3. leht 4-st

Postitatud: 12.02.2008 19:04 30
Postitas raimo_r
Lõuaosaga kiiver kaitseb rohkem lõualuud jällegi aga eks igaüks ise teab.

Postitatud: 12.02.2008 22:00 19
Postitas Arux
kiivri puhul lisaks kaalule oluline ka pehmendusmaterjalide valik - kallimatel materjalid, mis hingavad paremini ja on ära võetavad ning pestavad. Müra summutamine ja udukindel klaas, auto puhul ilmselt olulised pole. Minu meelest on AGV üsna mõistlik kompromiss hinna ja kvaliteedi poolest.

Kui Murakas puukuuri sõitis, siis oli ta küll väga tänulik, et tal kinnise lõuaga kiiver peas oli...

Aga eks proovimine ja pähe sobivus on kõige tähtsamad.

Postitatud: 21.02.2008 18:23 35
Postitas kenwood1
Kas mingi plaan ka juba susiseb millal ja kus saab toimuma järgmine sõit?...Ja palju saab olema osavõtu maks?

Jõudu, jaksu korraldamisel ja reeglid on mõistlikud! :cool:

Postitatud: 21.02.2008 19:51 55
Postitas Silwer
Kuupäevad ei ole veel paika pandud - lihtsalt ei ole olnud aega. Kuupäevade valikul arvestan selle kalendriga: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=209

Kui keegi veel teab mingi üritustesarja planeeritud ürituste kuupäevi millega ka peaks arvestama Cup-i kalendri koostamisel siis võiks sellest siin märku anda...

Postitatud: 24.02.2008 14:41 46
Postitas b2m5w
nii selline loll küsimus, et kas auto võib olla seest puhas(näiteks tagumised polstrid, põranda vaip jne...ehk siis üleliigne eemaldatud?

Postitatud: 25.02.2008 13:15 08
Postitas MESHUGGAH
b2m5w kirjutas:nii selline loll küsimus, et kas auto võib olla seest puhas(näiteks tagumised polstrid, põranda vaip jne...ehk siis üleliigne eemaldatud?
Voib kull. Vaatan et konkurente tuleb aina juurde. Ilja veel kratsib kukkalt, aga olen kindel et ta toob rajale oma M3Compacti. Samas raagitakse et ta veel ei liigu nii nagu peaks.

Postitatud: 25.02.2008 13:43 02
Postitas Cardo
Küll ta ikka liigub, ära sellepärast muretse.

Postitatud: 26.02.2008 17:47 12
Postitas kasparius
Kas klubi liikmestaatus on kohustuslik?

Postitatud: 26.02.2008 18:14 48
Postitas Silwer
kasparius kirjutas:Kas klubi liikmestaatus on kohustuslik?
Ei ole. Lihtsalt liikmetele on osalemine 50 eek soodsam.

Postitatud: 06.03.2008 10:56 12
Postitas TanelT
Silwer kirjutas: Kas sa oleksid valmis igal üritusel tulema appi kõikide osalejate rehvide tänavalegaalsust kontrollima? Hetkel meil ei ole lihtsalt olemas mingit "tehnilist komisjoni" ja kui vaadata kui raskelt alati läheb rajale abiliste leidmine siis ma ei näe hetkel võimalust et me suudaksime autosid üksipulgi kontrollida. Seetõttu on reeglid ka sellised kus praktiliselt mingeid tehnilisi piiranguid ei ole - me lihtsalt ei suuda kontrollida tehniliste reeglite täitmist.
Tere Silver.

Soe soovitus. Proovige ikka tehn kontroll kinldasti teha. Meil on juhuseid, kus tehn kontroll ei ole rajale lasknud autosid, millel leiti vedelike lekkeid. "Nohuseid" autosid ei taha ju keegi rajale + rada saab rikutuks. Samuti oluline aku kinnitus!

Lihtsalt soe soovitus.

Postitatud: 06.03.2008 12:13 59
Postitas Silwer
Reeglites on tegelikult kirjas et kui sellist asja märgatakse siis peakohtunikul on õigus eemaldada võistluselt autod millest lekib vedelikke aga eraldi tehnilist kontrolli me siiski ei tee.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 06.05.2008 19:27 30
Postitas Tauri
Silwer kirjutas: **Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
- Need rehvid millega "kodust" rajale sõideti on need samad millega ka võisteldakse.
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.
Täpsustus: võistlejal võivad olla kaasas teised rehvid, millega võib sõita peale võistlussõite.

Silwer kirjutas:**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
Täpsustus: kiiver peab peas olema ka vabaraja ajal kui ka vabarajal kaassõitjal!

Postitatud: 14.06.2008 16:18 17
Postitas vallo40
Treiler:
Eesti on väike. Kus tegijaid seal ka nägijaid. Eeldame siiski aumeeste mängu.

EAL kaart:
EAL kaart iseenesest ei pane autot veel kiiremini liikuma. EAL kaart tähendab seda et auto vastab oma modifikatsioonide poolest ja eriti just turvalisuse poolest mingi sarja nõuetele. Olgu selleks siis kiirendamine, ralli, ringrada vms. On ka selliseid võistlusklasse kus sõidavad praktiliselt tehaseautod ja millel on vaid turvavarustus vähe teise tasemega kui päris tavalisel poes käimise autol.





. .[/quote]
Selle kõigega täitsa nõus... asi pole mitte selles, et ma saaksin mingi edumaa., kui treileriga tulen, vaid selles, et EAL`i kaarti omavad ja nn. rallikad püüvad kokku hoida auto ja mootori limiiti... kasutatakse ju hoopist teisi kütuseid ja õlisid...oleksin nõus ka nii sõitma, et ei kasuta slicke, aga lausa piin tulla Tallinnast Pärnu kalli kütusega ja "kõvade" amortidega... AUSÕNA ei saa aru sellest treileri keelust...Aga OK. ma uus siin ja sooviks ikka oma rallikaga mõnest sõidust osa võtta...

Postitatud: 14.06.2008 16:33 42
Postitas Silwer
Aga keegi ei keela ju treileriga tulla. Lihtsalt siis sõidad V klassis kus autasustamist ei toimu. Mingit muud vahet ju ei ole.

Postitatud: 18.07.2008 09:53 45
Postitas daqqer
küsimus...

kuidas Honda Club rajapäev ja BMW Cup ühel ajal on Pärnus ? Et koos siis või mis värk on :S (26.07)

Postitatud: 18.07.2008 09:58 47
Postitas Janek
daqqer kirjutas:küsimus...

kuidas Honda Club rajapäev ja BMW Cup ühel ajal on Pärnus ? Et koos siis või mis värk on :S (26.07)
Siin täpsemalt kirja mis kellast bmw Cup toimuma hakkab
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=60664

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 15.09.2009 20:56 42
Postitas tanele28
Cardoga ühel nõul , paljudel seal hulgas ka mul rahalised võimalused piiratud seoses kriisiga igale poole raha lihtsalt praegult ei jagu, eks ajad lähevad praemks siis osavõttjate arv ka tõuseb.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 30.09.2009 13:32 07
Postitas Raivo
Kes on jälginud viimast Opentracki teemat siis tuues paralleele sealt, pakun ma, et kindlasti peaks jääma tavakodanikule oma tavaautoga võimalus sõita ja harjutada turvaliselt liiklemist. Et ei tekiks ebamugavust ja kartust, kus spetsiaalauto mis on 10sek'i ringil kiirem tema taga närviliselt sõeluks ning tekitaks asjatut pinget.
Et ehk siis toetan 100%, et oleks ikkagi ka klass kus algajad oma tänavaautoga saaksid kindlasti kätt harjutada.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 30.09.2009 13:45 37
Postitas Cardo
See sekunditeema on üks jaburamaid mida ma suudaks eales ette kujutada, see, et oled lahjema autoga sekundi kiirem kukud koheselt võimasmate autode tahaotsa. Tuge nüüd mõistusele. Nagu näha Raplas ei oma ju vahet on sul raske ja võimas või kerge ja lahja. Silwer, kas sinu ja Eiki kukutame kiire aja puhul üldse mängust siis välja ? :D Ära südamesse võta exju !

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 30.09.2009 18:21 20
Postitas jjanno
Tere
Cardo kirjutas:Pakun endiselt, saaks mingis kohas ühel ilusal õhtul kokku ja teeks asja selgeks
Kõrvaltvaatajana tundub see üks asjalikumaid ettepanekuid.
Saage korraldajad ja osalejatuumik omavahel kohtu ning arutage asjad läbi. Veebis kirjutades võib mõne asja selgitamine jube keeruline olla ning vääritimõistmine on kerge tulema.

jJanno

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 30.09.2009 22:30 10
Postitas Raivo
Ma kordan end veelkord.
Klasside jaotus näiteks:
1. Tänavaautod, 0-3L
2. Tänavaautod, 3-6L
3. Vabaklass
Viimases sõidavad kõik kes ei vasta 1 ja 2 klassi nõuetele, ehk siis turbode, nitrode, guattrote, rallide jms masinad mis on ilmselgelt modifitseeritud tavaautost. Siia hulka ei kuulu M5, M3 jne. Juhul kui korraldaja näeb ning kasutaja soovib ja selgub et inimese võimed on juba suuremad kui tänavaautode kasutajate puhul kohane siis on võimalus osaleda vabaklassis, seda eeldusel et korraldaja on asjaga päri. Tänavaautode all pean silmas kõiki ja kõike, kuidas auto kunagi tehasest välja sõitis st originaalkorras ja "tuunimata".

Kuidas või kuhu poole areneda rajapäevadega - see võiks olla küsimus EBK juhatusele. Mis on Eesti BMW klubi põhiväärtused?
Pakun, et üks neist võiks olla - pakkuda BMW huvilistele/entusiastidele võimalust muuta liiklemine iseendale ja teistele ohutumaks. Ehk siis toetudes eelnevale, luua võimalused kodanikele harjutada oma autot kasutama ekstreemsemates tingimustes läbi võimaluste end ohutult proovile panna. Harjutada ning harjuda ja kohanduda oma autoga päris liikluses läbi kogemuste omandamise turvalises keskonnas. Ehk siis nagu jutuks käib siis nt Raplas, miks ka mitte Tabasalus ning natuke juba edasijõudnutele Saugal. Eriti hea oli ja on minu meelest BMW Autocrossingu stiil, kus tuleb mängu ka autojuhi osavus ning täpsus, mitte ainult 100% ringraja koolitus. Selline vigursõidu stiil mis annab kogemusi oma autot ning ennast kindlamini tunda on kindlasti kiituväärt. Ei loe ainult kiirus, vaid see, kuidas sa suudad ennast ning autot turvaliselt läbi kogemuste tundma õppida.

Et ehk siis minu meelest me hakkame kalduma juba eemale algsest eesmärgist mida ma eespool kirjeldasin. Pole ju mõtet hakata konkureerima OT-ga, kus eesmärk on üsna sarnane EBK rajapäevadega kuid tase kipub minema "liiga" kõrgele ning imo liiga proffesionaalseks tavakasutaja jaoks. Loomulikult arenguvõimalusi peab olema kui tundub, et oskusi ja võimalusi jagub ning osalemine rahulikemas ja võibolla ka turvalistemas klassides ei paku enam pinget.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 30.09.2009 23:29 19
Postitas raimo_r
Tegelikult on ammu olnud mõte, et kas kuskil suurel platsil (Kiltsil?) ei saaks teha USA AutoX stiilis üritust, oleks vaheldus Raplale ja pisut suuremate kiirustega. Vaja oleks natuke linti ja koonuseid ning eelnevalt rada ka Racechronosse luua.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 01.10.2009 00:11 18
Postitas Silwer
Pakute välja erinevaid klasse aga võtke nüüd palun selle või eelmise aasta osalenud autode nimekiri ja proovige mängida autode klassidesse paigutust. Raivo poolt pakutud klassides tekib jällegi see viga et enamik rahvast on A klassis ja ülejäänutes nagu ei olegi kedagi.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 01.10.2009 01:10 50
Postitas Cardo
Minuarust kõik tühjaks roogitud ja muud spetsiaalselt ainult rajal kimamise autod oleks koheselt piinaklassis. Peaaegu pooled ja pooled jaguneks hetkel sõitvate autode põhjal.
Samas üritaks ikkagi mõista radade spetsiifikad. Rapla ja Tabasalu on igati samasse auku tavaautode mõistes, erinevus tulebki vaid Saugal, kus võimsamatel mootoritel on eeliseid.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 06.10.2009 16:53 48
Postitas Silwer
mart154 kirjutas:Minul on täitsa suva, kellega 'võistelda' :) Õli ka ei taha :)
Mart, see aasta ei olnud meil ühtegi sponsorit. Seega ei olnud ei õli ega ka mingit muud nänni. Ehk siis selles osas ei oleks nagunii mingeid muutusi... :)
Raivo kirjutas:Aga ma rõhutan ikkagi, et asi peab raudselt olema BMW margiga väga tihedalt seotud, muidu polegi siin foorumis erilist pointi asja arutada.
Loomulikult oleks see üritus väga tihedalt BMW margiga ja EBK klubiga seotud. Seda juba tänu sellele et korraldajad ise on BMW fännid, ürituse kodufoorumiks on EBK foorum ja enamik autodest on BMW'd. Samas ei ole turunduslikult mõttekas ürituse nimes kasutada lühendeid EBK ja BMW. EBK lühendina on kõrvalseisjale arusaamatu ja BMW ürituse nimes võib tekitada (ja kusjuures tekitabki) mulje et tegemist on vaid BMW marki autodele mõeldud üritusega...

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 20.04.2010 01:30 10
Postitas antti22
Kas aastaks 2010 ongi asi välja surnud?

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 20.04.2010 09:43 38
Postitas Silwer
Nii hull see asi siiski ei ole. Kuna mina olen juuli kuuni hõivatud muude asjadega siis hetkel töötame sellele kallal, et leida lahendus ürituste korraldamisele mai ja juuni kuus. Juulis saan ma jälle ise aktiivsemalt osaleda Cup korraldamises. Kui on huvilisi kes soovivad mai ja juuni EBK Cup üritusi korraldada siis võib endast PS teel märku anda...

Kui me midagi paremat mai ja juuni kuuks välja ei mõtle siis on üheks võimaluseks see, et EBK Cup toimub Angelar Garage poolt korraldatavate ürituste raames. Esimene AG üritus on Audrus 2.05.2010 ja teine Raplas 13.06.2010. Loodan sellel nädalal selguse saada kas korraldame suve alguse üritused ise või mitte.

Üks üritus aga toimub igal juhul koos Angelar Garage'ga ja selle ürituse kuupäev on juba ka paika pandud - 8. augustil 2010, EBK Cup Audru ringrajal.

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 30.04.2010 21:09 24
Postitas Henri.
Silwer kirjutas:Kui me midagi paremat mai ja juuni kuuks välja ei mõtle siis on üheks võimaluseks see, et EBK Cup toimub Angelar Garage poolt korraldatavate ürituste raames. Esimene AG üritus on Audrus 2.05.2010 ja teine Raplas 13.06.2010. Loodan sellel nädalal selguse saada kas korraldame suve alguse üritused ise või mitte.
Hei,
On ehk mingit selgust ses osas tulnud? Angelari esimese etapi ajal ilmselt EBK Cupi ei sõideta?
Br,
Henri

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 01.05.2010 01:26 37
Postitas Silwer
Ei sõideta tõesti. Rohkem ei oska hetkel kommenteerida. Ootan et teised klubi liikmed omalt poolt ka lahendusi pakuksid, siiani ei ole neid veel pakutud...

Aga siiski soovitan kõigil huvilistel sellest AG Cup esimesest üritusest osa võtta, toimub juba sellel pühapäeval Pärnus ja tõotab tulla igati äge üritus: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=13882

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitatud: 03.05.2010 14:45 34
Postitas Ultron
Pilt
Vähe OT aga lahe üritus. Isegi mu autos pesitsenud korvistmed said B klassi esikohta mekkida :) Tore vaadata et palju BMWsi osales. BMW 850Ci on tehasest 240kW ja lahtise diffriga ning 850CSi 283kW ning LSD'ga, teab keegi kumb mudel rajal ikkagi võistles ?

Edit: 372AZS lkf järgi 850i seega tehasest 240kW.