E65 ostuabi
E65 ostuabi
Tere,
Otsin uut autot, valikus on peamiselt "suured" sedaanid.
Peamiselt oleks vaja autot pikemateks sõituteks Eesti piires oma pere mugavaks ja turvaliseks transpordiks.
Sellest lähtuvalt on peamiselt valikus diislid.
Bensiini mootoritel nagu lugedes valuliseks kohaks valvetronic?
Silmapiiril on mudeli tootmisaasta alguses olevad autod.
Kas ja millega peaks arvestama?
Autot viimase raha eest osta ei plaani, samas pidevalt remondi/hoolduse järjekorras ei sooviks hoida.
Kui aus olla, siis samas hinnaklassis on ka Audi A8 ja VW Phaeton.
Olles aastaid tagasi omanud e38 3.0d on sellest vaid positiivsed mälestused, kui roose välja arvata.
Nüüdseks on need autot juba piisavalt vanad ja teada murekohad, jagage neid!
Otsin uut autot, valikus on peamiselt "suured" sedaanid.
Peamiselt oleks vaja autot pikemateks sõituteks Eesti piires oma pere mugavaks ja turvaliseks transpordiks.
Sellest lähtuvalt on peamiselt valikus diislid.
Bensiini mootoritel nagu lugedes valuliseks kohaks valvetronic?
Silmapiiril on mudeli tootmisaasta alguses olevad autod.
Kas ja millega peaks arvestama?
Autot viimase raha eest osta ei plaani, samas pidevalt remondi/hoolduse järjekorras ei sooviks hoida.
Kui aus olla, siis samas hinnaklassis on ka Audi A8 ja VW Phaeton.
Olles aastaid tagasi omanud e38 3.0d on sellest vaid positiivsed mälestused, kui roose välja arvata.
Nüüdseks on need autot juba piisavalt vanad ja teada murekohad, jagage neid!
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: E65 ostuabi
siis pole kümme aastat vana seitsmene küll kohane aparaat.eluraamat kirjutas: Autot viimase raha eest osta ei plaani, samas pidevalt remondi/hoolduse järjekorras ei sooviks hoida.
Re: E65 ostuabi
Sugulane ostis hiljuti 735i e65.
Omanud on seda 3 kuud
Senimaani on ta vahetanud ainult roolivarda (30 eurot), süütepooli (30), silikoonpuksi( jälle 30) ja õli.
Igatahes tüüp on jumala õnnelik ja rahul kütusekuluga. Enne seda oli tal 530d e39.
Olen kindel, et tema igatahes soovitaks, ja siiamaani räägib, et ei kahetse, et diislit ei ostnud.
Omanud on seda 3 kuud
Senimaani on ta vahetanud ainult roolivarda (30 eurot), süütepooli (30), silikoonpuksi( jälle 30) ja õli.
Igatahes tüüp on jumala õnnelik ja rahul kütusekuluga. Enne seda oli tal 530d e39.
Olen kindel, et tema igatahes soovitaks, ja siiamaani räägib, et ei kahetse, et diislit ei ostnud.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
- Toots
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
- Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Re: E65 ostuabi
No ei ole see asi nüüd nii ka! Sinumeelest seisavad kõik -10a vanuste seitsmeste omanikud pidevalt remondijärjekorras/remondis v? Kui halvasti hoitud peldiku otsa ei satu,siis nii see kindlasti ei ole!pancho villa kirjutas:siis pole kümme aastat vana seitsmene küll kohane aparaat.eluraamat kirjutas: Autot viimase raha eest osta ei plaani, samas pidevalt remondi/hoolduse järjekorras ei sooviks hoida.
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: E65 ostuabi
ma ei kujunda oma arvamust ühe või paari eksemplari järgi. ja kuna paljude probleemide taga on kehvavõitu inseneritöö, siis see "väga hästi hoitud" argument langeb imo ära.Toots kirjutas: No ei ole see asi nüüd nii ka! Sinumeelest seisavad kõik -10a vanuste seitsmeste omanikud pidevalt remondijärjekorras/remondis v? Kui halvasti hoitud peldiku otsa ei satu,siis nii see kindlasti ei ole!
- caspar2009
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 13.07.2009 00:10 26
- Asukoht: Virumaa
- Kontakt:
Re: E65 ostuabi
Nädalapäevad tagasi sai soetatud 2003a. 745. Autoga olen ülimalt rahul, üli mugav jne. Suure bensuka kohta on ta minujaoks ikka suht öko. Võimalik on ka normaalse kütusekuluga kulgeda. Kui oled juba Bmw margi valinud siis pead arvestama ka natuke suuremate remondikuludega võrreldes a´la Toyotaga kuid see ei tähenda et pidevalt remondijärjekorras pead seisma. Mugavuse eest tuleb natuke lõivu maksta.
Soovitan soojalt E65-te - See on juba auto!!!
Soovitan soojalt E65-te - See on juba auto!!!
E65 4.4i 2003
Re: E65 ostuabi
Inseneritööl pole viga midagi, kui auto omanik ei mõtleks nii, et kui õlivahetus 30k siis teeme ka 30k( ja ka muud hooldused ). Natuke mõtlemist ja ükskõik kui uus ja tehnoloogiline see auto ka pole, vahetada õli max 15k tagant ja auto sõidab ilma probleemideta...pancho villa kirjutas:ma ei kujunda oma arvamust ühe või paari eksemplari järgi. ja kuna paljude probleemide taga on kehvavõitu inseneritöö, siis see "väga hästi hoitud" argument langeb imo ära.Toots kirjutas: No ei ole see asi nüüd nii ka! Sinumeelest seisavad kõik -10a vanuste seitsmeste omanikud pidevalt remondijärjekorras/remondis v? Kui halvasti hoitud peldiku otsa ei satu,siis nii see kindlasti ei ole!
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: E65 ostuabi
irw, ühesõnaga pihkujäävad ukselingid ja jupsiv elektroonika, pöördklapid jm kama on tingitud pikendatud õlivahetusvälbast
ja kui viie tuhande pealt vahetada, saabub maailmarahu ja tasuta nafta?
ja kui viie tuhande pealt vahetada, saabub maailmarahu ja tasuta nafta?
Re: E65 ostuabi
Huvitav on alati foorumistest (vahet pole kas auto või mootorratta foorumid), et bmw tehases tööl olevad kõrgepalgalised insenerid on täielikud lambad ja nende poolt mõeldu on täielik pa*k, isegi õlivahetuse tegemisest teab üks keskharidusega tavaline eesti mees ka rohkem ja seda peab alati tegema vähemalt poole kui mitte veelgi varem - tehase poolt öeldust ning kindlasti teha soovitatud castroli longlife tuleb asendada mõne "parema" õliga.
mis pudutab pihkujäävaid ukselinke, jooksvaid roolilatte ning pees elektoorikiat siis kahjuks eestalne ostab ka saksamaalt neid masinaid millel ajalugu on olematu kuid hind on odav. ise olen saksa bmw esindustest käinud oma masinaid ostmas - rahaliselt ilmselt mõttetu käik, kuid saanud väikseläbisõidu ja hea varustusastme mida kahjuks eestis ostetud kontrollitava ajalooga autode kohta öelda ei saa.
seega raibe jääb raibeks ja korras diisel e65 alla 14-15 keuri endiselt ei saa.
mis pudutab pihkujäävaid ukselinke, jooksvaid roolilatte ning pees elektoorikiat siis kahjuks eestalne ostab ka saksamaalt neid masinaid millel ajalugu on olematu kuid hind on odav. ise olen saksa bmw esindustest käinud oma masinaid ostmas - rahaliselt ilmselt mõttetu käik, kuid saanud väikseläbisõidu ja hea varustusastme mida kahjuks eestis ostetud kontrollitava ajalooga autode kohta öelda ei saa.
seega raibe jääb raibeks ja korras diisel e65 alla 14-15 keuri endiselt ei saa.
E65 M67
Re: E65 ostuabi
Hea auto, pole nii pehme kui S aga ei ole tegelikult loodudki. Minuarust pisut jäigem (siinkohal räägime tavavedrustusega autodest). Disain on maitse asi, pre facelift E65 tagaosa ei ole minu arust eriti õnnestunud.
Seepärast otsustasin E66 kasuks, mootoriks 4,0 B
Kes on seitsmesega sõitnud ja tajunud mootori dünaamikat, kiirendust ja auto juhitavust see ilmselt midagi muud ei taha.
Ütleme ausalt, et remont ja varuosad on kallid ja tegijaid kes ette võtavad (loe kvaliteetseid remontijaid) on vähe. Sõidumugavus aga on seda väärt.
Kulud poole aasta jooksul prantsusmaalt tulnud autole on olnud 600 euri kandis. Mootori läbipesu, õlivahetus, pirnide vahetus, karterituulutusklappide vahetus.
Ees ootab veel esisilla klobina tuvastamine (eeldan, et mõni kont või puks), kardaani vahepuki või leevendi vahetus (kerge vibra kardaanis), ja muidugi kõige valusam laks airbag/gateway mooduli remont või vahetus. Eelarve kusagil 1000 eur.
Kütusekulu koha pealt nimetaksin BMW-d ökopilliks , 8,8 l pardaarvuti järgi 4 kuu keskmine
PS Kõik mis liigub see kulub ja mis tiba kiiremini liigub kulub ka tiba rutem
Seepärast otsustasin E66 kasuks, mootoriks 4,0 B
Kes on seitsmesega sõitnud ja tajunud mootori dünaamikat, kiirendust ja auto juhitavust see ilmselt midagi muud ei taha.
Ütleme ausalt, et remont ja varuosad on kallid ja tegijaid kes ette võtavad (loe kvaliteetseid remontijaid) on vähe. Sõidumugavus aga on seda väärt.
Kulud poole aasta jooksul prantsusmaalt tulnud autole on olnud 600 euri kandis. Mootori läbipesu, õlivahetus, pirnide vahetus, karterituulutusklappide vahetus.
Ees ootab veel esisilla klobina tuvastamine (eeldan, et mõni kont või puks), kardaani vahepuki või leevendi vahetus (kerge vibra kardaanis), ja muidugi kõige valusam laks airbag/gateway mooduli remont või vahetus. Eelarve kusagil 1000 eur.
Kütusekulu koha pealt nimetaksin BMW-d ökopilliks , 8,8 l pardaarvuti järgi 4 kuu keskmine
PS Kõik mis liigub see kulub ja mis tiba kiiremini liigub kulub ka tiba rutem
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: E65 ostuabi
Minu meelest nende vanade luxide ostmisel pole midagi muud vaja arvestada,kui et oleks piisavalt pikk number pangakontol.eluraamat kirjutas:Kas ja millega peaks arvestama?
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex