TSI: Keretööde koolitus.Jagame tarkuseterasid.

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
MargusRaska
Klubiliige
Postitusi: 2472
Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
Peamine sõiduk: E36
Telefon: 55966794
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas MargusRaska » 29.12.2013 20:59 19

Tõstan siia teemasse ühe lingi,siis parem jälgida :)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja kellel üritus natuke peesse läheb: http://www.xn--autovrvid-z2a.ee/jooksue ... tt&kat=159" onclick="window.open(this.href);return false;

Sellel lehel ka muidu palju harivat ;)
Keevitan keresi-55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Kasutaja avatar
janarp
Huviline
Postitusi: 593
Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
Peamine sõiduk: bmw e60 525d
Asukoht: harjumaa, padise vald

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas janarp » 06.01.2014 19:10 06

isegi möelnud, et võiks kodus proovida ühtteist üle tuisata, aga loen seda teksti ja mõtlen, et kas ikka on mõtet alustada.
ostad kalli raha eest keemiat kokku ja tulemus on nagu iga esimese asjaga :)

1) Plekitüki peal harjutades või vähesilmatorkava koha värvimisel kukub kõik väga profilt välja. Ukse või poritiiva värvimisel teed täpselt samamoodi, aga kõik läheb p***e!
2) Oled kannatamatult oodanud tuulevaikset ilma. Lõpuks on see käes. Kõik on ilus seni kuni värvima hakkad. Siis tõuseb KOHE tuul ja keerutab igasugust pahna üles.
3) Kõik putukad kogu maakonnast lendavad lahusti lõhna peale kokku ja soovivad sinu äsjavärvitud pinnal enesetappu sooritada. Eriti tursked isendid jõuavad värvitud pinnal enne kärvamist kuni 15cm pikkuse "traktorimustriga" raja trükkida.
4) Vastu kõiki botaanikareegleid hakkavad sinu värvimispäeval silmapilkselt ebemeid levitama võililled ja paplid.
5) Suruõhuvoolik, mis on sind siiani truult teeninud, otsustab kõige ebasobivamal momendil pauguga lõhkeda ja paagist väljapahisev suruõhk paiskab õhku kohutava tolmupilve.

Viie punkti autor pole mina
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
MargusRaska
Klubiliige
Postitusi: 2472
Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
Peamine sõiduk: E36
Telefon: 55966794
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas MargusRaska » 06.01.2014 19:34 30

:mrgreen: Väga hea.Öeldakse jah,et esimene vasikas läheb ikka aia taha :D
Aga ega Meistriks siiski ei sünnita ka,ikka peab õppima :)
Keevitan keresi-55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas Heix » 06.01.2014 19:43 32

MargusRaska kirjutas::mrgreen: Väga hea.Öeldakse jah,et esimene vasikas läheb ikka aia taha :D
Aga ega Meistriks siiski ei sünnita ka,ikka peab õppima :)

Siseruumis tasa ja targu saab ka hea tulemuse....vanasti pinnakat värviti väljas,aga egas sealt need jolakad väga välja ei paista ka kui just jõllitama ei hakka...
E36 m50b20
Kasutaja avatar
veikuu
Huviline
Postitusi: 504
Liitunud: 03.06.2010 17:14 29
Peamine sõiduk: BMW 325 2jz

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas veikuu » 10.03.2014 10:18 15

tervist selline asi, et 36kupee kere läheb liivapristsi põhjaalt ja kapotialt, ise mõtlesin kohe peale liivapritsi tõmmata lahustiga pind üle ning peale seda kanda roostemuunudur peale ning peale muundurit kanda peale Epokrunti ja siis 2 korda kivitaitset peale kivikaitset alles mastiks . kas on mingit paremat soovitust või on sellest täitsa piisab. NB Auto talvel sõitma ei hakka ja tulevad uued karbid kõik roostesed osad lõigatakse välja ka kerest ja asendatatkse.
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 477
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas krs » 10.03.2014 17:14 33

roostemuundur on küll üsna mõttetu vedelik, seda kõlbab ainult aiapostidel kasutada. Pealegi see jätab metallipeale kuivades tolmleva kihi, mis halvendab hiljem värvi nakkuvust.
Soovitaks töödelda haljas metall fosforhappega, siis värvida, värv katta mingisuguse vaigutaolise vahendiga(spets keemiale lihtsalt värv pärast peale ei hakka) ja siis kivikaitse või kereliim või, mis iganes.
publichtml
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
Peamine sõiduk: 530
Asukoht: Tartu

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas publichtml » 10.03.2014 21:52 14

Võib-olla jah kõige lihtsam ja lollikindlam variant. Minu teada paljud need nn roostemuundurid põhinevadki fosforhappel.

Parim variant oleks ehk happekrundi kasutamine. Neid on aga erinevaid ja neid peab oskama kasutada. Võib totaalselt asja p***e keerata, kuna kipuvad reageerima pea kõigega (sh 2K kihtidega).

Kindlasti ei maksa loota, et kui pinda haljaks ei lase, siis et mingid roostemuundurid või ka happekrunt imet teevad.
Kasutaja avatar
veikuu
Huviline
Postitusi: 504
Liitunud: 03.06.2010 17:14 29
Peamine sõiduk: BMW 325 2jz

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas veikuu » 11.03.2014 00:28 08

no liivapritsist tulles peaks asi ikka suht haljas olema :) ma arvan .
Kasutaja avatar
Heigu
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 19.07.2010 19:55 30
Peamine sõiduk: BMW 320
Asukoht: Saaremaa

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas Heigu » 30.07.2015 10:46 07

Mis firma tooteid peaks võtma ? kivikaitse , mastiksi, roostemuunduri jne suhtes .
Kasutaja avatar
marco505
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 09.11.2004 20:11 51
Asukoht: harjumaa

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas marco505 » 30.07.2015 12:56 23

Heigu kirjutas:Mis firma tooteid peaks võtma ? kivikaitse , mastiksi, roostemuunduri jne suhtes .
4cr tooted head.roostemuundur Brunox,väga hea asi.
Eelnevale jutule lisaks,olen ise kasutanud põhja tegemisel,kui liivaprits tehtud siis
lahusti pesu ja epokrunt peale,
sellele siis pinnavärv,(karpidele pinnavärvi alla veel kivikaitset)
ja kui see kõik kuiv siis mastiks omakorda otsa,taladele ja keevisõmblustele pintsliga(paksem) ja sirgetele pindadele pihustiga veidi vedelamal kujul.
Samuti kui see kõik kuiv siis hiljem uputada igast aukudest sisse(kandvad talad,poolraamid) ML sisevaha,nii et tilgub,siis peaks ka talvele vastu pidama.Seda sisevaha soovitaks kasutada igal pool tegelikult,uste sees ja tiibade sees samuti.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
Kasutaja avatar
zaddam
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 03.05.2009 23:28 12
Peamine sõiduk: BMW X5 e53 3.0d
Asukoht: tallinn

Re: TSI: Keretööde koolitus.

Postitus Postitas zaddam » 21.04.2016 08:10 56

Kust kõige soodsamalt leida seda happekrunti ja kruntivärvi ja kas on vahet ka, et mis firma toodet eelistada?
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: TSI: Keretööde koolitus.Jagame tarkuseterasid.

Postitus Postitas MartinH. » 24.05.2016 21:18 47

Mis firmat tallinnas soovitate kus müüakse kõike poleerimisega seoses ja kus ka leti taga nõu osatakse anda?
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 380
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: Keretööde koolitus.Jagame tarkuseterasid.

Postitus Postitas allstarz » 25.05.2016 00:27 38

Metroauto taga SmartService Tallinnas. Teavad kindlasti rääkida poleerimisest läbi ja lõhki.
Vasta