1. leht 6-st

9. juunil EBK BMW Cup Raplas

Postitatud: 30.05.2007 08:55 05
Postitas Tauri
Eesti BMW Klubi BMW Cup.

Üritus saab toimuma juuni teisel laupäeval 09.06.2007.a.

Üritusele Registreerimisega alustame kell 10.00
Soovitavalt registreeruda eelnevalt interneti vahendusel, selleks saata mail tauri@bmw-club.ee


Ootame taas suurt osavõttu ja lisaks " veteranidele" on oodatud palju konkurentsi uute sõitjate näol!

Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)

Osalemine maksab klubiliikmetele 175.- ning mitteliikmetele 225.-
Tasuda võib kas ülekandega või sularahas kohapeal.
Rekvisiidid saadan emailiga.

EBK BMW Cupi masinate mootori sõber on Castrol.


Reeglid

Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p

Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.

Võsitlusklassid

Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.

Sõitmine rajal

Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.


KIIVER: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.

Ajakava:

10.00 -10.45 Registreerumine

samal ajal on rada avatud tutvumiseks (mitte võistluseks)

10.45 Osalejate koosolek

11.00 stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile

12.15 paus 15 min

12.30 Stardib II sõit

orienteeruvalt 13.45 peaks sõitudega lõpetama.

14.00 Autasustamine

PS!

1. A klassi mootori võimsuse ülemine piir on 110kw
( 2001 ja uuem E46 320 läheb B klassi arvestusse )

Postitatud: 30.05.2007 10:38 56
Postitas maxo
Millist infot sinna registreerimismeili oleks vaja?

Postitatud: 30.05.2007 10:53 49
Postitas Silwer
- Foorumi kasutajanimi
- õige ees ja perekonnanimi
- Auto mark, mudel, mootori kubatuur ja võimsus

Postitatud: 31.05.2007 02:30 32
Postitas Rubic
eee...et siis kus täpsemalt toimub?...või jäi miskit nägemata :S

Postitatud: 31.05.2007 07:21 47
Postitas Kustas
Rubic kirjutas:eee...et siis kus täpsemalt toimub?...või jäi miskit nägemata :S
Rapla kardirajal.

Ei tea, peab vist ikka oma tanki ka proovima tulema :P.

Postitatud: 31.05.2007 12:15 15
Postitas M4rt
loodetavasti saab auto selleks ajaks sõiduvõimeliseks

Postitatud: 31.05.2007 12:43 12
Postitas Rubic
mõte nagu käis et prooviks ka...tulmus ilmselt teistest peajagu viletsam aga saaks oma sõidu kihku rahuldada vähemalt:)

Postitatud: 31.05.2007 12:46 10
Postitas Helis
mina olen ka kindlasti kohal :cool: ..aga seekord veel mitte rajal... ;) ...kuigi jube tahtmine oleks... :P

Postitatud: 31.05.2007 14:04 54
Postitas hanno
Ise olen ennast lubanud juba Linnaringile.
Kuigi margiseotuse koha pealt on patt olla VW üritusel, siis seekord on see lihtsalt vajalik.

Postitatud: 31.05.2007 14:35 32
Postitas AndresS
Rajasõit on lahe. :cool:
Tuleb ja vaatab siis sel aastal, mida A-klass endast kujutab.
Ilmselt ühe Compactiga.

Postitatud: 31.05.2007 14:45 12
Postitas Indrek_M
Üritan ka kohale tulla, rajale ei kipu.

Postitatud: 31.05.2007 14:46 48
Postitas Tarmo
Mina veedan oma päeva koolipinki nühkides ja A kategooria tarkust taga ajades.
Muidu oleks huvi olnud küll ,isegi rajale minekuks.

Postitatud: 31.05.2007 17:36 17
Postitas ImreR
Ärge olge nii tagasihoidlikud ;) tulemus võib ennast pärast meeldivalt üllatama panna :cool: Räägin omast kogemusest, samalt ürituselt eelmise aasta sügisel sain julguse, et proovida ka rahvarallit, nii et inimesed hoogsalthoogsalt regama nüüd. See on väga õige üritus enda proovile panemiseks, mitte nii väga teistega võrdlemiseks ;) Mida rohkem osalejaid seda mõnusam ja seltsim...

Postitatud: 01.06.2007 09:38 48
Postitas jjanno
Tere

Raja äärde tulen kindlasti. Vaatan, kas teen ka mõne kiirema ringi ühe väikese "valeotsaveoga".

jJanno

Postitatud: 01.06.2007 18:11 14
Postitas e36forever
Kahjuks ise linnaringil sellel ajal :(
Edu.ee osalejatele :P

Postitatud: 03.06.2007 12:27 12
Postitas meph
Kui ma kusagilt rehvid endale leian, siis võiks täitsa osa võtta. Põmst võiks ju praegustega ka proovida, aga see oleks rohkem naljategemine vist :P

Postitatud: 04.06.2007 08:51 24
Postitas Tauri
Hetkel siis maili või foorumi teel endast teada andnud ca 15 nime! Veel on terve nädal oma aega planeerida ja autot seadistada :cool:

Karolin
Xjan
Silwer
Cardo
Künter
Tõnu
Imre
Andres
Ruut
Eiki
Janek
Rubic
Kustas
M4rt
JJanno
Meph
Marko
drey
Ilves

Postitatud: 04.06.2007 15:30 29
Postitas maxo
Üritaks siis ka olla tulemas....kuigi ilmselt on sellel rajal parem sõita E30ga kui suurematega...aga siiski... :roll:

Postitatud: 05.06.2007 05:59 12
Postitas drey
Vean ennast samuti kohale :)

Postitatud: 05.06.2007 07:22 07
Postitas Marko S
Vaatama tulen,aga rajale mitte.oma katkise rehvi ja suitseva mootoriga ei tahaks nagu päikest looja lasta :lol:

Postitatud: 05.06.2007 09:54 39
Postitas Indrek_M
Kas mingi täpsem ajakava ka on?

Re: 9. juunil EBK BMW Cup Raplas

Postitatud: 05.06.2007 10:36 02
Postitas ruut
Tauri kirjutas:Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
Pane sinna registreerunute nimekirjale klass ka juurde. Ehk siis saavad väiksema kubatuuriga autode omad veidi innustust ja näevad et suht lihtne on selles (vähese osalusega) klassis kõrgeid kohti püüda. Väikse klassi masinad on üldjuhul tehasekonditsioonis ja võistlus käib võrdsemate autode vahel, kui B-klassis.

Postitatud: 05.06.2007 10:39 32
Postitas KRANTS
Tauri kirjutas:Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
:shock: :shock:
miks nii?? olen ise ka käinud seal rajal ja ei olnud miskit hullu. Käisin küllteist marki autoga (eiolnud ei sportlikum ega ka võimsam) ja kettad ei läinud kõveraks ega miskit :roll: veel vähemandsid klotsid saba... millest selline ülisuur ettevaatlikkus??

(sry, OT)

Postitatud: 05.06.2007 10:51 43
Postitas Tauri
KRANTS kirjutas:
Tauri kirjutas:Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
:shock: :shock:
miks nii?? olen ise ka käinud seal rajal ja ei olnud miskit hullu. Käisin küllteist marki autoga (eiolnud ei sportlikum ega ka võimsam) ja kettad ei läinud kõveraks ega miskit :roll: veel vähemandsid klotsid saba... millest selline ülisuur ettevaatlikkus??

(sry, OT)
mina olen näinud kuidas rajalt tulnud autol pidurid põlevad! Siin juures auto omanik ei pannud tähele ja jalutas rahulikult minema! Järeldused tee ise :roll:

Postitatud: 05.06.2007 11:07 45
Postitas Raivo
KRANTS kirjutas:
Tauri kirjutas:Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
:shock: :shock:
miks nii?? olen ise ka käinud seal rajal ja ei olnud miskit hullu. Käisin küllteist marki autoga (eiolnud ei sportlikum ega ka võimsam) ja kettad ei läinud kõveraks ega miskit :roll: veel vähemandsid klotsid saba... millest selline ülisuur ettevaatlikkus??

(sry, OT)
See kehtib küll rohkem suurema raja kohta (näiteks Pärnu), aga ega liigne ettevaatlikkus kah halba ei tee ;)

Postitatud: 05.06.2007 11:24 37
Postitas Ilves
Raivo kirjutas:See kehtib küll rohkem suurema raja kohta (näiteks Pärnu), aga ega liigne ettevaatlikkus kah halba ei tee ;)
Ega tee jah, sest sõltuvalt sellest kuidas keegi peale ja mahasõidu ringe kasutab lähevad tänavapidurid ikka üsna kuumaks. Peale mahatulekut pole piduritel enam pealevoolavat õhku ka mis jahutaks ja eriline lollus on seepeale auto tugevalt seisma pidurdada, klotsid kinni kleepida ja igaks juhuks veel käsipidur grillima panna :P

Ajakavast veel. Loodetavasti kehtib vana süsteem:

10-11 soojendamine
11 - ... sõidud?

Kas rajal on 3 autot korraga? Ja kuidas oleks mõistlik eelnev järjekord tekitada, et peal olejatel enam-vähem sama tempo oleks (ei tahaks kellelegi tahtmatult pidur olla ja väga ei tahaks ka mööda sõita... :oops: )

Loodetavasti annab Tauri nagu ikka hea instruktaazhi eelnevalt ka möödasõitude osas (ainult vasakult) ja üksteise mittepedereerimises ;)

Postitatud: 05.06.2007 15:17 27
Postitas Silwer
Läbirääkimised ajavõtusüsteemi kasutamiseks kukkusid läbi - liiga hilja hakkasime asja organiseerima. Seega on ajavõtt käsitsi ja stopperitega.
Positiivne on selle asja juures see et puuduvad ka kulud ajavõtusüsteemile ja tänu sellele on osalemistasud väiksemad.

Uued osalemistasud on:
Klubiliikmetele 125.-
Mitteliikmetele 175.-

Järgmist BMW Cup üritust hakkame juba oluliselt varem organiseerida et tagada ikka normaalne ajavõtt.

Postitatud: 05.06.2007 16:24 09
Postitas Tauri
vaatamata manuaalsele ajavõtule on auhinna pagas ikka õline :)

Paljude sõitjate taset ma oskan aimata :P ja vastavalt sellele tekitab ka rajalemineku järjekorra. Rajale laseme 3 autot korraga.

Kes on varasemalt sõitmas käinud siis teavad, et juhul kui juhtub kohtunikel äpardus ja rajale satub aeglasem sõitja, mis rikub tulemuse siis olen alati vastutulnud ja lasknud uue stardi teha.

Postitatud: 05.06.2007 19:58 08
Postitas Jaanus_P
Mul on laupäeval tööpäev, aga üritan jõuda ~10:30 kohale ja lahkun arvatavasti ennem lõppu. Kahju kui rajale ei saa, aga registreerin ennast vist ikkagi :D

Postitatud: 05.06.2007 20:58 33
Postitas Kustas
Jaanus_P kirjutas:Mul on laupäeval tööpäev, aga üritan jõuda ~10:30 kohale ja lahkun arvatavasti ennem lõppu. Kahju kui rajale ei saa, aga registreerin ennast vist ikkagi :D
Muahahahah, ma kõvasti kleenum poiss, kui sina. Teoorias saan mina parema aja oma touringuga :P.