2. leht 3-st

Postitatud: 22.05.2008 00:06 59
Postitas MESHUGGAH
Stardilipu ja kollase votan endale.

Postitatud: 22.05.2008 08:02 55
Postitas maxo
Küll nüüd laiab :D ...ei saa endale Nikita,need on BMW Klubi lipud :lol:

Postitatud: 23.05.2008 00:08 01
Postitas MESHUGGAH
:D Laks meelest, et tellitud BMW Motorsport lippud. Sellega saab kull starti anda, aga kollase ja musta asemele tulevad siis kurikad.....

Postitatud: 23.05.2008 17:47 50
Postitas Silwer
Kas nüüd kõik on registreerunud? Võin hakata stardinimekirja koostama?
* mulle tundub et osa tegelasi on nagu nimekirjast puudu, näiteks Valdek...
-----------------------------
Ilma lubatakse homseks ilusat. U. 15 kraadi sooja ja nõrka tuult. Päike vaheldub pilvedega.

Abilistel palun u. tunnike varem kohal olla. Paneme telgi püsti, veame elektri ja paneme muu vajaliku atribuutika üles.
PS! kellelgi mingit normaalset lahtikäivat lauda ja tooli ei ole kaasa võtta?

Postitatud: 23.05.2008 21:04 16
Postitas Kristjan_K
Silwer kirjutas:Kas nüüd kõik on registreerunud? Võin hakata stardinimekirja koostama?
* mulle tundub et osa tegelasi on nagu nimekirjast puudu, näiteks Valdek...
Niipalju kui ma tean, siis on ta siiski platsis.

Postitatud: 23.05.2008 21:24 14
Postitas Silwer
Kristjan_K kirjutas:
Silwer kirjutas:Kas nüüd kõik on registreerunud? Võin hakata stardinimekirja koostama?
* mulle tundub et osa tegelasi on nagu nimekirjast puudu, näiteks Valdek...
Niipalju kui ma tean, siis on ta siiski platsis.
Juba nimekirjas kah... :)

Postitatud: 23.05.2008 23:21 13
Postitas Silwer
Stardijärjekord:

A-klass

nr, Osaleja
1 Valdek; Valdek Eensalu; BMW 318iS E30; 1,8 100kW; T või TS; A-klass
2 AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109KW; T või TS; A-klass
3 Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i; 2,0 92kW; T; A-klass
4 Janek; Janek Olop; BMW 318is Coupe; 1,8 103kw; TS; A-klass
5 iksu; Ivo Lasn; BMW 318iS E30; 1,8 100KW; T; A-klass
6 Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A-klass
7 tanele28; Tanel Vann; BMW E36 316i compact; 1,9 77kW; T; A-klass


B-klass
nr, Osaleja
8 Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 160kw; TS
9 MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325i coupe; 2,5 150kw; T
10 Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; TS
11 Kaupo Plakso; BMW 330D; 3,0d 150kw; TS
12 Ilja Jermakov; BMW E36 M3 Compact; 3,2 236kw; TS
13 maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3.2 236kw; T
14 Imrer; Imre Randmäe; E30 325iT; 2,5 125kw; TS
15 Revo Kink; BMW 328 E46 2,8 142 KW; T
16 smartin; Martin S; BMW 323i E36; 2.5 125kW; T
17 Hry_89e30; Harry Lehis; BMW 325i E30; 2,5 125kw; TS
18 Krst; Kristo Mägi; BMW 325 E30; 2,5 125kw; T
19 Vahur Himma; BMW 325 IX; 2.5 125kw; T
20 Avo Kangro; BMW 530xdA; 3,0d, 173kW; T
21 antoshka; Anton Anikin; BMW 323i e36; 2.5 125kW; T
22 Sergei Ivasik, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, T
23 Villi; Heigo; E36 325i; 141kw; T
24 E28; Eduard;E28 535i; 160kw; T
25 Kristalik; Kristina Komarova; BMW E36 M3 Compact; 3,2 236kw; TS
26 Jaanus Sarv; Bmw X5; 4.8 261kw; T


V-klass
nr, Osaleja
27 Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S
28 Antti Kangro; Mitsubishi Lancer Evo 3; 2,0T 206 kW; T või S
29 Paap Ehasalu; Mitsubishi Evo VIII; 2,0T; T või S
30 meph; Indrek Pajuste; Mazda MX5; 1,8 107kW; T
31 Cardo; Cardo Paap; E28 525i; 3,0 138 kw; S
32 Arno; Arno Hallist; BMW M3 E36; 3,2 236 kw; S
33 ZR1; Ruslan Pleshanov; Hyundai Coupe; 2,7 123 kW; TS
34 CHERN; Jevgeni Tšernomorov; Honda Civic Type-R; 2.0 148 kW; TS
35 maxberg; Marko Ringenberg; Honda Civic VTI; 1,6 118kw; S
36 mario; Mario Jürimäe; Honda Civic VTI; 1,6 118kw; S
37 Marko Narits; Nissan Sunny GTi; 2,0 105kw; T
38 JANEK GRIDIN; VOLVO S60R; 2.5T 221kW; T
39 kyla; Tõnu Vainküla; Volvo 850 T-5r; 2,5 176KW; T
40 Dasha; Darja Antonova; Hyundai Coupe; 2,7 123 kW; TS

Postitatud: 24.05.2008 00:08 22
Postitas maxberg
V-klass
nr, Osaleja
27 Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S
28 Antti Kangro; Mitsubishi Lancer Evo 3; 2,0T 206 kW; T või S
29 Paap Ehasalu; Mitsubishi Evo VIII; 2,0T; T või S
30 meph; Indrek Pajuste; Mazda MX5; 1,8 107kW; T
31 Cardo; Cardo Paap; E28 525i; 3,0 138 kw; S
32 Arno; Arno Hallist; BMW M3 E36; 3,2 236 kw; S
33 ZR1; Ruslan Pleshanov; Hyundai Coupe; 2,7 123 kW; TS
34 CHERN; Jevgeni Tšernomorov; Honda Civic Type-R; 2.0 148 kW; TS
35 maxberg; Marko Ringenberg; Honda Civic VTI; 1,6 118kw; S
36 mario; Mario Jürimäe; Honda Civic VTI; 1,6 118kw; S

37 Marko Narits; Nissan Sunny GTi; 2,0 105kw; T
38 JANEK GRIDIN; VOLVO S60R; 2.5T 221kW; T
39 kyla; Tõnu Vainküla; Volvo 850 T-5r; 2,5 176KW; T
40 Dasha; Darja Antonova; Hyundai Coupe; 2,7 123 kW; TS[/quote]

Maxberg ja Mario sõidavad ühe autoga seega peaks autode vahe olema min 5 autot. Siis jõuvad pidurid jahtuda. Praegusel kujul ei jõua me isegi juhti vahetada.
Lugupidamisega Maxberg

Postitatud: 24.05.2008 00:20 40
Postitas Silwer
Nüüd peate siis kahekesi korraga autos sõitma, tõmbate siis loosi kes saab vasakul ja kes paremal istuda... :lol:

Vot see see asi on kui unise peaga tabelit teha... :) Eks siis tuleb homme üks V klassi alguses ja teine V klassi lõpus sõitma panna. Ma numbreid muutma ei hakka aga õige järjekord siis selline:

27 Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S
35 maxberg; Marko Ringenberg; Honda Civic VTI; 1,6 118kw; S
28 Antti Kangro; Mitsubishi Lancer Evo 3; 2,0T 206 kW; T või S
29 Paap Ehasalu; Mitsubishi Evo VIII; 2,0T; T või S
30 meph; Indrek Pajuste; Mazda MX5; 1,8 107kW; T
31 Cardo; Cardo Paap; E28 525i; 3,0 138 kw; S
32 Arno; Arno Hallist; BMW M3 E36; 3,2 236 kw; S
33 ZR1; Ruslan Pleshanov; Hyundai Coupe; 2,7 123 kW; TS
34 CHERN; Jevgeni Tšernomorov; Honda Civic Type-R; 2.0 148 kW; TS
37 Marko Narits; Nissan Sunny GTi; 2,0 105kw; T
38 JANEK GRIDIN; VOLVO S60R; 2.5T 221kW; T
39 kyla; Tõnu Vainküla; Volvo 850 T-5r; 2,5 176KW; T
36 mario; Mario Jürimäe; Honda Civic VTI; 1,6 118kw; S
40 Dasha; Darja Antonova; Hyundai Coupe; 2,7 123 kW; TS

Postitatud: 24.05.2008 16:45 38
Postitas Marko S
Ootame siis Silweri kommentaare aegade ja sõitjate suhtes :)

Mina omaltpoolt võin öelda,et nagu igakord oli tegemist mõnusa üritusega.Vaatamist oli palju ja sõitjaid tundus olema rohkem kui eelmine kord.
Muidugi päeva nael oli kodanik Cardo E28 mis tegi ikka fantastilist sõitu.Sai isegi seal kõrval kaks ringi tehtud ja olgem ausad,tahaks veel :P
Kõik need trajektoorid jms on nagu paigas,aga eks igaüks vajab meist veidi lihvimist sõiduoskuste näol.
Piltidega läheb veidi aega,kuna neid sattus ikka liiga suur kogus olema.

Postitatud: 24.05.2008 17:32 54
Postitas Riivo
ega jah...samad sõnad siin, väga tore üritus jällegi...sai näha uusi ja tuttavamaid nägusid ning jälgida ilusaid sõite...piltide koha pealt olin seekord laisk kuna jooksmist oli oli palju ja korra sai "tehnoabi" korras ka autoga rajal veereda, asi seegi :D ...päevale pani punkti muidugi Cardo piiritu lahkus mis viis mindki tema "batmobiili" kõrvalistmel kolmeks ringiks rajale...sellise pidamise ja jõu kooskõlas, välja jätmata ka kindlasti suht kobedat kogemustepagasit, ei olnud üldse ime, et Silweri aeg selle autoga üle löödi :lol: ...aga konkurents peab olema ja see motiveerib paremini sõitma....eesmärk on ju ikkagi sport :)
Tänud osavõtjatele ja korraldajatele toreda päeva sisustamise eest ja järgmisel korral jälle.

Pildid siis veidi hiljem.

Postitatud: 24.05.2008 18:23 22
Postitas Kristalik
Tänud korraldajatele kena päeva eest ;)

Postitatud: 24.05.2008 18:31 36
Postitas ImreR
Mina siiski ei saanud tulla, eile õhtul auto all oldud aeg jäi lühikeseks ja auto seisab siiani pukkidel. Lisaks tuli juurde detaile mis vajavad vahetamist. Tundub et oli jällegi tore päev. Õnnitlused siinkohal võitjatele ja sõitjatele.

Postitatud: 24.05.2008 18:36 40
Postitas Zipp
ka minugi lemmik oli cardo e28 :cool:

Postitatud: 24.05.2008 18:51 34
Postitas tanele28
Mul jäi viimane sõidukord vaid ühele ringile sest juba esimese sõidu esimese ringi ajal purunes mootripadi ja mootor pressis järskudes kurvides vedrustuse peale nii ,et korralikult keerata ei saand, poos nagu kinni :(
Muidu Cardo kõrval sai ka paar ringi tehtud ja nii kiires autos pole veel Raplas istund, kurvi kiirused olid lausa uskumatud.

Postitatud: 24.05.2008 20:00 31
Postitas Mihkel(Kops)
Tänud ka minu poolt korraldajatele ja ka Nikitale, kes oli lahkesti nõus mulle sõidutehnikat õpetama. Aeg paranes võrreldes eelmise korraga ca. 1,5sek. Teisiti öeldes pole ma mitte ühegi autoga sellel rajal kunagi kiiremini sõitnud.
Väga mõnus päev oli.
Aitähh.

Riivo kirjutas:...sellise pidamise ja jõu kooskõlas, välja jätmata ka kindlasti suht kobedat kogemustepagasit, ei olnud üldse ime, et Silweri aeg selle autoga üle löödi :lol: ...aga konkurents peab olema ja see motiveerib paremini sõitma....eesmärk on ju ikkagi sport :)
Silweri aega nüüd küll keegi üle ei sõitnud :roll:

Edit: panin vähe segast. Jutt käib ju eri klassidest.

Postitatud: 24.05.2008 20:15 25
Postitas Silwer
Alustuseks SUURED TÄNUD kõikidele abilistele! Oli tore päev, üritus laabus väga sujuvalt. Sõideti väga häid aegasid. A klassis sõidedakse nüüd siis 53 sek aegasid... :shock: E30 318is on ikka väga tegija aparaat... :)

Kõige parema aja sõitis välja Paap kes sõitis vist üle raja omaniku Palmi rekordi (Eelmine kord sõitis Palm 51,65 ja arvas et see on tema rekord). Cardo sooritus oli samuti väga muljetavaldav, samuti ka Civikuga sõidetud 52 sek ajad.

Minu sõit oli nagu ta oli. Tehnika peaks nagu võimaldama rajal oluliselt kiiremini sõita aga mul see lihtsalt ei õnnestu - tundub et need aeglased tehnilised rajad ei ole päris minu jaoks... :) Ilja tuli oma ajaga esimeses voorus mulle päris lähedale. Teine voor läks mul täielikult eksperimenteerimise nahka, peale seda kartsin juba et Ilja paneb nüüd pika puuga aga õnneks ta parandas siiski vaid tibake oma aega ja minu esimese vooru aeg jäi ületamata.

Ainuke osalenud naisterahvas oli ka tubli - B-klassi jõmmide tihedas konkurentsis viimaseks ei jäänud.

Nüüd siis korrastan aegade tabeli ja riputan selle varsti siia üles.

Postitatud: 24.05.2008 20:30 55
Postitas oliverm
Igati viis üritus jälle!

Suured tänud korraldajatele!

Pildid tulevad mõne tunni pärast.

Postitatud: 24.05.2008 20:49 31
Postitas AndresS
Aitäh minugi poolt nii ürituse korraldajaile kui kaasvõistlejatele positiivse päeva eest :)
Eelmise etapiga võrreldes parandasin oma parimat aega üle sekundi, kusjuures auto juures miskit muud ei muutnud, kui Norma traksid said sisse kinnitatud ja mootoriõli vahetatud. Trenni ka pole teinud ega miskit. No igatahes pole üldse paha :cool:

Postitatud: 24.05.2008 21:04 33
Postitas Silwer

Postitatud: 24.05.2008 22:32 10
Postitas Riivo
Batmobiil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pilt

Postitatud: 24.05.2008 23:00 42
Postitas marell23
Jaa väga lahe oli !!Ootan siis juba uut üritust!!!!! :D

Postitatud: 24.05.2008 23:06 41
Postitas Silwer
Panen siis jällegi katsetuseks välja ajavõtu logifailid mida saab tõmmata siit: http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup_2_2008_Rapla.ace

Kordan eelmise korral juba avaldatud "kasutusjuhendit":

Kasutamine EI OLE lihtne aga samas ei ole selles ka midagi väga ulmelist. Kasutada on ka natukene ebamugav kuna kogu asi käib mobiiltelefoni ekraani/nupustikku kasutades. Aga proovin siis selgitada kuidas võiks õnnestuda programmi kasutamine:

1) Vajad Symbian S60 operatsioonisüsteemiga telefoni. Ühilduvad telefonid on:
a) S60 Second Edition.
Supported phones: Nokia 3230, 6260, 6600, 6620, 6670, 7610, 6630, 6680, 6681, 6682, N70, N72 and N90.
b) S60 Third Edition.
Supported phones: Nokia E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E65, E70, E90, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N80, N81, N81-8GB, N82, N91, N92, N93, N93i, N95, N95-8GB, N96, 3250, 5500 Sport, 5700 XPressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6120, 6121, 6210 Navigator, 6220, 6290, Samsung SGH-i400, SGH-i450, SGH-i520, SGH-i550, SGH-i560, SGH-G810, LG KS10, KT610.

2) Vajad racechrono programmi mille saad selle lehe pealt: http://www.racechrono.com/download/?lang=en
* laadi alla siis oma telefonile vastav versioon.
PS! lehest on ka soomekeelne versioon.

3) Installi allalaetud programm oma telefoni (soovitavalt telefoni mälukaardile).

4) Käivita telefonis Racechrono programm.

5) Lae telefoni Rapla raja kaart mille saad siit: http://www.racechrono.com/tracks/?lang= ... rack=Rapla
* Kaart tuleb laadida mälukaardile folderisse: Racechrono/Tracks
** Lisaks Raplale leiad antud lehelt ka muud Eesti kohta käivad kaardid. Võid ka need kohe üksiti telefoni installida.

6) Paki arvutisse lahti EBK_Cup_1_2008_Rapla.ace fail. Selles failis on terve hulk alammenüüsid mille nimed on sellisel kujul: "Copy (1) of 1" kuni "Copy (50) of 1". Iga folder on ühe võistleja kohta (Hr. Palm on eraldi folderis). Folderi nimes olev sulgudes näidatud number on juhi stardinumber. Stardinumber on sama nagu AEGADE TABELIS: http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG

Osad väljaspool arvestust tehtud sõidud on nimelistes kaustades.

7) Leia folderite hulgast enda sõitude folder ja kopeeri selle sisu (vaid sisu) oma telefoni mälukaardile folderisse Racechrono/Sessions. Iga sessiooni kohta on kolm faili - kaks bin lõpuga ja üks txt lõpuga. Kopeeri nad kõik. Reeglina on folderite all kuus faili (kaks vooru). Mõnel on ka kolm faili kui sõitis vaid ühe vooru. Aga võib ka olla 9 faili kui oli näiteks kordussõit.

8) Lisaks siis kopeeri mõne teise sõitja failid oma telefoni Racechrono/Sessions folderisse - saad neid hiljem kasutada võrdluses oma sõiduga.

9) Nüüd loe läbi Racechrono kasutusjuhend: http://www.racechrono.com/manual/?lang=en

10) Hakka kasutama / analüüsima / võrdlema...

----------------------

Vaatasin kiirkorras seekordsed logifaili andmetel põhinevad sõidujooned üle ja tundub et katusele gps paigaldamine üldjoontes toimis. Enamasti näitab väga ilusasti sõidujoont. Aga üks ajavõtu komplekt millegipärast ei võtnud niipalju satelliite järgi kui teised, seega selle komplekti poolt salvestatud sõidujooned ei ole eriti realistlikud. Samas see ei mõjuta ringiaegasid kuna viperused olid raja metsa poolses küljes. Eks ma siis hakkan nüüd uurima mis sellel komplektil viga ja proovime järgmiseks ürituseks sellegi jubina korda saada.

Postitatud: 24.05.2008 23:46 14
Postitas MESHUGGAH
:D Blin,blin,blin,blin. Vot poisid ilus naide, et ei tohi eksperementeerida auto kallal paev enne soitu. Ootad 3nadalat ja siis keerad koik ..... Mina siis reedel panin esi stabilisaatori jaigemasse asendisse, kusjuures ise teadsin, et Raplas, mis on jarskude kurvidega seda parem mitte teha. Tulemuseks oli esiotsa libisemine (alajuhitavus), nii et tuli kas liiga aeglaselt kurvi minna, voi kurvis juba gaas maha votta ja rooli veel keerata kurvi suunas. Vastik tunne. Muidu tean et mu auto "oige" aeg oleks kuskil 53.6 - 53.8s. Jargmine kord juuni trennis proovin siis slikkidega ja oma rehvidega, kummad siis parima pidamisega on - Toyo R888, voi Michelin Pilot Sport2 :evil:
Silwer su auto on super. Ja, ta on raske rooliga, ta on algaja juhile lausa tapperelv, aga sellist kiirust ja naudingut mis ma tundsin ta roolis ma pole tundnud ammu. Ma tahan veel. Akki vahetame veelkord ja teeme Time Attack´i? 53.2 on alles algus. Sobib ta kull sinna rajale, ja vaga suureparaselt. Michelin Cupid on nuud mu unistus. Sponsorid, sponsorid!!! auuuu
Mihkel tule trenni ka juunis, votame veel 1 sekundi alla.

Postitatud: 25.05.2008 04:42 35
Postitas Marko S
Minu FOTOALBUMI leiate siit.Kui kellelgi soovi suurtemate piltide vastu või mingi mure piltidega ,siis PS abiks.

Postitatud: 25.05.2008 10:39 04
Postitas Bronco
Tegin ka mõned pildid: http://www.zone.ee/bronco8/bmw_cup2/

Muidu korraldus ladus nagu alati :D
Kui plaanis harjutuspäev korraldada, sooviks ka osaleda, kuna sõita ma endiselt ei oska. Tahaks lihtsalt mõne kiirema kõrval teha mõne ringi ning ise harjutada/proovida.

Postitatud: 25.05.2008 11:50 41
Postitas oliverm
Lõpuks sain pildid üles :)

Galerii - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 243200257/
Slideshow - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 0257/show/

Suurte piltide ja mujal kasutamise soovil PS või meil oliver (auhh) fotogeen.com

Aitäh et pakute mida pildistada!

Postitatud: 25.05.2008 12:42 59
Postitas Mihkel(Kops)
MESHUGGAH kirjutas:Mihkel tule trenni ka juunis, votame veel 1 sekundi alla.
Kindlasti olen kohal!
Enda ajast veel üks sekund alla võtta tundub küll veidi ulmelisena kui arvestada rehve, mis mul praegu ees on.

Postitatud: 25.05.2008 13:27 09
Postitas Ain
Järsku leidub kellelgi pilte antud masinast viimases kurvis enne stardi sirget.Tahaks näha auto kaldenurka antud kurvis.

Pilt

Postitatud: 25.05.2008 19:36 23
Postitas Silwer
Tegin siin tiba katsetusi. Muutsin Racechrono faili Performance Box failiks kuna PB omal on ka arvutiga vaatamise võimalus.

Siit näeb siis minu ja Cardo sõidu võrdlust: http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Cardo.JPG

Ülemine graafik näitab kiiruseid raja erinevates punktides. All paremal näitab trajektoore. Minu andmed on punasega, Cardo omad sinisega.

Ülemise graafiku sekundid 2-8 on stardijärgne S kurv. Sekundid 10-28 on tagumised kurvid. 34 sekundil saavutatakse rajal suurim kiirus. 34-38 on pidurdus. 38-44 on siis kaks kurvi enne tribüüne. 46-50 on stardisirgele pööre.

--------------

Kui nüüd analüüsida siis minu auto saavutab kiirendades suuremaid kiiruseid - praktiliselt kõik kiiruste tipud on punase joonega. Samas see vahe ei ole väga suur - Cardo maksimaalne kiirus rajal oli 100,43km/h, minu autol oli 104,83km/h. Kurvides (need on siis lohud kiiruste graafikus) on Cardo sõitnud oluliselt kiiremini ja aega võitnud - täisslicki võlud... :)

Erinevused trajektoorides - olen proovinud sõita ka samasugust trajektoori nagu Cardo sõitis kuid mina oma auto ja rehviga seal olulist ajavõitu ei täheldanud.