Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Selline probleem, et auto sai tagaklaas ära vahetatud, aga ei tea täpselt, kuidas seda soendust sinna traatidesse saada? Kas on kellelgi ehk aega, et seda asja siin seletada?
Suured tänud vastajatele juba ette!
Tagaklaasi küljes peavad olema kaks klemmi üks ühel pool teine teisel pool.
Samuti peavad kuskil olema ju otsad mis sinna külge käivad.
Võibolla on need kuhugi aknalaua alla topitud või hoopis puuduvad (viimases kahtlen).
Nii, klemmid on olemas, aga ei näe klaasil neid kohti, kuhu neid traatide sisse ühendada. Mõistate nüüd probleemi? Ma saan, et originaalis sulatatakse need kohe sinna sisse, aga kui klaasi peaks ära vahetama, siis ... Tänud priidule väga põhjaliku lingi eest!
tanelp kirjutas:Nii, klemmid on olemas, aga ei näe klaasil neid kohti, kuhu neid traatide sisse ühendada. Mõistate nüüd probleemi? Ma saan, et originaalis sulatatakse need kohe sinna sisse, aga kui klaasi peaks ära vahetama, siis ... Tänud priidule väga põhjaliku lingi eest!
Siis võib oletada, et klaasil olevad klemmid on murdunud...
Ma saan sellest ikka nii aru, et tagaklaas saab tehasest olla kas koos või ilma soojenduseta. Soojendusega tagaklaasil on kummaski servas ka klemmid juhtmete ühendamiseks.
Vasekarva ribad ikka on näha klaasi sisepinnal?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Ma saan sellest ikka nii aru, et tagaklaas saab tehasest olla kas koos või ilma soojenduseta. Soojendusega tagaklaasil on kummaski servas ka klemmid juhtmete ühendamiseks.
Vasekarva ribad ikka on näha klaasi sisepinnal?
On ikka Klemmid ka.
Ribad+klemmid=aknasoendus
Ribad+klemmid??? Seda ma ei oskagi.
Nüüd mõistame teineteisi?