6. leht 7-st

Postitatud: 11.10.2005 13:35 42
Postitas marco80
Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Need ju täitsa kaksikud :)

Postitatud: 11.10.2005 13:40 31
Postitas Pille
marco80 kirjutas:
Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Need ju täitsa kaksikud :)
peaaegu. Nagu ka inim-kaksikute puhul, tahavad ka nemad pisut teineteisest eristuda, et päris segamini neid ei aetaks :)

Postitatud: 11.10.2005 13:43 54
Postitas marco80
Pille kirjutas:
marco80 kirjutas:
Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Need ju täitsa kaksikud :)
peaaegu. Nagu ka inim-kaksikute puhul, tahavad ka nemad pisut teineteisest eristuda, et päris segamini neid ei aetaks :)
Just-just :)

Postitatud: 11.10.2005 16:18 05
Postitas Tauri
kellel huvi siis SIIT saab laadida PDF faili kõigi ringiaegadega!

Postitatud: 11.10.2005 16:32 02
Postitas mcbill
mõni pilt ka Riinu "sulest"
http://foto.kvt.ee/bmw

Postitatud: 11.10.2005 16:44 49
Postitas hanno
mcbill kirjutas:mõni pilt ka Riinu "sulest"
http://foto.kvt.ee/bmw
Minu tänusõnad Riinule, et ta oli ainuke, kes ka inimestest pilte tegi.
Liikuvate autode pildistamise koha pealt peaks natuke veel harjutama :), kuid ürituse inimliku poole pealt sai ka nüüd natuke aimu.

tack

Postitatud: 11.10.2005 16:49 23
Postitas mcbill
hanno kirjutas:
mcbill kirjutas:mõni pilt ka Riinu "sulest"
http://foto.kvt.ee/bmw
Minu tänusõnad Riinule, et ta oli ainuke, kes ka inimestest pilte tegi.
Liikuvate autode pildistamise koha pealt peaks natuke veel harjutama :), kuid ürituse inimliku poole pealt sai ka nüüd natuke aimu.
tack
ütlen tänusõnad edasi ja eks see ole ka normaalne, et naised on inimkesksemad kui mehed :roll:

Postitatud: 11.10.2005 19:15 19
Postitas Timmu
Jah.Üritus oli lahe ja rahvarohke.Kuid mul tekkis küsimus aegade suhtes.Nimelt sai peale teise katse läbimist aegasi kaema minna-need mis siis stopperiga võetud.Aeg oli seal 65,5.OK.Hiljem aga selgus,et aeg hoopis 1.00-see siis arvutiga võetud.Küsisin ka hommikul Tauri käest,et mis värk on?
Tauri vastas,et ehk oli mõõtmise eksimus.

ise mõtlesin edasi nii - Eeldame ,et läbisin lõpujoone kiirusega a 60 km/h-see teeb u.19meetrit sekundis. Aeg paberil oli 56,5 -eksimus umbes 3 sek.Selle ajaga läbiksin 60 m. 60 meetrit on vist tiba suur eksimus ehk päris pikk maa.

Kui ma olen millestki valesti arusaanud või arvutanud siis palun parandage mind.

Postitatud: 11.10.2005 20:21 44
Postitas RNT
Sai ka ajaviiteks mõned klõpsud tehtud.

Postitatud: 11.10.2005 20:52 46
Postitas Tauri
Timmu kirjutas:Nimelt sai peale teise katse läbimist aegasi kaema minna-need mis siis stopperiga võetud.Aeg oli seal 65,5.OK.Hiljem aga selgus,et aeg hoopis 1.00-see siis arvutiga võetud.Küsisin ka hommikul Tauri käest,et mis värk on?
Tauri vastas,et ehk oli mõõtmise eksimus.
stopperiga mõõtes on paratamatult viga tulemas! Eks nii ka juhtus. Just sellepärast ongi ajad ikkagi täpsemate mõõteristade mõõdetud. Stopperiga mõõtsime pidevalt selleks, et juhul kui ajavõtuga midagi peaks juhtuma siis oleks back-up olemas. paratamatult olid paljud võistlejad äärmiselt väljakannatamatud ja tulid kohe aegasid uurima- mis on täiesti arusaadav. Paratamatult juhtus siis ka olukordasid kus "huviliste" parv kogunes raja ja stopperiga mõõtvate inimeste vahele- aitab sellest kui 4 sellist tegelast seisab siis sul vaateväljas ja ops- ongi olemas - ca 2 seki II ringile minnes ja ca 2 seki II ringilt tulles :cool:

Õnneks pidas ajavõtt terve võistluse ja stopperi aegasid ei pidanud arvestama :!:

PS! Timmu sul on sirge kohta teoreetiliselt õige arvestus, kuid kuna kohe oli teil ees järsk kurv siis ajavõtu kohast hakkas juba pidurdusteekond ;)

Postitatud: 11.10.2005 21:34 12
Postitas devilc
xjan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea mis selle rajarekord ka on? Autoga sõites siis..
vist miskit 49 sekki on meelde jäänud
Päris 49 siiski ei usu, vähemalt 49.0 mitte. Aga 50.0-50.5 võivad kiiremad (Palm, Murakas) Evod sõita küll.

Ander@51.67 parim

Postitatud: 11.10.2005 22:00 35
Postitas Pille
devilc kirjutas:
xjan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea mis selle rajarekord ka on? Autoga sõites siis..
vist miskit 49 sekki on meelde jäänud
Päris 49 siiski ei usu, vähemalt 49.0 mitte. Aga 50.0-50.5 võivad kiiremad (Palm, Murakas) Evod sõita küll.

Ander@51.67 parim
Rapla kardiraja rekordi omanik on Helmet Palm, kes kuuldavasti hiljuti sõitis uue rekordi seal, ehk siis sõitis oma rekordi üle. Aega ma kahjuks ei tea.

Postitatud: 12.10.2005 09:21 40
Postitas devilc
Pille kirjutas:Rapla kardiraja rekordi omanik on Helmet Palm, kes kuuldavasti hiljuti sõitis uue rekordi seal, ehk siis sõitis oma rekordi üle. Aega ma kahjuks ei tea.
Jah, aga ta sõitis sama süsteemiga, nagu Raplas ikka sõidetakse, et paigaltstart ja siis peaaegu kaks ringi ja lendav finiš. Niimoodi tuli mitteametlikuks parimaks 1:39.5. Minu senine parim on 1:42.5 ja ringiajad u. 51.5-52.0 vahele. Sellest ma Palmile seda u. 50.5 pakkusingi.

Postitatud: 12.10.2005 09:38 55
Postitas Raivo
devilc kirjutas:
Pille kirjutas:Rapla kardiraja rekordi omanik on Helmet Palm, kes kuuldavasti hiljuti sõitis uue rekordi seal, ehk siis sõitis oma rekordi üle. Aega ma kahjuks ei tea.
Jah, aga ta sõitis sama süsteemiga, nagu Raplas ikka sõidetakse, et paigaltstart ja siis peaaegu kaks ringi ja lendav finiš. Niimoodi tuli mitteametlikuks parimaks 1:39.5. Minu senine parim on 1:42.5 ja ringiajad u. 51.5-52.0 vahele. Sellest ma Palmile seda u. 50.5 pakkusingi.
Sa peaks vist Ando auto rooli istuma ning vaatama mis ajad siis veel tulevad :D

Postitatud: 12.10.2005 09:59 39
Postitas simbanna
Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Väga kenad pildid! :)
Mul on kuskil videos õed IX-d, aga pean vaatama, kuidas arvutisse saada.

Postitatud: 12.10.2005 17:40 33
Postitas meph
Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)

Postitatud: 12.10.2005 17:45 08
Postitas Silwer
meph kirjutas:Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
Ma ei arva seda...

Postitatud: 12.10.2005 21:15 44
Postitas reno325
meph kirjutas:Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
minu arvamus läheb ka antud arvamusest mööda, sest kui täpne olla siis oli sellel üritusel kaks spetsiaalautot. :)

Postitatud: 13.10.2005 00:00 35
Postitas Pille
reno325 kirjutas:
meph kirjutas:Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
minu arvamus läheb ka antud arvamusest mööda, sest kui täpne olla siis oli sellel üritusel kaks spetsiaalautot. :)
lisaks veel, et need kaks spetsiaalautot ei ole ehitatud/kasutuses vaid ringrajal, vaid on väga efektiivsed ja kiired ka dragirajal. ;)

st. ma ka ei ühine mephi arvamusega.

Postitatud: 13.10.2005 09:39 53
Postitas Tauri
pigem tõestas antud üritus, et ka nende spetsiaal masinatega on võimalik võidusõita- ususn, et Reno ja Silwer veel oma kogemusi lihvivad ja ongi olemas :)

Postitatud: 13.10.2005 14:16 34
Postitas meph
Lille masin oli tänavaauto? :)

Postitatud: 13.10.2005 14:38 01
Postitas Tarmo
see ei ole mitte lille masin.

Aga otseselt tänava auto see ei ole.
Seest tühi ja torud ka see.

Postitatud: 13.10.2005 15:18 03
Postitas AndresS
Ega minu autogi ainult tänavatele mõeldud pole :P

Postitatud: 13.10.2005 17:35 20
Postitas silver
Tegelikult on asi nii.
Kollasesse said torud pandud peale Roosta RR üksaasta, kuna peale seda üritust hoidis autot koos sisuliselt ainult katuseplekk, siis sai mõeldud kas teine kere või kere tugevaks.
Kes arvab et kollane on mega turbo nitro ja kassi, Belaz-i ja... seades ja hj on nagu kuulujutud 200-400-ni, siis neile pettumuseks, et lakis on mõõdetud 170hj e. standard mootor. Surveastetki pole tõstetud. Ainsad asjad on teise programmiga aju ja sumps mis on suvaline toru alla keevitatud.(nukka laenasime ka korra) Esi ja tagasild on ka veidi täiustatud ja tugevdatud.
Need kes arvavad, et torud annavad hj juurde mega hulga, siis võtke u 40m toru ja lõigake see autosse tükkideks visake pagassi ja katsuge, tunduvalt parem minek on ja 100 hj on raudselt juures.
Sorry aga enam ei jõua, mingid vanad jälle leiavad et toru ja et mega hj ja teeme uue klassi, siis sõidab varsti igaüks üksi omas klassis ja on lahe????

Postitatud: 13.10.2005 19:08 22
Postitas Cardo
silver sul võiks ju häbi olla seda kommenteerida, toru teeb kere jäigaks, plekki on täiega maha lõigatud, tagavararatta koobas on ju eemaldatud, juhtmed on üle isoleeritud väga kalli teibiga mis kaalub 3x vähem kui tavaline, auto on ju kollast värvi, kollase värvi erikaal teistega võrreldes on ju raskeim kui näiteks must, see viib raskuskeskme alla, ma ei tahaks rohkem saladusi avaldada, aga düno oli ju ka vihmase ilmaga ja pidamist oli raske leida, jõud käis rehvist üle ....

aga kui rohkem konkurente tahad eks võid ka viimase avalikustada kuidas kiiresti sõita saab ... gaasipedaal on ju paremal pool all nurgas

Postitatud: 14.10.2005 08:28 53
Postitas silver
Tegelikult see jutt käib juba 2003 a alates peale iga võistlust et teil on torud sees ja teeks teise klassi veel.
Torud sees annavad eelise kruusal, kus saab autoga hüppesse lasta, aga asfaldil on ju tavalise autoga u 50kg kaalueelis. Asfaldil sõites loeb rohkem see, kellel on hea või väga hea rehv. See kui näete piltide pealt ühel või teisel on ratas õhus ei tähenda, et sõidab kiiresti vaid pigem seda et esimene vedru on liiga pehme.
Enda poolt seaksin eeskujuks teistele Reno325 ja Silweri - sõidavad ja kiiresti.

Postitatud: 14.10.2005 09:41 39
Postitas Kaido S
Vaadake eelmist postitust ja MOTT. Mis näiteks Eero autot puudutab, siis seal sõidavad hobujõud (mis Raplas juba segama hakkavad) ja tihend - usun et samal päeval käis rajal ca 10 autot,, mis aluse poolest Eero omast üle - ta pole sinnani veel jõudnud...

Postitatud: 14.10.2005 12:26 01
Postitas Silwer
silver kirjutas:Enda poolt seaksin eeskujuks teistele Reno325 ja Silweri - sõidavad ja kiiresti.
Tänan komplimendi eest aga mina alles õpin veel sõitma... :)

Postitatud: 14.10.2005 15:32 53
Postitas Aare
No juba läheb lahti.

Nendel käänulistel radadel on kõige olulisem asi ikka juht ja sõiduoskus. Ja veelkord sedasama.

Ja kas on siis oluline olla esimesel kohal, et selle nimel peaks klasse muutma? Hakatuseks piisab vist sellest, et kurikad püsti jäävad.

A@autocrossingu viimane koht

Postitatud: 04.05.2006 17:19 11
Postitas simbanna
Kas sellel aastal ka midagi toimub? Tahaks juba väga sõita ja rahvasprindi tingimused sel aastal nii karmid, et oma autoga sinna ei pääse enam :(