Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
probleem siis selles et kohapeal töötades tahab yle kuumeneda(külmade ilmadega probleemi ei olnud). termosidur vahetatud vedelikku ka piisavalt. kusagilt lekib natuke (umbes kuus korra vähe peale kallata) aga kas see on ülekuumenemise põhjus??
niisiis otsustasingi lisaventilaatori paigaldada( kuna kondi radikas katki siis sai sealt laenatud ). aga probleem selles et kust signaal võtta et ventilaator teaks kuna käima minna. ei taha et kõik aeg käiks ja ise ka ei viitsi lülitada.
Selle jaoks on poes üks selline andur müügil, mis käib tosoolilõdviku vahele. Siis tuleks lammaris mõne el vendiga auto küljest võtta see lõdvikujupp, kus anduri koht kohe olemas, enda autole külge aretada ja olemas.
Milleks raisata ja paigaldada mingeid lisakulinaid,see ei likvideeri ju viga,kui sellist. Miks kuumeneb,tuleb selgeks teha ja viga parandada,(termostaat,liigne surve veesärgis,veepumba ratas lahti,ummistunud radiaator,kõver plokikaas jne)
Viimati muutis Trionic, 16.05.2008 05:35 29, muudetud 1 kord kokku.
olen juba timminud ja jupp vahetanud aga probleem lahenes nii palju et nüüd ainult sooja ilmaga kuumeneb yle. ei tea kus viga on et seda lahendada . sean siis sammud lammari poole
ei tea? olen korgi vahelt õhutanud aga toda õhutuskruvi ei julge näppida sest eelmisel radikal keerasin tolle katki ja siis hakkas sealt vahelt tosooli välja ajama. aga kas on korgi vahelt õhutamisest kasu?
mootor nii ylekuumenenud ei ole. pean ylekuumenemise all silmas seda kui yle keskmise kriipsu minema hakkab. arvan kui plokikaan oleks pekkis siis tõmme ka si** aga on täitsa 2,5-sele kohane.