1. leht 1-st

AC Mile 2008 - 16. August, Haapsalu lennuväli

Postitatud: 22.07.2008 00:18 44
Postitas indro
Aeg on käes, registreerimine võistlusele AC Mile 2008 on avatud, kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee/


Käesoleval aastal selgitatakse esmakordselt kolme lõppkiirusvõistluse tulemuste põhjal välja Eesti kiireimad tänavaautod.

1. etapp - One Mile Challenge, 08.06.2008
2. etapp - Speedest 1000 EUR race, 19.07.2008
3. etapp - AC Mile, 16.08.2008

Igal etapil saavad klasside 8 paremat punkte süsteemis 10-8-6-5-4-3-2-1. Kokkuvõttes igas klassis kolme enim punkte saanud võistlejat autasustatakse hooaja lõpus diplomi ja karikaga ning võimaluse korral ka auhindadega sponsoritelt. Võrdse punktisumma korral lähtutakse parimate kohtade arvust, st. kellel on rohkem esimesi, teisi jne. kohti.

Postitatud: 06.08.2008 10:41 40
Postitas indro
Top Speed Cupi punktiseis on hetkel järgmine.

A - KLASS

1. Andrei Shabalin - 20
2. Grigori Astanovski - 14
3. Stanislav Borosko - 10
4. Mihkel Tomingas - 6
5. Imre Paadik - 5
6. Taavi Toomara - 5
7. Raivo Ridala - 4
8. Valters Sulcs - 4


B - KLASS

1. Henri Puhmas - 18
2. Reiko Rosenthal - 12
3. Tarmo Sild - 10
4. Heikki Timonen - 8
5. Janis Jegers - 5
6. Andre Raud - 5
7. Ants Ainson - 4
8. Toomas Tammsalu - 4


C - KLASS

1. Roul Liidemann - 16
2. Levo Laumets - 16
3. Maksim Zolotajov - 10
4. Jussi Kautto - 6
5. Virgo Rikk - 5
6. Jane Melts - 5
7. Renata Jevstafjeva - 4

8. Markel Voit - 4

Postitatud: 07.08.2008 09:28 06
Postitas Alfonze
Kuidas siis bemaristide osavõtuga on, hetkel registreerinud üks bmw, ise pean ka plaani masinat testida, kas on veel tulijaid? Samas eks C klassis osalemine on paras naljategemine, heal juhul ei jää omas klassis viimaseks:-P

Postitatud: 07.08.2008 09:31 57
Postitas Trionic
****,isegi mina oma vana kontsu E31`ga ei jäänud viimaseks mullu.

Postitatud: 07.08.2008 10:26 42
Postitas Alfonze
Nitroga astus sul ju kuskil päris hästi, minul vast nii head nr ei tule, mul lai rehv jne.

Postitatud: 07.08.2008 12:11 58
Postitas Ultron
Ma käpp kui väga ei saja. 225 rehvi vast 205 vastu vahetama lihtsalt sõidu ajaks ei hakka. Üritan siin Cartestis oma väände ja võimsuse graafikut dyno omaga sarnaseks saada, et oleks teada mis pöörete peal optimaalne 5dale käigule vahetada. Hetkel annab sellise numbri nagu 5740rpm, seda siis 206 km/h juures.

Postitatud: 12.08.2008 09:06 44
Postitas Alfonze
hehe, lahe on vaadata hobujõude C klassis, ma oma tehase 333HP-ga olen praktiliselt viimane:-P, peaks veel natu ilmateadet sihtima ja kui tundub, et ok ilm tuleb, siis paika.

Postitatud: 12.08.2008 14:44 02
Postitas mart551
tule muidugi,Alfonze.. siis olen mina oma 286hp'ga viimane ..
sest nagu.. jamh.. sti,amg,supra,corvette,rs... läheb lõbusaks selles klassis :D

Postitatud: 12.08.2008 21:07 54
Postitas Alfonze
Sai ennast kirja pandud, lisaks veel Ultron ka oma 540-ga, viimaseks kindlalt ei jää ja fun ikka, seal vaatamisväärsusi küll, üks ferru lisandunud ja mingi haige nitroga rs6 ka (rääkimata nendest teistest pillidest mida mainisid juba) :-)

Postitatud: 13.08.2008 00:05 53
Postitas mart551
see haige teema jah :D

krt.. enda arust siin ostad bmw ja tolle kere kõige suurema võimaliku mootoriga.. ja siis lähed mingi AUDI (-pole auto) klubi võistlusele ja seal pole isegi mitte ettur,vaid vilt selle all :)
nutune...aaaaga.. vähemalt hoiame kokku ja saboteerime neid 500+ hp pille,eks :D
suhkrud ja värgid kaasa ;)

Postitatud: 13.08.2008 08:49 02
Postitas Alfonze
No tegelikult ei ole kõige võimsam mootor, M seeria sellejaoks:-) Ja minu puhul on veel minu mootor saanud vahepealse uuenduse 550i näol. Aga mis ikka, legaalne võimalus kihutada ja oma tulemust võrrelda selliste püssidega, pole paha diil.

Postitatud: 13.08.2008 10:06 57
Postitas Ultron
Tegin praeguse seisuga väikse listi ja see et 4,4 mootor C klassi peksupoiss on, ei peaks kellelegi üllatusena tulema :)

750+hj
600 hj
235+hj 519
516 hj
516 hj
500+hj
485 hj
450 hj
404 hj
350 hj
333 hj (parim 286 tagarattast)
311 hj
286 hj
280 hj
265 hj
261 hj
Usun paljud listis toodud madalama otsa turbopillid on mingi võrra rohkemate hobustega kui kirja pandud (chip, väljalase, filtrid jne pole kindlasti stock). Aga selline on elu ja ega isegi tavalise M5ga poleks ka siin palju laiata midagi :) Ok mis ma ikka jahun, ära õlivarrast kaema, head ilma lootma ja rehve pumpama :D

Postitatud: 13.08.2008 10:09 55
Postitas Alfonze
Lubas jubedat sadu krt, eks siis midagi, kiiver sügavale pähe ja loodab, et üle katuse ei käi:-P

Postitatud: 13.08.2008 11:24 15
Postitas Ander
Vaatasin,et vanema M60B40(3998 cmŗoli vist) ja M5-e mootoriga peaks veel B klassi pääsema ja seal küll viimaseks ei tohiks jääda :D
Järgmine aasta tahaks isegi oma raske autoga vaadata palju siis välja venitab.

Postitatud: 13.08.2008 11:30 06
Postitas Alfonze
M5 oli ikka E34 puhul kas 3,6 või 3,8 R6 ja E39 puhul 5l V8. Sa mõtled ilmselt E34 540i -d. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines

Postitatud: 13.08.2008 11:37 22
Postitas Ander
Alfonze kirjutas:M5 oli ikka E34 puhul kas 3,6 või 3,8 R6 ja E39 puhul 5l V8. Sa mõtled ilmselt E34 540i -d.
3600cmŗ ja 3800cmŗ on ju vähem kui 4000cmŗ ehk siis B klass.Minu andmetel vanemad M5-d peaks olema ilma turbota :?:
Ja ka E34 540 peaks olema B klass veel,kuigi sellisega medalikohale küll enam ei pressi,M5-ga oleks ehk lootust veel ;)
E39 540-ga on jah jama,et C klass ja viimased arvatavasti.

Postitatud: 13.08.2008 11:45 32
Postitas Alfonze
Kui tee kuiv, siis viimased ikka ei ole.

Postitatud: 14.08.2008 14:37 20
Postitas beumer
Tähtis pole võit vaid osavõtt

Postitatud: 14.08.2008 20:51 06
Postitas Alfonze
Loomulikult ja seda ka teen, ning osad veel:-)

Postitatud: 15.08.2008 09:49 42
Postitas Ultron
ilm.ee Haapsalu prognoos, mis täna hommikul avaldati just eriti lubav pole. Samas võimalus olemas, et millalgi peale lõunat vihmasadude vahel saab korraks rajal uisutamas ära käia.

Edit: vaatan tagaveolisi autosi minust nõrgemaid C klassis praktiliselt pole ja ilm on selgelt nelivedu soosiv. Pole väga imestada kui päeva lõpus A8st'ki nõrgem kiirus tuleb :)

Postitatud: 15.08.2008 12:02 21
Postitas mart551
siis tuleb vist lõppkiirusvõistluse asemel pikk driftimine.. vähemalt saab lõbus olema :)
mis veel head seal on.. kui rada märg,siis vihmarehvidel kindlasti parem tulemus..samas on veel see ülieht,et saju korral pole näiteks 500+hp suurt midagi peale hakata :) endalgi tõmbab ju näiteks 3nda pealt 4ndat lülitades papu ringi 6000rpm pealt..mis veel mingitest haigetest 8 liitrisest turbokompressornitrotwinwebbwercam V24st rääkida :)
aga noh.. loodame siiski,et mereäärne koht - tuul puhub ehk suurema saju kuskile jõgeva jõgedesse ja bmw klubi saab kõik at least 300km/h tulemused (A)