2. leht 3-st

Postitatud: 18.05.2007 18:33 28
Postitas iisak
Sai juba ammu öeldud...
Iisak Ja Trionic on homme mõlemad stardis.
Vastavalt siis SAAB 9-5 Troll ja BMW 850.
Kohtumiseni.

Postitatud: 18.05.2007 23:47 47
Postitas Viljar
Mina pole veel suutnud otsustada, kas minna, või mitte minna.
Eks ma vaatan samuti hommikul ilma ja siis teen selle otsuse.

Postitatud: 18.05.2007 23:52 56
Postitas tapu92
tahaks ka kohale jõuda. aga siis okka kindlalt toimub w ja kas ka tasuline(pealtvaatajatele)

Postitatud: 19.05.2007 00:14 27
Postitas Viljar
Toimub kindlasti, algab 12-00 ja pilet 100 eeku.

Postitatud: 19.05.2007 00:34 35
Postitas Tarmo
aga kui on minejaid vaatama , siis võiks ju teha mingi ühise väljasõidu , kui on tallinna mehed.
Mina siis ootan igaksjuhuks kell 10:30-11:00 laagri statoilis ja kui keegi arvab et võiks koos minna siis tehku seda.

:o)

Postitatud: 19.05.2007 02:15 47
Postitas Erkki_V
Liigun vist ka oma "mitte BMW"-ga sinnapoole homme

Postitatud: 19.05.2007 09:09 55
Postitas Viljar
Paistab, et ilm on hea, seega minu plaanid on sellised, et peaks ikka ennast kohale vedama.
Kohtume 11 laagri statis.

Postitatud: 19.05.2007 09:56 48
Postitas eero
Ma meeleldi koopereeruks kellegagi isegi, et mitte üksi sõita. So, võtaks kellegi kaardilugejaks (või juhiks) või roniks kellegi tagaistmele :P

Postitatud: 19.05.2007 19:22 58
Postitas Tarmo
Nonii , käidud ja nähtud.

Esikoht siis läks Wirxile 298km/h

Ilm oli mega , kuigi tuul oli natukene kiuslik.
Aga autosid oli palju ja mitte just viletsate killast.

Postitatud: 19.05.2007 21:57 26
Postitas aise

:o)

Postitatud: 19.05.2007 23:12 03
Postitas Erkki_V
Sai ka käidud ja ühtteist nähtud ja ka pildikastile võetud

Postitatud: 19.05.2007 23:38 19
Postitas Tarvo
aise kirjutas:
Krt, see käis ikka #%&%/( kähku 300-ni :shock:

Kompul läks ka igasugu teadete edastamisega päris kiireks :lol:

Postitatud: 20.05.2007 09:08 33
Postitas Viljar
Mis ma oskan öelda, ilus ilm, huvitav üritus ja ühesõnaga korda läinud päev.
Wirx-le õnnesoovid.

Varsti ka minu tehtud pildid

Postitatud: 20.05.2007 11:18 59
Postitas Raivo
Tore oli jah.
Kahju ainult, et see maagiline 300km/h piir jäi ikka alistamatuks.

Postitatud: 20.05.2007 12:31 25
Postitas Viljar
Aega natuke läks, aga pildid sain kodukale :)

www.viltsikas.pri.ee

Postitatud: 20.05.2007 13:20 19
Postitas wirx
thnx

copy-paste porsche foorumist ...
Nii...nüüd pisikese pohmaga jagermeistrist(peasponsor OMC-l ja juhtumisi üks mu lemmik jooke ka) arvuti taga...

Muljetest ka...
Muidugi sai autol algul peeglid eemaldatud ja nati teipi lisatud.....teipi lisandus peale esimest sõitu kuhjaga ning ka istmed lendasid välja....sest see puudu jääv 5km/h oli vaja sõprade sõnul ikka ületada Smile
Kuna ABS-i ja PSM-i lõi põlema(mingi õhuleke suurendatud rõhu pärast vististi) siis ei vajutanud peale esimest sõitu väga tugevalt kohe pidurit finishis ja tulemuseks pisike drift raja lõpus olevast autost mööda 90c kurvis kiirusel 100km/h+
Igatahes oli haapsalu lennukal 300ga sõitmine tunduvalt hirmuäratavam kogemus, kui poolas märjal kiirteel öösel autode vahel sama kiirelt sõita...esiteks oli kõrvalt-vastu tuul väga tugev ja teiseks hakkas suht loopima ebatasasute pärast...finishit nägi ainult tänu tuletõrje masinale...ma midagi muud seal lõpus küll ei märganud ja videos 309km/h näitav spido oli kindlalt 1-2 seki peale finishit ehk spido on üllatavalt täpne sellise kiiruse juures...alla 10km/h valetab....
Ja 0-300ni 26 sekiga ei ole sugugi paha tulemus....see on sama, mis Ferrari Enzol ;)
Üks hea leht andmete võrdlemiseks
http://www.thhe.dk/0-300.htm

Võrreldes eelmiste aastate tulemustega, siis pmst keegi ei sõitnud paremat aega, kui eelnevatel aastatel ehk siis tingimused olid kõige halvemad just sellel aastal...tugev tuul...tõusev lennukas...soojem ilm

Igatahes ma ise olen vägagi rahul...läksin 290km/h püüdma ja sain 298km/h :)


Huvitaval kombel ei olnud see aasta ühtki M5 egas M6-te kohal...kuigi eelmine aasta oli mitmeid

Postitatud: 20.05.2007 14:29 45
Postitas Cardo
Wirx, tubli kuid sinu pakutud lingi esimese tabeli lõpus tahtis mul pooleliolev oasalat kurku kinni jääda

TopFuel Dragster 8.2L V8 6000 - 0.6 1.3 2.2 500


Järelikult arenguruumi veel on :D

Postitatud: 20.05.2007 14:44 38
Postitas wirx
soovitan soojalt kõigil, kel võimalust, minna see suvi juuli algul Soome Alastarosse...siis näete, kuidas toimub õige kiirendus võistlus..dragsterite vahel.....402 meetri peal suutsid mitmed üle 500km/h arendada 5.xx sekiga...seega jah see 2.2 on veel kaugeeeeel :D

Postitatud: 21.05.2007 00:09 07
Postitas siim .j
**** jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle ;)

Postitatud: 21.05.2007 09:42 28
Postitas veekaheksa
Unista aga...

Postitatud: 21.05.2007 09:54 05
Postitas Tarmo
siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle ;)
Nendel ju piiraja 250km/h peal.

Postitatud: 21.05.2007 10:08 46
Postitas aise
Tarmo kirjutas:
siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle ;)
Nendel ju piiraja 250km/h peal.
eh, eelmine aasta oli M5 ja M6 kuskil 267km/h miili peal, ehk siis piirajatest pole haisugi. maha võetud.

Postitatud: 21.05.2007 10:59 48
Postitas Jaanus_P
siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle ;)
Ehk räägid kuskohast sul info pärineb? Mina vaatasin kodukalt ja ei leidnud infot;
http://www.tqhq.ee/omc
2001 - James Herne, Porsche 951 - 238 km/h
2002 - Kari Hirvonsalo, Ford Sierra Cosworth - 250 km/h
2003 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 268 km/h
2004 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 277 km/h
2005 - Maksim Zolotarjov, Toyota Supra - 298 km/h
2006 - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS - 296 km/h
2007 - Virgo Rikk, Porsche 911 Turbo - 298 km/h

Postitatud: 21.05.2007 11:33 45
Postitas Tarmo
Jaanus_P kirjutas:
siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle ;)
Ehk räägid kuskohast sul info pärineb? Mina vaatasin kodukalt ja ei leidnud infot;
http://www.tqhq.ee/omc
2001 - James Herne, Porsche 951 - 238 km/h
2002 - Kari Hirvonsalo, Ford Sierra Cosworth - 250 km/h
2003 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 268 km/h
2004 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 277 km/h
2005 - Maksim Zolotarjov, Toyota Supra - 298 km/h
2006 - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS - 296 km/h
2007 - Virgo Rikk, Porsche 911 Turbo - 298 km/h

Vaata 2006 tulemusi

1 ROUL LIIDEMANN DODGE VIPER GTS 1998 8,0K 296 -
2 VILJAR MÄESEPP NISSAN 300ZX 1990 3,0T 273 -
3 JANIS AINARS BMW M6 2005 5,0 269 -
4 OLARI PULDRE BMW M5 2005 5,0 267 -
5 MAKSIM ZOLOTARJOV TOYOTA SUPRA 1995 3,0T 266 -
6 VEIKKO LAIKME MB SL55 2003 5,4K 263 -
7 ARVIN PEKS BMW M6 2005 5,0 261 -

Postitatud: 22.05.2007 00:19 30
Postitas siim .j
aise kirjutas:
Tarmo kirjutas:
siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle ;)
Nendel ju piiraja 250km/h peal.
eh, eelmine aasta oli M5 ja M6 kuskil 267km/h miili peal, ehk siis piirajatest pole haisugi. maha võetud.
ei no arusaadav ka :võrreldes selle porsche punniga on ju m5 ikka hiigel sedaan!!

Sõõruma ajagu oma 700hp Mclaren SLR platsi, vot siis teile 300+km/h ;)

Postitatud: 22.05.2007 00:45 28
Postitas UPS
Krt, niipalju kui mina seal Haapsalus käinud olen, on seal kogu aeg mingi rõve tuul olnud. Sellist asja nagu tuulevaikus ei mäleta. Söömisegagi oli tükk tegu, kahvliga tuli väiksemaid friikartuleid kinni hoida, et taldrikust minema ei lenda (ei liialda kusjuures). Tühjaks söödud taldrik sai küll tuule alla igatahes enne kui reageerida jõudsin. Aga muidu oli mõnus. Imestasin minagi, et ühtegi M seeria autot kohal olnud, aga lõppsõna neist nagunii kellelgi öelda polnuks. Silmailu oli see eest küllalt ja võit läks ka õigele autole :D
Ühtlasi said ka juhid hea võimaluse oma auto noh, kas nüüd just tippkiiruse proovimiseks, aga sõita legaalselt nii kiiresti kui torust tuleb selle 1,6 km jooksul. Väga teretulnud mu meelest.

Postitatud: 22.05.2007 11:36 52
Postitas wirx
isegi võimsam 722 versioon SLR-ist oleks 300 püüdmisega arvatavasti hätta jäänud http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SLR_McLaren
0-300 28 seki(sõõruma omal 30 seki)....alla 25 seki peab jõudma 300ni, siis on lootust ka 300 piir ületada, minul oli 26 seki.
Ainus tehase masin mis seda suudaks on Veyron, millel on 18 seki vastav näitaja :)

Postitatud: 22.05.2007 11:55 10
Postitas Kristjan_K
Wirx, miks su auto neid veateateid loopima hakkas?
Asi nitros või lihtsalt suures kiiruses?

Postitatud: 22.05.2007 12:00 11
Postitas Zipp
Kristjan_K kirjutas:Wirx, miks su auto neid veateateid loopima hakkas?
Asi nitros või lihtsalt suures kiiruses?
ta olevat mingeid kaitsmeid välja võtnud,et aerodünaamika isetegevust ei teeks kiirendamisel vms....

Postitatud: 22.05.2007 21:33 47
Postitas maxo
wirx kirjutas:isegi võimsam 722 versioon SLR-ist oleks 300 püüdmisega arvatavasti hätta jäänud http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SLR_McLaren
0-300 28 seki(sõõruma omal 30 seki)....alla 25 seki peab jõudma 300ni, siis on lootust ka 300 piir ületada, minul oli 26 seki.
Ainus tehase masin mis seda suudaks on Veyron, millel on 18 seki vastav näitaja :)
Tahaks kahelda selle valemi tõekspidamises.See ei tohiks nii kindel olla,et kui selle aja jooksul kiirust kätte ei saa,siis ka 300 ei tule.Seadeid on ju erinevaid...võta äärmuslikuks näiteks 8000hj dragster,mis läbib raja 2 minutiga aga 300ni jõuab viimase 150 meetrigaKindlasti on "maagilisel" 996 turbol veel looduslikke vaenlaseid,mis tehaseseades selle kiiruse saavutaksid.
SLR saavutas 1km 269 km/h...kas on reaalne et selliste võimsusnäitajatega aerodünaamiline kere ei suuda järgneva 0,6km jooksul jõuda 300le sama ligidale kui Porsche?Njuutonite poolest millega ennast läbi õhu suruda peaks ju SLR üle olema?
Eks vaata milleni 1km sõidul jõuad...kas on samasse auku...rohkem...või vähem...aga ka see ei anna 100% teadmist millest su auto kiirem ja millest aeglasem.
btw...seal wikipedias jutt "tavalisest" SLRist,mitte 722st!