auto siis 523, 98a.
asi algas siis nii et sõitsin pool päeva ringi, kõik oli ok, peale paari tunnist seisakut sõitsin ringi ja panin tähele et mootori pöörded kuidagi liiga kõrged ehk siis peaks käiku vahetama (sõitsin D-ga), panin spordi peale, tavaliselt võttis käigu alla aga nüüd mitte ja andsin gaasi ja lasin peaaegu pöörded põhja aga käiku ei vahetanud ikkagi. aga kui käsitsi vahetan siis kõik toimib ilusti. D-ga vahetab kuni 2 käiguni. kui käsitsi vahetada 5 käiguni ja siis D panna sõidab ilusasti ja seisma jäädes vahetab alla ilusasti, kui kohapealt liikuma hakata sis läheb 2 käiguga ja edasi enam ei vaheta, käigukast töötab muidu ideaalselt välja arvatud et d-ga ei vaheta 2-sest käigust ylespoole. Muidu samal päeval sadas kõvasti vihma ja ma sõitsin päris mitmest suurest lobist läbi, aga sellest juba 5 päeva möödas, peaks ju selle ajapeale ise ära kuivama, vist.
kas tohiks üldse autoga sõita, kuid samas käsitsi toimib kõik?
e39 aut.käigukast jamab...KORRAS!
e39 aut.käigukast jamab...KORRAS!
Viimati muutis taavi83, 14.01.2008 14:08 19, muudetud 1 kord kokku.
mul umbes sama probleem.... Nimelt kui kohalt minna siis ilusti läheb 2- se käiguga ja peale seda D asendis- D- ga kohalt ei liigu (praktiliselt). ABS ja ASC pole ette löönd...
Mul siis vastupidine jama nagu aru saan.... Muidu mul ükskõik kas 2- se käiguga minna või D ga (ennem liiklesin manuaaliga) lihtsalt tahaks teada mis seda põhjustab...
Mul siis kast täis õli ja kõik trossid asjad õieti küljes... kompu asendeid näitab ilusti...
EDIT: all on hetkel 16" orig. veljed ja ühesugused rehvid, mõniaeg tagasi olid all 17" veljed....
Mul siis vastupidine jama nagu aru saan.... Muidu mul ükskõik kas 2- se käiguga minna või D ga (ennem liiklesin manuaaliga) lihtsalt tahaks teada mis seda põhjustab...
Mul siis kast täis õli ja kõik trossid asjad õieti küljes... kompu asendeid näitab ilusti...
EDIT: all on hetkel 16" orig. veljed ja ühesugused rehvid, mõniaeg tagasi olid all 17" veljed....
Viimati muutis Danil523, 14.01.2008 11:38 31, muudetud 1 kord kokku.