Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure nimelt selles, et kui sõidan autoga näiteks maanteel ühtlaselt ütleme 90-ga ja siis kui on vaja möödasõitu teha vajutan gaasi põhja ja see economaiser näitab 10L/sajale ja asi läheb veits uimaselt mööda....samas lähen järgmisest autost mööda ja vajutan samauti gaasi põhja, siis näitab see 15L/sajale ja asi lausa lendab mööda...käivitusega probleeme ei ole...ja kui maanteel samamoodi gaasi annan(põhja) läheb economaiser 15 peale ja ise vajub lampi jälle 10 peale tagasi...nagu laseks gaasi lahti...et autoks on 325td 93a...äkki on kellelgi sama jant olnud.
meph kirjutas:Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.
Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
ei ole asi selles, asi on turbo rõhus tekib sul nimelt fuelcut, vastegatega veitsa pelada siispeaks asjatoimima saama, või nohteineasi,et sul võibrõhu mõõtja kutu olla :S :
meph kirjutas:Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.
Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
ei ole asi selles, asi on turbo rõhus tekib sul nimelt fuelcut, vastegatega veitsa pelada siispeaks asjatoimima saama, või nohteineasi,et sul võibrõhu mõõtja kutu olla :S :
wastegate on rõhuklapp mis siis reguleerib rõhku mida turbo puhub, kui rõhk kipub liiga suureks minema siis vastegate klap pavaneb ja juhib väljatulevat õhku turbiinist mööda
sellega mängitakse tegelikultnii,et tehakse vart pikemaks ja lyhemaks, et kui pikem vars siis rõhk madalam ja kui lyhem siis nagu tõmbab klapi kinni ja rõhk suurem