Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vanad ja väsinud amordid, ca 80tuhat km läbi sõitnud Sachsid. Kõva pakase ja viletsate teeolude tõttu lõi autol esimestest amortidest gaasi välja. Nüüd küsimus kogenud inimestele- millist amordi-vedru kombot eelistada? Autol muuhulgas sellised lisad nagu:
S226A Sport suspension settings
S229A Dynamic Drive
All 17" originaalveljed ja see nähtavasti ei muutu.
Tänud nõuannete eest juba ette ära.
EDIT: illustreeriv meenutus ka lisaks
Viimati muutis Timmok, 14.01.2016 08:31 56, muudetud 1 kord kokku.
Timmok kirjutas:Sain sinu versioonist siiski tunduvalt positiivsema pakkumise: SACHS amort, mõeldud sportvedrustusega + Dynamic Drive-ga isenditele ja 130.-€/tk.
Timmok kirjutas:Sain sinu versioonist siiski tunduvalt positiivsema pakkumise: SACHS amort, mõeldud sportvedrustusega + Dynamic Drive-ga isenditele ja 130.-€/tk.
Siis läks ju väga hästi
mis seal hästi läks?)))) e60 sachs amorte saab igasuguseid ja ükskõik mis vedrustusele
Pakutakse suht hea hinnaga ka Monroe Reflex sarjast amorti, mis oli tootekoodiga E4648. See vist ei sobi aga sportvedrustusega isenditele...? Parandage, kui eksin...
Peale 6h soojas maa-aluses parklas seismist tõusis nina üles tagasi ja ei ole kusjuures enam niisugune "vedruvanker" Amordid lähevad ikka vahetusse, sest kinnikülmumine on selge märk, et vesi & niiskus on juba amorti sisse pääsenud.
Timmok kirjutas:Peale 6h soojas maa-aluses parklas seismist tõusis nina üles tagasi ja ei ole kusjuures enam niisugune "vedruvanker" Amordid lähevad ikka vahetusse, sest kinnikülmumine on selge märk, et vesi & niiskus on juba amorti sisse pääsenud.
tuleb siis vahetada, tundub, et kondents või isegi vesi sees, et õli juba hästi vedel, et külmaks jääb
Eelistada tuleb seda mida jaksad osta.
Originaal amordid alumiiniumist korpuses, b kat rauast, jäikus erinev, kaal samuti.
Kataloogides on vaid ilus jutt kirjas, et rahvas ostaks seda, mida kataloogi lappav tegelane teile soodsalt müüa tahaks.
Kui amort juba nii läbi on, et sinna vesi sisse läheb, on alust arvata, et juba ammu on ka sooja ilmaga vedrustus nii halvasti käitunud, et iga kasutaja on sellest pidanud aru saama. leian, et siia auto alla sobib ka kasutatud amort ja ei peaks pead murdma originaali ja b kat vahel.
Tehke tiivaäär ka korda!
patrik kirjutas:Eelistada tuleb seda mida jaksad osta.
Originaal amordid alumiiniumist korpuses, b kat rauast, jäikus erinev, kaal samuti.
Kataloogides on vaid ilus jutt kirjas, et rahvas ostaks seda, mida kataloogi lappav tegelane teile soodsalt müüa tahaks.
Kui amort juba nii läbi on, et sinna vesi sisse läheb, on alust arvata, et juba ammu on ka sooja ilmaga vedrustus nii halvasti käitunud, et iga kasutaja on sellest pidanud aru saama. leian, et siia auto alla sobib ka kasutatud amort ja ei peaks pead murdma originaali ja b kat vahel.
Tehke tiivaäär ka korda!
Pole midagi, nii mõneski mõttes on Patrikul õigus! Tõesõna! Ja see teema on lõpuks ikkagi selle jaoks, et igaüks saaks arvamuse-soovituse sekka öelda!
Kuna minagi olen hetkel selle auto remondi juures ka pigem kõrvalvaataja, siis otsustab lõpuks omanik, mis sinna alla läheb!
Õli, muide, ei lähe vedelaks kui sinna ka vett juurde satub. Ei segune veega samuti. Kataloogide lappamise kõrvalt soovitaks ka veidi koolitükke juurde teha. See tuleb ainult kasuks. Nii lappajale kui ka ostjale. Jääb ostjal ära tagasijooksmine ja lappajal enda õigustamine.
patrik kirjutas:Õli, muide, ei lähe vedelaks kui sinna ka vett juurde satub. Ei segune veega samuti. Kataloogide lappamise kõrvalt soovitaks ka veidi koolitükke juurde teha. See tuleb ainult kasuks. Nii lappajale kui ka ostjale. Jääb ostjal ära tagasijooksmine ja lappajal enda õigustamine.
Kui arvad, et ma ei lähe ja ei proovi seguda vesi õliga, siis sa eksid. Palun sind, ära kirjuta selliseid asju kui sa ise ei tea, see et su töökoda põranda õli lumeveega ei segune, see on hea.))))
See SACHS vast ongi kõige parem valik. Hiljuti sai pandud ühed E39 alla, olid välimuselt täpselt nagu originaalid, alumiiniumkorpuses. Samas mingitel hiinakatel pole isegi "left" ja "right" paigaldusmärke peale tehtud, pane alla nagu ise tahad. E60 puhul pole muidugi vahet, seal peaks mõlemad pooled ühtemoodi minema.
Viimati muutis teet82, 14.01.2016 15:18 53, muudetud 1 kord kokku.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Polegi väitnud, et nad ühesugused on, lihtsalt üheselt lähevad oma pessa ja pöörata enam ei saa. Kui Sa oled E39 amorti näinud ja vahetanud, siis saad aru, et mingit hiina jama ei saa normaalselt paigaldada, kui seal pole vastavaid märke peale tehtud. Ja kui pole neid märke, siis on arvatavasti terve amort jama.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!