E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
Smurff 1
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 17.10.2008 21:55 12

E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas Smurff 1 »

No nii, E65 omanikud, rääkige, mis sellel autol murelapseks on?
Olen kuulnud „külajutte” roolisamba elektrilisest probleemidest, logic 7 kõlari jamast ja sisselaskeklappide jubedast kulumisest.
Samas olen rääkinud erinevate E65 -te omanikega ja vaid üks on täheldanud jah kõlari jama, aga ei midagi muud.

Lühidalt oleks suur rõõm kuulda, et mis halvad kokkupuuted teistel E65-te omanikel on!
850Ci
69NY
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.09.2008 16:52 07
Peamine sõiduk: 730d 2004
Asukoht: Harjumaa

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas 69NY »

Tere! Olen olnud e65 730d 2004 aprill omanik 13.oktoobrist! Ls oli ostes 212000km mis oli ka saksa ülevaatuse paberitel kirjas seega usun, et tõene! Olin ka kuulnud neid jutte,et e65-te karda tuld (lühidalt jutt oli selline, et ära osta endale sellist saad ainult remontida,laguneb)!!! Neid külajutte ei jõua ära kuulat üks targem vana, kui teine :D No jah, kui inimene ostab endale odavama otsa masina siis ta jah saab endale ainult remondi rõõmu! Sellist mina iskilikult ei vaadanudki üldse!! Suur pluss oli see, et auto ei olnud eestis sõitnud, võtsin ise arvele! Mina ostsin ikka sisetundejärgi, et oleks hooldus ajalugu kõik võtmed ja muidu üle üldine seisukord! Logic7 on ka minul väga hea heli :D ,servotronic rool on ka peal, hetkel on kõik okei. :) Eks minu omal oli ka mõned väiksed vead, aga nende korda tegemisega sain ise hakkama Taga hüdroluugi juht blokk (HKL) oli katki ja häälkäskluse blokk see on e65 tüüp viga kuna tagaluugi hüdrosilinder hakkab lekkima ja õli läheb bloki pisitku vahelt sisse ja siis on kõik!! Seda blokki ei olnud minul tegelikult vaja, AGA kuna e65 suhtlevad moodulid omavahel läbi valguskaabli!! Seega kui tahad tehad autol tarkvara uuendusi moodulites siis peavad kõik blokid autol töötama (korras olema)!! Vähemalt nii minule UM-is öelda! Kuna eelsüüteküünlad olid autol läbi siis nende uute panemisega võtsin ka kohe välja pöördsiibrid sisselaske kollektorist, 3 ja 4 olid katki ja kohe,kohe sisse kukkumas ühesõnaga sain õigelajal jaole! Mida minu autol ei olnud tehasest tulnuna,oli seisu soojendus (webasto), aga selle mure lahendasin ka ise progemise saime tehtud koos Maximaatoriga !! Teatud tegelased küsisid selle töö (webasto aktiveerimise) eest ULME raha!!! Pikk jutt s...t jutt ühesõnaga minul ei ole e65 kohta mitte midagi halba öelda, mina olen enda autoga väga rahul!! Eks muidugi oleneb (suuresti) auto eelmisest omanikust!! Üritan autole olla võimalikult hea peremees :D :D Terv Silver
Kasutaja avatar
Smurff 1
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 17.10.2008 21:55 12

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas Smurff 1 »

Oh, tänud üksikasjalise tagasiside eest. Kus juures silmapiiril oleval autol on ka just tagaluugiga probleem, et ei jää kinni, nüüd tean, siis kuidas kohe arvatavasti probleem lahendada :)
850Ci
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas Maximaator »

Teema algatajale:
Auto ostu koha pealt, otsi ikka võimalikult korraliku ajalooga ning mitte just kõige odavamat mida pakutakse ning lisaks lase ka korralik ostueelne kontroll ära teha. Kui kõik need asjad tehtud ja korras siis ei tohiks hullu midagi olla. Aga meeles tasub pidada et alati võib midagi otsad anda ning ega BMW odav auto ei ole, eriti veel kõige luxim mudel.
Jutte et naised saunas rääkisid ning igasugu legendid - unusta ära ja ära kuula.

To 69NY:
Küll natukene offtopic aga kas tõesti saime selle webasto tööle seisusoojendusena ? :)
Sa ei andnudki teada kas õnnestus või mitte :cool:
Või lasid teha /tegid ise midagi veel ?
Kasutaja avatar
raunz
Klubiliige EKBK
Postitusi: 1429
Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
Peamine sõiduk: 135i E88
Asukoht: Saku

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas raunz »

E65 remondi ja hooldusega olen nüüd küllaltki palju kokku puutunud. Esmatähtis on leida korralikult hoitud ja hooldatud ning ajalooga auto, sest odav ja kehvasti hooldatud E65 on lõputu rahaauk, kuhu võib tuhandeid eurosid loopida palju tahes aga ront on auto ikkagi. Lapsehaiguseid, pisivigu ja kõike muud leidub eelkõige pre-facelift autodel. Kindlam oleks osta facelift ehk E67.
Veermiku kulumine on teiste BMW-dega võrreldes "harju keskmine". Isiklikult hoiduksin õhkvedrustusest ja dynamic drive-st, sest remontida on neid väga kallis ja alternatiive eriti pole. Taga pidurivoolikud on sageli pragulised, ees pidurikettad kipuvad kõveraks minema ja vibratsiooni tekitama, seda eriti B-ketaste puhul. V8 bensiinimootoritel kipuvad tihendid lekkima, vahetada tuleks kõik ja ühekorraga. Tähelepanu võivad vajada veel süütepoolid, rihmaliin, jahutussüsteem. Diiselmootoritest tasub eelistada M57 3,0D. Nendel tuleks korraliselt vahetada karterituulutust, et vältida suuri õlilekkeid. Tõenäoliselt tuleb vahetada ka eelsüüteküünlad ja nende juhtplokk, halvemal juhul ka mõni pihusti. Elektroonika osas vigu ning "kalasid" võib ikka tekkida, sest E65 on esimene "uue aja" BMW, mille elektroonika pole nii töökindel, kui järgnenud mudelitel. Tüüpilisi kohti, mis alt võivad vedada on veel, soovi korral võin PS ka lähemalt rääkida.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
bjorn
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.09.2009 19:31 46

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas bjorn »

E65 - 2001-2008 tootmises olnud 7'nda seeria bmw
E66 - sama masina nn "pika kerega versioon"
E67 - sama masina "kuulikindel" versioon, kahjuks ei tea kas pika või lühikese kerega
E68 - vesinik ajamiga isend, ka ei tea kas pika või lühikese kerega.

seega jutt et e67 on facelifitud versioon ja e65 face lifti eelne on väheke udu jutt.

Muu jutt mida Raunz ajas on suht õige, elik 500 tkm ja rohekm läbi sõitnud isendite remont on kallis.
Julgen ka 4 liitrist diislit soovitada, kellapeal 280 tkm (minu käes 4 aastat ja 180 tkm) väheke läbisõidust tingitud remonti on mootorile tulnud teha küll, kuid sõidumõnu rohkem kui kolmesega.

Vahet pole mille ostad, peaasi et 1. sulle meeldib, 2. et ajalgu oleks olemas 3. UM 72p test tee ka ära, see investeering tasub end kindlapeale saad veermiku osa kohta ülevaate ja ajust vekoodid ka teada (kui ühtegi veakoodi pole siis muretse ka, kuna e65 on alati mingi veakood).
E65 M67
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas helitehnik »

Ühesõnaga, 2007+ aasta 730d on igati paremad kui algusaastate e65? Mida siiski fl puhul tasuks jälgida, millistest lisadest hoiduda jne?
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas sigaelmar »

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2277" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Mihkel
Huviline
Postitusi: 1383
Liitunud: 30.10.2005 05:02 12
Asukoht: Tallinn/Rapla

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas Mihkel »

helitehnik kirjutas:Ühesõnaga, 2007+ aasta 730d on igati paremad kui algusaastate e65? Mida siiski fl puhul tasuks jälgida, millistest lisadest hoiduda jne?
2005 tuli ikka fl :)
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2398
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas TarmoV12 »

Pre-fl on hetkeseisuga vähemalt poole odavam osta, kui fl. Mingisuguse kahtlase 745i saab juba viiekaga kätte, aga fl 750i alla 12k pole mitte midagi võtta :P
Eks fl-l on muidugi plusse, aga kas need nii suurt hinnavahet üles kaaluvad?
V8
s.toom
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 29.11.2013 20:03 35
Peamine sõiduk: BMW E39 523i
Telefon: 5519929
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas s.toom »

Tõstan vana teemat, 745i E65 prefl, mis selle mootori tüüpvead on?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Postitus Postitas Tauri_J »

terve mootor
Vasta