Terv, mul siis mõned problemid/vead vms millest tahaks lahti saada..
1. Veateadetesse lööb koguaeg " TRAILER LIGHTS " kuidas saaks sellest lahti ?
2. Puhur töötab kas viimases astmes või põhimõtteliselt 0 astmes (rullikutega kliima paneel vms) kuidas saaks puhuri korralikult toimima ?
3. Tagumine el kardin ei tööta ,nuppu vajutades teeb klõpsu kuskil mingi asi ,kuidas saaks korda ?
4. Vahest/peaaegu ,et koguaeg roolivõim undab autol ka nivooamordid sees punane atf eelmisest omanikust (kas peaks olema roheline õli seal?) või õhk sees süsteemis?
5.Atm kastiga on nii ,et kui D pealt panna N peale peale sõitu siis tahab auto ikka edasi liikuda ja kui peale sõitu P peale panna siis ka nagu mingi asi libiseb vms kui auto seisma jötta siis kaob nagu alles vedu tagant ära vms.. ja kui P peal on ja kaasi vajutada siis tahaks auo nagu veits liikuda vms .. Et mis teema sellega võiks olla?
6. Sõittes viskab igakord ASC ehk veajõu kontrolli põlema mingi aeg saab sõita ,mõnikord 10 km , mõnikord 40km ja siis viskab põlema ja nupust ära ei kustu ,kustub siis kui uuesti auto tööle panna ja saab jälle mingi teatud maa sõita ,kuidas sellest lahti saaks ?
7.Juhiistme mälud ei funka ,kuidas saaks sellest probleemist jagu ,et nad hakkaks funkama ?
8.Kiirendades vms mõne mõistes "paarutades" viskab bensu haisu salongi ( katid juba vahelt ära võetud ,nende viga ei ole ) ,kas mingi pihusti tihend võib läbi olla vms ? et suurtel pööretel viskab kapoti alla sealt bensuauru ja puhur toob selle salongi
Ja siuke küsimus ka siis veel ,et kelle juurde tasuks minna v12 mootoriga diagnosti tallinna / keila / kandis ,kes on pädev sellise mootoriga ,(olen kuulnud ,et mõni diagnostik ei saa hakkama v12-ga )
Mõned probleemid E32 750-iga
Mõned probleemid E32 750-iga
Viimati muutis digiboks, 07.02.2012 00:54 59, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mõned probleemid E32 750-iga
Punkt 2- Mõõk läbi. Teemasid siin foorumites palju
Punkt 3- Kõikide eelduste korral on hambad maas. Vöta tagumine mütsiriiul maha, haruta reduktor lahti, vaata mis silma hakkab. Samuti väga levinud probleem
Punkt 3- punasega undabki. Lase köik vana õli välja ja uus asemele. Kirjutasin ka kunagi sulle sellest
Punkt 4- Kontrolli õlitaset, vaheta filter, kontrolli kas käigukasti padjad on terved, kui mitte, siis nähtavasti tross veninud ja ei lukusta õiges asendis.
Punkt 3- Kõikide eelduste korral on hambad maas. Vöta tagumine mütsiriiul maha, haruta reduktor lahti, vaata mis silma hakkab. Samuti väga levinud probleem
Punkt 3- punasega undabki. Lase köik vana õli välja ja uus asemele. Kirjutasin ka kunagi sulle sellest
Punkt 4- Kontrolli õlitaset, vaheta filter, kontrolli kas käigukasti padjad on terved, kui mitte, siis nähtavasti tross veninud ja ei lukusta õiges asendis.
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: Mõned probleemid E32 750-iga
Kus mõõk asub , kas airbagi all ?rehamees kirjutas:Punkt 2- Mõõk läbi. Teemasid siin foorumites palju
Punkt 3- Kõikide eelduste korral on hambad maas. Vöta tagumine mütsiriiul maha, haruta reduktor lahti, vaata mis silma hakkab. Samuti väga levinud probleem
Punkt 3- punasega undabki. Lase köik vana õli välja ja uus asemele. Kirjutasin ka kunagi sulle sellest
Punkt 4- Kontrolli õlitaset, vaheta filter, kontrolli kas käigukasti padjad on terved, kui mitte, siis nähtavasti tross veninud ja ei lukusta õiges asendis.
Keegi remondib ka seda kardina värki ?
Käikkari trossi , padjad ja õli peaks niikuinii ära vahetama eks siis peale seda vataab mis saab..
Eks asendan siis mingiaeg rohelisega
Ja veel vastuseid teretulnud ,siiani aitähh !
Re: Mõned probleemid E32 750-iga
Mõõk asub kindlalaeka(pardatsoki) all. Kui otsingut kasutad siis leiab ka pildimaterjali täpsemalt
Proovi trossi asend õigeks saada, omal ka kunagi oli korraks natuke paigast ära.
1. Tegemist on kärukonksu süsteemiga, oli omal ka, sai konks ja aju eemaldatud ning peale eemaldamist oli ka see kiri koguaeg ees, kuid patrik sildas aju pistiku ära mis on autol küljes, juhtmejupiga ja veateade kadus. Asus bagasis juhipool, tagatule juures, oli minul.
Proovi trossi asend õigeks saada, omal ka kunagi oli korraks natuke paigast ära.
1. Tegemist on kärukonksu süsteemiga, oli omal ka, sai konks ja aju eemaldatud ning peale eemaldamist oli ka see kiri koguaeg ees, kuid patrik sildas aju pistiku ära mis on autol küljes, juhtmejupiga ja veateade kadus. Asus bagasis juhipool, tagatule juures, oli minul.
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA