EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitus Postitas Silwer »

Kuna EBK Cup on juba praegu väga hästi toimiv võistlussari siis suuri muudatusi eelmiste reeglitega võrreldes sisse ei tulnud.

***Reeglid***

**Punktiarvestuses osalevad ja autasustamine korraldatakse ainult reeglitele vastavatele BMW marki autodele. Muud marki autod ja reeglitele mittevastavad BMW marki autod saavad sõita ning nende aega mõõdetakse, kuid punkte ega auhindu ei anta.

**Võistlusklassid BMW marki autodele
A klass:
- ilma ülelaadimiseta ja kuni 2000cm3 bensiin, kuid mitte üle 110kw
- kuni 2500cm3 diisel, kuid mitte üle 110kw

B klass:
- kuni 2000cm3 bensiin, millel üle 110kw
- kuni 2500cm3 diisel millel üle 110kw
- üle 2000cm3 bensiin
- üle 2500cm3 diisel
- ülelaadimisega bensiinimootor

Mõned näited: uuem E46 320i millel mootor 2,2 liitrit / 125kw, 120i millel mootor 2,0 liitrit / 125kw, E30 320is millel mootor 2 liitrit / 142kw, 120d millel 2,0 liitrit / 130kw on kõik B klassis.

Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata. Auto kubatuuri ja võimsuse arvestamisel võetakse aluseks antud mootori tehaseandmed st. tuuningut ei arvestata va. bensiinimootori ülelaadimine mille puhul auto läheb automaatselt B klassi. Auto ja mootori modifitseerimine ja rehvivalik on vabad, kuid samas peab auto vastama “täiendavatele tingimustele”.


**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
- Need rehvid millega "kodust" rajale sõideti on need samad millega ka võisteldakse.
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.


**Autasustamine:
Igal üritusel autasustatakse iga klassi kolme parimat medali ja diplomiga. Lisaks on sponsoritel võimalik välja panna auhindu (kui üritusel on sponsor). Korraldajatel on õigus määrata oma äranägemise järgi veel eriauhindu osalejatele kes on millegi tähelepanuväärsega hakkama saanud.


**Punktiarvestus BMW sõidukitele:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p

Punktiarvestusse läheb ja edetabel koostatakse iga võistleja kahe vooru ühe kiireima ringiaja alusel. Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Punktiarvestust peetakse kahe klassi kaupa eraldi ja punktid ei ole ühest klassist teise ülekantavad.

**Sõitmine rajal
Ajasõitude ajal on korraga rajal kolm autot. Ühes voorus sõidetakse 5 ringi. Nendest esimene ring on rahulikult soojenduseks, järgnevad lendstardist kolm kiiret ringi aja peale (need siis nii kiirelt kui tehnika ja oskused parajasti võimaldavad). Viimase kiire ringi lõppemisest antakse märku ruudulipuga. Peale seda sõidate veel ühe ringi jahutuseks rahulikult lõpuni ja siis pöörate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.


**Ajavõtt toimub EBK Racechrono süsteemiga (GPS + Symbian telefon). Stardinimekirja koostamisel proovime arvestada eelmiste sõitude tulemustega ja meile teadaoleva auto/juhi eelnevate tulemustega.

**Kordussõidud: kui mingil põhjuselt toimub kordussõit siis kirja lähevad vaid viimase sõidu ajad.

**Harjutussõidud e. "vaba rada" on vaid võistlusel osalejatele ja registreeritud võistlussõidukitele.

**Möödasõidud on keelatud nii võistluse kui ka harjutussõitude ajal. Mööduda tohib vaid siis kui teie ees olev auto on täielikult seiskunud ja pannud tööle ohutuled. See kehtib ka rajalt väljasõitnud autost möödumisel.

**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.

**Peakohtunikul on õigus kõrvaldada võistluselt võistlejad kes eiravad antud reegleid, ei allu korraldajate korraldustele või kelle autost lekib vedelikke.

**Vaidluste korral jääb viimane sõna alati EBK BMW Cup peakohtunikule.

**Võistlemine ja pealtvaatamine on vabatahtlik ja toimub igaühe omal vastutusel. Kasko ja tavaline liikluskindlustus rajal ei kehti. EBK ei vastuta sõitjate ja pealtvaatajate turvalisuse eest.

**Reeglid kehtivad esialgselt kuni 2010 hooaja lõpuni.

EDIT 1: Lisatud A klassi diislitele 110kw piirang.
Viimati muutis Silwer, 02.02.2008 19:56 56, muudetud 2 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Mul küsimus. Kas 2.0d, mis tehaseseades annab 130kW kuulub A klassi? Kui juba bensumootoreid A-klassis piiratakse võimsusega, tuleks see ehk kõigile kütuseliikidele laiendada.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Õige tähelepanek. Diislid peab ka piirama 110kw peale.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas ImreR »

Mul selline küsimus, et kas tõesti ma ei tohi rehve/rattaid enne sõitu vahetada? Mul on teatavasti alati teised rehvid kaasas velgedel, põhjus lihtne, ei kasuta igapäevaselt oma rahvaralli ja bmw-cup-i rehve. Samas nad on tavalised tänavasõidu rehvid.

Imre!
EBK Kossutiim
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitus Postitas Kustas »

Silwer kirjutas:**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
Aga mida selline reegel annab? Mida teevad autod, millel on puurid sees? Kuuldatavasti ei tohi tavalisel autol puuri sees olla st. puuriga ülevaatust ei läbi. Ilma ülevaatuseta aga kohale ei tohi ka sõita. Tuleb auto koju jätta ja niisama vaatama tulla?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

ImreR kirjutas:Mul selline küsimus, et kas tõesti ma ei tohi rehve/rattaid enne sõitu vahetada? Mul on teatavasti alati teised rehvid kaasas velgedel, põhjus lihtne, ei kasuta igapäevaselt oma rahvaralli ja bmw-cup-i rehve. Samas nad on tavalised tänavasõidu rehvid.

Imre!
Ei tohi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitus Postitas Silwer »

Kustas kirjutas:
Silwer kirjutas:**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
Aga mida selline reegel annab? Mida teevad autod, millel on puurid sees? Kuuldatavasti ei tohi tavalisel autol puuri sees olla st. puuriga ülevaatust ei läbi. Ilma ülevaatuseta aga kohale ei tohi ka sõita. Tuleb auto koju jätta ja niisama vaatama tulla?
See reegel on selle pärast et ei osaleks mingid täiesti suvalised isearetused millistega reaalselt mööda teid ei olegi võimalik liigelda. Puuriga autol on EAL kaart, ta vastab EAL tingimustele, tal on kehtiv ülevaatus ja ka kindlustus ning liikleb suhteliselt vabalt mööda tänavaid.

Ja kes siiski ei saa muud moodi kohale tulla kui treilaga võib ju siis tõesti treilaga tulla ja ka rehve vahetada aga siis lihtsalt punktiarvestuses ja autasustamisel ei osale.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

Kas Lill ei hakkagi enam punktide peale sõitma? See on natuke jabur, et rehve ei tohi kohapeal vahetada. Kas siis ainuke variant slikkidega sõita on nii, et ei osale punktiarvestuses? :?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

E28 kirjutas:Kas Lill ei hakkagi enam punktide peale sõitma? See on natuke jabur, et rehve ei tohi kohapeal vahetada. Kas siis ainuke variant slikkidega sõita on nii, et ei osale punktiarvestuses? :?
Lill ei näinud probleemi kohale sõitmises. Ta vedas treilaga autot rohkem mugavuse pärast.
Ja muideks, keegi ei ole slick rehvi otseselt keelanud, kui kellelgi on kange isu siis võib ju kodust ka slickiga tulema hakata.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Silwer kirjutas:See reegel on selle pärast et ei osaleks mingid täiesti suvalised isearetused millistega reaalselt mööda teid ei olegi võimalik liigelda. Puuriga autol on EAL kaart, ta vastab EAL tingimustele, tal on kehtiv ülevaatus ja ka kindlustus ning liikleb suhteliselt vabalt mööda tänavaid.
Üks asi veel, et aga see ei välista ju "mingite täiesti suvaliste isearetuste" rajal sõitmise, vaid ainult punkti arvestusse nad ei pääse? Kui näiteks selline "isearetus" trileril kohale tuua.

Mis keiss sellega on? Ma saan aru, et igasuguseid ei lasta rajale just ohutuse pärast.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Punktiarvestusse nad ei pääse. See punkt ei olnud ohutuse pärast vaid hoopis katse natukenegi võrdsustada suurema ja väiksema rahakotiga ning igapäevakasutuses ja rajapäeva tarbeks soetatud sõidukeid.

Ohutus - kui on ikka mingi ilmselge raibe mis treilal (või ka omal jalal) kohale ilmub siis selle saab peakohtunik (Tauri) rajalt eemale hoida.

* muideks sellist "omal jalal kohalesõitmist" nõuavad ka mitmed teised võistlussarjad. Eestis oli eelmine aasta superauto võistlus kus sama moodi pidid autod ise kohale sõitma. Seal oli veel see tehtud ühisstardiga ja tegelikult ka meil võiksid osalejad omal algatusel suurematest linnadest üritustele saabuda ühisstardiga.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ma jahusin ka Silveriga jupp aega ja sellest rehviteemast aru ei saanud kah.
Aga minul punktidest täitsa kama 2, ei anna need punktid mulle ei rikkust ega tarkust juurde, seega las olla :D
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kuna BMW Cup on pigem vist lustliku loomuga üritus, kus ei pea silm punnis/veri ninast väljas sõitma, siis imo ongi tore, et mõeldakse sellise kodaniku peale, kelle elumõte ei ole ainult autode ehitamine.
Tuleb ju EAL BMW cup, kel sõidujanu välja kannatamatu need võivad ju seal osaleda.

Minu meelest need uued reeglid on nii vähe muutunud, et sisuliselt polegi vahet eelmiste aastatega. Ning vihjeks, et slikke on ju ka väga erinevaid, osad kannatavad peaaegu et 100% tänaval sõita ;)
530d
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

Kahjuks sellised uhked tänavasõidu slikid maksavad nii umbes 15k (17"), aga vanu kasutatuid rinkaslikke saab 3k jooks ja nendega juba naljalt Pärnu või Rapla poole ei põruta.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Silwer kirjutas:**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid.
Võibolla oleks pidanud eraldi teema tegema, aga kuna äkki on kellelgi hea lühike vastus, siis küsin siin.
Milline oleks soodsaim lahendus inimesele, kelle jaoks on BMW rajaüritused ainsad käigud ringrajale ning ainsad põhjused kiivri muretsemiseks?

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Laena mõne sõbra kiiver seks ajaks, miks mitte ka sukk pähe, nagu ma kord ise OpenTrackil tegin- kasutasin venna kiivrit ;)
Mina näen ainsa ja kõige soodsama lahendusena seda ;)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

RE: Slick
Noh ei ole mõtet teha uue ja vana asja hinnavõrdlusi. Ilmselge et uus asi maksab rohkem. Aga ega need "R compound" tänavarehvid ei maksa ju ka kordades rohkem kui tavalised uued tänavarehvid. Ma loodan et keegi ei vaidle et tänavarehvi ja tänavaslicki vahe rajal on väiksem kui tänavarehvi ja ringrajasliki vahe.

Kui nüüd kõik hakkaksid otsima oma autodele kasutatud ringraja slikki siis see hind ei oleks ka enam 3000 eek komplekt ja kindlasti kõigile neid ei jagu kah. Seega peaksid osad minema päris uusi ringraja slikke ostma kuna tänavarehviga ringrajaslicki vastu ikka ei saa kohe kuidagi.

RE: Kiiver
Kui laenata ei saa või ei soovi siis peab vist ikka ostma. Kiire otsingu tulemusel leidsin kaks odavat ja uut kiivrit:
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1341

http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... cts_id=416

Aga kes viitsib otsida leiab kiivri kindlasti ka odavamalt. Mina kasutan midagi analoogset nagu viimasel lingil näidatud lahtine kiiver ja ostsin ta vähekasutatud peast 500 eegu eest.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ei saa ka tavalise mootoriga moditud mootori vastu. Kui reeglid on vabad, võiks nad ka kõigile vabad olla, kui on piirangud, siis tuleks kõiksugu piiranguid arvestada. Lihtne ja loogiline. Ma ei saa lihtsalt aru, miks tehakse sellised reeglid arvestades vaid mõningate autode eeliseid. Palju neid autosid siis on, kes Silverile ja Eikile väga vastu hakkaksid, et kelle ohjamiseks need reeglid siis on. Vot see jääbgi minujaoks arusaamatuks. Nagu ma ütlesin, mina punkte nagunii mitte tahtma :D
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kui kellelgi on mingi konstruktiivne ettepanek reeglite suhtes või on mingeid mõtteid mis öösel magada ei lase siis võite sellest PS märku anda.

Uued reeglid on samaväärsete autode puhul võrdsemad kui eelmised ja see et auto sõidab omal jalal kohale ning ei tassi kaasa mitut erinevat komplekti rehve on täiesti normaalne.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kui kellelgi on Nokia E50 telefone müüa siis võib endast PS märku anda. Ajavõtusüsteemi jaoks on vaja osta 6 telefoni.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
reno325
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 11.06.2005 18:01 20

Postitus Postitas reno325 »

kahjuks antud reeglid ei muuda suurt midagi minu silmis. enamus probleemist seisnes selles et pannakse ühte klassi enam vähem EAL määrustikule vastavad autod tänavasõidu autodega. Näiteks ei ole minul probleem sõita täisslickiga nii tabasalu kui ka rapla rajale. Üks on siis minu kodukohast 5km kaugusel ja teine minu maakohast 15km kaugusel ja vaevalt et keegi nüüd ütleb et ma ei tohi treilaga oma autot maale viia :lol: ja kui võistlus toimub kaugemal, näiteks Pärnu`s siis no selleks et sõita rajal mõned kiired ringid ma oma võistlusautot kusagil maanteel küll kulutama ei hakka... samuti ei ole mina oma auto tehnikas nii kindel et saaksin omal jalal tagasi ka tulla, kogemuste põhjal on treiler minu asendamattu sõber siiani olnud :)
aga no reeglid olemas ja eks siis paistab kas osalejate arv kasvab või langeb :roll:

parimatega,
Reno
Kasutaja avatar
villi
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 18.06.2004 12:20 09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas villi »

see rehvi "seadus" on selline imelik jah. EAL kaardiga sõidad kohale slickidega- saad võistelda, see kellel näiteks igapäeva auto jaoks kodus slickid ootamas EBK cuppi neid kasutada ei tohi, või peab seadust rikkuma(mida BMW Klubi ei poolda vist?). See loob tugevama eelise ju nende inimeste jaoks kellel EAL kaart taskus, ning nende autodel veel rohkem "võidusõidu" juppe küljes. Igatahes minu arvates pigem tekitab see rehvide reegel ebavõrdsuse kui seda vähendab. aga see kõik lihtsalt minu arvamus.
Janek
Klubiliige
Postitusi: 1555
Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
Peamine sõiduk: E46 320d
Telefon: 56659473
Asukoht: Vilppula (soome)

Postitus Postitas Janek »

villi kirjutas:see rehvi "seadus" on selline imelik jah. EAL kaardiga sõidad kohale slickidega- saad võistelda, see kellel näiteks igapäeva auto jaoks kodus slickid ootamas EBK cuppi neid kasutada ei tohi, või peab seadust rikkuma(mida BMW Klubi ei poolda vist?). See loob tugevama eelise ju nende inimeste jaoks kellel EAL kaart taskus, ning nende autodel veel rohkem "võidusõidu" juppe küljes. Igatahes minu arvates pigem tekitab see rehvide reegel ebavõrdsuse kui seda vähendab. aga see kõik lihtsalt minu arvamus.
Aga kellel on auto all tavaline tänava rehv ja teistel slick rehv mis on mõeldud ainult ringrajal sõitmiseks siis ikka on vahe rehvidel küll sees.
Tel:56659473
Kasutaja avatar
villi
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 18.06.2004 12:20 09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas villi »

aga miks slicki üldse ära ei keelatud? ainult tänavalegaalsed rehvid, see oleks ju siis kõigile yhe tähendusega. hetkel on ju 3võimalust 1) loobud slickist 2) rikud seadust 3) EAL kaart. need kes kahte viimast ei soovi, nemad on ju kannatajad.(need kellel on slickid)
Ise slickiga ei sõida, ei sõida ka igapäeva autoga cupil, kohtadele ka ei pretendeeri, st, et ei yrita endale eelist luua selle rehvi teemaga.
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

No kui mõni mees kohaletulles slikid alla keerab ja vastavaid punkte järgib:
Silwer kirjutas:**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
...
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.
...siis sõita ta vast ikka saab. Punktiarvestuses ainult ei osale.
See nüüd päris nii vast pole, et slikimehed omale kalastustarbeid peavad hoopis ostma hakkama?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

villi kirjutas:aga miks slicki üldse ära ei keelatud? ainult tänavalegaalsed rehvid, see oleks ju siis kõigile yhe tähendusega.
Kas sa oleksid valmis igal üritusel tulema appi kõikide osalejate rehvide tänavalegaalsust kontrollima? Hetkel meil ei ole lihtsalt olemas mingit "tehnilist komisjoni" ja kui vaadata kui raskelt alati läheb rajale abiliste leidmine siis ma ei näe hetkel võimalust et me suudaksime autosid üksipulgi kontrollida. Seetõttu on reeglid ka sellised kus praktiliselt mingeid tehnilisi piiranguid ei ole - me lihtsalt ei suuda kontrollida tehniliste reeglite täitmist.

Samas peab arvestama sellega et kui keegi proovib praeguseid reegleid ülekavaldada ja hakkab tänu sellele domineerima siis on võimalus et tehakse reeglitesse täiendused. Samas ma loodan et sellist vajadust siiski ei tule - ikkagi aumeeste mäng... :)

Eile rääkisime nendest reeglitest Valdekuga ja ta arvas et iseenesest võib ju küll teedel hullu panna slikiga aga kui tänu sellele ikka kogu aeg võidad siis varem või hiljem mõni kade konkurent organiseerib sulle sini-valge auto teele vastu...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kui see sliki teema väga hingelähedane on, ning reaalselt ka vähemalt 10? sõitjat seal vabaklassis osaleda sooviks, siis tasuks ehk asi kaalumist.
St et tekiks 3 eraldi klassi. Esimene ja teine klass on rangelt tänava autodele ning kolmas siis täiesti vaba. Sõida millise BMW-ga tahad. St et slikiga suvaline 325 osaleks koos nt Soomeri M3 GTR-iga :)
530d
Janek
Klubiliige
Postitusi: 1555
Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
Peamine sõiduk: E46 320d
Telefon: 56659473
Asukoht: Vilppula (soome)

Postitus Postitas Janek »

Raivo kirjutas:Kui see sliki teema väga hingelähedane on, ning reaalselt ka vähemalt 10? sõitjat seal vabaklassis osaleda sooviks, siis tasuks ehk asi kaalumist.
St et tekiks 3 eraldi klassi. Esimene ja teine klass on rangelt tänava autodele ning kolmas siis täiesti vaba. Sõida millise BMW-ga tahad. St et slikiga suvaline 325 osaleks koos nt Soomeri M3 GTR-iga :)
täitsa õige lähenemine
kui ikka tänavaklass siis tänava rehv ka.See on minu seisukoht.
Viimati muutis Janek, 03.02.2008 21:05 32, muudetud 1 kord kokku.
Tel:56659473
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

Siis peaks sinna klassi kindlasti ka kuuluma tänavasõidu slickide kasutajad.
Janek
Klubiliige
Postitusi: 1555
Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
Peamine sõiduk: E46 320d
Telefon: 56659473
Asukoht: Vilppula (soome)

Postitus Postitas Janek »

E28 kirjutas:Siis peaks sinna klassi kindlasti ka kuuluma tänavasõidu slickide kasutajad.
jah tänava slick oleks ka siis selles klassis
Tel:56659473
Vasta