Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
minu autol valetab spidokas ~10%, arvestades sinna juurde profiili kõrgusest tuleneva diameetri vahe saame kuskil 14%. Nii et pane endale suuremad rehvid alla siis ei valeta nii palju.
Teeäärsed kiirusemõõtjad on siiamaani minul näidanud suht reaalset kiirust, GPS'iga kontrollitud.
1. BMW spidomeetri lubatud viga on +4 km/h kuni +10% tegelikust kiirusest + 4 km/h (eeldades korrektset rehvimõõtu)
Näiteks 54 km/h puhul peab näita jääma vahemikku 58...63,4 km/h.
2. Mitu mõõtmist tegid? Kui täpne on kiirustabloo?
3. Spidomeeter on gradueeritud 10 km/h, mis teeb eraldusvõimeks 5 km/h. 69 +/-2.5 km/h on su näit.
4. Parima tulemuse saad kui sõidad püsiva kiirusega spidomeetri järgi nt 90 ja teed korduvaid m66tmisi kilomeetripostide, tabloo või GPSi järgi.
Oled Sa ikka kindel, et tagasilla andur vastab kellade kodeeringule?
1km impulsside arv võiks ka sihverplaadil näha olla (väikeses kirjas 4-kohaline number).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ega neid kiirusenäidikuid ka saa uskuda.
Laagris olime ummikus siis näitas ühe auto kiiruseks 39km/h, kuigi ta vaevu 10km/h liikus
Ma ise olen mitu korda püsikiirusehoidja 50 peale pannud, kuid näitab alati erinevat tulemust.
priitv8 kirjutas:Oled Sa ikka kindel, et tagasilla andur vastab kellade kodeeringule?
1km impulsside arv võiks ka sihverplaadil näha olla (väikeses kirjas 4-kohaline number).