2. leht 3-st

Postitatud: 29.11.2004 16:47 57
Postitas ott125
Näiteks:kallid on m5 spets osad näit küünlad üle 200kr/tk, pidurikettad ca 2000kr/tk,amordidjne.. B-grupi osasid peaaegu et ei ole. Mõned osad ikka ühtivad ka tavaliste E34 -dega. Aga näiteks tagasild on teine. Ka esipuksid on tal omad kuid saab ka tavalisi panna. Silla jupid on suurusjärgus tavaliste a-osadega.

Postitatud: 29.11.2004 16:52 51
Postitas ott125
Tuli meelde veel üks asi mille pärast masin 3 kuud seisis, sidur on ka defitsiitne kaup.

Postitatud: 29.11.2004 17:10 03
Postitas Silwer
M5(Martti) 14.7; 15.08
sinine BMW540(Kaido) 14.4; 14.7; 14.5
punane BMW540(Greddy) 14.8

Siit nähtub küll, et 540 vs. M5 on põhimõtteliselt sama. Aga samas on need ju käsitsi mõõdetud ja tänu sellele ka vägagi umbmäärased ajad.

Ja siin ET ju lisandub ajale mitte seda ei lahutata:

"Leidsin Haapsalu 2002 kiirenduse ajad:
ET 0,9 distants 14,289
ET 0,814 distants 14,351
ET 0,778 distants 14,743"

Postitatud: 30.11.2004 15:57 36
Postitas Tom
Seal 2002 aegadel on see valesti, et ET (see on see aeg millega läbitakse 400m ilma reaktsioonita) on reaktsiooniga segi aetud.
Kui keegi suudaks 0,778sekiga 400m läbida poleks paha eesti kohta :p

Postitatud: 30.11.2004 16:26 40
Postitas Raivo
Mis siin ikka tõestada. Ma usun ja tean et chipitud jne audi on 400m peal kiirem.
Samas ringrajal pole millegipärast neid C4 kerega autosid üldse näha olnud... ;)

Aga vahet pole, mis me siin ikka neid võrdleme.

Postitatud: 30.11.2004 16:39 33
Postitas ott125
Golfist võid ka 10 sekundi auto aretada, ikka on golf.

Postitatud: 30.11.2004 16:45 11
Postitas rajko
On see veerandmiili läbimise number oluline auto juures?
Kui sama hinnaga oleks saada M5 ja 540i, sama korralikud ka, siis võtaks ikka M5'e, vahet pole kumb 400m peal kiirem on.

Postitatud: 30.11.2004 16:57 07
Postitas Märt
rajko kirjutas:On see veerandmiili läbimise number oluline auto juures?
Kui sama hinnaga oleks saada M5 ja 540i, sama korralikud ka, siis võtaks ikka M5'e, vahet pole kumb 400m peal kiirem on.
...just.Enamus võtavad aluseks 400m kiirendamise,mis on minu jaoks
vähemasti suht nüri vaadata ja sõita.M5 on auto,millega meiesugustel
paras ringrada harjutada ja nautida kõrgtasemel sõidurõõmu.

Kindlasti ei usu,et 540 on sama võimekas ringrajal,kui M5

Postitatud: 30.11.2004 20:17 12
Postitas Tauri
Silwer kirjutas:M5(Martti) 14.7; 15.08
sinine BMW540(Kaido) 14.4; 14.7; 14.5
punane BMW540(Greddy) 14.8

Siit nähtub küll, et 540 vs. M5 on põhimõtteliselt sama. Aga samas on need ju käsitsi mõõdetud ja tänu sellele ka vägagi umbmäärased ajad.

Ja siin ET ju lisandub ajale mitte seda ei lahutata:

"Leidsin Haapsalu 2002 kiirenduse ajad:
ET 0,9 distants 14,289
ET 0,814 distants 14,351
ET 0,778 distants 14,743"
Kas need 540 ned ei ole mitte järeleaidatud?

Aga ise valiks ka M5- kuidagi hing ütleb, et igapäevaselt roolis olles tunneks ennast sipa paremini kui 540 roolis, isegi teades et sirgepeal võib mõnele 540 isendile alla jääda :cool:

Postitatud: 02.12.2004 22:31 59
Postitas Martti
Silwer kirjutas:
Martti kirjutas:
Silwer kirjutas:Carfolio:
S6 Plus andmed siis sarnanevad sellega milleks on võimeline tavaline chipitud S4/S6 2,2T. Chipitud S4 sõidab 1/4 miili ajaga 13,8-14,1.
Ma küll täpselt ei mäleta aga minu parimaks jäi koos reaktsiooniajaga 1/4 peal 14,0.. millegagi, seega ilma reaktsioonita peaks olema kuskil 13,4-13,3. Tegu oli 1990 aasta M5-ga, millel oli katalüsaatorid eemaldatud ja superchips peal. Ei usu et 205 kW chipiga Audi S4 eriti kiirem on?
Kus kohas seda 14,0 aega mõõdeti ja millega mõõdeti?
Sedaan S4 2,2T sõitis vaid chipipituna 13,8 puhast aega ja seda ametliku ajavõtuga.

Mina leidsin sellise aja: http://www.porsche-club.ee/?id=735
14,2.. oli 2002 aasta (augustis)Haapsalu kiirendusel täiesti ametliku ajavõtuga mõõdetud (B klassi teine koht ja Tehnikamaailma poolaasta tellimus).
See 2003 aasta Speedesti aeg on vihmamärja teega ja seda vist ei tasu eriti arvestada.
EDIT: Kimmo on juba ajad ära toonud ja tol korral anti ajad koos ET-ga minuarust st. vist tuli ET ikka lahutada? Kindel ei ole seega ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Aarele: Minu endine auto ei ole nüüdseks aastajagu isegi õlivahetust näinud rääkimata muudest asjadest. Kahju muidugi aga mis teha...

Postitatud: 02.12.2004 23:30 25
Postitas Silwer
Raivo kirjutas:Mis siin ikka tõestada. Ma usun ja tean et chipitud jne audi on 400m peal kiirem.
Samas ringrajal pole millegipärast neid C4 kerega autosid üldse näha olnud... ;)

Aga vahet pole, mis me siin ikka neid võrdleme.
No aga mis ringrajast siin rääkida? Peale Sauga ei olegi siin mingit asja mis meenutaks ringrada. Tabasalu ja Rapla raja jaoks on E34 kere liiga raske ja kohmakas, sama kehtib ka Audi kohta - ligi kahe tonnine auto ei ole mõeldud kardirajal sõitmiseks.

Postitatud: 02.12.2004 23:42 15
Postitas Silwer
Kui tagaveoline ja BMW siis ma vaataks sinu asemel hoopis sellise auto poole nagu M635 210kw - ringrajal ta arvatavasti parem ei ole aga vähemalt hakkab tänaval silma.

Mobile.de andmetel neil hinnad alates 6400 kuni 25000 EUR. See 6400 jääb veel kuidagi moodi sinna 100k kanti aga kas nüüd kõige odavamat kannatab osta on iseasi...

6400 EUR: http://www.mobile.de/SIDp1MtAv6FMoOS16x ... 1144172679&

12000 EUR: http://www.mobile.de/SIDp1MtAv6FMoOS16x ... 1149561952&

200 tuhande vaba raha puhul võtaks selle 12000 EUR auto ära küll... :)

Postitatud: 03.12.2004 08:52 16
Postitas priitv8
Eeldame, et motod on neil kahel identsed. Sel juhul on see E24 ilus kollektsiooniauto küll. Aga sooja tuba tahaks ta saada. Igapäevaliikuriks ja praktilise käigushoiu seisukohalt on E34 kere kindlasti mõistlikum valik. Parem roostekindlus ja juppide saadavus/hind.

Postitatud: 03.12.2004 09:37 54
Postitas Aare
Te võrdlete ikka siga ja kägu :shock:

Chipitud audi ja mittechipitud audi on kiiremad ainult sellepärast, et neil on neljarattavedu. Seda kiirendusel ja igal libedamal rinkakatsel.

Tavaline 2wd audi vs tavaline bemu :lol: - no kui otse öelda, siis no contest, arvake kelle kasuks....

S-audi kaks ja ainukest eelist on nelivedu ja kerge chippimisega võimsuse tõstmine. Mis samas uutel V8 mootoritega S-del pole õnneks võimalik. Ülejäänud on puudused.

Kui sellel vägeval S4-l jätta ainult esisild, siis veerandmiilil on jutid 100m pikkused ja aeg 15+ sekundit.

E34 ja E24 S-seeria mootorid ei ole identsed, E36 töömaht on suurema silindrimõõdu arvelt umbes 100 cc suurem.

Postitatud: 03.12.2004 10:17 39
Postitas Silwer
Aare kirjutas:Kui sellel vägeval S4-l jätta ainult esisild, siis veerandmiilil on jutid 100m pikkused ja aeg 15+ sekundit.
Asjale võib läheneda ka teiselt poolt - oleks M5-l nelivedu oleks tegemist Eesti olusid arvestades (9 kuud sitta suusailma aastas) väga hea autoga... :)

Postitatud: 03.12.2004 10:19 04
Postitas Raivo
Kahjuks kaheukseline, ehk 635 ei sobi, kuna vaja perspektiivis asja vaadata. Näiteks lasteistet sinna kupeesse on ikka pain in the a*s toppida.
Olen proovinud ja rohkem ei taha.

Kui üksik poissmees oleks, siis vaataks asja juba teise pilguga.

EDIT: Aitab küll juba selle S'i võrdlemisest. Eks igaüks kiidab ikka seda mis talle rohkem meeldib ;)

Postitatud: 03.12.2004 13:22 01
Postitas Valdek
Raivo kirjutas:Näiteks lasteistet sinna kupeesse on ikka pain in the a*s toppida.
ee...millal toppima hakkad? :D

Postitatud: 03.12.2004 13:28 31
Postitas Raivo
Valdek kirjutas:
Raivo kirjutas:Näiteks lasteistet sinna kupeesse on ikka pain in the a*s toppida.
ee...millal toppima hakkad? :D
Krt seda teab, aga ega kunagi ei saa olla liiga ettevaatlik ;)

Postitatud: 03.12.2004 14:26 25
Postitas ArgoV
Nõustuksin samuti mõne eelpoolkõnelejaga, et ei ole mingit mõtet võrrelda M-BMWsid ja S-Audisid. Selge on see, et head autod on mõlemad ja kui tehniline pool on korras peaks sõidurõõm olema mõlemaga garanteeritud. Niiet - kellele ema, kellele tütar... : :D
Ja veel - minu meelest on Raivo suht aktiivne B M W K l u b i liige - ju talle siis BMW-d ikkagi meeldivad...

Postitatud: 03.12.2004 14:36 39
Postitas jjanno
Tere
ArgoV kirjutas:Ja veel - minu meelest on Raivo suht aktiivne B M W K l u b i liige
Hetkel koguni juhatus :)

jJanno

Postitatud: 03.12.2004 15:04 02
Postitas Raivo
Tuli veel meelde selline küsimus, et kas on ka vahet mis aasta oma valida (3.6 puhul siis). Näiteks 89 või 91a, et mis (kas) erinevused neil on?

Postitatud: 03.12.2004 15:10 22
Postitas ott125
Põhimõtteliselt erilisi erinevusi ei ole. Sisud on natuke erinevad ja näiteks tagumised piduri kettad on üle 89 ventileeritavad.

Postitatud: 04.12.2004 01:58 41
Postitas Martti
ott125 kirjutas:Põhimõtteliselt erilisi erinevusi ei ole. Sisud on natuke erinevad ja näiteks tagumised piduri kettad on üle 89 ventileeritavad.
Tuleb meelde see, et kui tagapidurikettaid osta oli vaja, siis sinna sobisid täpselt E39 528 esipidurikettad...

Postitatud: 07.12.2004 23:16 23
Postitas sm. pelle
ehk saksa keele oskajatele (ise kahjuks nende hulka ei kuulu :oops: ) pakub huvi
Test BMW M5 vs. Alpina B10 4.6 :)

Postitatud: 07.12.2004 23:49 10
Postitas Silwer
MrCabDriver kirjutas:ehk saksa keele oskajatele (ise kahjuks nende hulka ei kuulu :oops: ) pakub huvi
Test BMW M5 vs. Alpina B10 4.6 :)
Automaat kastiga Alpina kohta päris ok ju...

Postitatud: 08.12.2004 09:22 48
Postitas priitv8
Keda huvitavad M5 teemalised videod, siis siin on päris kena valik:
http://www.vidload.de/script/index.php
(PS Hans-Joachim Stuck-i demo V12 X5 LeMans-iga Nürburgringil on ka kindlasti vaatamist väärt!)

Postitatud: 18.12.2004 20:07 14
Postitas sm. pelle
üks "natuke" järele aidatud E34 M5 :cool:

Postitatud: 18.12.2004 20:56 02
Postitas Aare
Turbo on nii suur, et mootor on otseks tõstetud (muidu on paremale kaldus) :shock: :shock: :shock: :shock:
Pilt

Postitatud: 18.12.2004 21:09 46
Postitas sm. pelle
miski ju peab need 1033hj ja 1091nm ära toitma :lol:
btw 400m aeg on 9.41 @ 237.36km/h

Postitatud: 19.12.2004 10:01 37
Postitas Aare
Ja kõik see headus vanal M30 malmplokil, mis leiutati 1960ndate alguses :cool: