4. leht 5-st

Postitatud: 02.12.2007 18:37 04
Postitas Cardo
odavam maksab 500+

Postitatud: 02.12.2007 19:25 34
Postitas Tauri
AndresS kirjutas:Siin tuleks seda arvestada, et kui F-klassis pole mingeid autole kehtestatud piiranguid ja sõitja ise võib valida, kas sõidab A/B või F klassis ning ka F-klassi parimad kutsutakse poodiumile, hakkab F-klassis eeldatavalt kõige tihedam tunglemine olema. Hea soe ja mugav, kui selline "mõisa peale sõitja" hing oled. Kiivrit ei pea ka olema jne.

Seda me vist ei taha? Kui üldse nii teha, äkki siis nii, et F-klassil paremusarvestust ei peeta?
arvamused?

mina isegi pooldan seda- F klass võiks olla siirdumiseks A ja B klassi!

Postitatud: 02.12.2007 20:48 12
Postitas ruut
Kui ma oleks esmakordselt rajale tulija või tuleks rajale mingi selleks otseselt mittesobiva autoga (7er, XX)just for fun, siis miks ma peaks valima F klassi, kui ma võiks sama hästi fun'nida ka A või B klassis. IMO ainuke variant - osalustasu oleks F-s väiksem.
Aga tegelikult on ka minul suht kama millised need klassid lõpuks moodustuvad. Rajale tulen ikka. Võibolla lihtsalt peab veidi masinat kohaldama/valima kui asjad lõpuks paigas.

Esialgu jääb mulje, et sõitjaid võib rohkem tulla kui eelmistel aastatel. Seega hakkab ajavõtt üsna kriitilist rolli mängima. Ma ei ole OT üritustel (veel) osalenud aga kas seal ei kasutata mitte transponderitega ajavõtu süsteemi. Cup'il võiks sama süsteemi kasutusele võtta. A ja B klassi võiks transponderitega varustada - igaüks ostab transponderi välja. F klass saab käsitsi ajavõtu.
Üks võimalik süsteem siin
http://www.amb-it.com/sports-car-c-22.h ... 567443e92c

Postitatud: 02.12.2007 21:08 23
Postitas AndresS
OT-l on olnud transponderitega ajavõttu küll ja see oleks suur samm edasi tõesti. Samas on transponderi hind (ca 6K?) suht krõbe ja paljud seda omale ilmselt lubama ei hakkaks.

Kas selle kohaliku transponderitega süsteemi rendihind on oluliselt teisest puust võrreldes meil siiani kasutatuga?

Postitatud: 02.12.2007 21:14 24
Postitas ruut
Minu viidatud lehel transponder alates $275 - seega 3kEEK. Jalust maha ei lööks, kui seda saaks aastaid kasutada ja ka mingi järelturg tekiks asjadele.

Postitatud: 02.12.2007 21:19 30
Postitas AndresS
ruut kirjutas:Minu viidatud lehel transponder alates $275 - seega 3kEEK. Jalust maha ei lööks, kui seda saaks aastaid kasutada ja ka mingi järelturg tekiks asjadele.
Tegelikult küll 275EUR ehk 4,3kEEK.
Mina jällegi vaatasin algul, et 275GBP :lol:

Postitatud: 02.12.2007 21:40 07
Postitas ruut
:oops: on jah EUR, miskipärast olin veendunud, et sattusin mingile USA lehele, kuna kasutajate kommentaarid olid peaasjalikult usa-kesksed.

Postitatud: 02.12.2007 21:40 10
Postitas mart154
Saab ju edukalt kasutada ka EAL'i poolt pakutavat süsteemi? IMHO seda kasutatakse ka OpenTrackil.
Väga mõttetu on maksta ~5k mingi transpondri eest, mille ainus arvestatav väljund on ainult EBK Cup.

Parem "installige" sama raha turvalisusesse, või tuunige vedrustust :)

Postitatud: 02.12.2007 21:40 57
Postitas Silwer
ruut kirjutas:Ma ei ole OT üritustel (veel) osalenud aga kas seal ei kasutata mitte transponderitega ajavõtu süsteemi. Cup'il võiks sama süsteemi kasutusele võtta. A ja B klassi võiks transponderitega varustada - igaüks ostab transponderi välja. F klass saab käsitsi ajavõtu.
Üks võimalik süsteem siin
http://www.amb-it.com/sports-car-c-22.h ... 567443e92c
Mul on isegi nende meeste käest pakkumine olemas kõige lihtsamale süsteemile. Aga kahjuks on ka see kõige lihtsam süsteem koos 30 transpondriga u. 15000 eur.

Opentrackil kasutatakse küll sellist süsteemi aga selle rent on praegusega võrreldes päris kallis. Lisaks see et Tabasalus see ei tööta kuna sinna pole asfaldi sisse pandud vastuvõtjat. Võib olla ei ole seda vastuvõtjat ka Raplas. Seega ei ole meil selle süsteemiga (isegi siis kui raha jaguks) hetkel midagi teha.

Postitatud: 03.12.2007 11:46 37
Postitas Silwer
Üks võimalus oleks üldse loobuda tavapärasest ajavõtust ja võtta kasutusele GPS pealt töötav Racechrono süsteem: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=141

See süsteem eeldab toimimiseks Symbian S60 toega mobiiltelefoni + 10hz GPS vastuvõtjat.

Ajavõtt käiks siis sedasi et rajale minnes pannakse autosse armatuuri peale GPS vastuvõtja ja mobiiltelefon mis loeb ringiaegasid. Side GPS ja telefoni vahel on bluetooth peal. Igaks juhuks võiks autos olla ka võimalus kasutada sigaretisüütajat et panna telefonile või GPS-ile vajadusel laadijat järgi. Siis kui ringid sõidetud võetakse telefon ja GPS jälle autost välja ja ajad lüüakse telefonist arvutisse.

Minimaalselt peaks olema selliseid telefon + GPS komplekte 6tk. Siis jõuaks ilma jokutamisteta neid autost autosse tõsta.

GPS vastuvõtjad maksavad 1650 eek / tk koos laadijaga. Kõige odavam symbian S60 telefon on vist Nokia E50? Neid ehk saab osta kasutatuna - hinnast ei ole õrna aimugi. Mõned autolaadijad oleks vaja veel lisaks vaadata.

Süsteemi täpsusest: ta on kindlasti täpsem kui stopperiga ajavõtt ja peaaegu sama täpne kui laseriga ajavõtt.

Eeliseks sellel süsteemil on see et ta on lihtne ja töökindel. Kui ka mingi GPS vastuvõtja või telefon peaks otsad andma siis ülejäänud töötavad ikka edasi. Pole ka vaja vedada kaasa generaatorit, topeltkomplekti arvuteid, suurt hunnikut kaableid, andureid jne.

Postitatud: 03.12.2007 17:58 58
Postitas ImreR
Mul just ongi telefoniks hetkel E50 :) aga jah ajavõtt on küll problemaatiline teema, samas kui mingit erilist võistlusmomenti siin taga ei aeta, siis poleks ju midagi ka käsitisi ajavõtul viga...? Saad teada mis sekundisse sõidad enam-vähem ja asi vask. Milleks hakata mingeid summasi siis kulutama?

Postitatud: 03.12.2007 18:40 06
Postitas Ain
ImreR kirjutas:Mul just ongi telefoniks hetkel E50 :) aga jah ajavõtt on küll problemaatiline teema, samas kui mingit erilist võistlusmomenti siin taga ei aeta, siis poleks ju midagi ka käsitisi ajavõtul viga...? Saad teada mis sekundisse sõidad enam-vähem ja asi vask. Milleks hakata mingeid summasi siis kulutama?
Las ajavõtt jääda ja kui keegi tahab juurde hankida Silweri pakutud hüpper-super asja(endalgi tekkis huvi :) ), siis palun väga.

Postitatud: 05.12.2007 18:42 33
Postitas Aimar
Silwer kirjutas:See süsteem eeldab toimimiseks Symbian S60 toega mobiiltelefoni + 10hz GPS vastuvõtjat.
GPS vastuvõtjad maksavad 1650 eek / tk koos laadijaga.
Kust seda 10hz -st vastuvõtjat saab? Ja ma ei leidnud sõnagi RC lehelt 10hz kohta. :roll:

Postitatud: 05.12.2007 20:32 35
Postitas Silwer
Sorry. Mõtlesin ikka 5Hz isendit (tavalised on 1Hz). http://www.racechrono.com/gps/?lang=fi
Neid saab Eestis Tuning.ee kaudu. Hind oli vist 1650 EEK.

Postitatud: 14.12.2007 01:09 15
Postitas MESHUGGAH
Noh ja mis me siis teeme? Akki teeme haaletuse? Valime kaks/kolm varianti ja haaletame kumb rohkem meeldib? Muidu voib ju targutada suveni ja siis jatkata samade reeglitega mis eelmisel aastatel olid.

Postitatud: 14.12.2007 08:09 40
Postitas Tauri
otsustame Silweriga aasta alguses ära. Hääletust ei hakka korraldama!

Postitatud: 14.12.2007 16:08 55
Postitas MESHUGGAH
Lp. Tauri. Milleks siis seda teemat oli vaja? Te ju voiks kohe Silweriga otsustada kuidas jargmisel aastal soita. Arvan et otsustada kuidas ja kes kus peaksid koik koos ja haaletamine oleks koige demokraatlikum variant.

Postitatud: 14.12.2007 18:31 18
Postitas Aaro
Teemat oli ehk selleks vaja, et saada uuemaid ideid ja varjkante, kuida s asja muuta, kui üldse muuta.
Hääletamise kohapealt oleks muidugi õige kuulata ka teiste arvamust aga kes hääletavad? Kas kõik foorumi kasutajad, või need kes sõitmas käivad? Paljud foorumikülastajatest pole kordagi raja ääres vaatamas isegi käinud.
Samas nii kaua kui mina olen klubis olnud on kaks isikut Tauri ja Silwer alati olnud kohal, nii sõitjatena kui ka organiseerijatena. Mina nende otsust austan. Tulgu sealt reeglid mis tahes, mina sõidan nagunii fun-i pärast.

Postitatud: 14.12.2007 18:38 22
Postitas Tiit525
Aaro kirjutas:Teemat oli ehk selleks vaja, et saada uuemaid ideid ja varjkante, kuida s asja muuta, kui üldse muuta.
Hääletamise kohapealt oleks muidugi õige kuulata ka teiste arvamust aga kes hääletavad? Kas kõik foorumi kasutajad, või need kes sõitmas käivad? Paljud foorumikülastajatest pole kordagi raja ääres vaatamas isegi käinud.
Samas nii kaua kui mina olen klubis olnud on kaks isikut Tauri ja Silwer alati olnud kohal, nii sõitjatena kui ka organiseerijatena. Mina nende otsust austan. Tulgu sealt reeglid mis tahes, mina sõidan nagunii fun-i pärast.
Täitsa samal arvamusel, siin foorumis on sõnavõtjaid olnud küll ja küll, et üritusi ei toimu ja üritused on jamad, aga ise kohal ei käi. Milleks siis tugitooliklubilistele hääletusõigust, muudavad ürituse korraldust teiste jaoks kuid ise vaatavad vaid foorumist," et mis nüüd sai".

Postitatud: 14.12.2007 19:36 46
Postitas Cardo
Lõppkokkuvõttes otsustab korraldaja, korraldaja on Tauri ja asi ants.
Ega me parlamenti ei vali ju härrased.

Postitatud: 14.12.2007 23:27 21
Postitas MESHUGGAH
Tugitooligangsteritest ei moelnuud. Kuna ise olen soitja ja minuga veel paar soitjat tahtsin ikka koos arutada. Aga arvan, et harrad saavad sellega suurparaselt ise ka hakkama. Nii et ootame otsust. Selge et koikidele kompromissi ei saa. Meile on tahtis meie aeg, mitte kus klassis ja mis koha saab. :D

Postitatud: 17.12.2007 09:39 01
Postitas Tauri
teemat ongi selleks vaja, et saada teada sõitjate arvamusi ja soove!

Postitatud: 17.12.2007 10:54 08
Postitas mart154
Katsuge nüüd rahuneda. Ei ole ju midagi hullu juhtunud, ega juhtumas...
Seda ei ole vaja ju põdeda, et mõni auto üldse rajale ei pääse. Kindlasti pääseb mingis klassis sõitma.

Miks on nii suur häda võita? Minul näiteks on täiesti ükstapuha, mis koha ma saan. Ja ma luban, et kui kunagi peaksingi natuke õli võitma, siis kingin selle mõnele, kes seda rohkem vajab :)

Peace. Sari läheb edasi, sõita saab! See on põhiline :)

Postitatud: 03.01.2008 23:00 31
Postitas andres393
Küsimus minu poolt teile, palju üldse teist siin on selliseid kes pole rajal ennem üldse käinud?

Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja :oops:

Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)

Postitatud: 03.01.2008 23:23 53
Postitas Ain
andres393 kirjutas:Küsimus minu poolt teile, palju üldse teist siin on selliseid kes pole rajal ennem üldse käinud?

Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja :oops:

Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)
Nu näiteks ei ole mina osalenud ühelgi Cupil :oops: Olen kül mõningad ringid teinud, aga see ka kõik.

Postitatud: 03.01.2008 23:35 54
Postitas Riivo
ka mina olen käind vaid loetud 5 ringi rajal...samas, dislaga ei ole vist mõtet üritada ka :D ...aga kui leian mingi rajasobiva isendi siis luban et ühinen :D

Postitatud: 04.01.2008 09:55 42
Postitas Tauri
andres393 kirjutas:Küsimus minu poolt teile, palju üldse teist siin on selliseid kes pole rajal ennem üldse käinud?

Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja :oops:

Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)
välja ei naera keegi- see ju selle cupi mõte ongi.

Võistluse raames lastakse rajale enamastai ka "esmakursuslased" koos, et ei jääks üksteisele jalgu!

Postitatud: 16.01.2008 14:04 58
Postitas Aaro
Tauri kirjutas:otsustame Silweriga aasta alguses ära. Hääletust ei hakka korraldama!
Kas on juba uudiseid?

Postitatud: 16.01.2008 21:00 54
Postitas Kustas
Kuidas see seis praegult on tehnilise ülevaatusega, kas see peab rajal sõitval autol olemas olema?

Postitatud: 16.01.2008 22:43 50
Postitas Silwer
Natukene läheb veel aega reeglitega.