Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ehk siis tqhq rahvas korraldab lõbusat ringrajapäeva. Sai eelmine aasta 2 korda seal kohal käidud ja igati mõnus üritus on. Registreerumine on juba alanud ja kokku saab sõitma autosid kuni 30. Hetkel on kindlaid registreerunuid 15 kandis vist. Näidake huvi üles asja vastu ja tulge ka osalema Mina igatahes olen praeguse seisuga 100% minemas.
Ei oska öelda. Ühte autot ei taha enam seal "ruunata", teine aga pole ikka veel nii hea, et võiks...
Asjade kokku langemisel ei saa ka vaatama tulla
Eelmine aasta selle eest sai mitu korda seal sõidetud
Väga positviine ning soovitan kõigile kõhklejatele. Ainuke asi, et rehve sööb seal sõitmine küll mõnuga..
rehvide koha pealt on sul õigus... ma sõitsin eelmine aasta viimane kord seal liiga väikese rehvirõhuga ja tänu sellele sõi rehvidel välised ääred slikkideks... seekord proovin veidi targem olla...
Tegu oli siis suure liivahunniku/valliga. Õpetussõnad mis alguses peale loeti antud hetkel hästi ei toiminud (öeldi, et kui käest ära läheb, siis lase otse ja ära hakka üldse proovima asja päästa, et igale poole võib otse lasta ja millegi otsa põrgata ei anna), tegu siis sauga raja tagumise kurviga, kus uus asfalt maas on ja rämedalt libe on. Kuna see oli 1 esimestest ringidest mis ma tegin, siis ei osanud libeda asfaldiga hästi arvestada ja nii ta juhtuski:
Puruks siis esimese stange alumine osa, juhipoolne poritiib tiba mõlkis (valja keeratud ratas käis vastu tiiba ja tõmbas tiiva väljapoole veidi, kummist tükk väljas selle tõendamiseks), mootor liivane ja igast nipetnäpet plastmassi võib ka maha kanda...[/img]
Sauga tagumine kurv jah selline salakaval. ise seal sama kohapeal väljas käidud ainult et sebisin niipaälu ära et lendasin teisele poole välja ja hullu polnud mindagi.
Tagasi teel pealinna,peale Märjamaad oli selle Porsche juht roolis tukkuma
jäänud ja nii ta läks(see auto ei osalenud Sauga üritusel).Kõrval istunud
inimene oli käeluu murdnud,sellega kahjuks-õnneks asi piirdus.
Kui aus olla, siis minul antud kohas oleks väga raske olnud midagi hullemini teha Antud "barjäär" mis koosnes siis liivavallist oli ainuke asi mille sisse oli võimalik sõita ja siis sellega ma ka hakkama sain... see kurv on jah väga vastik seal... ei tohi hakata pidurdama uue asfaldi peal vaid 10m varem... mida ma samas oma esimestel ringidel ei taibanud teha ja kuna hakkasin uue libeda asfaldi peal pidurdama, siis kuna seal lihtsalt pidamist ei olnud, sai julmalt 100km/h rajalt välja lastud... oleks seal veel sebima hakanud muru peal, oleks külg ees hunnikusse põrutanud... õnneks läks nurgaga... seega väga suuri kahjusid ei ole...