tervist
Tegu siis bmw e34 93a touringuga.
Ja probleemiks on tagasilla juures olevad torud. Et miks tuleb veel roolivõimendi õli tagasilda ja seal kaks kopsikut on?
E34 Roolivõimu õli tagasilla juures
- maximus1984
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 25.11.2013 21:17 26
- Peamine sõiduk: BMW 530
- Asukoht: läänemaa
Re: probleem e34-ga
Auto on varustatud tagumiste nivoo amortidega, mis raskusest hoolimata hoiab peed samal kõrgusel.
Arusaamatu on see, et mis probleem siis sellega on
Arusaamatu on see, et mis probleem siis sellega on
- maximus1984
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 25.11.2013 21:17 26
- Peamine sõiduk: BMW 530
- Asukoht: läänemaa
Re: probleem e34-ga
toru läks katki panin pimedad ette niikauaks kui saab uue toru aga parema tagumise ratta juures olev kopsiku ots oli millegipärast kahekorra keratud ja sealt lagastas kõik roolivõimendi õli välja. Teisepool sama kopsik aga seal polt ette keeratud.
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: probleem e34-ga
Järelikult on pimedaks tehtud süsteem, enamasti tehakse pimedaks kuna kas süsteem ise läheb rikki, või hakatakse tagumisi amorte vahetama, ning leitakse et tavalised on kordades odavamad kui nivooamordid.maximus1984 kirjutas:toru läks katki panin pimedad ette niikauaks kui saab uue toru aga parema tagumise ratta juures olev kopsiku ots oli millegipärast kahekorra keratud ja sealt lagastas kõik roolivõimendi õli välja. Teisepool sama kopsik aga seal polt ette keeratud.