miks ta kohvi peab kohe olema klapisääretihendid reeglina läbi lihtsalthollow kirjutas:see 0,75L 1000km kohta tähendab seda, et see on ka viimane piir sellele mootorile.... kui võtab juba 0,8L 1000km kohta siis on see mootor omadega nii kohvi ja hõre, et selle võib maha kanda või kapremonti saata. normaalne on see et õlivahetus välba jooksul sa õli lisama ei pea ja õli ei lange alla MIN. kriipsu mina pean seda normaalseks. arvutuslikult võiks see siis olla kuskil 0,7L/10000km jooksul
E46 330 Õlikadu
no ongi kohvi siis... enamikel 1992-3 aasta masinatel ei ole klapisääretihendeid vahetatud... aga siin käib jutt 2001 aasta autost kui ma õigesti mäletanaise kirjutas:miks ta kohvi peab kohe olema klapisääretihendid reeglina läbi lihtsalthollow kirjutas:see 0,75L 1000km kohta tähendab seda, et see on ka viimane piir sellele mootorile.... kui võtab juba 0,8L 1000km kohta siis on see mootor omadega nii kohvi ja hõre, et selle võib maha kanda või kapremonti saata. normaalne on see et õlivahetus välba jooksul sa õli lisama ei pea ja õli ei lange alla MIN. kriipsu mina pean seda normaalseks. arvutuslikult võiks see siis olla kuskil 0,7L/10000km jooksul
UM ütlebki, et see on normaalne, sest see läheb veel lubatud piiridesse, et ei mõjuta hetigaase ja muid eluks vajalikke parameetreid... aga see ei ole normaalne kui iga 1000km kohta liiter õli sisse valama peab... nagu truumugi ütles kunagi... mina küll rahulikult magada ei saaks kui nii palju õli läheks... ideaalne on siis kui üldse õli ei võta (need kes ytlevad, et uus mootor võtab ka õli pangu oma loll jutt suhu tagasi ja väitku seda mõnele eile sündinule)aise kirjutas:ei ikka 1000km kohta öeldakse UM´s, e39 M5´l oli see vist 1L 1000km kohta lausa suht müstilinetruumu kirjutas:Võibolla siiski 10 000km?antud mootori juures peab tehas normaalseks kuni 0,75L 1000km kohta
Muidu peaks ju välpade vahel 11,25l juurde valama
Hea on siis kui auto ei võta rohkem õli kui õli välba jooksul MAX märgist MIN märgini. Kui peab aga välba jooksul juurde valama, siis on midagi mäda ja see ei ole normaalne.... kuigi õlikadu on nii väike, et ta ei ole veel kati ja lamda tööd segama hakanud
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
jutu jätkuks. Nädalavahetus siis kontrollisin taas õlitaset peale kolmapäevast veerand liitri lisamist. Seis oli keskmine ehk MIN ja MAX vahepeal. Kuid peale auto sõitu hakkas taas õlituluke põlema. Ala kontrolli ja lisa. too oli vist 2 korda ning nüüd kadunud.
Aga Õlikork on küll omadega õhtal. Nimelt mootoripealne õline ja pühapäev oli kork kinni jäätunud. (Korgivahel ja korgiall oli konkreetselt jää) Korgivahelt ju siis ikke immitses õhku. Täna UMist korki ostma, mille maksumus 78 eeku.
Aga Õlikork on küll omadega õhtal. Nimelt mootoripealne õline ja pühapäev oli kork kinni jäätunud. (Korgivahel ja korgiall oli konkreetselt jää) Korgivahelt ju siis ikke immitses õhku. Täna UMist korki ostma, mille maksumus 78 eeku.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Veel üks linnalegendNo ma tean seda et kui õlivahetusest õlivahetuseni langeb õli min. siis on väga hea, kuna siis ei pidanud mootor kiirelt kuluma!!
Iga tilk liigset õli, mis põlemiskambrisse satub on igal juhul mootorile, küünaldele, katile ja lambdale KAHJULIK
Õli koht on karteris ja liugpindade peal peene kilena, mitte põlemiskambris
Ja mida õhema kihi õli hõõrdepindade peale moodustab, seda paremini talub survet(kiilu efekt)
Siin tulebki välja üks sünt. õli eelis mineraali ees
Vähemalt niimoodi sain mina sisepõlemis mootorite kursusest aru koolipingis
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ryan küsis PS teel et äkki mul on karterituulutusklapp katki, kuid see on täiesti terve. Kui too klapp katki siis peaks ikke kusagilt see õli jooksma. Mul seda polnud, kõik põles sisemiselt ära.
Plaanin panna kas Motuli või Mobili 5w-40 suveks. Praegune 0W-30 on liialt vedel jah, osaline kadu kindlasti ka sealt, soojas aurab vast kergemini ära ?
Plaanin panna kas Motuli või Mobili 5w-40 suveks. Praegune 0W-30 on liialt vedel jah, osaline kadu kindlasti ka sealt, soojas aurab vast kergemini ära ?
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.