2. leht 5-st

Postitatud: 07.05.2004 17:23 47
Postitas wirx
mul ka vaja kiivrit, jawa vana punane on, aga sellel pole € tähte, on rubl :p

Postitatud: 07.05.2004 17:33 19
Postitas Lauri_L
wirx kirjutas:mul ka vaja kiivrit, jawa vana punane on, aga sellel pole € tähte, on rubl :p
Pakkuda kiirver nr 58 (1 päev vana) ja nr 60 (2 nädalat vana), sega täisid veel ei saa ja ilusti tihkelt püsib peas :D

broneeringud paluks PS saata :cool:

Postitatud: 07.05.2004 18:25 06
Postitas Raivo
Ma paneks kah enda kirja. Ma ei tea, mingi vanaaegne poolkuu kiiver on olemas :lol: . 2002a osalesin sellega, kellelgi kobinaid polnud...
EDIT: Lauri, pane see teine siis just in case minule kirja.

Postitatud: 07.05.2004 19:22 10
Postitas Lauri_L
Esimene kiiver kinni pandud, nr 40 ja wirx'i nimele, järele nr 38 !

Postitatud: 08.05.2004 00:38 32
Postitas Martti
wirx kirjutas:... siit ka küsimus, oskab keegi kommenteerida egas need õhulugejatele halvasti mõju. Mõnest kohast olen kuulnud seda, et võivad õhulugeja ära rikkuda, kui tõenäoline see olla võib?
Üldiselt ei soovitaks, kuna sportfiltril on peal õlikiht, mis hakkab vaikselt su õhukulumõõtja peale imbuma ja hiljem selle läbi põletab. Mul siiani naise auto pagassis üks sportfilter vedeleb sellepärast...

Postitatud: 08.05.2004 14:33 16
Postitas Riho
ma kindlalt platsis aga pole kindel kas osalen

Postitatud: 08.05.2004 18:00 40
Postitas Aare
Kas kellelgi oleks üle üks 58-60 kiiver...mul on see salvo kardikiiver, mis hästi pähe ei mahu...

Postitatud: 09.05.2004 15:49 31
Postitas Lauri_L
OK, kuna Raivo palus kiivrit eespool, siis teine temale broneeritud, aga kui Raivo saab oma vana kiivirga osaleda, siis Aare järjekorras järgmine. Aga eks neid saab ju ka seal kohapeal vahetada, kas pole nii? Ühesõnaga on minu poolt 2 kiivrit ja eks vajadusel ja võimalusel saame neid ka seal üksteisele laenutada :)

Postitatud: 09.05.2004 22:14 02
Postitas Viljar
Martti kirjutas:
wirx kirjutas:... siit ka küsimus, oskab keegi kommenteerida egas need õhulugejatele halvasti mõju. Mõnest kohast olen kuulnud seda, et võivad õhulugeja ära rikkuda, kui tõenäoline see olla võib?
Üldiselt ei soovitaks, kuna sportfiltril on peal õlikiht, mis hakkab vaikselt su õhukulumõõtja peale imbuma ja hiljem selle läbi põletab. Mul siiani naise auto pagassis üks sportfilter vedeleb sellepärast...

mis ta sul seal vedeleb äkki on plaan ta edasi ärida :)
minul oleks väike huvi selle vastu :)

Postitatud: 10.05.2004 11:07 41
Postitas Veiko
Aare kirjutas:Kas kellelgi oleks üle üks 58-60 kiiver...mul on see salvo kardikiiver, mis hästi pähe ei mahu...
Mul on 1 kiiver olemas, aga suurust ei oska öelda. Mulle mahtus see ilusti pähe.

Postitatud: 10.05.2004 12:45 14
Postitas wirx
nendest kiiviritest veel.....võib juhtuda, et panen naise rooli hoopis :shock:
30kg kergem ja peaks hakkama saama küll lapatsi all hoidmisega, mingi päev lähen katsetan, mis nägu teeb, kui 230 sees on lennuväljal :roll:
Eelmise aasta naiste rekordi peaks kindlalt ületama :lol:

Postitatud: 10.05.2004 13:17 30
Postitas Mart_R
vaikselt mõlgutan kah mõtteid, et võiks asja vaatama tulla. Sõitma küll ei kipu....
auto pole lihtsalt selline, millega hästi-hästi kiiresti sõita :s

Postitatud: 11.05.2004 17:47 02
Postitas Lauri_L
Lauri_L kohal ja rajal BMW diislite au kõrgel hoidmas ;)

Postitatud: 11.05.2004 18:06 53
Postitas Viljar
vilts100 ka kohal ja aitab Lauri_l-i :) Kahepeal teeme diisli möllu :)

Postitatud: 12.05.2004 00:10 31
Postitas meph
wirx: kuulujutte kuuldes pole mõtet sul naist rooli panema hakata... arvestades, et 1 teatud porsche 944 turbo on tulemas samasuguse ideega sinna :) Vaata omc lehele ja eelmise aasta teist kohta ;) Ja see aasta peaks tulema teoorias veel parem aeg härrasel. Sai käimar laiali lammutatud ja viies käik pikemaks tehtud... eelmine aasta oli probleem selles, et viimased 100 meetrit lasi vist asjaga niisama piirajas paugutades :P

Õhufiltri koha pealt UM rääkis mulle ka linnalegende selle ebameeldivast mõjust õhulugejale...

Postitatud: 12.05.2004 16:20 58
Postitas Raivo
meph kirjutas:wirx: kuulujutte kuuldes pole mõtet sul naist rooli panema hakata... arvestades, et 1 teatud porsche 944 turbo on tulemas samasuguse ideega sinna :)

Ikka ja alati on mõtet tulla, kuna tegemist siiski "spordiga" mitte aga kiirmalega;)

Postitatud: 12.05.2004 18:53 12
Postitas Aare
Mis te nendest Porschedest niiväga kardate :shock: Ühe korra kui sai stock mootori ja algasendis nitroga käidud, polnud nendest äratallatud 944-dest küll mingit tohutut vastast. Vahepeal on asi edasi arenenud, aga mitte püüdmatult. Turbomootori löömiseks on vaja lihtsalt suurt mootorit, mitte raisata aega ja raha mingise 85 aasta 2.5 kaa-änd-enn tjuuningu ja toonklaaside peale. Korralik 3.5 maksab vaid 5 raha (nagu neli korralikku tjuuningvelge). Mõelge, millise tulemuse saab selle raha eest, kui jätta coolid OZ veljed ning dc-ice stange ostmata. Korralikult ehitatud 335-ga keskmise 944 turbo kottimine miilil ei tohiks ju nii ületamatu asi olla. Siinsed liikuvad autod omavad kahjuks romulast "ümber visatud" väsinud mootorit ja seepärast neid numbreid ei tasu vaadata - saksamaa kokkutulekutel sõidetakse korralikemate M30 motodega 11 sekundi aegu, sõbrad.

Postitatud: 12.05.2004 20:05 43
Postitas wirx
seda porget tasub kindlasti karta :? korras mootoriga sai ta eelmine aasta km peal ~260km(täpselt ei mäleta)
ja 400m peal aprillis võitsin ta ära, aga turbo rõhk oli kadunud tal siis, stardis jäi 20-30 meetrit maha, finishis oli 20-30 senti maas :)
ja see vist ainus auto on, millega sõitnud olen, ning mis lõpus hakkab minust mööduma, tavaliselt mina ikka püüan :)

kuid kohal kindlalt olen...rajal ka, ei tahaks hästi uskuda, et Kert(kes potentsiaalne võitja) paneb väiksematega kogemustega naise rooli(ja kaotab mybe sellepärast esikoha) (mybe ta naine väga hea sõitja on, seda ma ei tea, sry kui on)

Postitatud: 13.05.2004 21:30 54
Postitas Aare
No, 3.5 või 5.0-l on ikka 2,5 turbo ees oluline eelis - nende tooriku töömaht on suurem :cool:

Postitatud: 14.05.2004 13:24 03
Postitas Lauri_L
Paar asja veel osalejatele kõrvataha panemiseks!

Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku - ja kapotikinnitust

Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.

Tulenevalt rajaskeemist ei ole kiivri edasiandmine võistluse käigus võimalik, seega igaühel peab olema isiklik kiiver.

See viimane asi on küll naca kehva :shock: :shock: , kust krt nii palju kiivreid saab? Meil ju siinsetel pole veerandilgi kiivreid :o

Postitatud: 14.05.2004 13:28 44
Postitas Lauri_L
Sebisin natuke, saan vist veel läbi surma mõne kolbakatte juurde muretseda :roll:

Postitatud: 14.05.2004 16:13 17
Postitas Viljar
ma uurin asja aga ma ka äkki saan miski 4 kiivrit äkki :roll:

Postitatud: 14.05.2004 18:50 44
Postitas Martin_R
Lauri_L kirjutas:
Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku - ja kapotikinnitust

Oi-oi - mul on rooli keskkoht suht tuim. Selles mõttes et kulunud roolikarp tingib roolile nähtava loksu. Äkki ei saagi võistlema???

Rehvidega ei ole ka kindel, mis kiirusindeksiga nad on. Äkki on kuni 210. Samas ega oluliselt suuremat kiirust vana 750-ga nagunii kätte ei saa vist.

Kuid muidu ma ikka tulija.

Postitatud: 14.05.2004 21:42 47
Postitas Aare
Kuule see kontroll oli ülemöödunud aasta paras porno. Krt, ostsin ekstra just korralikud V-kiirusega rehvid, kuigi vanad oleks küll käinud. Kontrollis ei vaadanud neid keegi. Niiet kuidas juhtub.

Pealegi on suurema indeksiga rehvid libedamad kohaltvõtul ja ikka tuntavalt. Suure lõppkiiruse võti on ikka suuresti õnnestunud start. Esimesel katsel panin nitro sisse 2. käigul. Teisel panin kohe stardis ning vahe oli 4 kmh. Oleks sidur vastu pidanud, oleks suurem kindlasti olnud - neljanda sissepanekuga oli paras jebimine (sidur enam ei lahutanud ja kohe ei saanud aru, mis juhtus, muidu oleks jõuga käigu sisse tõmmanud ja üks 3-4 kmh läks kindlasti selle nahka. Aga oleks p*rses küüned, istuks laes :roll:

Postitatud: 15.05.2004 10:40 47
Postitas hanno
Nii.

Kõik siis kindlasti tulge vaatama, kuna BMW marki esindab see aasta rohkem autosid, kui kunagi varem :D

Postitatud: 16.05.2004 12:49 29
Postitas adolfo C
Peaks isegi tulema kaema, kuna pole varem käinud siis võib räris huvitavaks ürituseks kujuneda. Tegelt tahaks enda autotki testida, aga jääb vist ära kuna kiivrit vist küll enam välja ei sebi. Keegi võiks tõesti minga 20 kiivriga välja ilmuda ja kindlalt läheksid kohapeal kõik loosi. Hea äriidee :idea:

Postitatud: 17.05.2004 11:11 00
Postitas rajko
http://www.hot.ee/okmc/pages/OKMC043.htm

Eelmine aasta Haapsalu 1 km sõidul käidi selline idee välja. Mul rull teipi ostetud :D

:)

Postitatud: 17.05.2004 12:18 42
Postitas Erkki_V
Leidsin omalt tööjuurest ühe inglise märulipolitsei kiivri, mis number on seda ei tea, aga vähemalt kumminuiaga vasta kiivrit lajatades jäi terveks, niiet ka seda saab kasutada ;)

Postitatud: 17.05.2004 12:47 24
Postitas 417
rajko kirjutas:http://www.hot.ee/okmc/pages/OKMC043.htm

Eelmine aasta Haapsalu 1 km sõidul käidi selline idee välja. Mul rull teipi ostetud :D
Arvan et teipimine on ka seekord keelatud

Ahjaa - ma võtan bike kiivri kaasa-igaksjuhuks - kui mõni hea potensiaaliga püss viimasel hetkel osaleda otsustab.

Postitatud: 17.05.2004 13:55 35
Postitas Aare
Kas kellelgi siis nr 60 kiivrit pole :!: