jaapani auto kvaliteet.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Jutujätkuks veel Almerast.
Nimelt sai ühte Audi 80-t sellega proovitud käima tõmmata.
Paarkümmend meetrit sõitu ja hirmus kolakas.
Autost välja ja vaatama, ja mis seal siis oli - stange ripub, veokonks mitu meetrit eemal keset teed
Alguses kartsin, et Nissan ehitatudki paberist ja ei tohi sellega teist autot vedada, kuid Nissani teenindus ise ütles, et võib sellega rahulikult autosid kraavist välja tõmmata jne jne.
Nimelt sai ühte Audi 80-t sellega proovitud käima tõmmata.
Paarkümmend meetrit sõitu ja hirmus kolakas.
Autost välja ja vaatama, ja mis seal siis oli - stange ripub, veokonks mitu meetrit eemal keset teed
Alguses kartsin, et Nissan ehitatudki paberist ja ei tohi sellega teist autot vedada, kuid Nissani teenindus ise ütles, et võib sellega rahulikult autosid kraavist välja tõmmata jne jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
võtaks e39 kaitseks sõna. teeks veits reklaami. sõitsime tsikiga maale, tema e39 530ga ees ja mina e39 525ga taga (üks masinatest tuli kohale viia). ilm oli ****. ühes kurvis üritas ta rekkast mööda sõita (tegelt seal ei tohtinud mööda sõita aga pidevat joont ei olnud näha, ngu ütlesin, ilm oli jube ****, esimene lumi ja tuiskas). möödasõitu alustades tõmbas enne hoo üles, nähes et vastu tuleb auto, üritas tagasi reastuda aga sõitis veokale täiega tagant sisse. veokas oli hoo maha võtnud ja hakkas parempööret tegema. pauk oli nii tugev, et veokal lendas tagumine kauba luuk küljest, bemmi mootor lendas vastu käigukasti ja käigukast vastu tagasilda. pidasin kinni ja jooksin autost välja, tsik astus bemmist rahulikult välja (kõigele lisaks ootas ta last). kindlasti ei olnud ma endast veidi väljas aga tüdruk rahustas, et tal pole midagi viga, isegi põrutust mitte, ainuke asi oli, et kui padi avanes siis lõi silme eest korraks valgeks (see on heeliumist vist, millega padi on täidetud?). kindlustus kandis hiljem auto maha (remondi arve oli vist üle 400 kilo).
üks mu sõps ostis selle romu hiljem mingi sotaga kindlustuselt ära ja koputas üles, endale mitte müügiks. ja nüüd ma talt muud ei kuule, kui **** on bemm ja kui palju laguneb. miks ma seda räägin? sest keegi eespool väitis, et tal e39 roostetas. minul ei roostetanud küll kumbi, mõlemad olid tol ajal suht uued (üks oli 2 aastat ja teine kolm aastat vana). pigem, kui kellelgi uuemal bemmil roostega tegemist, siis on auto raudselt avarii läbi teinud
tarbetu on vist lisada, et ema ja nüüdseks süninud laps tunnevad end suurepäraselt
üks mu sõps ostis selle romu hiljem mingi sotaga kindlustuselt ära ja koputas üles, endale mitte müügiks. ja nüüd ma talt muud ei kuule, kui **** on bemm ja kui palju laguneb. miks ma seda räägin? sest keegi eespool väitis, et tal e39 roostetas. minul ei roostetanud küll kumbi, mõlemad olid tol ajal suht uued (üks oli 2 aastat ja teine kolm aastat vana). pigem, kui kellelgi uuemal bemmil roostega tegemist, siis on auto raudselt avarii läbi teinud
tarbetu on vist lisada, et ema ja nüüdseks süninud laps tunnevad end suurepäraselt
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
elusees??? kui palju sa näed 20 aastat vanu corollasid liikumas tänavatel???kiire-lauri kirjutas:aga corollad ja need ei taha elusees mootori remonti,siin põhi teema ongi mootorite remont jne.Sillaosa läheb muidugi tuksi igal autol aga japside mootorid ei taha vähemalt remonti.
mõtle enne kui ütled...
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Kvaliteedi langus algas juba 90ndate alguses, enda 90 keskpaiga E34 ja ka E36 juures löövad välja vead mis kunagiste omatud haininade juures oleksid absurdsed tundunud. Lisaks on uuemad ka tunduvalt remontijavaenulikumaks muutunud.Aare kirjutas:BMW kvaliteet on muidugi alla omajagu käinud. Aastal 2005 ei ole see kaugeltki see mis oli 1985.
Aegajalt juba kahtlen, kas mul ka järgmine igapäevasõiduk BMW saab olema.
Edit: muidugi peab lisama veel tõsiasja, et mul on 90% omatud autodest BMW-d olnud, seega võrdlusmoment teiste autodega praktiliselt puudub
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Ega autotööstus liigubki rohkem sinna suunda, et kodus "sirbi ja vasaraga" remonti enam ei teeArvo kirjutas:Kvaliteedi langus algas juba 90ndate alguses, enda 90 keskpaiga E34 ja ka E36 juures löövad välja vead mis kunagiste omatud haininade juures oleksid absurdsed tundunud. Lisaks on uuemad ka tunduvalt remontijavaenulikumaks muutunud.Aare kirjutas:BMW kvaliteet on muidugi alla omajagu käinud. Aastal 2005 ei ole see kaugeltki see mis oli 1985.
Aegajalt juba kahtlen, kas mul ka järgmine igapäevasõiduk BMW saab olema.
Edit: muidugi peab lisama veel tõsiasja, et mul on 90% omatud autodest BMW-d olnud, seega võrdlusmoment teiste autodega praktiliselt puudub
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Minul paadunud austajana on ikka väga piinlik, kui kuskil seltskonnas mõni tuttav seletab, kuidas ka 2 a vanal bmw-l järjekordse "hoolduse" käigus 20 tuhande eest käiguosa juppe ära vahetati. Ausalt öeldes pole ma ühegi auto eest selliseid summasid välja käinud.
Teid ei ole mõtet nagu süüdistada, suvacorolla munakad kestavad lõdvalt 70-100 tuhat, praegustele bmw mudelitele on see unistus. Ka vanemate mudelite asjad kestsid paremini, isegi B-osad. Arvan, et ka Lexus, Maxima jne kestavad kuluvate osade poolest paremini.
Kui inimesel on autoostmisel praktilised kaalutlused, siis praegu pakutakse ikka märksa paremat kvaliteeti muudes tallides. Loomulikult siis kui "pehmed väärtused" ei loe.
Teid ei ole mõtet nagu süüdistada, suvacorolla munakad kestavad lõdvalt 70-100 tuhat, praegustele bmw mudelitele on see unistus. Ka vanemate mudelite asjad kestsid paremini, isegi B-osad. Arvan, et ka Lexus, Maxima jne kestavad kuluvate osade poolest paremini.
Kui inimesel on autoostmisel praktilised kaalutlused, siis praegu pakutakse ikka märksa paremat kvaliteeti muudes tallides. Loomulikult siis kui "pehmed väärtused" ei loe.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Proovi sa corollaga samal kiirustel nende aukude otsas sõita - saad kohe aru miks kauem kestab (vastus: juht sees sama kaua ei kesta). Ütlen muidugi kohe ära, et pean muidu väga corollast lugu ja olen sõitnud vaid 1 korra.Aare kirjutas: Teid ei ole mõtet nagu süüdistada, suvacorolla munakad kestavad lõdvalt 70-100 tuhat, praegustele bmw mudelitele on see unistus. Ka vanemate mudelite asjad kestsid paremini, isegi B-osad. Arvan, et ka Lexus, Maxima jne kestavad kuluvate osade poolest paremini.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Omal on olnud ka paar jaapani autot, üks Mazda 626 ja teine Mitsubishi Sigma. Mazda kohta tegelikult ei ütle midagi halba, Sigma puhul heidaks ette varuosade kõrget hinda, vastupidavuse kohta ei oska hetkel öelda ka midagi väga halba, võibolla sattus lihtsalt kobe isend. Aga ikkagi , praegu siiski ei näe oma visioonis muud autot peale BMW, esiteks see Freude Am Fahren ja lisaks sellele veel igasugu asjad, üks neist KINDLASTI tagavedu, esiveoga autot enam küll, ei taha, tagaveole oleks vast alternatiiv 4vedu,aga teatavasti jaapani toodangus tagavedu eriti ei ole ja neliveoga autode valikust midagi mulle eriti meelepärast ei ole...
Ega väga ei tasu ohkida küll japside kohta.
Kuna ise liigun kah igapäevaselt viimase corollaga, siis muidu probleeme ei esine, kui et ainult servicest servicesse. Ainuke mis nüüd läks, oli 74tkm peal esimene rattalaager.
Aga üldine kvaliteet pole küll liiga hea.
Mul läks ühel kolleegil 30tkm sõitnud Avensise mootor näiteks kapremonti, 01' corollal (lätis sõitis) läks mootor 100tkm peal kapremonti
Kunagi ammu-ammu olen sõitnud civicu ja balenoga. Kui suurem hooldus tehtud sai, oli muretuid kilomeetreid üsna palju.
Suuresti vist sõltub sellest, milline eksemplar satub.
Aga sellest BMW'de "suurest lagunemisest" ma pole eriti küll aru saanud.
Kui kasutada kvaliteet varuosasid ning natuke ka teed jälgida, siis kestab väga hästi. Iseasi, kui topitakse 18" veljed jne jne alla ja siis ohitakse, et oioi, miks mu autol esisild koguaeg kobiseb..
Kuna ise liigun kah igapäevaselt viimase corollaga, siis muidu probleeme ei esine, kui et ainult servicest servicesse. Ainuke mis nüüd läks, oli 74tkm peal esimene rattalaager.
Aga üldine kvaliteet pole küll liiga hea.
Mul läks ühel kolleegil 30tkm sõitnud Avensise mootor näiteks kapremonti, 01' corollal (lätis sõitis) läks mootor 100tkm peal kapremonti
Kunagi ammu-ammu olen sõitnud civicu ja balenoga. Kui suurem hooldus tehtud sai, oli muretuid kilomeetreid üsna palju.
Suuresti vist sõltub sellest, milline eksemplar satub.
Aga sellest BMW'de "suurest lagunemisest" ma pole eriti küll aru saanud.
Kui kasutada kvaliteet varuosasid ning natuke ka teed jälgida, siis kestab väga hästi. Iseasi, kui topitakse 18" veljed jne jne alla ja siis ohitakse, et oioi, miks mu autol esisild koguaeg kobiseb..
GS
BMW peaks oma sloganit muutma - "Freude am reapir" = "remondirõõm"
Ise olen suht uus BMW omanik, imestan ikka veel iga päev kui palju üks auto võib laguneda. Ja seda sõidumõnu ka ei mõista - mu endine mazda 323 sport oli way rohkem fun kui praegune E46 328, roolitunnetus oli kordades parem, oleks ehks ainult momenti rohkem olnud... No ja kui need uksed käisidki vähem "mahlakalt" kinni, krt sellega, oma hinda ei ole BMW kindlasti väärt - never ever!
Lõpetuseks mingist Top Gear saatest http://siimse.pri.ee/bmw.jpg - mina siis nüüd kaasa arvatud.
Ise olen suht uus BMW omanik, imestan ikka veel iga päev kui palju üks auto võib laguneda. Ja seda sõidumõnu ka ei mõista - mu endine mazda 323 sport oli way rohkem fun kui praegune E46 328, roolitunnetus oli kordades parem, oleks ehks ainult momenti rohkem olnud... No ja kui need uksed käisidki vähem "mahlakalt" kinni, krt sellega, oma hinda ei ole BMW kindlasti väärt - never ever!
Lõpetuseks mingist Top Gear saatest http://siimse.pri.ee/bmw.jpg - mina siis nüüd kaasa arvatud.
Ise tean ka inimesi kes sõidavad E46, aga ma küll ei tea, et nemad nüüd nii hirmsasti ja koguaeg neid remondiks.
Ma arvan, et palju ikka sõltub sellest millises korras auto kätte saad ja milliseid varuosasi kasutad, on ka inimesi kes kasutavad oma auto juures kasutatud varuosasi ja siis kiruvad, et miks mu auto vastu ei pea
Ise olen sõitnud erinevate autodega ja omal ajal ka datsunitega, minuarust nendes datsunites küll miadgi normaalset ei ole.
Ma arvan, et palju ikka sõltub sellest millises korras auto kätte saad ja milliseid varuosasi kasutad, on ka inimesi kes kasutavad oma auto juures kasutatud varuosasi ja siis kiruvad, et miks mu auto vastu ei pea
Ise olen sõitnud erinevate autodega ja omal ajal ka datsunitega, minuarust nendes datsunites küll miadgi normaalset ei ole.
Mercedes EQS 450+ 2022
sa mõtled seda tõsiselt, et Mazda 323-l oli parem roolitunnetus?siimse kirjutas:BMW peaks oma sloganit muutma - "Freude am reapir" = "remondirõõm"
Ise olen suht uus BMW omanik, imestan ikka veel iga päev kui palju üks auto võib laguneda. Ja seda sõidumõnu ka ei mõista - mu endine mazda 323 sport oli way rohkem fun kui praegune E46 328, roolitunnetus oli kordades parem, oleks ehks ainult momenti rohkem olnud... No ja kui need uksed käisidki vähem "mahlakalt" kinni, krt sellega, oma hinda ei ole BMW kindlasti väärt - never ever!
Lõpetuseks mingist Top Gear saatest http://siimse.pri.ee/bmw.jpg - mina siis nüüd kaasa arvatud.
ma pole naljakamat asja elusees kuulnud . ma arvan, et siin tuleb põhjuseid juhist otsida.
BMW 316iA
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Mazda roolist BMW rooli istudes on toimunud 1 oluline muutus- vedav sild on muutnud asukohta ja ümberharjumine võtab aega.siimse kirjutas:BMW peaks oma sloganit muutma - "Freude am reapir" = "remondirõõm"
Ise olen suht uus BMW omanik, imestan ikka veel iga päev kui palju üks auto võib laguneda. Ja seda sõidumõnu ka ei mõista - mu endine mazda 323 sport oli way rohkem fun kui praegune E46 328, roolitunnetus oli kordades parem, oleks ehks ainult momenti rohkem olnud... No ja kui need uksed käisidki vähem "mahlakalt" kinni, krt sellega, oma hinda ei ole BMW kindlasti väärt - never ever!
Lõpetuseks mingist Top Gear saatest http://siimse.pri.ee/bmw.jpg - mina siis nüüd kaasa arvatud.
kui sul uksed ei käi siis oled arvatavasti paugu saanud auto omale muretsenud!
328 E46 on I põlvkonna E46 ja omab väikseid lapsehaigusi!
Väga paljusid japse ei müüdagi euroopas!!! Just neid tagaveolisikimmo kirjutas:Tagavedu autosid on jaapani toodangus küll.. ja seda just kiiremate isendite osasAARE530 kirjutas:teatavasti jaapani toodangus tagavedu eriti ei ole ja neliveoga autode valikust midagi mulle eriti meelepärast ei ole...
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tagavedu oli üks põhjus miks BMW sai soetatud ja see on väheseid asju mis raha väärt oliTauri kirjutas: Mazda roolist BMW rooli istudes on toimunud 1 oluline muutus- vedav sild on muutnud asukohta ja ümberharjumine võtab aega.
Aga roolitunnetuse kohapealt ma arvan on asi selles, et mida keegi eelistab ja mis kuhu sobib. Mazda rooli keskosa oli täpsem kui BMW oma ja see sobis hästi linnavahel sõitmiseks, BMW rool sobib rohkem maanteele. Tagasiside teelt oli ka mazdal natuke parem, kuigi see oli vast tingitud sportverdustusest ja madalamatest rehvidest.
See uste jutt käis jaapanlaste kohta üldiselt. Et BMW'l käivad uksed "mahlakamalt" kinni. Suht pehme väärtusega eelis.Tauri kirjutas: kui sul uksed ei käi siis oled arvatavasti paugu saanud auto omale muretsenud!
Inglased on BMW peale veidike "pissed off" kuna nad Roverist loobusid ja ei olnud huvitatud omapoolsest panusest kuningriigi tööpuuduse leevendamisse.Henrik88 kirjutas:Olen tähledanud viimasel ajal ühte asja. Saates Top Gear saab BMW viimaselajal korralikult peksa. Küll ei meeldi neile sõiduomadused siis jälle disain jne.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
..unustades selle mainimata (seda ei luba paistes keelega "õige inglise uhkus"), et Roverist loobumise peamine põhjus oli lõputu jama nn inglise kvaliteettööjõu olematu töökvaliteedi ja kalduvusega töö asemel meelt avaldada, sest inglismaal on streikimine ajaloolistel põhjustel erakordselt lihtsaks tehtud.
kõik teavad, mis vahe on Inglismaal koostatud Civikul ja jaapanis tehtul.
Inglased pole suutnud ühtegi autot kunagi kvaliteetselt teha, Rolls ja Jag kaasa arvatud.
Rolls sai lahti kere naginatest ja igasugu "häältest" siis, kui Silver Seraph tehti (bmw juppidest).
Kuningriigi tööpuudus teatud harudes on tingitud oma töölistest, mitte mingist pahast bmw-st. Seda "õige englisman" Clarkson loomulikult ei tunnista.
kõik teavad, mis vahe on Inglismaal koostatud Civikul ja jaapanis tehtul.
Inglased pole suutnud ühtegi autot kunagi kvaliteetselt teha, Rolls ja Jag kaasa arvatud.
Rolls sai lahti kere naginatest ja igasugu "häältest" siis, kui Silver Seraph tehti (bmw juppidest).
Kuningriigi tööpuudus teatud harudes on tingitud oma töölistest, mitte mingist pahast bmw-st. Seda "õige englisman" Clarkson loomulikult ei tunnista.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Liiatigi, ei streigi saarerahvas ju nii nagu mandril, et ei minda tööle ja kõik! Nemad läksid ikka liini äärde aga oma attitude näitamiseks tootsid praaki! Ja heauskne Roveri klient pidi selle mõnu siis üle elama.Aare kirjutas:.. Roverist loobumise peamine põhjus oli lõputu jama nn inglise kvaliteettööjõu olematu töökvaliteedi ja kalduvusega töö asemel meelt avaldada, sest inglismaal on streikimine ajaloolistel põhjustel erakordselt lihtsaks tehtud.
Ma vist kuskil juba kirjutasin ka, millise õuduse baierlased selle Roveri ostuga üle pidid elama: esiteks saadi WWII aegse sisseseadega tehased, kus jorsid shop flooril vabalt suitsu kitkusid jne. Teiseks venitas inglise valitsus müügiläbirääkimistega mitu kuud, sakslastele määriti kaela töökohtade säilitamise kohustus, samal ajal mölliti aga firmasse tööle veel 3500 inimest! N.ö. kindla töö peale!
Ega need hiinlasedki muidu sealt jalga lasknud. Nad ostaks hea meelega pankrotipesast tootmisvahendid üles ja laevataks need minema enda juurde, aga milleks need inglise oskustöötajad? Kuid hiinlased olid kuuldavasti veelgi kavalamad: oma ostuläbirääkimiste ajal olevat neil õnnestunud "kaasa haarata" kogu Rover 75 dokumentatsioon!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ise ei sõida ei bmw ega jaapanlasega, aga huvitav on siit lugeda neid kommentaare.
minu arust tuleb põhirõhk panna antud lõigule.
Erinevalt näiteks Toyota Corollast, Mazda Premacyst, Mitsubishi Coltist või Honda Civicust ei mahtunud esikümnesse üheski vanusekategoorias mitte ühtegi Euroopas toodetud analoogset n-ö rahvaautot. Ainsana pääsesid jaapanlaste seas pildile kallimad Porsched, Audid ja Mercedesed
selliste autode kasutajad ja ostjad on huvitatud võimalikult väikestest kuludest ja sellest seisukohast vaadates jaapani autode vastu euroopa omad ei saa.
keegi siin võrdles automaatkaste. mõne uuema toyotaga on kokkupuuteid olnud... kestavad tõesti hästi.
aga nagu eespool öeldud, pakub bmw jällegi omaette sõidurõõmu, mis kompenseerib mõningad väiksed vead.
minu arust tuleb põhirõhk panna antud lõigule.
Erinevalt näiteks Toyota Corollast, Mazda Premacyst, Mitsubishi Coltist või Honda Civicust ei mahtunud esikümnesse üheski vanusekategoorias mitte ühtegi Euroopas toodetud analoogset n-ö rahvaautot. Ainsana pääsesid jaapanlaste seas pildile kallimad Porsched, Audid ja Mercedesed
selliste autode kasutajad ja ostjad on huvitatud võimalikult väikestest kuludest ja sellest seisukohast vaadates jaapani autode vastu euroopa omad ei saa.
keegi siin võrdles automaatkaste. mõne uuema toyotaga on kokkupuuteid olnud... kestavad tõesti hästi.
aga nagu eespool öeldud, pakub bmw jällegi omaette sõidurõõmu, mis kompenseerib mõningad väiksed vead.
Eks see on nii jah, et kui ikka autol ei ole roolivõimu, katuseluuki, elektriaknaid, rääkimata kliimast või ABS-ist, siis need ei saa ka katki minna. Kuna vanemad jaapanlased on reeglina suhteliselt lisavabad siis tõesti - kestavad küll ja jamasid ei ole.tafka kirjutas:ise ei sõida ei bmw ega jaapanlasega, aga huvitav on siit lugeda neid kommentaare.
minu arust tuleb põhirõhk panna antud lõigule.
Erinevalt näiteks Toyota Corollast, Mazda Premacyst, Mitsubishi Coltist või Honda Civicust ei mahtunud esikümnesse üheski vanusekategoorias mitte ühtegi Euroopas toodetud analoogset n-ö rahvaautot. Ainsana pääsesid jaapanlaste seas pildile kallimad Porsched, Audid ja Mercedesed
Ise olen omanud nii 92a Civicut, 91a Vectrat, 96a Escorti kui ka 90a E34 bemmi ... kõige paremini kestab bemm kuna sellel pole hoolimata oma vanusest roostetäppigi. Civic rattakoobastest roostetas, Vectra ja Escorti roostekindlus ei kannata kriitikat.
Jupikulu oli minu meelest kõigil täiesti võrdne ... pidasid kõik normaalselt vastu. Fordi ja Civicu jupid olid muidugi ulmelise hinnaga aga ega ei kulunud neid juppe nii müstiliselt palju, et ägama oleks võtnud
Indrek
no antud artikkel käib tehnoseisundi kohta rohkem. mitte el. akende ja kliima. ikka sillad, pidurid jne.
eks iga konkrteetne auto on erinev. mõnel laguneb jaapanlane näiteks hullult, aga mina selles statistikas küll ei kahtle, mis seal saksas kokku pandi.
jaapanlaste kvaliteedisüsteem on maailma parim siiani. väiksed jaapanlased nii ära treenitud:P
eks iga konkrteetne auto on erinev. mõnel laguneb jaapanlane näiteks hullult, aga mina selles statistikas küll ei kahtle, mis seal saksas kokku pandi.
jaapanlaste kvaliteedisüsteem on maailma parim siiani. väiksed jaapanlased nii ära treenitud:P
No kui teed on halvad ja vatti anda, siis lagunevad need 1.6 mootoriga jaapani kvaliteediimed nagu iga teinegi. Ja mis rahvaautosid vanemates kategoorias siis euroopas pakuti - Opel Astra, VW Golf III jne pole ka erilised etalonid.
Valu andmise kohta niipalju - sai lennukal sellisel isehakanud ringrajamarsruudil pigistatud võrdselt 86 520 (kahjuks uuemat polnud võtta) ning 96 Accord 2.0. Kui oleks võidu teinud, siis oleks Accord tehnilise tõttu katkestanud, sest peale esimest ringi lõpetasid pidurid pidurdamise ja peale teist ringi käis klotside metall vastu ketast. Klotside aine ise krõbises velje sees. Järgmisel esmaspäeval läks Accord pidurite remonti, kus treiti üle kõik kettad (2 kulunud ja 2 niisama ilu pärast) ning pandi kõik uued piduriklotsid. 520 sõidab samade ketaste ja klotsidega õnnelikult tänaseni (lugu 4 a vana).
Kui auto hüppab asfaldiaukudes nagu kits ning auto uks koosneb kolmest jupist (metall, klaas ja odavast plastist polster 3 tüübliga) siis polegi seal suurt katki minna, juppe selleks vähe. 80ndate lõpu Euroopa väikeautod aga on kaladest pungil isegi sama firma suurematega võrreldes.
Valu andmise kohta niipalju - sai lennukal sellisel isehakanud ringrajamarsruudil pigistatud võrdselt 86 520 (kahjuks uuemat polnud võtta) ning 96 Accord 2.0. Kui oleks võidu teinud, siis oleks Accord tehnilise tõttu katkestanud, sest peale esimest ringi lõpetasid pidurid pidurdamise ja peale teist ringi käis klotside metall vastu ketast. Klotside aine ise krõbises velje sees. Järgmisel esmaspäeval läks Accord pidurite remonti, kus treiti üle kõik kettad (2 kulunud ja 2 niisama ilu pärast) ning pandi kõik uued piduriklotsid. 520 sõidab samade ketaste ja klotsidega õnnelikult tänaseni (lugu 4 a vana).
Kui auto hüppab asfaldiaukudes nagu kits ning auto uks koosneb kolmest jupist (metall, klaas ja odavast plastist polster 3 tüübliga) siis polegi seal suurt katki minna, juppe selleks vähe. 80ndate lõpu Euroopa väikeautod aga on kaladest pungil isegi sama firma suurematega võrreldes.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Lisaks ei osalenud BMW mingil kohalikul näitusel, peale mida mr. C kutsus üles bemarite ostust loobujaid talle teatama ning lubas seejärel nimekirja saksamaale saata. Ilmselt keegi bemari ostust siiski ei loobunud, kuna sarja hooaja lõpul teema juurde tagasi ei pöördutud.priitv8 kirjutas:Inglased on BMW peale veidike "pissed off" kuna nad Roverist loobusid ja ei olnud huvitatud omapoolsest panusest kuningriigi tööpuuduse leevendamisse.Henrik88 kirjutas:Olen tähledanud viimasel ajal ühte asja. Saates Top Gear saab BMW viimaselajal korralikult peksa. Küll ei meeldi neile sõiduomadused siis jälle disain jne.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
keegi siit seltskonnast teadis rääkida, et E46 olla olnud just englishmannide seas ülipopulaarne et siis niipalju silmakirjalikkusestMuhv kirjutas:Lisaks ei osalenud BMW mingil kohalikul näitusel, peale mida mr. C kutsus üles bemarite ostust loobujaid talle teatama ning lubas seejärel nimekirja saksamaale saata. Ilmselt keegi bemari ostust siiski ei loobunud, kuna sarja hooaja lõpul teema juurde tagasi ei pöördutud.priitv8 kirjutas:Inglased on BMW peale veidike "pissed off" kuna nad Roverist loobusid ja ei olnud huvitatud omapoolsest panusest kuningriigi tööpuuduse leevendamisse.Henrik88 kirjutas:Olen tähledanud viimasel ajal ühte asja. Saates Top Gear saab BMW viimaselajal korralikult peksa. Küll ei meeldi neile sõiduomadused siis jälle disain jne.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tööauto - 2003 corolla, just amservi tagasi viidud, kuna 110 000 km sai täis....selle aja jookus ei vahetatud ühtegi (loe MITTE ÜHTEGI) sillaosa ega muud osa(va korralistel hooldustel ette nähtud osad)...kuid siiski on tegu ilmetu hingetu plastikkärakaga.
PS auto ei sõitnud tallinnas, vaid kesk-eestis ja trassil
PS auto ei sõitnud tallinnas, vaid kesk-eestis ja trassil
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649