BMW 850 vs. 840

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

BMW 850 vs. 840

Postitus Postitas bam »

sooviks infot

kytusekulu ja tehnilisi andmeid.kumba masinat oleks motekam pidada.
kas see 10kw nenedel on ikka h]sti tuntav
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

Postitus Postitas bam »

ostaks teiseks autoks e. pyhapaeva soitudeks,mitte igapaevaseks kasutamiseks
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5622
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Kui küsimus nii püstitatud on, siis ütleks, et 840 oleks majanduslikus mõttes ratsionaalsem pidada. Eriti hea oleks 4,4 mis aga tunduvalt kallim soetada.
Edasiminekus vahet pole kui võrrelda "tavalist" viie-liitrist" tavalise" neljasega.

Eks sa võrdle ise http://www.e31.de/navtechnik_e.html

EDIT: aga kui jõudu ja tahtmist on, siis ikka 5,4 :)
Viimati muutis eero, 25.09.2007 08:07 35, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Re: BMW 850 vs. 840

Postitus Postitas hotwing »

Kütusekulude vahe on analoogne, nagu 740 ja 750. Samas ma usun, et ses mõttes ei oma see tähtsust kui tahad pühapäevaautoks. Seisukord on kõige tähtsam seal. Mootor (ja muu mis E32/E38-ga kattub) on üks odavamaid asju seal, kere ja salongi jupid on juba teisest kategooriast.
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 850 vs. 840

Postitus Postitas iisak »

NB Bam: Kui sind tõsiselt huvitab siis meil Trionicuga on kõik kulutused viimse sendini kirja pandud alates 8-ste ostmisest. Loomulikult mitte bensu- ega pesulakulutusi ;)
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

Postitus Postitas bam »

lisab veel keegi söna sekka? :)
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

imelik , et kütusekulu kohta küsid sellise auto puhul :P
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

erts

Postitus Postitas erts124 »

mul saksast tulles v6ttis keskmiselt 14, täisgaasiga kiirteel 20. nüüd uued ngk iridium ix (zfr5fix-11) (enne originaal bosch) küünlad peal, võtab u liitri vähem (eestis sõites u 13). süütejuhtmed on korras, varsti saan uued jagaja kaaned ja rootorid. kindlasti on mootoris veel asju, mis tahaks vahetamist, sest külmalt käima pannes kukuvad pöörded liiga alla (u500) ja vahest kõiguvad. vaakumvoolikud käisin üle, need on korras. veiko325 käest sai ostetud diagnostika juhe, mis ei tööta. plaanis mingi päev truumu juurde minna(pühapäeval on ebaviisakas helistada).
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

840 on odavam pidada, aga hulka kallim osta. Väga siledad eksemplarid on suht karmi hinnaga. 8. seeria BMW ei ole kunagi majanduslikult mõtleva inimese ost, vaid puhtalt entusiasti valik. Raha ei ole selle auto omaniku probleem(ei tohi olla) :P
All good things come to those who wait.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

hetkel uue auto ost plaanis ja e31 on alati meeldinud aga krt see 840 on palju kallim võrreldes 850-ga. Eestist pole niikuinii saada ja ega saksaski teab mis suur valik neid oleks...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Marko A-l on üks 850 Ci müügis praegu, kui huvi on :P
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Teise põlvkonna 850(M73- 5ne steptronic) kütusekulu ei erine oluliselt 840 omast,seega pidamiskulud suht samad,sest mootor ei lagune,kast samuti mitte,eeldusel,et korralik isend on.
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

erts

Postitus Postitas erts124 »

käisin truumu juures diagnostikas. kuna sisselaske kollektori tihendid lekivad, läheb lambda anduri näit üle lubatava ning aju lülitab nad välja. siis töötab mootor rikka seguga ning bensiini läheb tohutult palju. samas check engine tuli põlema ei lähe. soovitan diagnostis käia.
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

"Check Engine" pirn on vanematel bemmidel tavaliselt juba tehasest tulles paigaldamata,v.a. USA versioonid.Seega ei hakka see tuluke kunagi ka põlema.Meie oleme kõigile oma masinatele tulukesed paigaldanud,et elu vähe selgem oleks.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Huvitav, minu E34-l näiteks oli ka jupp juhet puudu DME ja kellade vahelt, mida ma aga vedada ei viitsinud. Lambi panin küll sisse, aga sellest oli vähe!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Viimasel ajal tehtutest kahel e34`l piisas pirni paigaldamisest,samuti meie e31 ja mu eelmise e39 ning ühel kunde e32`l samuti.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Postitus Postitas sigaelmar »

Ja mina mõtlesin, miks mu E38l check engine süütega põlema ei hakanud...
Vasta