K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks) LAHENDATUD
K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks) LAHENDATUD
Tere
Küsimus siis selles : Et autos praegu kassettradio (Reverse RDS) tahaks selle välja vahetada Business CD oma vastu. Kuidas ma sinna MIDi pildi ette saan (Pistik sobib aga pole ühtegi juhet mis võiks sinna MIDi sisse minna)
Või pole mõtet sellega üldsegi jamama hakata.
Küsimus siis selles : Et autos praegu kassettradio (Reverse RDS) tahaks selle välja vahetada Business CD oma vastu. Kuidas ma sinna MIDi pildi ette saan (Pistik sobib aga pole ühtegi juhet mis võiks sinna MIDi sisse minna)
Või pole mõtet sellega üldsegi jamama hakata.
Viimati muutis miku89, 05.02.2015 19:09 38, muudetud 1 kord kokku.
Miku
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks)
Kas sul on praegu üheosaline raadio (ilma midita)?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks)
Kui sul on spido väike (peaks olema, kui sul MIDi pole), siis PARIM mis sa saad sinna
panna (ilma erilise juhtmemässuta) on selline;
Vaata nuppe paremal pool, BC/telefon puudu.
panna (ilma erilise juhtmemässuta) on selline;
Vaata nuppe paremal pool, BC/telefon puudu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks)
Lihtsalt on olemas selline raadio
Hetkel siis sees selline raadio
Spido on jah väikene
Loodsin et äkki piisab mingist vahe kaablist
Hetkel siis sees selline raadio
Spido on jah väikene
Loodsin et äkki piisab mingist vahe kaablist
Miku
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks)
Mehhaaniliselt see MID sobib sinna, lihtsalt kui vajutada BC läheb pilt tühjaks, mitte midagi ei tule ette.
Mul on kusagil mingi imelik kaabel olemas, mis on maha lõigatud autolt, kus oli makk ja MID ilma BC-ta.
Seal tuleb juhtmeid veidi külge tinutada (mingi 5 tk mälu järgi) sellele makipistiku juhtmetele.
10€ eest oleksin nõus seda otsima ja kui leian, siis saad ära osta, kui ei leia, siis noh, ma ei teagi.
Võibolla on UMis mingi retrofit kaabel olemas.
Mul on kusagil mingi imelik kaabel olemas, mis on maha lõigatud autolt, kus oli makk ja MID ilma BC-ta.
Seal tuleb juhtmeid veidi külge tinutada (mingi 5 tk mälu järgi) sellele makipistiku juhtmetele.
10€ eest oleksin nõus seda otsima ja kui leian, siis saad ära osta, kui ei leia, siis noh, ma ei teagi.
Võibolla on UMis mingi retrofit kaabel olemas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks)
MID järelpaigalduskaabel on UM'is tõesti olemas, maksab 22,78
65129405409 Adapter lead
65129405409 Adapter lead
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks)
Asi korras siis nüüd.
Heli tundub parem kah olevat.
Kiire jutt kuida siis käima sain :
Tõin lammarist juhtme mis sobib mid-i (bmw küljes palju selliseid pistikuid mis sobivad sinna, aga peab jälgima et pinnid oleks õige kohapeal)
Ühendamine läks siis selle skeemi järgi :
Pole mõtet üritada seda autost eemal käima saada suvalise aku pealt ( võtsin lammarist ka raadio pisiku)
Korraks võtab pildi ette küll aga jookseb kinni, on vaja auto poolset I-Bus signaali (või midagi sellist )
Loomulikult BC osa ei tööta ja seda ma ei tahtnudki.
Heli tundub parem kah olevat.
Kiire jutt kuida siis käima sain :
Tõin lammarist juhtme mis sobib mid-i (bmw küljes palju selliseid pistikuid mis sobivad sinna, aga peab jälgima et pinnid oleks õige kohapeal)
Ühendamine läks siis selle skeemi järgi :
Pole mõtet üritada seda autost eemal käima saada suvalise aku pealt ( võtsin lammarist ka raadio pisiku)
Korraks võtab pildi ette küll aga jookseb kinni, on vaja auto poolset I-Bus signaali (või midagi sellist )
Loomulikult BC osa ei tööta ja seda ma ei tahtnudki.
Miku
Re: K: E39 raadio vahetus (kasett CD-iks) LAHENDATUD
Olen peaaegu sama probleemi ees nagu teema algataja. 97/03 väljalaskega E39 520i.
Makk täpselt sama
Asemele sooviks nüüd parimat lahendust mida oleks võimalik teha tehaseseades. Skeemi oskan lugeda, juhtmeid joota ja mõne väikse skeemiga saaks isegi hakkama.
Probleem ise aga lihtsakoelisem - milline originaal makk valida, et oleks armatuuris CD lugeja (auxi ja usb liidese lisamise võimalus ka muidugi) ning võimalus ka roolilt makki juhtida? Võimendi väljundi valmidus tehase pistiku näol oleks ka muidugi super.
Lihtne loogika ütleks, et võimalikult lähedase väljalaske ajaga autolt maha kruvida makk koos juhtmestikuga. Kuid milline maki mudel oleks parim? Vaja läheb ka ilmselt mingit tehase ülemineku kaablit?
Tulles ise Volvo pealt, oli nendega asi lihtsam. Aastakäikude raames pistiku lahendused mudeli peal ei muutunud, pre-amp DIN pistik võimu jaoks oli ka alati taga olemas, piisavalt erineva auto pealt makk võttes tuli vaid arvutiga tutvustada. BMW puhul tundub asi keerkuam, võib-olla lihtsam ei hooma hetkel seda info tulva Kui oleks juba makk valitud ja näpu vahel, oleks asi ilmselt kordades lihtsam edasi.
Ahjaa, ütlen ka ära, et hea meelega kasutaks funktsionaalsuse poolt mõnda kaasaegsemat Alpine makki, kuid mu silmis ei sobi ükski selline aramatuuri.
Makk täpselt sama
Asemele sooviks nüüd parimat lahendust mida oleks võimalik teha tehaseseades. Skeemi oskan lugeda, juhtmeid joota ja mõne väikse skeemiga saaks isegi hakkama.
Probleem ise aga lihtsakoelisem - milline originaal makk valida, et oleks armatuuris CD lugeja (auxi ja usb liidese lisamise võimalus ka muidugi) ning võimalus ka roolilt makki juhtida? Võimendi väljundi valmidus tehase pistiku näol oleks ka muidugi super.
Lihtne loogika ütleks, et võimalikult lähedase väljalaske ajaga autolt maha kruvida makk koos juhtmestikuga. Kuid milline maki mudel oleks parim? Vaja läheb ka ilmselt mingit tehase ülemineku kaablit?
Tulles ise Volvo pealt, oli nendega asi lihtsam. Aastakäikude raames pistiku lahendused mudeli peal ei muutunud, pre-amp DIN pistik võimu jaoks oli ka alati taga olemas, piisavalt erineva auto pealt makk võttes tuli vaid arvutiga tutvustada. BMW puhul tundub asi keerkuam, võib-olla lihtsam ei hooma hetkel seda info tulva Kui oleks juba makk valitud ja näpu vahel, oleks asi ilmselt kordades lihtsam edasi.
Ahjaa, ütlen ka ära, et hea meelega kasutaks funktsionaalsuse poolt mõnda kaasaegsemat Alpine makki, kuid mu silmis ei sobi ükski selline aramatuuri.