Omaette huvi tunneks selle vastu kas kohalikud kuliibinid on lõpuks välja mõelnud kuidas e39/e46 difritele piiratud libisemist külge aretada.
e46 330d agregaatide momendikindlus chippimisel
e46 330d agregaatide momendikindlus chippimisel
Lähitulevikus on plaanis kolida ka traktorimeeste klubisse
ja võib-olla mootorist mõned odavad ja suured hobused chipiga välja tõmmata. Mootoriks siis 204hj/480nm M57, millest paberite järgi saab chipiga kätte 250hj/560m. Mõni tehnikaguru võiks kommenteerida millise tasemeni on tehas hinnanud stock siduri, 6-k manuaali ja tagasilla jõuvarud, sest 560nm on 40nm enam kui uuel M5-l. Viimane asi mida vaja on ragisev käigukast ja undav tagasild. Mootori vastupidavuses üldiselt ei kahtle, kuigi turbo-timer ei ole vist nii või teisiti paha mõte.
Omaette huvi tunneks selle vastu kas kohalikud kuliibinid on lõpuks välja mõelnud kuidas e39/e46 difritele piiratud libisemist külge aretada.
Omaette huvi tunneks selle vastu kas kohalikud kuliibinid on lõpuks välja mõelnud kuidas e39/e46 difritele piiratud libisemist külge aretada.
vanemate mudelite agregaatide varu kipub 2'he ja isegi 3x olema. neliveolistel on kõige nõrgemad kohad hoopis esimesed poolteljed ja esidiffer. Stock siduri saab niisama ka õhtule lasta, kui pidevalt max pööretega kohaltminekuid harrastada.
Lisaks ei ole selline jõud ju taga kohaltminekul, mis kõige rohkem "lõhub".
Lisaks ei ole selline jõud ju taga kohaltminekul, mis kõige rohkem "lõhub".
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
raimo_r, kas sa rohkem E30 iXi tüüpvidagedele ei viita. Väga sarnane jutt igaljuhul. Ise olen kuulnud, et automaat kast ei taha diisli momendiga kuidagi kokku sobida neliveo puhul. Viimasel ajal mitu sellist autot eestisse jõudnud, millel asenduskastid juba all... Samas otsiti vist manuaali. Selle kohta pole midagi kuulnud.
Muhv - arvasid õieti.
Automaatkast on teadagi suure momendiga mootoritel probleemiks olnud aga siin peeti silmas manuaali. Esivedu on ikkagi pigem selline "lisa" ja tõenäoliselt on väiksema varuga kui tagasillajupid. Antud chipiga ei tohiks nad siiski normaalset toimimist lõpetada.
Automaatkast on teadagi suure momendiga mootoritel probleemiks olnud aga siin peeti silmas manuaali. Esivedu on ikkagi pigem selline "lisa" ja tõenäoliselt on väiksema varuga kui tagasillajupid. Antud chipiga ei tohiks nad siiski normaalset toimimist lõpetada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||

