OMC

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
adolfo C
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 13.02.2004 13:46 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas adolfo C »

Millal Haapsalus sõit tulemas on, äkki saab enda autogi rajale.
BMW E36 325i `93
juho
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juho »

Mul läks ootuspäraselt. Ise arvestasin 200 või suts peale, tuli 206 km/h. Niiet endas pettuma ei pidanud :) Praegu vaatasin tulemused ka üle, E34'jadest oli ainult Martti endine M5 kiirem. Ühe vea tegin, ma ei kontrollinud kummirõhku. Teises stardis vaatasin et tagakummid on pehmed, pärast Statoilis vaatasin ühes oli 0,6 teises 0,8 atti. Poolteist kuud tagasi vahetasin kummid ära ja selle ajaga on kummid nii tühjaks läinud :shock: Sealt oleks veel mõni km/h juurde tulnud.
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
417
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 16.12.2003 11:14 57
Asukoht: Idablokk
Kontakt:

Postitus Postitas 417 »

juho kirjutas:Mul läks ootuspäraselt. Ise arvestasin 200 või suts peale, tuli 206 km/h. Niiet endas pettuma ei pidanud :) Praegu vaatasin tulemused ka üle, E34'jadest oli ainult Martti endine M5 kiirem. Ühe vea tegin, ma ei kontrollinud kummirõhku. Teises stardis vaatasin et tagakummid on pehmed, pärast Statoilis vaatasin ühes oli 0,6 teises 0,8 atti. Poolteist kuud tagasi vahetasin kummid ära ja selle ajaga on kummid nii tühjaks läinud :shock: Sealt oleks veel mõni km/h juurde tulnud.
Kui oleks auto välimuse ohvriks toonud ja kitsama velje ja rehvi pannud oleks saanud suurema lõppkiiruse.

Ise sain parima tulemuse plekkveljega 13Tolli ja rehv 165/60 ja 2,4atti sees
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

hmm...täpselt ei tea, aga üldiselt lapats põhjas=100l/100km
igatahes, kui tallinnas kompuutri ära nullisin ja haapsalus 100km hiljem oli 9l/100km siis õhtul koju minnes näitas kompuuter 17l/100km, seega ~10km tõstis keskmist kulu 8l. Ei viitsi rohkem arvutada, fakt, et väga palju igatahes :P
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Aare kirjutas:Süüteküünlad ei tee sellist asja päris kindlasti, bensupumba vähene tootlikkus ei avaldu aga kõrgetel pööretel vaid 1. ja 2. käigul kuskil keskel, kui bensiinitarve suurim on. Kui pump natuke väsind on, siis pöördeid see ei kõiguta, pigem kiirendust kuskil keskpööretel. Kala on mujal
Ega ma täpselt ei tea kuna pole ise proovinud, ise pakuks veel pihusteid kuna nad talve jooksul 2-3 korda sõitsid bensupaagi tühjaks ära ja variant on, et paagipõhjast tõmbas sitajupid pihustitesse. Vahet pole, lubasid korda teha :evil: .
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Ise üritusega igati rahul. Ei läinud mingit tulemust saavutama, vaid lihtsalt uudishimust, et kuidas mu auto võrreldes teistega kiirendab.

Negatiivseid elamusi jäi meelde vähe. Ilm polnud tõesti üritust soosiv, kuid selles ei saa korraldajaid süüdistada. Jama oli muidugi see, et kõht oli ILGELT tühi, kuid süüa polnud naljalt kuskilt võtta. Eriti, kui suurema osa ajast stardis passisime. Ja see oli ka paha, et starti ei kuulnud teiste sõitjate aegu.

Ise küll õnnetu ei oska olla, et turbomootoriga Calibra (Haapsalu kiirendusvõistluse klassivõitja!!!) minu kahetonnisest pereautost kiiremini sõitis. Kui see teadmine Calibra omanikku pööraselt rõõmustas, siis mul on tema üle vaid hea meel. Samuti olen rahul, et sain näha, palju uuem 750 minu omast kiirem on. Tuleb tunnistada, et 225 ja 232 km/h on ikka tuntav vahe. Nii, et suurem kubatuur, suurem võimsus, suurem moment madalatel pööretel ja suuremad esimeste käikude ülekanded koos kiirema difriga tõestavad end. Kuigi uuem mudel on minu omast 200kg raskem.

Minu jaoks oli pettumus see, et nii mõnigi Corvette jäi minu autost maha. Vilets nali, mitte "american dream". Samuti oli imelik üllatus, et E34 kerega M5 minu autole järgi ei saanud. Ise kahtlustan, et viga oli istme ja rooli vahelises tihendis, sest ühes vanas autotestis oli küll M5 kiirem. Ka VW Corrado VR6 oleks võinud paremaid aegu näidata.

Õnnitlused Ain-ile, kes sõitis 325 kohta väga hea tulemuse. Sama aeg, mis uuel 330i-l ja hoopis parem kui uuel 325-el. Kahju on sellest, et Aare oma autot käima ei saanud. Ilma irooniata. Ja mina oleks küll tahtnud näha, mida see masin tegelikult suudaks. Nii et Aare väljakutse vastu võetud - Haapsalus 1km peal kohtume taas. Siis on minu võimalused ilmselt väiksemad.

Hea on seegi, et see rämedalt p...ses must 750iL mingit erilist aega ei sõitnud. Muidu oleks ma end küll puudutatuna tundnud.
E32 750i (1994)
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Eraldi peaks minu arvates ka välja tooma järgmised sõitjad, kui meie klubi ametlikud esindajad:

1. AIN HALLIST BMW 325 1993 2,5 B 211 km/h
2. RAIVO ROOLAID BMW 320i 1993 2,0 A 195 km/h
3. VEIKO RÕIVAS BMW 325ix 1986 2,5 B 194 km/h

Järgmine üritus siis rohkem klubilisi ja võib-olla ka need inimesed, siis klubi liikmed, kes seda laupäevase OMC ajal ei olnud.


Mis aga mind hämmastama pani, oli see, et 27% autodest olid BMW-d :???

Tegin väikese arvutustehte ka. Keskmine BMW vanus oli 11,5 aastat.
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

seda et mul uuem ja võimsam ka, aga mul mootor ju chipitud, kui chipi poleks olnud, vavalt et nii suur vahe oleks tulnud.....ja kas tõesti 200kg on E38 raskem...poleks uskunud.... :shock:
Viimati muutis wirx, 31.05.2004 13:50 53, muudetud 1 kord kokku.
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

wirx kirjutas:seda et mul uuem ja võimsam ka, aga mul mootor ju chipitud, kui chipi poleks olnud, vavalt et nii suur vahe oleks tulnud.....ja kas tõesti 200kg.... :shock:
Tehaseandmete järgi jah - tühimassi vahe ca 200 kg.
E32 750i (1994)
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

hanno kirjutas:Eraldi peaks minu arvates ka välja tooma järgmised sõitjad, kui meie klubi ametlikud esindajad:

1. AIN HALLIST BMW 325 1993 2,5 B 211 km/h
2. RAIVO ROOLAID BMW 320i 1993 2,0 A 195 km/h
3. VEIKO RÕIVAS BMW 325ix 1986 2,5 B 194 km/h

Järgmine üritus siis rohkem klubilisi ja võib-olla ka need inimesed, siis klubi liikmed, kes seda laupäevase OMC ajal ei olnud.


Mis aga mind hämmastama pani, oli see, et 27% autodest olid BMW-d :???

Tegin väikese arvutustehte ka. Keskmine BMW vanus oli 11,5 aastat.
Hmm, ametlikud liikmed on ju ka veel:

TARMO JÕGI BMW 530i 1988 3,0 B 194 km/h
RAJKO RATTUR BMW 535i 1986 3,4 B 184 km/h
TAURI PURKAS BMW 320it 2000 2,0 A 184 km/h
TÕNIS PESTI BMW 520 2,0 1991 2,0 A 180 km/h
VILJAR VARIK BMW 524TD 1987 2,4 TD C 171 km/h
RAIKI RAUDAM BMW 520i 1988 2,0 A 167 km/h
LAURI LAKS BMW 524TD 1989 2,4 TD C 167 km/h

:)
530d
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Raivo kirjutas: Hmm, ametlikud liikmed on ju ka veel:
:)
Ma panin lihtsalt esikolmiku ritta :)
Aga muidu kõik väärivad kiitust. See oli hea, et kommentaator mainis ära et BMW klubi on suures koosseisus kohal ja samas ei tulnud mingit sarkastilist vahemärkust.
Kasutaja avatar
Andruzka
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27.02.2004 13:26 33
Asukoht: tln.
Kontakt:

Postitus Postitas Andruzka »

Kohalkäinud BMW klubilased on toredad. Loodetavasti pakun oma 1,6 turbovõrriga teile edaspidi rohkem konkurentsi
Kasutaja avatar
Audiophile
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Audiophile »

Käidud, śõidetud, lootsin küll teises sõidus Aarele kanna peale astuda aga näe jäin oma kirstuga ikkagi alla 224 kmh, Teine katse 218 (seda vist tagatuule puudumise tõttu ,või oli viga stardis (diskuteeriti selle üle kas startida täie pasaga või ettevaatlikult nagu 400m). Kuna esimene start oli ettevaatikult siis otsustasin teine katse täiega kiirendada, tulemuseks oli kuni 2 käigu lõpuni lohisev ratas mis tuleb välja et kokkuvõttes kasuks ei tulnud aga tulemusega rahul arvestades et auto on oma aerodünaamikalt paras kirst. Mõnedele porgedele sai koht kätte näidatud ikkagi, ei, fun oli kui välja arvata pidev ilmamuutus ja korisev kõht.

Max@224kmh
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

oot kas sul oli see E320 mootoriga 190E :?:

minumeelest kõige lahedam idee nähtud autodest - mulle meeldivad sellised sliiperid. Aga ära nüüd liiga palju ka looda - lisahobuseid jäid sõela sisse kahjuks kinni :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

kommenteeriks niipalju et täitsa vägev kutsikas tundus olema. aga 3,2l mootorit sellel kerel peaks ikka üle 224km/h välja vedama ju... mitmene käigukast all on ja kui kaugel olid piirajast finiši eel?
Naisel on bemm :p
krizz66
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 07.11.2003 00:24 50
Asukoht: tln

Postitus Postitas krizz66 »

ise kahjuks ei käinud, aga minu arvates oli seal põnevaim auto m3 csl(selle masina pärast oleks küll võinud minna :) ). huvitav on see, et see m3 oli esimene auto ilma turbota(üldarvestuses). kahju, et aarel ei vedanud.
muidu mulle meeldis, et võitis stock auto :P
jõudu ja loodan, et osalete ka speedestil(seal olen kohal)
Kasutaja avatar
Audiophile
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Audiophile »

To Aare

Seesama sleeper jah (kui nii vöib öelda). Mootoriks 95a 3.2 24valve (ls 140 tuhat). Auto hetkel müügis ka kuna teine projekt neelab raha. Samas igakord kui selle masinaga võistelnud olen mõtlen alati et pole mõtet müüa, sõita taga sigahea. Uurin siin hetkel variante et mismoodi sellel konel surveasme maha saaks ja kas keegi eestis äkki teeks metallist kaanetihendi(kolbe ei raatsiks osta). Kui müügitehingut siin lähiajal ei toimu siis jätan endale ja hakkan mingit fööni sinna aretama, vot siis oleks lahe, krt aga keegi näe ei räägi palju mootori orig sisu hp-d kannatab. OK enough of OT

Max
417
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 16.12.2003 11:14 57
Asukoht: Idablokk
Kontakt:

Postitus Postitas 417 »

krizz66 kirjutas:ise kahjuks ei käinud, aga minu arvates oli seal põnevaim auto m3 csl(selle masina pärast oleks küll võinud minna :) ). huvitav on see, et see m3 oli esimene auto ilma turbota(üldarvestuses). kahju, et aarel ei vedanud.
muidu mulle meeldis, et võitis stock auto :P
jõudu ja loodan, et osalete ka speedestil(seal olen kohal)
mis oleks võinud juhtuda kui piirajat poleks, lõhnab küll sedamoodi et elektroonika ei lasknud lihtsalt kiiremini sõita.

h features and improvements of this kind, the BMW M3 CSL accelerates from 0-100 km/h in just 4.9 seconds, reaching 200 km/h in 16.8 seconds. Top speed is limited electronically to 250 km/h (155 mph).
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

WIRX :)
Mind paluti siis vene (mitte ametliku)BMW klubi esindaja (Tumepunane 525i Mustade Borbet velgedega) õnnitleda su naist siis hea tulemuse saamisega ja soovis siis edaspidi edu ja Rõõm näha et naised ka osa võtavad ja saavad ka selle eest väärikaid kohti :D.
Jõudu!
Kahju aga omapoolt et ma ei saanud kohale tulla, aga niipea kui saan oma rooliloksust lahti tulen ise ka 1km võistlusele
taskutots
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 02.06.2004 10:16 05

Postitus Postitas taskutots »

Tere kõigile foorumlastele.
Tegin endale ka siis lõpuks siia nime, et saaks teid kõiki tänada kaasaelamast. Nimelt olen siis Tapa OMC 2004 ürituse "kiireim naine" ( nina siiani veel püsti ;) ). Võin teile öelda, et tunne on mõnus, kui vajutad pedaali põhja ja lähed ning lõpuks kiirus 230 km/h (adrenaliin missugune).
Üritusega jäin mina igati rahule, kui oleks vahepeal ka süüa saanud, oleksin veel rohkem rahule jäänud :lol: .
Kes teab, äkki osalen ka Haapsalus, et näha palju siis kilomeetri peal välja pigistan võimsast masinast :) .
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

Just nägin, et Ain pole ka jõudnud veel OMC numbreid maha kiskuda...like me :)
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

wirx kirjutas:Just nägin, et Ain pole ka jõudnud veel OMC numbreid maha kiskuda...like me :)
on veel hetkel peal jah :D
Vasta