad on aga ma lähen võtan kohe lahti ja annan teada
Bling Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!

JanekT
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 296
Liitunud: 14.10.2010 19:28 32
Asukoht: Turba/Tallinn
Peamine sõiduk: e91 320d M-Sport/ e36 kupee 318is

Postitus 19.10.2012 12:11 17

Toomas94 kirjutas:
JanekT kirjutas:Kas bensuka ja diisli omad on samad,kui ei,siis mis on nende erinevus :?:


Ma väga ei usu et erinevad on aga ma lähen võtan kohe lahti ja annan teada



Jään ootama :D

Toomas94
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 508
Liitunud: 13.03.2012 21:51 43
Asukoht: Viljandi/Põltsamaa
Peamine sõiduk: Bmw 328I Coupe

Postitus 19.10.2012 14:03 25

JanekT kirjutas:
Toomas94 kirjutas:
JanekT kirjutas:Kas bensuka ja diisli omad on samad,kui ei,siis mis on nende erinevus :?:


Ma väga ei usu et erinevad on aga ma lähen võtan kohe lahti ja annan teada



Jään ootama :D


TDS`il on täpselt 1:1 le, võtsin enda oma lahti vaatasin ei olnd mõtet isegi puhastama hakata ja võtsin sõbra 2,0`se oma ja istus 1:1 ainult juhtmed pidi teised panema kuna bensuka omal polnd seda pistikut
Bling Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!

X5ZU6Y1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 60
Liitunud: 06.09.2012 10:08 12
Asukoht: Eesti
Peamine sõiduk: BMW 525i

Postitus 23.10.2012 15:38 46

Mul oli tore üllatus kui asjad paagist välja kiskusin.Pilt Pilt
Kuidas se võimalik on? :D

iaanek
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 972
Liitunud: 02.05.2007 17:02 50
Asukoht: tallinn

Postitus 23.10.2012 18:31 59

Tagurdades on kännule või vanamutile pihta saadud, plastikpaak lömmi ju ei jää.

Niki
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1196
Liitunud: 17.04.2007 19:39 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 14.12.2012 15:09 06

puhastasin ja pingutasin ka neid traatw ja hakkas isegi midagi näitama küll aga on selline nali et kui auto mõne minuti töötab kukub seier jällenulli. Oskab keegi selle kohta midagi öelda?

Toomas94
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 508
Liitunud: 13.03.2012 21:51 43
Asukoht: Viljandi/Põltsamaa
Peamine sõiduk: Bmw 328I Coupe

Postitus 14.12.2012 16:35 18

ripspeed kirjutas:puhastasin ja pingutasin ka neid traatw ja hakkas isegi midagi näitama küll aga on selline nali et kui auto mõne minuti töötab kukub seier jällenulli. Oskab keegi selle kohta midagi öelda?


Selle huiavinka viga vast mis seda taset mõõdab(see mis seal traatide peal jookseb), ma arvan aga kindel pole

Kui vaja siis üks vedeleb mul
Bling Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!

-Sten-
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 61
Liitunud: 10.04.2007 07:23 14
Asukoht: Saue
Peamine sõiduk: BMW 530D

Postitus 22.01.2013 15:33 26

Keegi teab kus e39 touringul see asub ? ja kas süsteem on pmst sama ?

Ivar_S
Huviline
 
Postitusi: 21
Liitunud: 21.02.2013 14:40 16
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa

Postitus 09.03.2013 16:14 37

Tere
Võtsin minagi eelpool mainitud remondi ette. Tõesti, see valge plastik toru on igasugu sodi ja jama seest täis, traadid samuti. Puhastasin kõik korralikult ära aga rapsisin vist liialt, nimelt, kolmest juhtmest( pruun, sinine, hall) tulid kaks tükki lahti(sinine ja hall) ja ei tea milline juhe millise klemmi külge käib. Eelnevalt postitatud piltidelt ei loe värvide järjekorda välja ka. Ehk on teemaalgatajal veel meeles et mis ja kuhu. Saaks teada mis järjekorras need juhtmed käivad ,kutsuks usina tinutaja oma kolviga appi antud juhtmeid jootma. Kellel huvi ja oskus olemas, helista 56 97 14 55

Ivar

Genne
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 01:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus 09.03.2013 20:18 35

Kahjuks ei mäleta, kuid keegi teine saaks enda paagi pealt vaadata.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring

Ivar_S
Huviline
 
Postitusi: 21
Liitunud: 21.02.2013 14:40 16
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa

Postitus 09.03.2013 21:51 35

Õhtu
Ostsin kolvi jootmiseks ja saingi selle töö tehtud. Ühelt pildilt suutsin juhtmete asetuse ka välja lugeda. Ainult ei mõistnud seda kuidas neid traate pingutada saab?

KristjanK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 786
Liitunud: 09.06.2010 22:46 16
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring

Postitus 14.03.2013 11:11 26

Kui sa tähelepanelikult vaatad tasemeanduri alumist osa (kuhu traadid on kinnitatud) , siis näed, et traat jookseb väikese klemmi vms alt läbi. Võid võtta peenikese otsaga näpitsad ja hästi õrnalt seda klemmi allapoole painutada. Rõhk sõnal hästi õrnalt! Päris pillikeel ei pea saama aga mul need traadid enam ühest äärest teise ei lotendanud.

N4pst3r

fronned
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 321
Liitunud: 15.10.2012 20:08 45
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: Bmw e36 330i

Postitus 22.08.2013 21:57 30


pässaäss
Huviline
 
Postitusi: 109
Liitunud: 06.11.2010 09:07 29

Postitus 22.10.2013 18:35 57

kust veel seieri valetamise korral viga otsida ?
mässasin ühe anduriga niikaua kui see puruks läks, nüüd olen kolme andurit veel proovinud aga seier ikka passib 20ne juures, kui tegelt paagis on 0 kütet ..

01tuner
Huviline
 
Postitusi: 301
Liitunud: 11.11.2007 10:13 50

Postitus 31.10.2013 21:39 26

Proovi liigutada ujukit seal sees. Proovi keerata seda valget anumat, äkki ujuk kinni jäänud 20l peale. See ka võimalik peale lahti kiskumist ja tagasi panemist. Või keerata ja liigutada seda anumat paagi sees, äkki on tsipa vale koha peal, hakkab ka rolli mängima.
Tasa sõuad, siis mädanevad aerud kätte ära : )

plaxa
Huviline
 
Postitusi: 23
Liitunud: 08.02.2010 00:52 12
Asukoht: ida-virumaa
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA

Postitus 06.11.2013 21:26 23

tere mure siis selline et 525tdsil põles pikemalt küttetuli ja kui tankisin 30l küttet hakkas näitama et paagis on veidike üle 20l kas see on üige või paneb vänta sest raamatust lugesin välj et kui tuli põlema läheb jääb veel reservi 7 liitrit siis oleks asi nagu õige vüi siiski peaks mu seier näitama praegu 20 ja 40 vahel ehk oskate aidata

KristjanK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 786
Liitunud: 09.06.2010 22:46 16
Asukoht: Võrumaa, Tartu
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring

Postitus 06.11.2013 23:25 01

Paagi andur näitab ikka kogukütust paagis. Sh see 7 liitrit, pärast milleni vähenemist hakkab kütuse tuli põlema. Seega võid alustada sellest samast anduri puhastamisest ja nende traatide pingutamisest. Mida vähem kütust sul paagis on, seda mugavam majandada ja ühe soojaga soovitaks ka etteandepumba alt selle kaka ära puhastada. (selle käigus vaheta ära ka see o-tihend, mis takistab kütuse allavajumist) Õpetuse leiad siitsamast TSI alamkategooriast. ;)

Edu!

plaxa
Huviline
 
Postitusi: 23
Liitunud: 08.02.2010 00:52 12
Asukoht: ida-virumaa
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA

Postitus 07.11.2013 07:55 56

tänan vasatamast

Algis
Huviline
 
Postitusi: 19
Liitunud: 26.05.2013 15:43 47

Postitus 19.06.2017 14:26 09

Kas keegi aitaks kah selle tasemeanduri korda teha?

raxxx18
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 202
Liitunud: 28.01.2012 22:39 31
Asukoht: Tartu / Tallinn
Peamine sõiduk: Bmw e38 725TD

Postitus 08.02.2018 14:54 25

Keegi seitsmese e38 kohta ka oskab midagi rääkida ehk :) ?

vanosb20
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 14.01.2018 21:58 57
Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere
Peamine sõiduk: Bmw e34, 520

Postitus 22.02.2018 13:19 12

Tänud, sain lahendatud enda 5sel selle kütteseieri probleemi. Ei taha küll ropendada, aga ei tea millest, ujuri vahel oli nii palju mustust..


Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole