E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Teen teema oma probleemist mis nädal tagasi juhtus. Tankisin kanistrist, peale seda läksin poodi ja pärast autot käivitades läks tavalisest rohkem aega. Muidu oli poolepöördepill. Sõitsin linnapeal kui lõi põlema Fuel Injection Fault armatuuris. Peale seda suri täitsa maha ja enam käima eilähe.
Vahetatud on kütusepump, proovitud täispaagiga, etteande pumbad ja asjad toimivad.
Vahetasin ära kõrgsurvepumba rõhuklapi, vana oli suht väsinud. Diagnost näitab, et "Rail pressure monitoring; rail pressure too low during start". Brake cleaneriga läheb käima aga ainult gaasi peal hoides, ilma mitte. Gaas maha lastes sureb välja. Imelik ka see, et 2000-3000rpm peal lööb lagina sisse. Hetkel ootan kasutatud kütuselatti, reduktsiooniklappi, rõhuandurit ja pihusteid töötava masina pealt. Pihustite tagasivoolud üle vaadatud, kõik küte mis peale tuleb jookseb tagasi. Remondimees ütles, et solk küte sai sisse ja sellest ka selline jama. Ise kahtlustan kõrgsurvepumpa. Kui kellelgi mõni tark idee, võib kirjutada. Ise jätkan ka postitust, kui kellelgi peaks kunagi vaja minema.
Viimati muutis Piip318, 22.05.2019 22:00 49, muudetud 1 kord kokku.
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Volum »

Tark idee - tangi kütust püstolist, on muresi vähem. :)
Buumer Auto / 53302262
aronz12
Huviline
Postitusi: 1065
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas aronz12 »

Kui pihustite tagasivoolust lahmab kõik kütte tagasi siis Pihustid pekkis. Tagasivool liiga suur ja ei tekki kõrgusurvepumbast piisavalt rõhku. Cr mootori Pihusti tagasivoolust ei tule enne midagi kui mootor käima läheb. Enamasti vähesel määral ikka kuna asjad pole enam uued aga voolata kui selliselt ei tohi.
TEL 57703395
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

aronz12 kirjutas: 23.05.2019 12:28 07 Kui pihustite tagasivoolust lahmab kõik kütte tagasi siis Pihustid pekkis. Tagasivool liiga suur ja ei tekki kõrgusurvepumbast piisavalt rõhku. Cr mootori Pihusti tagasivoolust ei tule enne midagi kui mootor käima läheb. Enamasti vähesel määral ikka kuna asjad pole enam uued aga voolata kui selliselt ei tohi.
Järgmisel nädalal saab pihustid vahetatud, siis on näha. Käivitusel näitab rõhku 70-80bari, oleks vaja 150 et käima läheks. Eks näis peale vahetust. 🙂
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 961
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Kert11 »

Pikas perspektiivis solkkütus rikubki kõrgsurvepumba. Turul on liikunud sellist solkkütust mis tehakse raskest kütteõlist ja müüakse diisli pähe, tema probleem on selles et tal pole määrdeomadusi ja keerab kõrgsurvepumba pekki mistõttu on kogu süsteem metalli puru täis. Ei tasu tankida nurgatagustes kohtades tundmatut kraami.

Siin natuke lugemist ka: https://www.logistikauudised.ee/uudised ... solkkutust
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Pihustid vahetatud, koos lati ja anduritega. Sain siis 5km sõita ja jälle pihustid umbes. Nüüd siis teada, et arvatavasti ksp toodab metallipuru ja läheb uue ringiga ka see vahetusse. Hiljem sain teada, et remondimees süsteemi ära ei puhastanudki, mida oleks pidanud tegema. Varsti uus ring pihusteid ja ksp ning siis on näha.
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Tere jälle, nüüd siis nii kaugel, et otsast lõpuni kõik puhtaks ja kuivaks tehtud, ksp ja pihustid jälle vahetatud. Peale proovitiiru enam käima ei läinud ja tiirul nagu tõmmet ka ei olnud.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas ttsys »

Süsteemi puhastus tähendas mida? Paak võeti maha?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas patrik »

Bensiini ei tankinud?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Võeti maha ja pesti läbi, paagis olevat isegi vett olnud suuremas koguses. Bensiini kindlalt ei tankinud. Pele proovitiiru siis vahetati latiandurid ära, vana andur oli otsadt rooste läinud..
E: arvuti seekord mingit viga ei näidanud nagu varem.
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Up...
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas patrik »

Tassi kohale, panen käima. Ei lähe kaua aega....
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

patrik kirjutas: 01.07.2019 08:28 50 Tassi kohale, panen käima. Ei lähe kaua aega....
Jääb veidi kaugele, ise Võrumaal.
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Up! Hetkel niikaugel, et pihustid taastatud, peal, käima läheb... Aga... Kuskil 45sek järel sureb välja ja nii koguaeg.
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas mike1 »

Päris täpselt ei jõua järge pidada enam - pihustid 3-ndat ringi vahetatud/taastatud?
56052094
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas patrik »

Sellise koguse remondi peale, mis sa juba oled raisanud, oleks ammu tallinna pamperiga saanud tuua ja korda teha.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

2x olen ostnud kasutatud kontrollitud pihustid, seekord ehk kolmandat korda on pihustid taastatud. Otsad olevat kinni olnud.
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Patrik miks sa ei võiks midagi postitada siia kui arvad et tead viga.. 😑
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas patrik »

Sul teeb töömees igal etapil lisakulutusi sulle juurde, mida ma seal õpetan kui tal käed valest kohast välja kasvavad?
Kõrgsurvesüsteemi remont solkkütuse korral on
Ju elementaarne, pesete süsteemi ideaalselt puhtaks ja asendate rikkis detailid?
Starter tehke ka enne korda kui kollektori tagasi panete. On lihtsam maha võtta. Olete juba niikuinii harjad üle kuumutanud oma lõpmatute käiamistega.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

Võtsin raili rõhuanduril pistiku tagant, ketras kauem käima aga jäi tööle, pistik küljes siis korraks läheb ja sureb välja kohe. Veakood: 45A0 rail pressure control via ZME minimum pressure exceeded.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4332
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas PeeterA »

Kütuselati auto ninapoolsest otsast võtsid pistiku lahti? Varem kirjutasid latianduritest. Neid ei ole seal mitu - kõigest üks. Salongi pool on lati surveregulaator.

Veakoodi kohaselt latisurve liiga kõrge. Lati tegelikku/soovitud rõhku(actual/specified) oled üldse kontrollinud?

Kindel, et rõhuandur ja selle pistik-juhtmestik on korras?
tel. 51 949 859
Piip318
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
Telefon: 5527856

Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu

Postitus Postitas Piip318 »

See, et lati surve kõrge oli, oli sellest et andur sai ära võetud korra tagant.. Nüüd näitab arvuti et surve liiga madal.. Pihustid 100% korras ja stendis öeldi ka sama. Lati survet näitab arvuti 100bar millegagi ainult. Kõrgsurvepump sai tellitud carwayst niiöelda kontrollitud. Juhtmestikuga tundub korras olevat, vähemalt silmaga mingit jama ei näinud..
Vasta